וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו 2020: קסטרו תלביש את משלחת ישראל למשחקים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:56

חברת האופנה הישראלית, קסטרו, מציגה את מדי הנבחרת למשחקים האולימפיים, טוקיו 2020 שיחללו ביולי. המדים עוצבו והוענקו בתרומה מלאה זו הפעם השביעית ברציפות, מאז שנת 1996

אירוע השקת מערכות הלבוש של קסטרו למשלחת ישראל נערך עם אורח הכבוד, שגריר יפן בישראל, מר קואיצ'י מיזושימה ובנוכחותם של: גיל לוסטיג, מנכ"ל הועד האולימפי בישראל, גבי רוטר יו"ר קסטרו ורון רוטר מנכ"ל קסטרו.

את מערכות הלבוש של קסטרו למשלחת ישראל הציגו באירוע הספורטאים: שחר טיבי ונויה בר השייטות, יואב כהן גלישה, אנדרה מורז שחייה, שחר שגיב טריאתלון, אבישג סמדר טקוואנדו, סלאמוויט באיולין טפרי אתלטיקה.

גיל לוסטיג, נבחרת ישראל לאולימפיאדה, השגריר קואיצ'י מיושימה, גבי רוטר ורון רוטר. רפי דלויה,
גיל לוסטיג, נבחרת ישראל לאולימפיאדה, השגריר קואיצ'י מיושימה, גבי רוטר ורון רוטר/רפי דלויה

אנשי המשלחת ילבשו קסטרו לטקסים הרשמיים של האולימפיאדה

קסטרו, חברת אופנה ישראלית, מציגה את מדי הנבחרת הישראלית למשחקים האולימפיים, טוקיו 2020, שעוצבו על ידי מעצבי האופנה של קסטרו, בתרומה מלאה זו הפעם השביעית ברציפות מאז שנת 1996.

מערכות הלבוש של קסטרו למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו ישמשו את כל חברי המשלחת בטקסי הפתיחה והסיום כמו גם באירועים הרשמיים עבור כל חברי המשלחת: ספורטאים, מאמנים וראשי המשלחת.

לרגל משחקי הקיץ האולימפיים ה-32 שיתקיימו ביולי הקרוב בטוקיו יפן, עיצבו מעצבי הבית הישראליים של קסטרו, את מערכות הלבוש הרשמיות של חברי המשלחת האולימפית שישמשו 170 חברי משלחת, בהם: ספורטאים, סגל ואנשי הנהלה, בטקס הפתיחה של המשחקים וכן, בכל האירועים והטקסים הרשמיים.

תומכים בספורטאים המייצגים את המדינה

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו: "אנו גאים להמשיך במסורת בה חברת האופנה המובילה של ישראל תומכת בעיצוב ובהלבשת חברי המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, עם תמיכתנו לוועד האולימפי בישראל בתרומה מלאה. אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים המייצגים את המדינה. טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים הוא אחד האירועים המסוקרים ביותר בעולם ולוקחים בו חלק מבתי האופנה המובילים של כל מדינה.אנו מאחלים הצלחה רבה לכל הספורטאים הישראלים המשתתפים במשחקים האולימפיים בטוקיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת ישראל לאולימפיאדה וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו. רפי דלויה,
נבחרת ישראל לאולימפיאדה וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו/רפי דלויה

החיבור מאולימפיאדת אטלנטה 1996

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: קסטרו מלווה כמלבישה לטקסים הרשמיים את המשלחות האולימפיות של ישראל כבר 25 שנים. אנו גאים בחיבור המתמשך הזה שהחל במשחקים האולימפיים באטלנטה 1996. אנו מודים לקסטרו על האמון המלא בוועד האולימפי בישראל ובתמיכה רבה שנים.

נוי דרור, ראש הסטודיו לעיצוב של קסטרו אמרה על עיצוב התלבושות: תלבושות הספורטאים עוצבו בהשראת הצבעוניות של דגל ישראל והצורות של הסמל, מגן דוד. הקווים של מגן הדוד פורשו לקווי מתאר בזוויות חדות המזכירות את הצורות של הסמל כצורה מופשטת. התוצאה הסופית יוצרת מראה מתוחכם עם חיבור מובהק לישראליות אופנתית. צבעוניות הפריטים מבוססת על צבעי הדגל וגווניו של הצבע הכחול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully