וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה easy: עסקת מלונאות ראשונה לאחר משבר הקורונה בתל אביב-יפו

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 16:11

easyHotel פארק הירקון, שיכלול כ-200 חדרים, הוא המלון הראשון שהרשת תפתח בישראל. העסקה נאמדת ב-80 מיליון שקל והמלון מתוכנן להיפתח בסוף שנת 2022

ענף המלונאות עלה בשנה האחרונה לכותרות בעיקר בגלל פגיעתה הרעה של הקורונה, אבל לפחות ברמת היזמות, נדמה שהוא מתחיל לגלות סימני חיים: רד בינת נכסים תשכיר 5,000 מ"ר במגדלי זיו ברמת החייל לאיזי מלון, הזכיינית הבלעדית של רשת המלונות הבינלאומית easyHotel בישראל

רשת המלונות הבינלאומית easyHotel מודיעה על מיקום המלון הראשון שתפתח בישראל: זכייני הרשת בישראל, חברת איזי מלון, חתמו על עסקה לפתיחת מלון של 200 חדרים במגדלי זיו ברמת החייל בתל אביב.

שלושה מלונות בתל אביב עד 2024

העסקה היא למעשה שכירות לתקופה של 25 שנים, של 3 קומות בשטח של כ- 5,000 מ"ר בתמורה לכ-80 מיליון שקל.

easyHotel UK Ltd הינה רשת מלונות Super Budget וחלק ממשפחת מותגי easy יחד עם חברת התעופה easyJet.

החברה הודיעה בסוף שנת 2019 בבורסה בלונדון, כי יש בכוונתה לפתוח שלושה מלונות בת"א באמצעות זכיינות. הזכיינים של easyHotel בישראל מתכננים לפתוח את שלושת המלונות עד לסוף שנת 2024, כשהראשון מבניהם, ברמת החייל, מתוכנן להיפתח כבר במהלך המחצית השנייה של שנת 2022.

מגדלי זיו - מלון איזי פארק הירקון. יח"צ / רד בינת,
מגדלי זיו - מלון איזי פארק הירקון/יח"צ / רד בינת

המלונות הבאים: בתל אביב ובירושלים

רשת easyHotel מנהלת מלונות ברחבי העולם המבוססים על לינה בלבד, הכוללים חדרים במחירים אטרקטיביים בפריים לוקיישן שבסביבתם נותני שירות נוספים לרווחת באי המלון.

את העסקה הובילה חברת אינדקס נדל"ן המתמחה בתכנון וביצוע של עסקאות מורכבות בתחום הנדל"ן. המחלקה המתמחה במלונאות באינדקס, הודיעה כבר שהיא פועלת לאיתור המיקום לבתי המלון נוספים של easyHotel שיוקמו בת"א ובירושלים.

נועם ברנדר ואלעד פוקס מאינדקס נדל"ן מסרו כי: "מדובר בעסקה מורכבת שתוכננה במשך חודשים ארוכים. easyHotel מאמינה מאוד בפוטנציאל העסקי-תיירותי של ישראל בכלל ושל ת"א בפרט. העובדה שבזכות החיסונים, ישראל הפכה לאחת המדינות הראשונות בעולם היוצאת ממשבר הקורונה רק מלהיבה עוד יותר את הזכיינים ואת מטה החברה בלונדון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מלון easyhotel פארק הירקון שיוקם במגדלי זיו ברמת החייל. יח"צ / רד בינת,
מלון easyhotel פארק הירקון שיוקם במגדלי זיו ברמת החייל/יח"צ / רד בינת

עסקת מלונאות ראשונה ברמת החייל מזה עשור

מדובר בעסקת המלונאות הראשונה שנחתמת ברמת החייל מזה 10 שנים. קומפלקס מגדלי זיו מורכב מארבעה בנייני משרדים ומסחר, שני בניינים בני 4 קומות ושני מגדלים בני 15 קומות ובסך הכל כ- 100 אלף מ"ר סך הכל.

בכוונת רד בינת נכסים, לתכנן מחדש את אזור הלובי של בניין C בכדי להתאימו לפעילותו של המלון כך שתתאפשר כניסה משני צדדיו וכן תותקן מערכת בקרת כניסה לקומות ממעליות המבנה.

התאוששות ענף התיירות ביום שאחרי הקורונה

רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים: "בחירתה של קבוצת תיירות מובילה בעולם לפתוח מלון ראשון בישראל, מעידה על האמון שלה בארץ ובהתאוששות של ענף התיירות ביום שאחרי הקורונה. לאור המחסור בקרקעות והרצון למקסם את רמת החיים, פרויקטים בהם יש עירוב שימושים המשלבים מסחר, מגורים, מלונאות ותעסוקה בקומפלקס אחד, הינם פני העתיד".

רד בינת נכסים, בבעלות משפחת זיסאפל, ובניהולו של רונן אילון, נמנית על קבוצת רד בינת המונה כ-25 חברות העוסקות במתן שירותים ופתרונות בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת למגוון שווקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully