וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוניטה דה מאס מגבירה נוכחות בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 9:29

רשת הלאנז'רי האופנתית, עוברת מתיחת פנים לאחר רכישתה על ידי קבוצת נעמן ומשיקה עוד ארבע חנויות תחת הקונספט החדש. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות 40 חנויות במרכזי קניות מובילים מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי שמתמחה בחזיות איכות אופנתיות, מתחדשת, מתרחבת ומעשירה את המגוון שהיא מציעה לנשות ישראל.

המותג משיק קונספט חנויות חדש האפשר ללקוחות, לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון דגמים ופרטי לבוש המותאמים לאקלים הישראלי.

כמענה לביקוש גובר ללאנז'רי, תשקיע קבוצת נעמן, הבעלים החדש של המותג, כ- 3 מיליון שקלים בהרחבת הרשת, כאשר ארבע החנויות בהן יושק הקונספט החדש ייפתחו בקניון TLV בתל אביב, בקניון בת-ים בקניון ביג פאשן בבית שמש ובקניון צים במעלות.

פרזנטורית לעוצמה נשית-אישית

הפרזנטורית החדשה של הרשת, עדי הימלבלוי, נבחרה לאור התאמתה לערכי המותג בהם: העצמה אישית ונשית לצד אופנתיות ומקצועיות.

עדי הימלבלוי, הפרזנטורית של בוניטה דה מאס. אלכס ליפקין,
עדי הימלבלוי, הפרזנטורית של בוניטה דה מאס/אלכס ליפקין

יותר נקודות מכירה ברחבי הארץ

אמיר הברפלד, מנכ"ל שותף של הרשת מציין: "התפיסה של בוניטה דה מאס היא: LINGERIE EXPERT זה מחייב. ההקפדה על איכות אופנתית מגבירה את הביקוש לחזיות שלנו ויותר לקוחות מבקשות לראות יותר נקודות מכירה ברחבי הארץ. גם תחת הבעלות החדשה אנחנו ממשיכים ליהנות מהידע העצום והמומחיות של מייסד הרשת, צ'רלי זיתוני ומעצבות הבית בראשותה של מתאמת הפיתוח שלנו, בטי אביטבול".

לדברי הברפלד, השקת הקונספט החדש גובשה על בסיס מחקרי שוק וסקרי לקוחות כדי לשדרג את חווית הלקוחות ולאפשר לכל אחת ואחת מהן למוצא את החזיה או פריט הלבוש שיעניק לה את התחושה של I LOVE Myself MORE.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אמיר הברפלד, מנכ"ל שותף ברשת בוניטה דה מאס. יחסי ציבור,
אמיר הברפלד, מנכ"ל שותף ברשת בוניטה דה מאס/יחסי ציבור

מגבירים נוכחות על אף המשבר

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ אומר כי: "בוניטה דה מאס מגבירה את נוכחותה, על אף משבר הקורונה. מדובר במותג חזק של הלבשה תחתונה לנשים ונערות, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, שזוכה להעדפה בקרב קהל גדול של לקוחות".

בוניטה דה מאס מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של נעמן גרופ, המובילה את עולם אופנת הבית ועיצובו, תחת המותגים ורדינון והום סטייל ואת עולם כלי המטבח והאירוח תחת המותג נעמן לשוק הפרטי והמותג צוקר לשוק המקצועי.

קבוצת נעמן המצויה בתנופת פיתוח והתרחבות, צפויה גם להרחיב ולהעשיר את מגוון המותגים של מועדון הלקוחות NV CLUB שהשיקה בחודש האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully