וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: השפתונים שיעמדו גם בפני מסיכות הקורונה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 19:06

וגם: פופ אפ מתוק במיוחד במתחם שרונה, הספר שיתרום לעמותה למלחמה באלימות נגד נשים, מותג כלי קרמיקה מסקרן ופרויקט צילומים של אירוקה

יופי של משבר

רבלון. יח"צ חו"ל,
רבלון/יח"צ חו"ל

ב-1932, בעיצומו של השפל הכלכלי הגדול, רבלון הוציאו את המוצר הראשון שלהם - לק לציפורניים (שמשווק עד היום). עכשיו ב-2021, לאחר שנת קורונה המותג משיק שפתונים חדשים - ColorStay Satin Ink שבטח ישארו גם הם איתנו לנצח.

רבלון. יח"צ חו"ל,
רבלון/יח"צ חו"ל

"קולור סטיי סאטין אינק" היא סדרת שפתונים נוזליים עמידים עד 16 שעות. השפתון העמיד מעניק גוון עז, כיסוי מלא וגימור סאטן במריחה אחת בלבד. הנוסחה מכילה תרכיז צבע בטכנולוגיית פילם גמישה, כך שהצבע זז עם תנועות השפתיים כדי למנוע "פתיתים". השפתיים רוויות בצבע שנשאר עמיד במים לאורך כל היום, השפתון מכיל שמן זרעי דומדמניות שחורות המעניקים לחות, מרקם קרמי וברק סאטן קליל לשפתיים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
seperator

חגיגה כפולה

מגנום. אפיק גבאי
מגנום/אפיק גבאי

תשכחו מדיאטה וספירת קלוריות: מותג הגלידות מגנום מבית גלידת שטראוס של יוניליוור, חוגג 11 שנים למגנום בר תל-אביב. ביום רביעי יופעל לראשונה פורמט חדש של חנות פופ-אפ מעוצבת שתציע בר שלגוני מגנום Hand Made על בסיס שמנת, ציפויי שוקולד ותוספות עשירות בלוקיישן החדש במתחם שרונה בתל-אביב (שלא תגיעו בטעות לנמל תל-אביב).

בהתאמה לקונספט העולמי של מגנום, המלווה את השקת שלגון מגנום דאבל דולצ'ה גולד, "לתענוג יש יותר משכבה אחת", במגנום בר יוצע תפריט של שילובי טעמים מיוחדים ומשחק בין עולמות של תוספות יצירתיות. במקום יוצגו 3 פסלי שלגוני מגנום בגובה מטר וחצי אשר עוצבו בהשראת עולמם של ליאור סושרד, מיכל אנסקי ועומר חזן.

מגנום. אפיק גבאי
מגנום/אפיק גבאי

התפריט יכלול 10 שלגונים המבוססים על מגוון שלגוני מגנום ומגנום דאבל-מגנום בטבילת שוקולד כפולה, וכולל לראשונה גן עדן טבעוני-מגנום וניל טבעוני בציפוי שוקולד מריר, עם פאדג' בראוניז, שברי פיסטוק, עלי ורדים וזילוף שוקולד מריר.

מגנום מיילי סירוס. יח"צ חו"ל,
מיילי סיירוס/יח"צ חו"ל

עוד בקולקציה: טיול ביער הלבן -מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן, עם קרם וניל, מחית תותי יער, זילוף של בלסמי מצומצם ונענע טריה; מסיבת יומולדת - מגנום וניל קלאסיק בציפוי שוקולד חלב עטוף בסוכריות צבעוניות; חלומות מרשמלו-מגנום וניל קלאסיק בציפוי שוקולד חלב וציפוי נוסף של שוקולד לבן, הר של מרשמלו, ספרינקלס וזילוף שוקולד לבן; טוטאל פיסטוק-מגנום דאבל פיסטוק בציפוי שוקולד לבן פיסטוק, עם קרם וניל, שבבי קרפ, גבישי סוכר וזילוף שוקולד פיסטוק; בייגלה טופי קראש-מגנום שוקולד בציפוי שוקולד חלב, עם בוטנים בדבש, שברי בייגלה, רוטב טופי וזילוף שוקולד לבן; דאבל דייט-גנום דאבל שוקולד ומגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בתוך ערמת פופקורן מקורמל וטבעי, עם זילוף שוקולד קרמל; דאבל דולצ'ה קוארסון-מגנום דאבל דולצ'ה גולד עם זילוף שוקולד לבן, בתוך קוארסון חמאה מצופה שוקולד לבן, שברי מרנג ופניני קראנץ' זהב; קראמבל הדרים-מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן, קראמבל הדרים, אבני שוקולד פנינה וזילוף שוקולד לבן; פנקייק מושחת-מגנום וניל קלאסיק בציפוי שוקולד חלב על מיני פנקייקס, עם זילוף שוקולד לבן ושוקולד קרמל, פניני קראנץ' קרמל מלוח ושוקולד רובי.

מגנום בר יפעל עד סוף אוגוסט כך שיש לכם שפע זמן להגיע כמה פעמים ולטעום מהכל.

seperator

החיים במגדלים

כריכה ספר עיצוב מגדלים- מיכל האן- בהוצאת קבוצת עופרה שמעוני בע"מ. יח"צ,
כריכה ספר עיצוב מגדלים/יח"צ

להנאה שיש בקריאת ספרים, יש עתה ערך מוסף - תרומה לעמותת ל.א. לאלימות נגד נשים המעצבת מיכל האן השיקה את ספרה "מגדלים". הספר של האן מסכם עשיה של קרוב ליובל והוא כולל צילומים, וטיפים מקצועיים להשראה והגשמת חלום בעיצוב הבית. "מגדלים" מעניק הצצה לסגנון חיים עכשווי המעודד חיי קהילה ושיתופיות כמו מועדונים ופארקים, תוך התייחסות לסגנון המגורים במגדל בהיבט של שכונה ולא רק בניין. המגמה כיום היא לעצב מתחמים לא רק מגדלים העומדים בפני עצמם, מה שמעניק ומעודד חיי קהילה לרווחת הדיירים, לכן האן מקפידה לעצב קונספט חדש ושונה שמתאים לחיי הקהילה הצפויים באזור הספציפי. כל פרק בספר עוסק בחלל שונה, מחלל המגורים מטבח, סלון, עד לחדרי השינה, מדרגות ולובי. לכל חלל ניתנים טיפים מקצועיים, הסבר על הקונספט והאלמנטים השונים בחלל. הספר מגדלים הוא הצצה לכל המתרחש בהם בהיבט של עיצוב פנים עם אינפורמציה מקצועית, טיפים והשראות.

הספר בהוצאת "קבוצת עפרה שמעוני בע"מ" וסטימצקי ניתן לרכישה בחנויות סטימצקי ברחבי הארץ. הכנסות המהדורה ראשונה של הספר יועברו לתרומה לעמותת "ל.א לאלימות נגד נשים" הפועלת מ-1977 להצלת נשים וילדיהן הסובלות מאלימות במשפחה ומעניקה להם הזדמנות לצאת לחיים חדשים באמצעות הענקת מקלט, טיפול מקצועי והכשרה מקצועית ולשמש להם פה לשינוי חקיקה והגברת המודעות בחברה.

האן בעלת סטודיו, מתמחה בעיקר בתכנון ובעיצוב חללים ציבוריים, לובי, דירות ומשרדים במגדלי יוקרה, כשתכנון הפרויקטים מתבצע מול יזמים וקבוצות נדל"ן מהמובילות בארץ ביניהן: קנדה ישראל, בסר, תדהר, אברהמי, עינב, אקרו ועוד, המשרד מבצע שיתופי פעולה עם משרדי עיצוב ותכנון בחו"ל כמו Cappelini.

seperator

כלים מעוצבים

LOVERAMICS. יח"צ,
LOVERAMICS/יח"צ

חברת קרמה+ תשיק בקרוב בישראל את מותג LOVERAMICS ותפתח חנות 'פופ-אפ' ייחודית במיקאדו סנטר. LOVERAMICS הוא מותג בינלאומי המזוהה עם כלים מעוצבים לבית ולמטבח המיוצרים מקרמיקה איכותית בעלת תו תקן המתקדם ביותר ומחומרי גלם מעולים ומובחרים.

מוצרי LOVERAMICS משווקים בלמעלה מ-25 מדינות בעולם עם קריצה לצעירים שחיים בעולמות הסושיאל. כלי הבית של מותג LOVERAMICS מפורסמים בעיטורים שמוטמעים בקרמיקה, לצד מנעד רחב של צבעים וגוונים שמעניקים להם טאץ' של סטייל, קרמיקה עם מורשת ארוכת שנים בעיצובים מודרניים.

LOVERAMICS. יח"צ,
LOVERAMICS/יח"צ

הנוסחה הייחודית של המותג כוללת שימוש בחומרי גלם ברמה גבוהה, מעוצבים בידי אמנים מובילים שיצרו מגוון עיצובים מרהיבים. LOVERAMICS כוללים קטגוריית כגון: כלי מטבח, אפייה, בישול והגשה, ספלי קפה ותה, כוסות יין וכוסות לשתייה קלה. המוצרים ניתנים לשימוש במיקרוגל ובמדיחי כלים.

חברת קרמה+ הפועלת בשוק הקפה מעל ל-15 שנה, חיפשה מוצרים משלימים על-מנת להעשיר את חווית הקפה, ונחשפה למותג LOVERAMICS/ בחברה התאהבו והחליטו להביא את הבשורה לצרכנים בישראל שיודעים להעריך איכות והיו צמאים לכלי בית איכותיים וסטייליסטים. LOVERAMICS היא אחת המחלקות הכי חמות ומעניינות בקרמה+ הפועלת במטרה להרחיב את המגוון, תוך שמירה על אטרקטיביות. טרנד הקרמיקה פרץ לתודעה לפני מספר שנים ונמצא במגמת עליה, הכלים של LOVERAMICS נותנים מענה מושלם לטרנד ומציעים מגוון אפשרויות.

seperator

רואים ומצלמים

אירוקה. דניאל סיני,
אירוקה/דניאל סיני

ברשת המשקפיים אירוקה שומרים על מסורת וממשיכים לקדם אמנים צעירים. לאחר הצלחת השת"פ עם בוגרי שנקר ומוזיאון יעקב אגם, מושק כעת פרויקט חדש עם בוגרי בית הספר לצילום של רון קדמי.

במרכז הפרויקט "עדשות מצלמות משקפיים" - 8 מבוגרי בית הספר לצילום, קיבלו משקפיים מהקולקציה החדשה של אירוקה ואת החופש ליצר את התמונה האולטמטיבית. כל אחד מהאמנים הביא את עולמו הפנימי והאישי לכדי קומפוזציה ותמונה. כל תמונה מעבירה מסר אחר ומייצגת עולם שונה של דימויים.

בפרויקט נבחרו מספר מותגים בינלאומיים של משקפי שמש וראייה, ממיטב קולקציית אירוקה לקיץ 2021, ביניהם: סלין, פנדי,גוצ'י, טום פורד, פראדה, רייבאן, טומי הילפגר, דוויד בקאהם, מוסקינו ועוד.

seperator

קופסת ההפתעות

קופסת ההפתעות דניאל עמית. ספיר קוסא,
קופסת ההפתעות דניאל עמית/ספיר קוסא

כוכבת הרשת דניאל עמית הנחשבת לשם בולט בתחום ה"פודיז", נבחרה להרכיב את קופסת ההפתעות החדשה של אתר הלייף-סטייל .COVERMEהקופסה מכילה מוצרים מעולמות האוכל, הביוטי והלייף-סטייל שעמית בחרה באופן אישי בהתאם לעולמות התוכן אותם היא מתקשרת ברשתות החברתיות, מותגים ומוצרים איכותיים בהם היא משתמשת ביום-יום. הקופסה מכילה מוצרים בלעדיים, מתכונים סודיים ומרכיבים שיוצרו וישווקו בקופסה בלבד.

המארז כולל: נר או מפיץ ריח-קנדל קלאב 200 גרם/מ"ל; bakeit-פרעצל בדקה עם תערובת תבלינים ייחודית שעמית יצרה; תרסיס לשמן זית foodapeal 180 מ"ל; מסיכה לשיער-שביט קוסמטיקה 200 מ"ל; תבנית למגנום-מגנוס; רוטב בייגלה מלוח רמי טרנזו 400 גרם; סבון גוף/ידיים-המעפילים 500 מ"ל; מגבת חוף; תבנית לגלידה-מגנוס; פסטה no.33 Liguri; סכין שף קלאסית-לובלינסקי; מוצר מבית אסתי לאודר/מאק/בובי בראון/סמאשבוקס/קליניק); כיסוי+רצועהCrossBody - CoverMe.

עמית המכונה "מלכת האוכל המושחת" ובעלת חברה שמתפעלת עמודי אינסטגרם למסעדות ורשתות שיווק, נחשבת לכוכבת רשת בתחום ה"פודיז" עם K291 עוקבים באינסטגרם. אתר COVERME נחשב בין המובילים בישראל באי-קומרס, והוא בין האתרים הראשונים שהחל בישראל עם פעילות "קופסת ההפתעות".

האתר מתמקד בייבוא ובשיווק מוצרי צריכה אופנה ולייף סטייל וכולל מגוון רחב של קטגוריות: נשים, אופנה, אקססוריז, איפור, טיפוח, ילדים, עיצוב הבית, משחקים, מוצרי פנאי, מכשירי ספא ביתי ועוד. בנוסף, קאברמי משתפת פעולה עם מעצבי אופנה מקומיים, מפתחת ומייצרת קולקציות אופנתיות.

seperator

בבית החכם

דיפנד טכנולוגיות. יח"צ,
דיפנד טכנולוגיות/יח"צ

חברת דיפנד טכנולוגיות המתמחה בפתרונות טכנולוגיים למגורי יוקרה במערכות מתח נמוך, אודיו & וידיאו וחשמל חכם, בבעלות אלינור ויניב אלון, השיקה בשיתוף חברת ט.ר אלקטרו סטריאו שבבעלות יוסי בן-יהושוע, אביזרי חשמל חכם ומפסקים של שניידר אלקטריק KNX ושל מותג הפרימיום CLIPSAL ומאחר והחיים בבית מתרכזים בצפייה בטלוויזיה ובהאזנה למוזיקה, הושק גם ציוד אודיו ווידיאו של מותגים מהמובילים בתחומם ביניהם: & SPEAKERCRAFT' KLIPSCH DENON JAMO ELAN EPSON PIONEER ' PROFICIENT‏

seperator

אלוף האלופים

דני אבדיה. יריב פיין וגיא כושי,
דני אבדיה/יריב פיין וגיא כושי

מותג "תלמה" בחר בדני אבדיה - הכוכב הישראלי בוושינגטון ויזארדס מליגת ה-NBA, לככב על האריזה החדשה של תלמה 'קורנפלקס של אלופים'. אבדיה נבחר במקום התשיעי על-ידי הוושינגטון ויזארדס ושיתף פעולה עם כוכבי ה-NBA ראסל וסטברוק ובראדלי ביל, ונבחר כאחד מהשחקנים הצעירים המצטיינים בליגה, להשתתף במשחק הרוקיז 2021 (שבוטל בסופו של דבר).

המותג צרף את אבדיה למתעמלת האולימפית לינוי אשרם - האלופה של תלמה. תמונותיהם של השניים, ישולבו על האריזה החדשה של קורנפלקס תלמה עם חזית כפולה, אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים' עם תמונתו של אבדיה, ושנייה עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', בה תשולב תמונתה של אשרם.

seperator

ג'ל לפנים

Ultra-Hydration Gel. יח"צ,
Ultra-Hydration Gel/יח"צ

עם החום והלחות של הקיץ, קרם לחות נראה כמו הדבר האחרון שנרצה לשים על הפנים אבל חייבים. מותג קמדיס, המפתח תכשירים המסייעים לבריאות העור, משיק בישראל Ultra-Hydration Gel - ג'ל לחות מרוכז לעור יבש או מיובש, חסר לחות ורגיש.

מותג קמדיס הוא מותג דרמו קוסמטיקה המתמחה בטיפול בבעיות עור. מוצרי החברה מכילים שילוב של תמציות צמחי מרפא שהיו בשימוש ברפואה הסינית המסורתית ונודעים בהשפעתם החיובית על העור. ביחד עם מדע מודרני, בקמדיס מייצרים תכשירים איכותיים שיעילותם מוכחת מחקרית והם מצליחים בעולם.

בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.

הג'ל החדש מבוסס על Calm botaniplex™, טכנולוגיה ייחודית המשלבת תמציות צמחים בעלי תכונות פרביוטיות שמסייעים להפחתת אדמומיות, גרד, פעילות נוגדת חמצון, חיזוק מחסום העור ואיזון המיקרוביום. הג'ל מכיל גם חומצה היאלורונית המשמשת כזריקת לחות לעור ואלנטואין להרגעת העור.
Ultra-Hydration Gel מעשיר את העור בלחות למשך 24-שעות מרגע השימוש, הוא בעל נוסחה המבוססת על מים, נטולת שומן שאינה מכבידה על העור ונספגת במהירות, התכשיר מותאם עור יבש, חסר לחות ורגיש, גם כזה שעבר טיפולים. אולטרה היידריישן ג'ל נבדק ונמצא מתאים לעור רגיש, הוא מומלץ על-ידי רופאים, אינו גורם לגירויים או תופעות לוואי, לא מכיל פארבנים, בישום, או צבעים מלאכותיים, צבעו נובע מתמציות הצמחים. המוצר נבדק בקרב 50 נסיינים במעבדה חיצונית, בשימוש יומיומי על-פני שבועיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully