וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפן הקסם: מרכז חווייתי לילדים ומשפחות נפתח באולפני הרצליה

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:24

מרכז מבקרים שיפתח השבוע בהרצליה, יאפשר למשפחות עם ילדים, להתנסות ביצירת טלוויזיה וקולנוע בטכניקות שונות. איך יוצרים טלוויזיה? מה קורה מאחורי הקלעים של אולפני החדשות, איך מגיעים לחדר הדיבוב ומה מאפשר צילום על רקע מסך ירוק? את אלו ועוד, מציע "אולפן הקסם"

"אולפן הקסם" ייפתח מיום שבת ה-19 ביוני ויהיה פתוח בסופי שבוע לקהל הרחב ובמהלך השבוע לסיורים מאורגנים; מחיר ההשקה יעמוד על 60 שקלים. בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה יוזמנו ילדי כיתות ג' בעיר לבקר בתערוכה בחינם

החודש ייפתח "אולפן הקסם", מרכז מבקרים חוויתי וחדשני המאפשר לילדים ומשפחות להתנסות באופן אינטראקטיבי ויצירתי ביצירת טלוויזיה, קולנוע ואנימציה בטכנולוגיות שונות ומגוונות. "אולפן הקסם", המציע חוויה מעמיקה לילדים ובני נוער, נפרש על פני 220 מ"ר בשטח אולפני הרצליה ומיועד לביקור של כ-60 מבקרים למשך שעה וחצי.

אולפן הקסם. עינב מורנו - פוטוגנים,
אולפן הקסם/עינב מורנו - פוטוגנים

החומרים שתיצרו במהלך הביקור יגיעו אליכם למייל

"אולפן הקסם" הוקם בשטח ביתה ההיסטורי של מייסדת אולפני הרצליה, מרגוט קלאוזנר, שעלתה לארץ לפני כמעט 100 שנים, עם חלום לספר את סיפורו של עם ישראל לכל העולם דרך מסך הקולנוע.

את "אולפן הקסם" יצרה תמר מאיר, המנהלת האומנותית והמעצבת של המתחם. ומובילה אותו דפנה גניגר. האולפן מחולק לשבעה מתחמי יצירה מותאמים לכל הגילאים. החומרים שהמבקרים ייצרו ויצלמו בביקורם באולפן יישלחו אליהם ישירות לתיבת המייל המבוקשת למזכרת ושיתוף.

המתחמים המוצעים כאטרקציה:

מתחמי היצירה כוללים מתחם איפור ותחפושות בו, יוכלו הילדים לעטות אביזרים, לאפר את עצמם ולשנות צורה לקראת היצירה באולפן; רכב הקרנה אחורית המאפשר לילדים לבחור באיזה רכב הם נוהגים ובאיזה עולם: ג'יפ על הירח או הליקופטר מתחת למים, לברוח מדינוזאורים ולנהוג בעננים; אולפן חדשות לילדים בשיתוף חדשות 12, בו הילדים יוכלו לבחור כתבות שיוקרנו על מסך מאחוריהם כשהם מדווחים על החדשות החמות שיצרו.

בנוסף, שני מסכים ירוקים (Green screens), מסך זחילה ומסך טיפוס, המאפשרים לדמיון של הילדים להמריא לגבהים חדשים, עם רקעים ואפקטים מפתיעים בהם יוכלו לברוח על רכבת, ליפול מבניין, להיות תלויים על הקרח ולבלות במסיבת ממתקים; חלל אנימציה בשיתוף שרוטונים וזאק אנד קוואק עם עמדות שונות: עמדת סטופ מושן, זאוטרופים ועוד; חלל סאונד שיאתגר את הילדים ליצור קולות לסרטים מוכרים מהארכיון העשיר של אולפני הרצליה וחלל דיבוב אליו מגיעים הילדים דרך מקרר, המוביל אותם למיקום סודי שבו יוכלו לדובב את סרטי האנימציה שהכינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אולפן הקסם. עינב מורנו - פוטוגנים,
אולפן החדשות באולפן הקסם./עינב מורנו - פוטוגנים

מבזקי החדשות שהוקרנו בקולנוע בתקופת קום המדינה

בנוסף, מוצבת ב"אולפן הקסם" עמדה מיוחדת של סינמטק ירושלים, הארכיון הישראלי לסרטים, שתאפשר למבקרים להתרשם משלל מבזקי החדשות שהוקרנו לפני תחילת כל סרט בקולנוע בתקופת המנדט הבריטי ובקום המדינה ועוד.

האולפן ייפתח לציבור הרחב החל מיום שבת ה-19 ביוני ויהיה פתוח במהלך סופי שבוע. במהלך השבוע האולפן ייפתח לסיורים עבור בתי ספר, ארגונים ומוסדות. הביקור ב"אולפן הקסם" מתאים לכל הגילאים ובמיוחד עבור גילאי 4-13.

אולפן הקסם בהרצליה.. עינב מורנו - פוטוגנים,
אולפן הקסם בהרצליה./עינב מורנו - פוטוגנים

הקסם שטמון בעשייה הטלוויזיונית

יו"ר אולפני הרצליה, עמי גניגר: "אולפן הקסם, מהווה דרך כיפית ואיכותית להעביר לילדים ובני נוער, וגם להורים, את הקסם שטמון בעשייה הטלוויזיונית והאודיו-ויזואלית. בעולם מיידי של טיק טוק ואינסטגרם, זו הזדמנות אמיתית בה כל המשפחה יכולה להתרגש ביחד, לצד היכרות עם ההיסטוריה של התעשייה בישראל שצמחה מאולפני הרצליה. אנחנו מודים לעיריית הרצליה ולראש העיר, משה פדלון, על הפירגון, שיתוף הפעולה והתמיכה במיזם".

דפנה גניגר, מנהלת אולפן הקסם מסרה: "היום, כל ילד עם חשבון טיק טוק הוא גאון מדיה: תסריטאי, עורך, כוכב ראשי וגוף משדר. רצינו לייצר שיח עם העומק והמורכבות של יצירת תוכן: לתקשר שבטלוויזיה וקולנוע מאות, אם לא אלפי אנשים, נוגעים בכל שידור, ולנסות ולהעביר את סטנדרט המצוינות והאחריות שנגזרים מזה, גם לדור הבא שיכול ליצור כל דבר ברגע, ולהגיע לחשיפה עצומה"

אולפן הקסם, הקסם 12, צלע מזרחית, הרצליה, ייפתח החל ב 19 ביוני, בסופי שבוע, בין השעות 9:00- 19:00, וצפוי להיפתח גם בימי שישי בקרוב

לינק לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=nA-5quBqW8k

https://www.ulpanhakesem.co/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully