וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם בעקבות השמש: מדריך ההגנה מהשמש וטיפים מפי מומחיות עור

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 12:15

חשיפה לא מבוקרת לשמש עלולה לגרום לנזקים חמורים: מפגמים אסתטיים ועד למחלות מסכנות חיים. רגע לפני הימים הלוהטים והשמש הקופחת, כתבנו לכם מדריך מלא לחשיפה נכונה וסקרנו את המוצרים שמציעים להגן עליכם מפניה

בתעשיית הקוסמטיקה והטיפוח הבינו עם השנים את הסכנה הממשית העולה עם החשיפה לשמש. במקביל, פלח הלקוחות המודע הפונה לרכוש תכשירי הגנה, גדל משנה לשנה ומבקש להתגונן מפני הקרינה המזיקה ועל כן, מגוון התכשירים המוצעים בשוק הפך עשיר, רחב ובעל מענה ספציפי יותר.

הידעתם? לא כל מסנן קרינה מתאים לכל סוג עור: מאחר והעור, האיבר הגדול ביותר בגוף, חשוף לנזקי קרינת UVA ו- UVB כמעט בכל רגע נתון של היום וסופג לתוכו גם קרינה אקולוגית סביבתית, קרינה בעבודה מול מחשב, מתאורת ניאון, ממכשירים סלולריים וכו', חשוב להבדיל בין סוג מסנני הקרינה, הפיזיקליים אל מול הכימיקליים כאשר ישנם תכשירים המשלבים את שניהם.

הימנעו מחשיפה לשמש בשעות בהן הקרינה היא מקסימלית

ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור מציעה: צמצמו את השהייה בשמש למינימום, מספיקות 10 דקות 3 פעמים בשבוע. בכל יציאה לשמש רצוי לחבוש כובע רחב שוליים ולמרוח קרם הגנה. חשוב לחדש מריחה בכל שעתיים ובכל יציאה מן המים. רצוי להימנע מחשיפה לשמש בשעות הקשות, בהן הקרינה היא מקסימלית: 10:00-17:00. השימוש במקדמי הגנה הם חלק הכרחי ובלתי נפרד משגרת הטיפול היומיומית וחשוב להתאים את מקדם ההגנה לסוג ומצב העור.

ד"ר סיון מרסר מומחית לרפואת עור. יחצ,
ד"ר סיון מרסר מומחית לרפואת עור/יחצ

חידוש ההגנה על העור, רצוי בכל שעתיים

ליאת פליסר הלפרט, סמנכ"לית הדרכה של מותג בריאות העור, דרמלוג'יקה, עושה סדר בדברים ומסבירה: המספר המצוין כ- SPF הוא המדד לזמן השהייה המותרת של העור מול קרינה. את הזמן מחשבים על-ידי גובה ה-SPF כפול 20 דקות. (15 דקות לעור רגיש)

פולה בליק דיין מומחית לרפואה טבעית וקומסטיקה מתקדמת: בזמן חשיפה לשמש יש הגברה בייצור תאי המלנין, שתפקידם להגן על העור מפני הקרינה ותופעה זו גורמת לעור להשתזף. בעיקרון מנגנון השיזוף מגן עלינו מפני קרינה חזקה של השמש אך שיזוף יתר עלול לגרום לכווית שמש, שלפוחיות, קמטים, פיגמנטציה, פטריות ועוד. על מנת להגן באופן אופטימלי על העור, מומלץ למרוח 2 שכבות של הגנה לכיסוי מקסימאלי וכ-15-30 דקות לפני החשיפה לשמש. חידוש ההגנה רצוי בכל שעתיים אך נתון זה משתנה בהתאם להרגלי החשיפה של האדם לסביבה (כמו שהות במים, רמת הזעה ועוד).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פולה בליק עיצובינה. אור גפן,
פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקומסטיקה מתקדמת/אור גפן

נזקי השמש מצטברים לאט עם השנים

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה וישי ו- לה רוש-פוזה מסבירה: "נזקי השמש מצטברים לאט עם השנים. אם בהתחלה הגוף יכול לתקן אותם ולמנוע את נזקיהם, עם השנים, יכולת התיקון של העור נפגעת ונחלשת ואז מתחילים להיווצר סממנים של נזקי שמש שעלולים לבוא לידי ביטוי בסרטן עור, כתמים, קמטים ושינוי כללי בגוון. לרוב, השאלה הנפוצה בקרב נשים היא, מה למרוח קודם, לחות או הגנה? ואני ממליצה לאחד שכבות די להעמיס פחות. כיום ישנם תכשירים המשלבים בין השניים ונותנים מענה טוב לתחושה הכבדה על העור.

ד"ר להבית אקרמן. יחצ,
ד"ר להבית אקרמן/יחצ

חשיפה מוגברת לשמש היא גורם סיכון להתפתחות סרטן עור

ד"ר נורית הראל, יושבת ראש משותפת תשלובת ד"ר פישר: "חשיפה מוגברת לשמש היא גורם הסיכון העיקרי להתפתחות סרטן עור מסוג מלנומה, היא גם מעודדת הזדקנות מוקדמת של העור ופגיעה במערכת החיסונית שלו. החשיפה לשמש מצטברת, ואת הנזקים בדרך כלל לא רואים באופן מידי אלא לאחר כמה שנים. העור 'זוכר' את החשיפה לשמש ולכן חשוב מאוד להתגונן מפני נזקי קרינת השמש כבר מינקות.

התכשירים שמציעים להגן עליכם:

קרם הגנה של פולה בליק דיין SPF 50 - הקרם מיוצר בטכנולוגית ה"פנינים", מולקולות קטנטנות שלא נותנות לחומרים מזיקים לחדור את העור, הן מייצרות שכבת הגנה אחידה על פני עור הגוף והפנים. "הפנינים" מגינות על העור מפני הSPF שהוא בעצמו, רעיל לדם. הקרם מסייע גם בהפחתת סימני פיגמנטציה סולרית וכתמים ומונע הזדקנות מוקדמת של העור.

ניתן להשיג בגוון רגיל או גוון המדמה מייק-אפ. המחיר: 180 שקלים. ניתן להשיג בקליניקה, באתר או בדיוטי פרי ג'ימס ריצ'רדסון ובמטוסי אל על.

קרם הגנה 50SPF, פולה. תומר מסינגר,
קרם הגנה 50SPF, פולה/תומר מסינגר

שיסיידו מציגה פורמולות חדשניות עם SPF50+ - הגנה לעור מפני קרינת השמש ומלחמה בתהליכי הזדקנות הנגרמים ממנה. הגימור שקוף ומחזק את שכבת ההגנה במגע עם מים או זיעה. התכשיר בעל טכנולוגית פטנט המתאימה עצמה לקווי המתאר של העור תחושה של "עור שני" ומשולבים בניחוח הדרים לתחושת רעננות מוגברת לאורך זמן.

Clear Stick UV Protector SPF50+ כתוצאה מניהול אורח חיים בריא בשנים האחרונות, המוצר מותאם במיוחד לאנשים העוסקים בפעילות גופנית, סטיק הגנה שקוף להגנה גבוהה ולשימוש נוח אפילו מעל האיפור.

המחיר: 125 שקלים.

shiseido suncare for every occasion spf50+. יחסי ציבור,
shiseido suncare for every occasion spf5/יחסי ציבור

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק: סדרת SUN &SEA - מוצרי הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות. הסדרה כוללת קרמי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה 50SPF, מבטיחים עמידות במים בהתאם לתקן עמיד במים ל-80 דקות רצוף, אינו מכיל חומרים המזיקים לעור, היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש , ללא פארבנים ומתאים לשימוש יומיומי.

מחיר תרסיס הגנה: 119.90 שקל, התכולה: 120 מ"ל.

SEBOCALM ספריי תחליב הגנה מהשמש  SPF50. חן ברקוביץ',
SEBOCALM ספריי תחליב הגנה מהשמש SPF50/חן ברקוביץ'

CC CREAM SPF30 של AHAVA לתיקון גוון העור והגנה מהשמש - קרם רב תכליתי המסייע בכיסוי פגמים, איחוד גוון העור והגנה יעילה מהשמש, מעניק זוהר ולחות וגם הגנה מהשמש, כיסוי ותיקון גוון עור לא אחיד בעל אדמומיות, פגמי עור קלים, עור עמום ועייף וכו'.

מחיר: 129 שקלים, תכולה: 30 מ"ל. ניתן להשיג: באתר האונליין ובחנויות הרשת.

CC קרם AHAVA מחיר 129 שקלים. טל אזולאי,
CC קרם AHAVA מחיר 129 שקלים/טל אזולאי

סטיק הגנה לעיניים 50+SPF SUNISSIME של המותג ליראק פריז: מעניק הגנה מירבית מהשמש וייעודית לאזור העיניים. 3 פעולות במוצר 1: הגנה מהשמש +אנטי אייג'ינג + טשטוש כהויות. SUNISSIME מתאים לכל סוגי וגווני העור, מעניק מראה קורן ובריא. בגודל המתאים לתיק האיפור. נטול בושם ועמיד בחום עד 55 מעלות צלזיוס. טיפ: ניתן לשימוש גם כקונסילר או סטיק להגנה ממוקדת מפני כתמי פיגמנטציה.

מחיר לצרכן: 179 שקלים. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות הנבחרות.

ליראק פריז - סטיק הגנה לאזור העיניים מחיר 179 שקלים. אסף לוי,
ליראק פריז - סטיק הגנה לאזור העיניים מחיר 179 שקלים/אסף לוי

מותג הטיפוח NUXE משיק סדרת ההגנה מהשמש על בסיס רכיבים טבעיים: תחליב לחות SPF 50 בספריי לפנים ולגוף במרקם סאטן, נספג במהירות ואינו משאיר כתמים לבנים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ומכילים רכיבים פעילים.

ספריי לפנים ולגוף להגנה מהשמש SPF 50 במחיר: 159 שקלים. ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

NUXE ספרי הגנה לפנים ולגוף 149 שקלים SPF50. יח"צ חו"ל,
NUXE ספרי הגנה לפנים ולגוף 149 שקלים SPF50/יח"צ חו"ל

המותג לה רוש פוזה, ANTHELIOS, בעלי פורמולה חדשנית דוחה חול: אנתליוס ספריי SPF50+. למבוגרים ולילדים: להגנה גבוהה כנגד קרינת השמש UVA ו-UVB. דוחה חול ולא משאיר סימנים לבנים. מרקם שאינו שומני ולא דביק. אנטי אוקסידנט. נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקלים, תכולה: 200 מ"ל.

ד"ר פישר לילדים - אולטרסול בייבינטורל סטיק לתינוק - SPF50+ תינוקות וילדים רגישים לקרינת השמש פי כמה ממבוגרים. לתינוקות וילדים עור רגיש, דק ועדין ומנגנוני ההגנה שלהם אינם מפותחים מספיק. על פי הנחיית משרד הבריאות, יש להימנע מחשיפה לשמש של תינוקות מתחת לגיל 6 חודשים.

אם בכל זאת יוצאים, חשוב להשתמש בהגנה מתאימה ולהקפיד על שימוש בתכשיר הגנה לפני היציאה מהבית. את הסטיק החדש ניתן לשאת בכל תיק, עגלה ואף בכיס. הסטיק מאפשר מריחה נוחה באזור הפנים והגוף של התינוק. התכשיר מבוסס על 100% מסנני קרינה מינרליים. מנגנון ההגנה של מסנני קרינה אלו פועל כך שקרני השמש המגיעות לעור מוחזרות ברובן ומתפזרות חזרה באוויר.

אולטרסול בייבינטורל סטיק. יעל האן,
אולטרסול בייבינטורל סטיק/יעל האן
אולטרסול בייבינטורל סטיק. יעל האן,
אולטרסול בייבינטורל סטיק/יעל האן

סדרת אולטרסול ספורט MAX של ד"ר פישר: מותאמת במיוחד לעוסקים בפעילות ספורטיבית מחוץ לבית. הסדרה מעניקה הגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת SPF50) UVB) ומקרינת UVA. תכשירי הסדרה בעלי ניחוח נעים ומרענן, אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות ועמידים מאוד במים. התכשירים בעלי הגנה מוגברת, היפולרגאניים, ללא פראבנים ועם לחות ל-24 שעות. ספריי שקוף וספריי תחליבי בסדרת אולטרסול ספורט MAX הינם בעלי רכיב ייחודי המסייע במניעת ריחות גוף.

טווח המחירים של מוצרי הסדרה: 29.90-59.90 שקלים

ultrasol_sport_group. יחסי ציבור,
ultrasol_sport_group/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully