וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עבר לך בראש?": העיתונאי ששיחק עם עצמו בשיחת זום חזר ל-CNN

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 0:15

ג'פרי טובין, שאונן במהלך שיחת זום כשחשב שהמצלמה כבויה, חזר לפרשן ב-CNN אחרי שמונה חודשים והמגישה לא ריחמה: "אני חושבת שאנחנו צריכים לגשת לנושא שבגללו נעדרת תקופה כל כך ארוכה"

לפני שמונה חודשים זה היה סיפור גדול בתקשורת האמריקאית. ג'פרי טובין, הפרשן המשפטי הבכיר של ה"ניו יורקר" ו-CNN חשב שהמצלמה בשיחת זום על MUTE - והחליט להתפנות לעיסוקים אחרים וצנועים, כאלה שאין להם מקום בשעות העבודה. אלא שהמצלמה הייתה פתוחה, הנוכחים צפו בו נוגע בעצמו - וההמשך היה עגום. טובין פוטר מהניו יורקר ויצא להפסקה ארוכה מ-CNN, הפסקה שהסתיימה כעבור 8 חודשים ארוכים, ועם זובור קטן מצד הקולגות.

ג'פרי טובין. Creative Commons
הקולגות לא ריחמו. ג'פרי טובין/Creative Commons

היום (חמישי) שב טובין ל-CNN והתראיין בנושאים משפטיים, אבל גם על הנושא הזה. המראיינת הייתה אליסין קמרוטה, שניגשה ישר ולעניין. "אני חושבת שאנחנו צריכים לגשת לנושא שבגללו נעדרת תקופה כל כך ארוכה", אמרה, "אם לצטט את ג'יי לנו, 'מה לעזאזל עבר לך בראש'?"

"זה היה מטומטם", אמר טובין, "לא חשבתי שאנשים רואים, אבל אין לזה תירוץ. הוא התנצל בפני משפחתו: "אני מתנצל גם בפני האחרים שראו את הפרשנות שלי ב-CNN וחשבו שאני אדם טוב מזה. יש לי הרבה עבודת שיקום, אבל אני מרגיש בר מזל על כך שההזדמנות לכך ניתנה לי".

הוא סיפר שעבר חודשים קשים, שבמהלכם עבד בשירות הציבור בחלוקת אוכל לנזקקים וכתב ספר על הפיגוע באוקלהומה סיטי ב-1995. על התקרית שבה נתפס בשעת מעשה דיווח אתר התחקירים VICE, וחודש לאחר מכן פוטר טובין מה"ניו יורקר". CNN, לעומת זאת, הכריזה על גישה שונה והודיעה שטובין יוצא להפסקה. בעקבות הדרישה להחזירו הוא הושב לעמדת הפרשן כעבור שמונה חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • cnn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully