וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כבר חדש בשוק שואבי האבק האלחוטיים? בדקנו את V12 של DREAME

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 14:02

שואב האבק האלחוטי של חברת dreame הפך בשנה האחרונה לאחד המותגים הנמכרים בשוק בזכות המפרט הטכני, העיצוב, המחיר הנגיש, באופן יחסי למתחרים. בדקנו מה חדש והאם ביחס להוצאה הגבוהה, כ-2,000 שקל, נקבל מענה ראוי לצורך יומיומי

דבר המשווק: מותג שואבי האבק dreame משיק דגם חדש V12, בשורה בשוק שואבי האבק האלחוטיים - טכנולוגי וחדשני, בעל עוצמת שאיבה חזקה, מעוצב וקל לנשיאה.

ניתן לקיבוע בכל מקום בבית, דרימי 12. יח"צ חו"ל, dreame,
ניתן לקיבוע בכל מקום בבית, דרימי 12/יח"צ חו"ל, dreame

חברת dreame מציגה 8 דגמים כשהחדשני והחזק ביותר הינו הdreame V12 בעלי מפרט טכני עשיר בתחום שואבי האבק האלחוטיים: הספק מנוע 550W עוצמת שאיבה מהחזקות בשוק PA27,000, מהירות מנוע 120,000 סל"ד, עד 90 דקות של ניקיון, מסך HD צבעוני, 9 אביזרים, קל לנשיאה, מעוצב.

חברת dreame הוקמה בשנת 2015 כשהחזון שלה הוא "לשפר את איכות החיים של משתמשים גלובליים" החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרודינמיקה. dreame מציגה סדרה של המצאות עם יותר מ -150 פטנטים, כמו הפרדת ציקלון, ראיית המכונה חד עינית ועוד פטנטים מרובים הנמצאים בחזית הטכנולוגיה עולמית.

בדקנו:

שואב האבק של דרימי, נבדק על ידינו למשך כשבועיים, במגוון מצבים.

בתחילה, יש לציין כי היינו סקפטיים לגבי "מה כבר אפשר לחדש בתחום" אך כבר מפתיחת האריזה, נרשמה התפעלות מיופיו בהשוואה למתחרים בשוק.

העיצוב: הצבעים השולטים במוצר הינם שחור ואפור על רצף של שקיפות-אטימות, מה שהופך את מראהו לקלאסי ומאפשר גם למי שאסתטיקה חשובה לו, לתלות את המוצר במקום בולט בבית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שואב האבק האלחוטי dreame. יח"צ חו"ל, DREAME,
שואב האבק האלחוטי dreame/יח"צ חו"ל, DREAME

העוצמה: מבלי להתייחס לנתונים של שואבים דומים, עוצמת שאיבתו גבוהה וענתה על הציפיות.

השקט: זה למשל, נתון שהפתיע אותנו. אם יש רעש שמוציא מהדעת הוא רעש של שואב אבק בפעולה, ובמקרה הזה ניתן לומר שההפרעה הייתה לגמרי סבירה. עוצמת הרעש נמוכה משמעותית משואבים אחרים עם עוצמת שאיבה גבוהה.

החלקים: הפריטים הנוספים באריזה מאפשרים שימוש על מגוון משטחים, בנוסף למצב הסטנדרטי איתו שואבים רצפות ושטיחים, ניסינו לא מעט את הראש הצר ביותר איתו שאבנו אבק ולכלוך מתוך מסילות וכן מפינות גבוהות בין תקרה לקירות. בנוסף, ניסינו את החלק עם המברשת איתו "אספנו" שלל שיערות של כלב לבן מכל מקום בבית. כשהספות הן שחורות, ניתן היה לראות מיידית את פעולתו החיונית של השואב.

המשקל: אהבנו במיוחד את משקלו הקל בשימוש קצר (ללא המוט הבסיסי במקשר אותו לשאיבת רצפה או שטיחים), מה שהפך את השאיבה בבית ל"משחק ילדים". שלפנו מהבסיס שקבענו במרכז הבית (במטבח) ושאבנו בעת הצורך.

משך העבודה: השואב מתפאר ב-90 דק' עבודה רצופה אבל יצא לנו למסות רק כ-40 דקות. לא חשנו כי הבטרייה נחלשת וזה הספיק לנו.

שואב אבק dreame משיק את דגם V12. יח"צ חו"ל, DREAME,
שואב אבק dreame משיק את דגם V12/יח"צ חו"ל, DREAME

פונקציות שאהבנו ומבדלות את dreame v12

התצוגה: תצוגת ה-OLED המופיעה על בסיס המוצר, מראה את מצב הבטרייה בכל זמן נתון ומתריעה על פעולות שיש לבצע כמו הטענה/ריקון/ניקוי וכו'. בנוסף, הראש הצר שקודם סיפרנו עליו לשאיבה בתוך מסילות וכן בפינות, הוא ומאר בתאורת LED מה שמקל על הראות גם באזורים חשוכים יותר.

ישנו כפתור לחיצה לעבודה קבועה, כלומר אין צורך ללחוץ על כתפור השאיבה במהלך העבודה כולה אלא להפעילו בתחילה וזהו, האצבע משוחררת. בנוסף, עם החלקים מגיעה גם זווית לחיבור מוט השאיבה ב-90 מעלות וזה הקל מאד על שאיבה מתחת לספות, למיטות, למזנונים.

לסיכום הבדיקה:

השואב מדגם V12 של דרימי, אינו נופל מהמתחרים ובפונקציות מסוימות אף מחדש ומפתיע. יחד עם זאת, מחירו אינו נמוך כלל מה שמצופה, כביכול, ממוצר "מתחרה" של המוביל בשוק השואבים, אך אם מתייחסים לערכת האביזרים שמגיעה איתו, ללא תוספת תשלום, הוא אכן זול במאות שקלים.

המחיר: 1,990 שקל | ניתן להשיג ברשתות: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ביג אלקטריק, ליאור מוצרי חשמל, חשמל נטו, עולם הקולנוע, אייבורי ועד חנויות מובחרות או באתר: www.dreame-israel.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully