וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים מול מסכים? סביר שאתם סובלים מיובש, כמו 66% מהאנשים

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 9:37

מערכת היחסים שלנו עם המסך הולכת ומתהדקת! בשנה האחרונה בילינו יותר שעות מול מסכים והעומס שנוצר על מערכת הראיה כתוצאה מבהייה גדל. במקביל פחתה גם תדירות המצמוץ, מה שגורם בין היתר ליובש בעיניים. איך שומרים על העיניים כשזמן החשיפה למסכים הולך וגובר?

סיסטיין קומליט. אבי ולדמן,
סיסטיין קומליט/אבי ולדמן

66% מהעובדים מול מסכים, סובלים מתסמיני עין יבשה

סקר שנערך לאחרונה על ידי אלקון, יצרנית סיסטיין, הטיפות לטיפול בעין יבשה הנמכרות בישראל, מצא כי 66% מהעובדים מול מסכים לזמן ממושך סובלים מתסמיני עין יבשה כמו התעייפות מהירה של העין, עין אדומה גרד או צריבה, טשטוש ראייה וקושי במיקוד.

רבים מהסובלים מסימפטומים אלו טועים לחשוב שמדובר בעייפות חולפת או בכאב עיניים רגעי ולכן לא פונים לאבחון רפואי, לא משתמשים בטיפות לטיפול בעין יבשה ומשלימים עם הפגיעה באיכות החיים.

סיסטיין אולטרה. יח"צ,
סיסטיין אולטרה/יח"צ

ממה נגרם היובש בעיניים?

יובש בעיניים נגרם כתוצאה משינויים באיכות או בכמות הדמעות, בזמן שנוצר חוסר איזון בין שתי השכבות המרכיבות את מסך הדמעות.

תסמינים של עין יבשה שאינם מטופלים, עלולים לגרום לסיבוכים ולכן במידה ואתם חווים אחד או יותר מהתסמינים מומלץ לפנות למומחה בבריאות עיניים.

ככל שהעין יבשה יותר, ריכוז המלחים בדמעות עולה. העין תנסה לייצר יותר דמעות ולהגדיל את קצב העפעוף כדי לפזר מעט את הדמעות הקיימות טוב יותר על פני שטח העין. נזק יכול להיגרם לבלוטות הדמעות ולבלוטות העפעף בשל הגירוי המתמשך ובדרך כלל גם יגרם נזק לשטח פני העין.

סיסטיין הוא מותג לטיפול ביובש בעיניים המציע סדרה של פתרונות שונים לכל סוגי היובש בעיניים והוא נמכר בכל רשתות הפארם בתי מרקחת פרטיים, בתי המרקחת של קופות החולים ואתרי פארם אונליין.

הסקר נערך בקרב משתמשים באביזרים רפואיים בסקר שבוצע ע"י מכון ברנדמן ביוני 2020.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סיסטיין אולטרה - מעניק פתרון אולטימטיבי לטיפול בעיניים יבשות והקלה משמעותית על התסמינים של יובש בעיניים. המוצר מכיל פורמולה מיוחדת המספקת הגנה רחבת טווח והקלה לאורך זמן. מתאים לשימוש עם עדשות מגע.

סיסטיין קומפליט - טיפות לכל סוגי היובש בעיניים המעניקות לחות והגנה לאורך זמן והקלה אופטימלית, בעל טכנולוגיה ננו טיפות מתקדמת המדמה את כל שכבות מסך הדמעות הטבעיות.

המחיר: סיסטיין אולטרה בקבוק/אמפולות : 82-98 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully