וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי השף, גרסת ההייטק: אסף גרניט יקים מסעדות לעובדי חברת לייטריקס

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 10:01

משחקי השף, גרסת ההיייטק: היוניקורן לייטריקס חתם על שיתוף פעולה עם קבוצת מחניודה של אסף גרניט ואורי נבון, שזכתה לאחרונה בכוכב מישלן. מאות עובדי חברת ההיי-טק הירושלמית ייהנו מתפריט עשיר מסביב לשעון. גרניט מבטיח: יהיה טעים"

חברת ההייטק לייטריקס, המפתחת אפליקציות לעיבוד תמונה וסרטונים במובייל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה נרחב עם קבוצת מחניודה של השף אסף גרניט ואורי נבון: כ-500 עובדי חברת ההיי-טק הירושלמית, ייהנו משלוש ארוחות ביום, מתחם street food, שתי קפיטריות חלביות ומגוון נשנושים ב-14 מטבחונים הפזורים במרחב.

עובדי לייטריקס, ייהנו מארוחת צהריים וארוחת ערב, ובמהלך כל היום יופעלו עמדות Grab & Go שיפוזרו בכל מתחמי החברה בירושלים ויספקו אוכל זמין ובריא.

לייטריקס תקים את שתי המסעדות, בייעוץ של קבוצת מחניודה, בניהול מתכנן המטבחים ג'קי דבח ובעיצוב של EN STUDIO, כאשר לאחר שלב ההקמה תפעיל קבוצת מחניודה את המסעדות.

ארוחה במסעדה. ShutterStock
מסעדת פועלים, גרסת ההייטק/ShutterStock

הקימו פופ-אפ למחניודה בימי הקורונה

שיתוף הפעולה בין חד הקרן הירושלמי לקבוצתם של גרניט ונבון, נרקם בשנת ב- 2019 כאשר לייטריקס אירחה את הקבוצה לפעילות חברה. הקשר האישי בין מייסדי לייטריקס לגרניט ונבון התחזק במיוחד בזמן תקופת הסגרים הקשה שעברה על עולם המסעדות, שניסגר באופן מלא בשל מגפת הקורונה.

במהלך שנה זו הקימה לייטריקס מסעדת Pop-UP עבור מחניודה, וצוותי החברה שהגיעו לעבוד בקפסולות במשרדים נהנו משירותי ההסעדה של הקבוצה ובמקביל היוו מקור תעסוקה קבוע ויציב עבור המסעדה ועובדיה.

קצב גדילה ותכניות לעתיד

חברת ההייטק הירושלמית שהוקמה ב-2013 ממשיכה לצמוח בצורה מרשימה. הסכם ההסעדה עם קבוצת מחניודה מגיע אחרי גיוס בשנה האחרונה של כ-150 עובדים לשורות החברה, וחתימה על הסכם שכירות ענק עם חברת גב ים בפארק ההייטק "גב ים פארק העברית", המוקם בימים אלו באוניברסיטה העברית בירושלים, בשטח כולל של כ-16 אלף מ"ר, לתקופה של 10 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דר זאב פרבמן, מייסד ומנכ"ל. אייל מרילוס,
מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, ד"ר זאב פרבמן/אייל מרילוס

העובדים - הנכס האסטרטגי של החברה

"ההסכם עם קבוצת מחניודה שאיתה יש לנו קשר אישי ארוך ומיוחד, הוא נדבך נוסף בתוכניות ארוכות הטווח שלנו עבור לייטריקס ועובדיה. העובדים שלנו הם נכס אסטרטגי של החברה ולכן אנו ממשיכים להשקיע בהם, מתוך אמונה מלאה שהמשאב האנושי הוא שמייצר את ה-DNA הייחודי של החברה" אומר מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, ד"ר זאב פרבמן. "שיתוף הפעולה עם קבוצת מחניודה מגיע בדיוק בזמנים שבהם חוזרים העובדים למשרדים אחרי שנה של עבודה מרחוק, ואני בטוח שאין דרך טובה מזו ליצור תחושה של בית אצלנו במשרדים".

אסף גרניט. מחניודה,
"יהיה טעים במיוחד", השף אסף גרניט לעובדי ההייטק/מחניודה

גרניט מבטיח: "הולך להיות טעים במיוחד"

גם השף אסף גרניט התייחס לשיתוף הפעולה: "החיבור האישי עם עובדי לייטריקס התחזק לאורך השנים ולכן היה מאוד טבעי שפנו אלינו עם ההצעה להסעיד את מאות עובדי החברה באופן קבוע. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה ומבטיחים לכל עובדי לייטריקס שהולך להיות טעים במיוחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully