וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת טעינה: מוצר ביטוחי חדש לרכב חשמלי

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 9:57

לראשונה בישראל: ביטוח ישיר משיקה פוליסה ייחודית לרכב חשמלי, אשר תכלול כיסוי בלעדי גם לנזקים של עמדת הטעינה

הרכב החשמלי הפך מקוריוז לסגמנט שיש להתחשב בו, ולא רק בנושאי השירות והמכירה, אלא גם בפאן הביטוחי. ביטוח ישיר השיקה היום ביטוח חדש שיספק מענה גם לצורך לבטח את עמדת ההטענה.

הביטוח החדש יציע כיסוי עבור עמדת טעינה ביתית בגין נזק תאונתי, נזקי אש וגניבה עד 5,000 שקלים עם השתתפות עצמית של 500 שקלים.

בנוסף, הכיסוי מורחב לכסות נזקי צד שלישי לרכוש כתוצאה מנזק ישיר של עמדת הטעינה עד גבול אחריות של 250,000 שקלים. כיסוי זה, לדברי החברה, הוא ייחודי רק לחברת ביטוח ישיר, ויינתן בחינם לרוכשים ביטוח מקיף בשלושת החודשים הקרובים.

שירותי גרירה כשנגמרת הסוללה

ביטוח ישיר מרחיבה גם את שירותי הדרך והגרירה עבור המכוניות החשמליות, שיתווספו אל השירותים במקרי תאונה או תקלה: שירותי גרירה במצבים בהם נגמרת הסוללה ברכב אל עמדת הטעינה הקרובה, בהתאם לפריסת עמדות הטעינה בישראל ובמצבים בהם יש פנצ'ר, עבור דגמי רכב להם היצרן לא כלל גלגל חלופי. הרכב ייגרר אל פנצ'ריה או מוסך קרוב.

עמדת טעינה לרכב חשמלי. אתר יצרן
עמדת טעינה לרכב חשמלי, כיסוי נזקים בעמדת הטעינה/אתר יצרן

החוק הנורבגי: שימוש מוגבר במכוניות חשמליות

כיום יש בישראל למעלה מ-5,000 מכוניות חשמליות (לא כולל רכבים היברידיים).

המגמה העולמית מתגברת לשימוש במכוניות אלו, וישנן כבר מדינות כמו נורבגיה, שבה כ-70% מכלל המכוניות שנרכשו בחודשים האחרונים היו מכוניות חשמליות. גם בישראל רכישת מכוניות חשמליות צוברת תאוצה בשנה האחרונה, ומגמה זו צפויה להכפיל את עצמה משנה לשנה.

לפי מחקר של ביטוח ישיר, למכוניות אלו יש צורך בשירותים מיוחדים הדורשים פוליסת ביטוח מותאמת. ראשית, ללקוחות יש עמדת טעינה לרכב המבוטח, שעלולה להיפגע ולפגוע במקרה ביטוחי.
שנית, בשל הסוללה הגדולה המצורפת לרכב, שתופסת מקום רב משטחו, היצרנים לא תמיד כוללים בו גלגל חלופי.
שלישית, שירות הגרירה הקיים אינו מורחב לגרירה במקרה ונגמרת הסוללה, המספיקה בממוצע לנסיעה בין 250-400 קילומטר. עבור כל אלו ביטוח ישיר יצרה הרחבה בפוליסה ייעודית למכוניות חשמליות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קובי הבר, ביטוח ישיר. כפיר סיון,
קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר/כפיר סיון

תשאירו את זה לנו

קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר: "ביטוח ישיר גאה להצטרף למהפכת הרכבים החשמליים שהגיעה אל ישראל, ולהוביל את התחום עם פוליסת ביטוח ייחודית המותאמות לרכבים אלה. מהלך זה מצטרף למהפיכת השירות שאנו מובילים, וזאת במסגרת האסטרטגיה שלנו, לפיה ברגעים שצריך ביטוח "תשאירו את זה לנו". המטרה היא להעלות את סטנדרט השירות לכלל המבוטחים שלנו, ולהיות לצידם ברגעי האמת עם שירותי "פרימיום", ללא תוספת עלות".

הכיסוי לא מיועד לרכב היברידי

לפרטים נוספים: https://www.555.co.il/car/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully