וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר עוד מנה? הרבעון המוצלח של ויליפוד

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 11:32

השנה המוצלחת של יצרני המזון ממשיכה גם אל תוך שנת 2021: "ג. וילי פוד אינטרנשיונל" (ויליפוד) מפרסמת דו"חות לרבעון הראשון לשנה, המצביעים על זינוק ברווח לפני מס וברווח הנקי של החברה. אמנם בהשוואה לרבעון הראשון הקודם של השנה שעברה מדובר בירידה קלה, אך צריך לזכור שחודש מרץ 2020 התאפיין באיגרת מוצרי מזון בשל החשש מהתפרצות הקורונה, דבר שגרם חדה במכירות וברווחי החברה.

להלן עיקרי התוצאות:

  • מכירות החברה ברבעון הסתכמו לסך של כ-116.7 מיליון שקל.
  • הרווח התפעולי ברבעון הסתכם לסך של כ-14.9 מיליון שקל.
  • הרווח לפני מס ברבעון הסתכם לסך של כ-26.6 מיליון שקל.
  • הרווח הנקי ברבעון הסתכם לסך של כ-20.5 מיליון שקל.
ויליפוד אווירה 2. יח"צ,
מתכניים מוצרים חדשים לשנה הקרובה. ויליפוד/יח"צ

"האסטרטגיה: פיתוח מוצרים חדשים"

צבי ויוסף ויליגר יושבי הראש המשותפים של ויליפוד, הגיבו לתוצאות: "אנו שמחים להציג את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021 עם תוצאות חזקות במכירות, וברווחים. מלבד התוצאות של הרבעון המקביל בשנת 2020 עם מכירות חריגות שנבעו מהתפרצות משבר הקורונה הרבעון הנוכחי מציג צמיחה בקצב המכירות עם מכירות שיא.

האסטרטגיה של החברה לעתיד הקרוב היא פיתוח מוצרים חדשים, כניסה לקטגוריות מזון חדשות, שיפור נראות המוצרים במדפי החנויות וחיזוק שרשרת האספקה של החברה. אנו מאמינים שעם הצוות הניהולי החזק שלנו, ועבודה קשה אנו נשיג את המטרות שהצבנו ונמשיך לשפר את תוצאות החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דוחות ויליפוד רבעון 1 2021. יח"צ,
הרבעון הראשון החזק בהיסטוריה, למעט זה שהושפע מהתפרצות הקורונה. דוח רבעוני ויליפוד/יח"צ

הרבעון המקביל החריג במרץ 2020

סיכום תוצאות כספיות לרבעון הראשון לשנת 2021: מכירות החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ-116.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-129.1 מיליון שקל ברבעון מקביל, ירידה של כ-9.6%. הירידה במכירות ביחס לרבעון המקביל מיוחסת להשפעות חד פעמיות שנבעו מהתפרצות הקורונה ברבעון הראשון לשנת 2020 שגרמו לזינוק חריג בביקוש למוצרי מזון.

כאמור, מלבד המכירות החריגות שנרשמו ברבעון המקביל כתוצאה מהקורונה, המכירות ברבעון הנוכחי, הינן המכירות הגבוהות ביותר שרשמה החברה אי פעם ומשקפות צמיחה יציבה במכירות החברה.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון בכ-36.2 מיליון שקל לעומת כ-45.5 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, ירידה של כ-12.7% שנבעה בעיקרה מירידה בהיקף ההכנסות. שיעור הרווח הגולמי עמד על 31% בהשוואה לכ32% ברבעון מקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מגידול בהוצאות אחסנה חיצונית והוצאות אחזקה.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-15 מיליון שקל, בהשוואה לכ-19 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, קיטון של כ-20.9%. הירידה ברווח התפעולי נובעת בעיקר מירידה במכירות החברה.

הרווח לפני מס עלה בשיעור של כ-1,567% והסתכם לסך של כ-26.6 מיליון שקל בהשוואה לרווח לפני מס בסך של כ- 1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הזינוק ברווח לפני מס נובע בעיקר מרווחי הון שרשמה החברה שהסתכמו לסך של כ- 11.5 מיליון שקל ביחס להפסדים שנרשמו ברבעון מקביל בשנת 2020 שנבעו מקריסת שוק ההון שהסתכמו לסך של כ- 17.4 מיליון שקל.

הרווח הנקי עלה בשיעור של כ-1,634% והסתכם לסך של כ-20.5 מיליון שקל בהשוואה לרווח לפני מס בסך של כ-1.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

צבי ויליגר נשיא וילי פוד. יחצ,
צבי ויליגר, נשיא ויליפוד/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully