וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: רשת הבוטיק מוכנה לקיץ

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 8:47

וגם: רשת מוצרי הטיפוח שמתרחבת למדינות חדשות, רשת האופנה הפועלת נגד אלימות נגד נשים, הבנק שנרתם למען החירשים והמכשיר שימצק לכם את העור

קיץ מחוטב

ג'קי קובה. יח"צ,
JACK KUBA/יח"צ

רשת JACK KUBA, רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה, משיקה בימים אלה את קולקציות אביב-קיץ 2021 הכוללת לבנים, בגדי פנאי, בגדי ים ואביזרים. לרשת שקמה ב-1960, 40 בוטיקים מעוצבים ו-5 בוטיקים בדיוטי פרי. החברה מייבאת מותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם בתחום ההלבשה התחתונה.

ג'קי קובה. יח"צ,
JACK KUBA/יח"צ

גולת הכותרת של קולקציית הקיץ היא קולקציית בגדי הים עם המחטב, פטנט של בד ייחודי וחדשני בשם Miratex. בד היברידי אלסטי פי-3 מבד ממוצע של בגדי ים. בגדי היםFit - Form - Function, מותאמים בצורה מושלמת לגוף. וגם קולקציית בגדי פנאי לבית של DKNY ו LEJABY שבהחלט אפשר לצאת איתם מחוץ לגבולות הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'קי קובה. יח"צ,
JACK KUBA/יח"צ
seperator

יופי עולמי

אננדה קוסמטיקה. עדי הרמן,
אננדה קוסמטיקה/עדי הרמן

חברת אננדה קוסמטיקה, המתמחה בסדרות מוצרי קוסמטיקה טבעיים לפנים, לגוף ולשיער, חתמה על חוזי הפצה רחבים בקנדה, סין ופורטוגל,.צפי ההכנסות מהמפיצים החדשים עומד על כ-2.5 מיליון דולר לשנה. אננדה קוסמטיקה סגרה הפצת מוצרים בסין עם רשת המונה כ-6,000 סניפים, ותשווק מוצרי פנים מסדרת גרנובל ומוצרי שיער.

בפורטוגל תפיץ החברה ברשתות מקומיות ובחנויות טבע פרטיות את סדרת מוצרי הפנים גרנובל, ואת סדרת מוצרי השיער וסדרת ים המלח. בקנדה מוצרי החברה ישווקו בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע. בימים אלה נמצאת החברה במשא ומתן עם רשת סיפורה ועם חנויות טבע נוספות בארצות הברית, לשיווק מוצרי פנים מסדרת גרנובל, מוצרי שיער וסדרת ים המלח.

גיא ששון. ליאור קסון,
גיא ששון/ליאור קסון

חברת אננדה קוסמטיקה משקיעה במציאת חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים "סופר פוד" לעור. מוצרי החברה מכילים את התגלית הגדולה בעולם למוצרי אנטי אייג'ינג: תמצית אגוז הגרנובל, שהוכח כחומר אקטיבי המסייע בהאטת הזדקנות התאים של העור. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי.

אננדה קוסמטיקה עומדת בסטנדרט גבוה של התקן האירופאי BDIH למוצרים טבעיים, תקן המבטיח היעדר רכיבים שמקורם סינטטי או מהונדסים גנטית במוצרים.

גיא ששון, מנכ"ל אננדה אמר כי הם שמחים מאד על התרחבות החברה והפצת המוצרים למדינות חדשות. הוא גילה כי חוץ מארצות הברית, הם נמצאים במו"מ מול מפיצים נוספים ברומניה ובוייטנאם. "החברה נמצאת היום בצמיחה ואנחנו פותחים נקודות מכירה חדשות בישראל ובעולם ונמצאים עם הפנים לגדילה משמעותית בהפצה ובמכירות מחוץ לגבולות ישראל".

seperator

את לא לבד

את לא לבד. שירה בן יהודה,
את לא לבד/שירה בן יהודה

HOODIES - רשת אופנת הבייסיק מהמובילות בישראל, יוצאת במיזם משותף עם המכינה הקדם צבאית "מנשרים קלו". מטרת המיזם המשותף "את לא לבד", לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים ולנסות לסייע במקרים אלו. הרשת הצמידה לכל הפריטים בקולקציית הנשים, תווית בה מצוין המשפט "את לא לבד" ומספר טלפון חירום לדיווח על מקרי אלימות בנשים.

רשת HOODIES החלה במהלך בחורף שעבר, ומשקיעה בו בכל שנה 500 אלף שקל במטרה לעורר מודעות למקרי האלימות נגד נשים ולתמוך בנשים רבות. אורן בר-גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES, אמר כי נושא האלימות נגד נשים לא יורד מסדר היום הציבורי, ולצערם כרשת הם כואבים על כל מקרה ומעוניינים לעשות כל שביכולתם על-מנת לסייע ולעזור וציין כי הוסיפו את התוויות על-מנת שהמידע יהיה נגיש לכל אישה בכל רגע, מבלי שמישהו אחר יוכל לראות זאת.

seperator

שמים ברז

ברזי חמת. מלנית גל,
ברזי חמת/מלנית גל

מותג ברזי "חמת" המתמחה בייצור ברזים איכותיים ומעוצבים המשווקים בישראל ובעולם הוא בין נותני החסות לעונה ה-9 של "מאסטר שף". בכל הכיורים של עמדות הבישול באולפן, הורכבו ברזי המטבח המתקדמים ביותר, עם פוקוס על 2 דגמים מובילים. הראשון הוא ברז המטבח מסדרת Monsoon בעיצוב המעצב קובי קור, הנחשב לאחד מהמובילים בעיצוב ופיתוח מוצרים בתחום. ברז מונסון מגיע ב-12 גימורים שונים ביניהם שחור, שחור מטאלי, זהב מוברש, לבן ועוד.

קור עיצב גם Imagine - ברז המטבח הנוסף בעל פיה גבוהה מסתובבת, מזלף נסתר, נשלף מטה, שני מצבי זרימה, המככב ב-12 גימורים שונים.

seperator

בנקאות חברתית

בנקאות חברתית. יח"צ,
Sign Now/יח"צ

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, מלווה ותומך בסטארט אפ החברתי Sign Now, במסגרת מגמת הנגישות אקסלרטור 8200 Impact שהבנק יזם לפני שנתיים. התוכנית נוצרה במטרה לסייע למיזמים מתחום הנגישות לגבש מודל עסקי בר קיימא ולשפר את הפיתוח הטכנולוגי של המוצר, והיא חלק ממהלך רחב של הבנק לרתום את תחום ההייטק והיזמות בישראל לעשייה חברתית עם דגש על תחום הנגישות.

לאור המצב הביטחוני והדחיפות חברת Sign Now השיקה גם גרסה מהירה ופשוטה של האפליקציה, בכתובת: sos.signnow.co.il האפליקציה מחברת בזמן אמת בין אדם חירש, מתורגמן לשפת הסימנים ונותן שירות בווידאו - בלחיצת כפתור ומסייעת לאדם חירש לבצע שיחות עם כל אדם/נותן שירות. האפליקציה מאפשרת ללא עלות קבלת שיחות חירום עבור קהילת החירשים בישראל למוקדי טראומה, מוקדי חירום, סידורים אישיים ושיחות לבני המשפחה.

seperator

פנים אל מול פנים

אמפייר טק. יח"צ,
אמפייר טק/יח"צ

ימי משבר הקורונה לימדו אותנו שאפשר לעשות הרבה דברים בבית. החליפו אותם ימים לא שקטים של מבצע שומר חומות. חברת אמפייר מציעה מכשירי קוסמטיקה של חברת אמפייר טק האמריקאית שנחתו בישראל ורכשו אוהדות רבות. ניסוי שערכו יבואני המותג בישראל גילה כי נשים שבמשך שנים הגיעו פעמיים בשנה לרופא לטיפולי פנים והזרקות, התנסו במכשירים וויתרו על טיפולים פולשניים.

המכשירים עובדים על טכנולוגיית הלד, טכנולוגיית פוטותרפיה שפותחה במקור על-ידי נאס"א בכדי לגדל צמחים בחלל והיא מוכחת בטיפול במספר גורמים שכיחים של הזדקנות העור וטיפול בבעיות העור. הטכנולוגיה נותנת מענה לטיפול בקמטים, פסוריאזיס, כתמי עור (פיגמנטציה), עור עודף וסימני הזדקנות העור ובעיות עור.

המכשיר הביתי מסוגל לחדור לרבדים הפנימיים של העור (עד 700 מילימטר), לכל הקמטוטים, ולחדש את ייצור הקולגן והאלסטין, ומסייע בהידוק, מיצוק והרמת קו הלסת. המכשיר מתאים לנשים, גברים המעוניינים בשיפור עור הפנים והמראה הכללי, ולילדים הסובלים מאקנה. המכשיר מומלץ על-ידי רופאי עור והטיפולים בטוחים לשימוש יום יומי ומאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי והאמריקאי.

seperator

רהיטים ונהנים

אריה ויסמן, נחום ויסמן. כרמית בועז,
אריה ויסמן, נחום ויסמן/כרמית בועז

שמחה בבית מותג שומרת הזורע. בטקס שנערך בזום בהשתתפות מועמדים מ-14 מדינות מרחבי העולם, העניקו ד"ר קייסי לו, נשיא ארגון FLA, וארטם וסילייב נשיא הארגון FLA העניקו לאריה ויסמן מנכ"ל "ויסמן הולדינגס" שבין אחזקותיה מותג הריהוט והעיצוב "שמרת הזורע" תעודת הוקרה.

בין זוכי הפרסים נמנים ארגונים וחברות מובילים מתעשיית הריהוט העולמית. תכנית הפרסים הבינלאומית בתחום הריהוט (FLA) ותכנית הפרסים בתחום עיצוב הפנים (IDA) נתמכת על-ידי CIFF גואנגג'ו - יריד הסחר הגדול ביותר בעולם בריהוט ועיצוב פנים.

אריה ויסמן מנכ"ל "שמרת הזורע" ונשיא "קבוצת ויסמן" אמר כי ההכרה והכבוד על פועלה ודרכה של קבוצת ויסמן שהקים אביו ליאו ויסמן ז"ל לפני כ-90 שנה מאוד מרגשת, מחזקת ומחייבת את אחיו נחום, אותו ואת דור ההמשך, להקפיד ולשמור על הערכים עליהם חונכו.

seperator

החיים בורוד

פתיבר פטל. סטודיו אסם,
פתיבר בטעם פטל/סטודיו אסם

מאז עוגת הביסקוויטים שהכינה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, לא הייתה לביסקוויט כזו עדנה כמו עכשיו. שוק הפתיבר בישראל הנשלט על-ידי מותג אסם פתיבר ותופס מעל 70% ממכירות הקטגוריה, הגדיל רגע לפני החג את מגוון המוצרים מבית המותג. בין היתר שוחררה מהדורה ייחודית של ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל. ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם אמר כי כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully