וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ניחוח חדש מתפשט באוויר

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 17:01

וגם: הנעליים שהקורונה עשתה להם רק טוב, החברה שהופכת את המוזיקה לבית, תערוכה חדשה בפארק עתידים

טיפת מזל

טיפת מזל. יח"צ,
דרופ דיסי/יח"צ

30 שנה לאחר שהושק הניחוח האגדי ל'או דיסי" מבית איסי מיאקי, המותג פותח פרק חדש ומשיק את "דרופ דיסי" - ניחוח חדש לאישה, אופטימי (חשוב בימים אלה), וחדשני בהיסטוריה ארוכת השנים והאייקונית של המותג. המותג מאופיין בניחוחות בהשראת עולם המים - ההשראה העיקרית של מיאקי לאורך השנים.

תהליך יצירת הבושם מתחשב בסביבה. הבשמית אן איו שיצרה את הבושם אומרת כי מאז סוף המאה ה-19, רכיבים סינתטיים הרחיבו את לוח צבעי הבושם, את אופק היצירה ואפשרו להגן על הטבע על-ידי חיקוי והעתקה שלו, במקום להרוס אותו, הרכיבים הטבעיים והסינתטיים משלימים זה את זה, ומאפשרים לשחזר את ניחוחות הטבע.

אן איו, טוד ברכר. יח"צ,
אן איו, טוד ברכר/יח"צ

המעצב איסי מיאקי נולד בהירושימה שביפן וניצל מהפצצה הגרעינית שהופלה על העיר ב-1945. הוא למד עיצוב גרפי באוניברסיטה לאמנות טאמה בטוקיו, ועם סיום לימודיו ב-1964, החל לעבוד בפריז ובניו-יורק. ב-1970 הוא שב לטוקיו וייסד סטודיו לאופנה על שמו.

כמי שהתעניין ועסק במחקר, בסוף שנות ה-80 ערך ניסויים ליצירת בד פליסה שיהיה גמיש וקל לכביסה - ניסיונות שהובילו ב-1993 לפיתוח בד פליסה שנגזר, נתפר, הודק בשכבות נייר ונדחס למגהץ קיטור חם שיצר את קפלי הפליסה, ממנו עיצב בגדים גם לרקדני הבלט של פרנקפורט.

מיאקי היה מיודד עם אמנית החרס לוסי רי שהורישה לו אוסף קרמיקה ואוסף כפתורי חרסינה אותם שילב בעיצוביו. ב-1994 העביר מיאקי את תחום עיצוב אופנת הגברים לנאוקי טקיזאווה, וב-1999 העביר לידיו גם את תחום אופנת הנשים, כדי שיוכל לעסוק במחקר. בדומה לבתי אופנה גדולים אחרים, מיאקי לא פסק לייצר בשמים. הראשון , L'eau d'Issey עם בקבוק שעוצב בהשראת הירח שנשקף ממגדל אייפל שנצפה מדירתו בפריז. במהלך השנים יצר קרוב ל-100 בשמים לגברים ולנשים.

איו אומרת כי היא אוהבת לטייל וללמוד על נפלאות העולם, ושאבה השראה מתרבויות שפגשה, כשההשראה ל"דרופ דיסי" הייתה לחשוף את מה שאינו נראה לעין בלתי מזוינת, לעצב כל פרט בניחוח, כאילו להסתיר הפתעות בלבו.

את הבקבוק עיצב המעצב האמריקאי טוד ברכר מניו-יורק, המשתף פעולה עם מותגים מובילים בעולם, ברכר שעיצב בעבר למיאקי, עיצב בקבוק בצורת טיפה עשויה מחתיכה אחת המדמה זכוכית מגדלת ומבעד לפריזמה ניתן לראות צורות חדשות, הבקבוק עשוי מ-5% זכוכית ממוחזרת, גם הקופסה עשויה מקרטון ממוחזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

אתם יפים כשנוח לכם

קרוקס. יח"צ,
קרוקס/יח"צ

אם יש מותג נעליים שזכה לעדנה בתקופת הקורונה, הרי אלה נעלי הקרוקס. באותה נשימה הן אהובות ושנואות ועדיין הצליחו לכבוש את עולם האופנה העולמי. הן פרצו לתודעה ב-2002 בארה"ב והדהימו את הצרכנים עם בשורה חדשה: נעליים צבעוניות, קלות משקל ונוחות, שפתחו עידן חדש של נעלי נוחות למיליוני אנשים בעולם.

נעלי קרוקס לא מפסיקות לייצר כותרות, הרכב החומר העיקרי ממנו הן עשויות הוא סוד מסחרי בערך כמו של הסוד של קוקה קולה - שנים שאף אחד לא מצליח לייצר נעל דומה בקלילותה ובנוחותה, הסלוגן של המותג come as you are הוא הרבה יותר מסלוגן, זה המוטו והרעיון שמובילים את הדרך של המותג, ועומד בכל עיצוב של נעל חדשה.

גסטין ביבר עם השתפ של קרוקס וDrew House. יח"צ,
ג'סטין ביבר עם השתפ של קרוקס וDrew House/יח"צ

נעלי קרוקס מיוצרות בטכנולוגיה חכמה. הן מבודדות חום וקור, קלות לניקוי, אנטי-בקטריאליות, והוכחו על-ידי USA Ergonomic כמפחיתות את עייפות השרירים בלמעלה מ-60% ביחס לעמידה ללא נעליים. במרץ 2018 השיק המותג את LiteRide ההופכת את הנעליים לגמישות יותר, הרפידות הרכות נותנות תמיכה לכף הרגל והתחושה היא שהרגל שוקעת בתוך ענן.

קרוקס נמכרות בישראל למעלה מ-15 שנים. במהלך השנים החברה ייצרה דגמים בעיצובים שונים והרחיבה את קהל היעד של המותג, בין הדגמים המובילים שמככבים הקיץ: כפכפים וסנדלים עם או בלי פלטפורמה, נעלי ספורט, כפכפי אצבע ועוד. בנוסף, המותג פונה לקהלים רחבים מנעלי ילדים ועד נעלי נוחות לגיל השלישי.

בשנים האחרונות יצר המותג שיתופי פעולה רבים עם מותגי אופנה כמו כריסטופר קיין, בלנסיאגה ועוד, והנעליים כיכבו על מסלולי שבועות אופנה בעולם. שיתופי פעולה מצליחים היו גם עם הראפר פוסט מלון, הזמר ג'סטין ביבר ועוד אומנים מוכרים מהעולם. שיתופי הפעולה חשובים לקרוקס ברמה הלוקאלית והבינלאומית, החברה לא מפסיקה להפתיע מידי עונה, בשנה החולפת נערך שת"פ מסקרן עם רשת KFC , במסגרתן נוצרו שני דגמים שעליהם יש ג'יביט של כנפי עוף בריח המקורי של הכנפיים.

דגמי קרוקס מיוחדים שימכרו הקיץ ב we shoes. יח"צ,
דגמי קרוקס מיוחדים שימכרו הקיץ ב we shoes/יח"צ

קרוקס היה ונשאר מותג שנוי במחלוקת אך ממשיך להמציא את עצמו מחדש, ועם הצלחה אי אפשר להתווכח. מניית קרוקס עלתה בעשרות אחוזים בעקבות מגפת הקורונה. אנשים התכנסנו בבתים, הנעליים אופסנו בארון ואנשים חיפשו את הנוחות.

בקולקציה החדשה דגמים צבעוניים, עם הדפסי טאי דאי, שיש, טרופי, משחקי שקיפות ועוד, דגמים קלי משקל, נוחים ומעוצבים על-פי צו האופנה, טכנולוגיה שממשיכה להפתיע ולחדש, העונה יש דגמים רבים שהם טבעוניים, והמותג ממשיך לשמור על ערכים סביבתיים גבוהים.

seperator

לשיר באמבטיה

סיגל מלכה בהשראת אבניבי. יח"צ,
סיגל מלכה בהשראת אבניבי/יח"צ

חגיגות שבוע האירוויזיון שנערכו ברוטרדם שבהולנד היו סוג של אסקפיזם במהלך מבצע "שומר החומות". הן גם היוו השראה לחברת אלוני שהחליטה לתת משמעות ממשית למשפט לשיר באמבטיה. בחברה פנו למעצבים, וביקשו מהם לדמיין איך זה היה נראה אם אפשר היה לגור בתוך שיר. המעצבים התבקשו לבחור שיר ישראלי שזכה באחת מתחרויות האירוויזיון שנערכו לאורך השנים, ולעצב חדר אמבטיה.

לשיר באמבטיה של ליאת הראל. יח"צ,
ליאת הראל בהשראת טוי/יח"צ

ענת פרץ דוידי, מנהלת שיווק באלוני, אמרה כי האירוויזיון הוא אירוע בינלאומי מלא סטייל עד לפרטים הקטנים, כמו גם עולמות העיצוב, לכן כמחווה לאירוויזיון, ביקשו ממעצבי פנים מובילים לבחור שירים ישראלים שזכו בכל הזמנים ולעצב חללים בהשראתם עם החומרים של אלוני והתוצאות היו יצירתיות ומעוררות השראה.

נרקיס רובין -ברזני אמבטיה בהשראת השיר דיוה, רינת כהן ונטלי שפירא אמבטיה בהשראת השיר הללויה. יח"צ,
נרקיס רובין -ברזני אמבטיה בהשראת השיר דיוה, רינת כהן ונטלי שפירא אמבטיה בהשראת השיר הללויה/יח"צ

המעצבת ליאת הראל, המשמשת גם כיועצת לחברת אלוני, עיצבה חדר אמבטיה בהשראת השיר "טוי" של נטע ברזילי, שיר המחבר בין האהבה שלה לצבעים נועזים לבין העצמה נשית שפורצת ממילות השיר, ונותנת למין הנשי את הכבוד וההערכה הראויים לו; המעצבות רינת כהן ונטלי שפירא עיצבו אמבטיה בהשראת השיר הללויה של להקת חלב ודבש. השתיים התחברו לשיר בשל פשטות מילות השיר והביאו אותן לידי ביטוי בעיצוב מינימליסטי; המעצבת סיגל מלכה בחרה בשיר אבאניבי ועיצבה חלל צבעוני מלא גרוב, סטייל ונגיעה של רטרו; המעצבת נרקיס רובין -ברזני עיצבה חדר אמבטיה בהשראת השיר "דיוה"של דנה אינטרנשיונל.

seperator

אמנות בפארק

אמנות בפארק. יח"צ,
קוורטט/יח"צ

בפארק עתידים תל-אביב תפתח בסוף השבוע התערוכה "קוורטט"-תערוכת אומנות ישראלית עכשווית המתייחסת למה שעברנו כיחידים וכחברה בשנת הקורונה. בתערוכה שאצרה איילת אמוראי-בירן, 3 אמנים ישראליים נותנים ביטוי בדרכים יצירתיות שונות ומעניינות למה שעברנו.

האמנים המציגים: עודד חוברה-אמן רב תחומי שחייו המקצועיים הוקדשו לקידום חיי הקהילה בתל אביב יפו כאחראי על תחומי הקהילה, האמנויות הנוער והספורט של העיר מציג באמצעות היצירות את המסכות שאנו עוטים על פנינו ומביא לידי ביטוי בשפה האמנותית אמירות חברתיות המשקפות את הטלטלה שעבר העולם; שירה מלכי - מלמדת אומנות ובוגרת המדרשה ברמת השרון הציגה בברלין, לונדון, ניו-יורק- שם לימדה באגודת הציירים, ביצירותיה ניתן לראות את ההתכנסות שלה פנימה אל תוך עצמה כתוצאה מהריחוק החברתי; טלי עירוני, אשת מחשבים וציירת, הציור של עירוני מתרכז בדמות אחת או שתיים ועוסק בנושאי המשפחה שלה-נשיות, אימהות, פורטרטים של ילדיה, בעלה.

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב אמר כי פארק עתידים הוא בית עבור חברות רבות והרבה מעבר לכך, והם שואפים להעניק למבקרים, עובדי המשרדים ותושבי השכונות הסמוכות, חוויית לייף סטייל ומקום שכיף להגיע אליו, ליהנות מחדר כושר, קפה משובח ובקרוב "לה-שוקה"- יריד אומנות ואוכל מתחלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully