וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חזקה לאפסטרים: ממשיכה בגיוס עובדים עם יותר מ-25 משרות פתוחות

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 9:48

Upstream, נמצאת כרגע בתנופה וצמיחה משמעותית. עם פתיחת סבב הגיוס הרביעי, סך גיוסי ההון של החברה עד כה עומד על למעלה מ-80 מליון דולר ועל מנת לעמוד ביעדי החברה, ובזכות הגב הכלכלי, היא נמצאת בעיצומו של תהליך גיוס עובדים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Upstream Security, פיתחה פלטפורמת ענן המשמשת לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ומוצרי ביטוח.

לפני מספר שבועות דיווחה אפסטרים כי חברת הביטוח היפנית Mitsui Sumitomo Insurance - MSI ביצעה השקעת הון של 36 מיליון דולר בחברה, וזאת כחלק משותפות אסטרטגית שנחתמה בין שתי החברות וכחלק מסבב גיוס רביעי של החברה.

יצרני הרכב המובילים בעולם הביעו אמון בפלטפורמה

לסבב האחרון, הצטרפה גם חברת הביטוח "ביטוח ישיר". הפלטפורמה של אפסטרים מנטרת את תעבורת הנתונים שמפיקות מערכות הרכב, ומשמשת גם לצורך יישומי טלמטריה, מה שיאפשר לחברות הביטוח להשתמש בנתונים של מכוניות מקושרות כדי להפיק תובנות איכותיות הנוגעות לסוגיות ביטוחיות כגון: ניהול משופר של סיכונים וחוויות לקוח עשירות יותר.

יצרני הרכב המובילים בעולם הביעו אמון בפלטפורמת האבטחה של אפסטרים והשקיעו בה, ביניהם: קבוצת אליאנס - רנו, ניסאן ומיצובישי וכן קבוצת וולוו ויונדאי.

אפסטרים סקיוריטי מעסיקה כיום למעלה מ-70 עובדים במרכז המו"פ בהרצליה פיתוח בישראל. בנוסף, לחברה משרדים בדטרויט, בוסטון, לונדון, מינכן וטוקיו.

מרכז שליטה ובקרת אירועי סייבר לרכבים, אפסטרים סקיוריטי.. ירין טרנוס,
מרכז שליטה ובקרת אירועי סייבר לרכבים, אפסטרים סקיוריטי/ירין טרנוס

לאחרונה, הכפילה החברה את כמות העובדים שלה

כחלוצה בתחום הסייבר סקיוריטי ודאטה אנליטיקס בעולם האוטומוטיב, Upstream נמצאת כרגע בתנופה וצמיחה משמעותית. עם פתיחת סבב הגיוס הרביעי, סך גיוסי ההון של החברה עד כה עומד על למעלה מ-80 מליון דולר. על מנת לעמוד ביעדי החברה, ובזכות הגב הכלכלי האיתן של החברה, היא נמצאת בעיצומו של תהליך גיוס עובדים למספר רב של משרות כגון מהנדסי תוכנה, DevOps, אנליסטים מתחום הסייבר, מהנדסי תמיכה, QA, IT ועוד.

בשנה האחרונה, הכפילה החברה את כמות העובדים שלה, והיא צפויה להגיע עד סוף השנה לכ-100 עובדים בישראל, ארה"ב, אירופה ויפן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
משרדי אפסטרים סקיוריטי. ירין טרנוס,
משרדי אפסטרים סקיוריטי/ירין טרנוס

את מי אנחנו מחפשים

חן ערד סמנכ"לית משאבי אנוש UPSTREAM: "אני עוקבת בגאווה אחר המסלול המקצועי שעוברים העובדים שלנו: עובדים שהיו בראשית דרכם המקצועית מצליחים לבסס מעמדם בחברה, להתקדם ולצמוח, נוכח הזדמנויות הפיתוח המקצועי הניתנות להם. הצוותים שלנו עובדים בשיתוף פעולה, תוך מתן תמיכה ומנטורינג. העובדים שאנו מחפשים הם אלו השואפים לגדול ולצמוח יחד עם החברה, ולרוץ איתנו למרחקים ארוכים".

חן ארד סמנכ"ל משאבי אנוש ב UPSTREAM. ירדן ביידר,
חן ערד סמנכ"ל משאבי אנוש ב-UPSTREAM/ירדן ביידר

מודל של שקיפות וגמישות מול עובדי החברה

"המודל המנחה את מנכ"ל החברה והמייסד, יואב לוי, בניהול החברה הוא מודל של שקיפות וגמישות מול עובדי החברה, אשר בא לידי ביטוי במיוחד במשבר הקורונה, בו נדרשו לספק מעטפת תומכת לעובדים. המטרה היתה לשדר לא רק יציבות תעסוקתית אלא גם צמיחה מאסיבית שמובילה לגיוס מתמשך של עובדים חדשים כמו גם עבודה במודל היברידי אשר מאפשר לעובד לאזן את חייו האישיים אל מול חיי העבודה".

לינק לאתר החברה: https://upstream.auto/

מייל לשליחת קו"ח: https://upstream.auto/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully