וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: לומניס נבחרה כחברת המכשור הרפואי הטובה בעולם

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 11:42

לומניס, חברת המכשור הרפואי בתחומי האסתטיקה, הכירורגיה והראייה, גברה על 3,850 חברות מכל העולם וזכתה בתואר "חברת המכשור הרפואי הטובה ביותר לשנת 2021" של הארגון העולמי MedTech Breakthrough

MedTech Breakthrough הוא ארגון עצמאי הבוחן את הפעילות של מגוון חברות, טכנולוגיות ומוצרים בענף הבריאות והרפואה העולמי, ומכריז על הטובים ביותר ביניהם.

השנה בחן הארגון כ-3,850 מתמודדים מ-17 מדינות שונות ב-97 קטגוריות רפואיות שונות והכריז, כאמור, על לומניס כחברת המכשור הרפואי הטובה ביותר, זאת לאחר שבשנת 2020 זכתה החברה בקטגוריית "הפתרון הטכנולוגי-ניתוחי החדש הטוב ביותר" עבור טכנולוגיית המוזס.

ממציאה פתרונות בתחומים בוערים

ציפי עוזר-ערמון, מנכ"לית לומניס, מסרה כי "כל מאמצי הצוותים שלנו בלומניס הם חלק ממחויבותנו הבלתי מתפשרת, לשיפור הבריאות ואיכות החיים של מטופלים ברחבי העולם, בכדי לענות על כל צרכיהם הרפואיים המשתנים ולהציע להם פתרונות רפואיים חדשניים וייחודיים".

לדברי ג'יימס ג'ונסון, מנכ"ל MedTech Breakthrough, "בעשורים האחרונים פיתחה לומניס טכנולוגיות פורצות דרך שנותנות מענה לבעיות רפואיות-אסתטיות שעד עתה לא היה להן פתרון, ומובילה צעדים מהפכניים גם בטיפולים קיימים בכל התחומים בהם היא פועלת. בשנה החולפת, שהייתה מאתגרת ומורכבת מבחינת ענף הבריאות העולמי, זיהינו כי לומניס מובילה את השוק עם מגוון טכנולוגיות מהפכניות, נמצאת תמיד כמה צעדים קדימה וממציאה פתרונות חדשניים ופורצי דרך במגוון תחומים בוערים".

עין, עיניים, לייזר. ShutterStock
מחלת העיניים היבשות, טיפול מבוסס פטנט של לומניס/ShutterStock

אורולוגיה, אסתטיקה וראייה

בתחום האורולוגיה, לומניס השיקה את הדור הבא של טכנולוגיית המוזס והציבה סטדנרטים חדשים בתחום הלייזר לטיפול בבעיות הנגרמות כתוצאה מאבנים בכליות ו/או ערמונית מוגדלת. טכנולוגית המוזס 2.0 מגדילה את האפקטיביות של טיפולי הלייזר באופן משמעותי ומפחיתה משמעותית את הסיכוי לדימומים פנימיים.

בתחום הראייה, המכשיר החדשני של לומניס IPL device with OPT® היה הראשון והיחיד שקיבל את הסמכת FDA De Novo לשיפור סימני מחלת העיניים היבשות כתוצאה מזיהום. במקביל לכך, השיקה לומניס את מערכת OptiLight™, המבוססת פטנט לשיפור הטיפול בעיניים יבשות.

בתחום האסתטיקה, הציגה לומניס שלוש טכנולוגיות חדשות: Stellar M22 - פלטרפורמה מרובת-אפליקציות לטיפול במעל 30 בעיות עור והסרת שיער, NuEra Tight - טיפול בלתי פולשני לעיצוב הגוף, מבוסס טכנולוגית FocalRF וגלי רדיו, ו- LightSheer Quattro - פתרון להסרת שיער באמצעות טכנולוגית לייזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסרת שיער בלייזר. ShutterStock
הסרת שיער באמצעות לייזר/ShutterStock

מסע הופעות לביתן ההדגמות נייד

לומניס גם הציגה גישה חדשנית לפעילויות הדרכה לרופאים בכל העולם בשנת 2020, כאשר הציגה ביתן הדגמות נייד, LuMobile, במסגרת מסע שנערך 7 חודשים ועבר ב-20 ערים מרכזיות בארצות הברית. לומניס אף חברה למרכזי התמחות קלינית וניתוחית ליצירת מרכזי מצוינות בטכניקות מיקרו-ניתוחיות בשימוש לייזר אנדוסקופי טרנס-אוראלי, תוך שימוש בטכנולוגית הלייזר המהפכנית של לומניס UltraPulse DUO.

ציפי עוזר-ערמון, לומניס. אילייה מלניקוב,
ציפי עוזר-ערמון, מנכ"לית לומניס/אילייה מלניקוב

הבוחרים והנבחרת

לומניס היא מובילה עולמית בתחומי הפתרונות הקליניים המינימליים והבלתי-פולשניים של הרפואה האסתטית, הניתוחית ובתחום הראיה, וידועה בפיתוח ומסחור המצאות טכנולוגיות מבוססות אנרגיה.

Medtech Breakthrough היא תכנית עצמאית המשתייכת לארגון Tech Breakthrough, פלטפורמה גלובלית לאיתור והכרה בהמצאות טכנולוגיות מובילות. תכנית חלוקת הפרסים של Medtech Breakthrough היא עצמאית ומוקדשת לזיהוי והכרת מצוינות, שירותים, מוצרים ואנשים בתחומי הרפואה ובריאות הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully