וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוירו-קוסמטיקה: ג'ייד מציגה את SENSE 6 סדרת טיפוח מתקדמת

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 11:49

ידעתם שהעור והתאים שבו מתקשרים באופן קבוע? על פני העור שלנו פרושה רשת תמסורת המורכבת מ-800,000 קולטנים סנסוריים, קצות עצבים וחיישנים, היוצרים דיאלוג תמידי בין התאים וגירויים חיצוניים המשפיעים עליהם. הכירו את עולם הנוירו-קוסמטיקה שאולי לא ידעתם שקיים

ג'ייד סדרת sense 6. יחסי ציבור,
ג'ייד סדרת sense 6/יחסי ציבור

גישה הוליסטית משולבת מדע לטיפול בעור

הזמן החולף בשילוב אורח חיים מתוח ולא מאוזן משפיע על יכולת התפקוד של הקולטנים על פני העור, הקשרים העצביים נחלשים ויכולת התקשורת ביניהם פוחתת, עובדה המשפיעה על מראה העור וגורמת להאצת תהליכי ההתבגרות שלו. העור הופך יבש יותר, סובל מאובדן זוהר ועייפות, ומתחילים להופיע סימני גיל כמו קמטוטים, קמטים ורפיון.

הפיתוחים האחרונים בעולם הקוסמטיקה מקבלים השראה מהמחקרים בתחום הנוירו-קוסמטיקה, המציע גישה הוליסטית לטיפול בעור ומשלבת מדע, רכיבים טבעיים, WELL-BEING ופיזיולוגיה תוך הבטחת חוויית טיפוח המפעילה את החושים לתוצאה אפקטיבית, ייחודית ומענגת באופן יוצא דופן.

ג'ייד סדרת sense 6. יחסי ציבור,
ג'ייד סדרת sense 6/יחסי ציבור

על הנוירו-אייג'ינג (הזדקנות עצבית), שמעת?

מותג הביוטי ג'ייד גאה להציג את SENSE 6 סדרת טיפוח מתקדמת בהשראת מדע הנוירו-קוסמטיקה, המציגה יעילות מוכחת לטיפול בקמטים וקמטוטים ולטיפול בסימני הגיל למראה עור חלק, מוצק ובעל גוון אחיד.

*המחקר הקליני על הרכיב הפעיל בוצע בהשתתפות 20 נשים עם עור בוגר, 28 יום, ניכר שיפור של עד 85% בנפח הקמטים.

מעבדות המחקר המתקדמות של ג'ייד בשווייץ רתמו את העוצמה הטכנולוגית והטבע כדי לפתח את טכנולוגיית iTALK הנלחמת בתהליך הנוירו-אייג'ינג (הזדקנות עצבית), שפועלת בעומק העור ועל פני העור ומסייעת בשיפור יכולת התקשורת של העור, מאפשרת לו להגיב באופן אינטואיטיבי יותר לגירויים חיצוניים אגרסיביים כדי להגן עליו, למנוע נזקים עוד לפני שהם נוצרים ולסייע בטיפול בסימני גיל קיימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ייד קרם sense 6, המחיר 229 שקל. יחסי ציבור,
ג'ייד קרם sense 6, המחיר 229 שקל/יחסי ציבור

מעודדת את סינתזת הקולגן

הטכנולוגיה מעודדת את סינתזת הקולגן, מסייעת בהורדת נפח הקמטים והחלקתם (מחקר קליני על הרכיב הפעיל, מראה כי ניכר שיפור של עד 85% בנפח הקמטים לאחר 28 ימים) , שיקום ה-DNA בתא.
התוצאה: שיפור משמעותי ונראה לעין במראה העור.

קרם SENSE 6 - קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם עם טכנולוגיית iTALK, קרם זה מאריך את תוחלת החיים התאית מפחית את מראה הקמטים ומשפר את גמישות ומוצקות העור באופן נראה לעין.

סרום SENSE 6 - מרוכז במיוחד מסייע בעיכוב ובטיפול של כל סימני הגיל

מחיר מומלץ לצרכן לכל אחד מהמוצרים: 229 שקל | הטבה מיוחדת להשקת הסדרה: בקניית שני מוצרי הסדרה תינתן הנחה של 25% הנחה + קרם מהסדרה בגודל מיוחד של 10 מ"ל.

את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully