וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממותג ומודרני או מרופד ואורטופדי: איך בוחרים תיק לבית הספר?

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 12:39

בעוד חודש בדיוק יחזרו הילדים לבתי הספר, זמן מצוין לבדוק את מגוון התיקים בשוק: איך בוחרים תיק מתאים לבית הספר היסודי ומהם החידושים בתחום?

מבין כל הקניות לבית הספר: ספרים, מחברות, עטים ועפרונות, התיק הוא הפריט המשמעותי, הגדול - ולרוב גם היקר יותר בסל הקניות לקראת החזרה לבית הספר.

הספרים, המחברות, הקלמר המאובזר, תיק האוכל ובקבוק השתייה, מצטברים יחד לכדי משקל רב ונראה כי גוף הילד/ה אינו מסוגל לשאת אותו לאורך זמן. ובכל זאת, ילדים נוטים לבחור את התיק שילווה אותם במהלך השנה כולה (ואולי אף יותר) מתוך חיבור למותג, לדמות או לצבע שהם אוהבים, בעוד שאצלנו -ההורים - השיקול העיקרי הוא הרצון לשמור על בריאות הגב שלהם ולא להעמיס עליהם משקל-יתר שעלול להזיק להתפתחותם התקינה.

יצאנו לבחון את ההיצע ברשתות ולבדוק עבורכם את האיכויות והמחירים, אבל לפני כן, טיפ מומחה:

רמי בן זקן, מנכ"ל הסחר של רשת אופיס דיפו, מציע טיפים לבחירת התיק: "ראשית, מומלץ לבחור תיק אורטופדי שעומד בתקן הישראלי המחמיר ביותר - כזה שישמור על הגב של הילדים, כאשר הבחירה צריכה להתבצע בהתאם לגיל הילד, גובהו ומשקלו".

ילד עם ילקוט בית ספר. ShutterStock
איך בוחרים תיק לבית ספר יסודי?/ShutterStock

כתפיות רחבות עם יכולת התאמת המידה לפי גובה התלמיד/ה.

תאים רבים יחלקו טוב יותר את המשקל ויאפשרו נשיאה נכונה יותר על הגב.

מומלץ שהבד יאפשר מעבר אוויר ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה.

חשוב לוודא במועד הקנייה שאתם מקבלים אחריות מורחבת ושירות למשך כל השנה כך שגם אם התיק נשלח לתיקון תהיו זכאים לתיק חלופי שישמש אתכם עד לקבלת התיק המקורי בחזרה.

תיקי גב - חלקם מתאימים גם לעגלת נשיאה

תיאור: תיק גב חצי אורתופד של smart by sirka, צבעוני מגיע ב-9 שילובי צבעים לבנים ולבנות. מגיע עם אחריות לשנה.

בדיקה: לתיק 2 תאים גדולים, תא גדול נוסף שמתפרק ויכול לתפקד כתיק פנאי נפרד עם זוג כתפיות משלו שאינן אורטופדיות ושני תאי צד. הגב ארגונומי, ידית האחיזה העליונה והרצועות המרופדות עשויות מחומרים מאווררים והוא קל משקל.חסר לנו תא קדמי נגיש לציודים קטנים כמו טלפון ומפתחות ולשליפתם המהירה אך בתוך התא הקדמי ישנו כיס המיועד לכך.

מחיר: 100 שקל | ניתן להשיג ברשת חצי חינם

סיכום: התיק פרקטי ואיכותו סבירה, הוא עונה על הצרכים, אך אינו מיועד לנשיאה על גבי עגלה ולא מציע משטח קשיח להעמדה יציבה כך שסבירות גבוהה שהוא שישחק מהר באופן יחסי. יחד עם זאת, מחירו נמוך והאפשרות לפרק מתוכו תיק נוסף הופכת אותו למשתלם בהחלט - 4 כוכבים.

רשת חצי חינם מותג סמארט תיק 119.90 שקל. באדיבות סירקה מכשירי כתיבה,
רשת "חצי חינם" מותג סמארט תיק 120 שקל/באדיבות סירקה מכשירי כתיבה

אופנתיות ודמויות שהן מותג

תיאור: חברת "פלפוט" מציגה את תיק הגב "פול פרנק" בצביעת טאי דאי סגולה, עם דמות הקוף המתוק וכנפיים בגב.

בדיקה: התיק בעל משענת ארגונומית וכולל שני תאים גדולים, תא קדמי גדול לאביזרים קטנים ושני תאי צד. התיק מתאים לעגלת נשיאה, הכתפיות שלו מרופדות ומאווררות והוא קל משקל. בתחתית ישנו משטח קשיח להעמדה יציבה של התיק. והוא ניתן לשימוש עם עגלת נשיאה. חסרה לנו הקלות בפתיחה, הרוכסן קצת גס ופנימי מה שמקשה על הפתיחה עבור ילדים קטנים אבל אולי רק כי הוא חדש.

מחיר: 200 שקל | ניתן להשיג באתר "פלפוט" https://www.palphot.co.il/ ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

סיכום: התיק יפה ואופנתי, בת ה-6 שקיבלה אותו הפגינה התלהבות מהדמות והעיצוב, הוא פרקטי ועונה על קריטריונים לבחירה נכונה. מחירו סביר וכך גם איכותו - 4 כוכבים.

חברת פלפוט תיק של מותג פול פרנק 200 שח -. יחסי ציבור,
חברת "פלפוט" תיק של מותג פול פרנק 200 שקל/יחסי ציבור

"פלפוט" מציעה מגוון עיצובים בדגם זה, עוד למשל, תיק בצביעת מולטיקולור בצבעי פסטל ובשילוב המותג "סמיילי".

להבדיל מתיק "פול פרנק", התחתית עשויה חומר דמוי עור שמצד אחד עשוי להיות עמיד יותר לנוזלים ולכלול וקל יותר לניקוי או רגיש יותר לפגמים וקרעים.

בכל מקרה, כמו "פול פרנק" גם תיק "סמיילי" מקבל מאיתנו - 4 כוכבים.

חברת פלפוט תיק של מותג סמיילי 200 שקל. יחסי ציבור,
חברת "פלפוט" תיק של מותג סמיילי 200 שקל/יחסי ציבור

גרפיטי, אופנה ו-USB

תיאור: המותג STREET ART מבית "קרביץ", מציג תיק שכולו אומנות רחוב: גרפיטי, קומיקס, ציורי קיר או ריצפה. מוצע ב-12 דגמים חדשים בעיצובים צעירים, צבעוניים ואופנתיים. החדשנות שלו מתאימה לילדים שמרגישים בוגרים (וגם לבני נוער) עם יציאת אוזניות ו-USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטען POWER BANK.

בדיקה: התיק בעל 10 תאים: 2 תאים גדולים, תא ייעודי למחשב נייד, תא אחסון לבקבוק מים, תא עליון לחפצים קטנים כמו מפתחות, משקפיים או כסף, תא פנימי מרושת, 3 תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים.

מחיר: 269 שקל | ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ ובאתר החברה https://www.kravitz.co.il/

סיכום: התיק אופנתי ויחד עם זאת פרקטי ועונה על צרכים רבים שיש לילדים ב-2021. הרוב המוחלט של הילדים בגילאי בית ספר יסודי משתמשים באוזניות, בטלפון נייד וגם בטאבלט או מחשב נייד והתיק הזה מאפשר מה שתיקים אחרים לא. הוא קל משקל ופתיחת התאים קלה ונוחה, מה שמעיד על איכות הרוכסנים והתפירה. מחירו מעל הממוצע אך בהתייחס לערך המוסף שהוא מביא איתו, הוא משתלם למי שישתמש בפונקציות החדשניות - 5 כוכבים

בלעדי בקרביץ מותג streetart מחיר 269 שקל. באדיבות קרביץ,
streetart מחיר 269 שקל, בלעדי לרשת "קרביץ"/באדיבות קרביץ

תיק אורטופדי ממותג STEP BY STEP

תיאור: STEP BY STEP הינו מותג אירופאי אשר שם דגש על שילוב של איכות ונוחות מקסימלית, עומד בדרישות אירופאיות מחמירות ובעל תו תקן ישראלי, התיק הינו אורטופדי ומתאים לתלמידי הכיתות הנמוכות ומוצג במגוון דגמים. מגיע עם אחריות לשנה.

בדיקה: הגב אורתופדי והתחתית קשיחה עם רגליות ומאפשרת עמידה יציבה והקלה על ארגון תכולתו. התיק בעל 3 תאים, תא קדמי גדול לקופסת אוכל, כיס צד לבקבוק וכיס פנימי לפריטים קטנים. קיימת אפשרות לחבר את התיק לעגלת נשיאה. עיצוב ייחודי ומציג שילוב עשיר של בדים וחומרים כמו קטיפה רקומה וכנפיים מחומר פלסטי מבריק. משקלו קל באופן בינוני.

מחיר: 219 שקל | ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות קרביץ ובאתר החברה: https://www.kravitz.co.il/

סיכום: עיצובו הייחודי של התיק מקנים לו יתרון יחסי בעינינו. הוא שונה ואחר, מיוחד ויפה. הוא לא מהקלים ביותר שבדקנו אך החלוקה לתאים ורוחבו מאפשרים חלוקה נכונה של המשקל הנישא. מחירו סביר בהחלט ביחס לייחודיות והפרקטיקה שהוא מציע, בת 6 שעולה לכיתה א' וחברותיה קיבלו את התיק בהתפעלות והתלהבות - 5 כוכבים.

קרביץ מותג step by step מחיר 229 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג step by step מחיר 229 שקל/באדיבות קרביץ

תיק גב 2 ב-1 בהדפס פיקסל, טאי דאי ריינבואו וגלקסיה של YOLO -

תיאור: תיק 2 ב- 1 ניתק לשני תיקים נפרדים לשימוש בהתאם לצורך, הוא עשוי מבד עמיד למים, בעל מערכת גב מרופדת ומאווררת לנידוף זיעה. התיק מכיל תא לבקבוק שתיה בצד ותא למחשב מרופד ונפרד. התיק מגיע ב- 3 עיצובים ייחודיים.

מחיר: 199 שקל | ניתן להשיג סניפי רשת YOLO ברחבי הארץ ובאתר החברה: https://www.yoloshops.co.il/

תיק 2 ב-1 ריינבאו, YOLO המחיר: 199 שקל. יח"צ YOLO,
תיק 2 ב-1 ריינבאו, YOLO המחיר: 199 שקל/יח"צ YOLO

תיאור: Explore 2IN1 - תיק המאפשר פירוק והרכבה של שני חלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, החל מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט. החברה מציעה קלמרים תואמים מאותה סדרה.

בדיקה: 3 תאים גדולים, תא צד נגיש לאחסון ושליפה מהירה של חפצים קטנים כמו טלפון נייד או ארנק, וכיס חיצוני לבקבוק. לתיק מערכת גב אורטופדית.

מחיר: 199 שקל | ניתן להשיג את תיקי אקספלור ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ או ישירות באתר מודן: https://www.modanbags.co.il/document/50,230,1478.aspx

סיכום: התיק איכותי ופקטי, חלוקת המשקל נכונה בהתאם לקריטריונים והתיק הנוסף בתוכו הופך אותו לשימושי עוד יותר, הוא מתאים בעיצובו לילדים א-ב שמרגישים בוגרים או למי שלא צריכים לסחוב הרבה ציוד מהבית, וכן לילדי יסודי בכיתות הגבוהות יותר. לצד היתרונות, ביחס למחירו הוא מספק פחות מאשר התיקים האחרים - 3.5 כוכבים.

אקספלור 2in1 - המחיר: 199 שקל. יוסי לזרוף,
אקספלור 2in1 - המחיר: 199 שקל/יוסי לזרוף

תיקים משולבים - לנשיאה על הגב או נגררים

תיאור: מארז טרולי אינטגרלי של חברת "קל גב" מציעה מארז ציוד לבית הספר הכולל תיק, קלמר מתרחב, קופסת אוכל, בקבוק עם כיסוי טרמי ועגלת נשיאה. לילקוט מערכת גב אורטופדית עם בולם זעזועים ונידוף זיעה מהגב והוא כולל מערכת טרולי אינטגרלית הניתנת לניתוק. מציע אחריות לשנה.

בדיקה: התיק מחולק לשלושה תאים מרכזיים, תא קדמי עשוי מחומר מבודד מבפנים המתאים לאחסון מזון שומר חום/קור וקל לניקוי ותא נוסף עם פטנט ייחודי המאפשר הגדלת נפח, בנוסף, 2 תאי צד, הכתפיות מאווררות והתחתית קשיחה עמידה בפני שחיקה עם רגליות פלסטיק ליציבות.

כמו בתיקי מזוודה מתרחבים, גם בתיק הזה ישנו תא נוסף שמתקבל עם פתיחת רוכסן, מה שמאפשר הגדלת נפח ושימוש בו בעת הצורך. ריבוי התאים והתחתית הקשיחה מאפשרים חלוקת משקל נכונה, כיסוי גשם מצורף לשם הגנה ומחזירי אור מעטרים את התיק למען הבטיחות.

מחיר: 450 שקל | ניתן להשיג באתר טרמינל איקס: https://www.terminalx.com/, באתר קל גב: https://kalgav.co.il/ ובחנויות הנבחרות

סיכום: המארז יקר אך משתלם למי שמתכוון לרכוש את המוצרים הכלולים בו. שווי המוצרים הנלווים משאיר אותנו עם תיק שעולה כ-280 שקל. העיצוב, הפרקטיקה, המותגים שילדים אוהבים והמחיר הסביר יחד מקנים לו - 5 כוכבים.

טרמינל איקס מותג קל-גב סט חלל לכיתה א-ב 449.90 שקל. יח"צ,
טרמינל איקס "קל-גב" סט חלל לכיתה א-ב 450 שקל/יח"צ

I-TROLLEY אורטופדי וטרולי באחד

תיאור: חברת "קל גב" מציגה דגם נוסף של תיק טרולי עם ידית טלסקופית מובנית שאינו נשלף. פיתוח חדש השנה - עגלת נשיאה קלה העשויה מחומרים קלים המאפשרים גרירה נוחה ונשיאה על הגב ללא צורך בניתוק העגלה. התיק ממותג בדמויות דיסני ביניהן 'אנה ואלזה', 'קפטן אמריקה' וחבורת 'הנוקמים' וכמובן 'ספיידרמן' האלמותי לצד מיקי ומיני מאוס המיתולוגיים.

בדיקה: ידית הטרולי בדגם זה אומנם אינה נשלפת אך יחד עם זאת ישנה האפשרות לשאת את התיק על הגב באמצעות כתפיות נשלפות מתוך כיס אחורי ואף לחצות אותו לשני חלקים, כאשר אחד מהם הוא הטרולי והשני הוא תיק גב אורטופדי עם 3 תאים גדולים ו-2 תאי צד. הרוכסנים איכותיים ומקלים על פתיחה וסגירה גם בגיל הצעיר.

מחיר: 459 שקל | ניתן להשיג את תיקי דיסני של קל גב ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ ובאתר קל גב: https://kalgav.co.il/

סיכום: התיק עונה על כלל הצרכים שיש לילדים בגילאי כיתות א-ב. העובדה שהם יכולים ללכת עם תיק נגרר ובן רגע להפוך אותו לתיק שנישא על הגב עושה הבדל משמעותי, להבדיל מתיקים המתחברים לעגלת נשיאה, כיוון שגם אם היא מתרבלת, היא לא נכנסת לתיק כך שהאפשרות ללכת בבוקר עם טטרולי ולחזור עם התיק על הגב, פחות נוחה. בנוסף, דמויות דיסני על גבי התיקים מחברים ילדים רבים למוצר, החידוש בדגם זה אשר מקל על המעבר בין עגלת הנשיאה לבין תיק גב עושה את ההבדל, מבחינתנו יש לתיק הזה את X FACTOR. מגיע לתיק הזה את הציון הגבוה ביותר מבין התקיים שבדקנו אך בשל מחירו הלא זול הוא יקבל מאיתנו - 5 כוכבים.

קל גב דיסני. i-trolley. באדיבות דיסני ישראל, יח"צ,
קל גב דיסני, i-trolley, המחיר: 459 שקל./באדיבות דיסני ישראל, יח"צ

תיאור: דומה לתיק האחרון של קל גב, גם התיק האורטופדי Trolley 2in1 של מודן מציעה את אותן הפונקציות: הוא בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, מאפשר שימוש בשלושה מצבים שונים: מצב ראשון של שימוש במערכת הטרולי, הגלגלים וידית הנשיאה, מצב שני של ניתוק החלק הקדמי של התיק, ושימוש בתיק קטן יותר הנישא על גבי הגב ומצב שלישי של נסיעת התיק כולל מערכת הגלגלים על גבי הגב לניצול נפחו המלא (35 ליטר).

בדיקה: מכיל 3 תאים גדולים, תאי צד לבקבוק ותא קדמי לשליפה מהירה ואחסון של חפצים קטנים. חלוקת המשקל נכונה בזכות ריבוי התאים, והוא מתפרק בקלות לשני תיקים נפרדים.

מחיר: 350 שקל, ניתן להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ | ניתן להזמין גם ישירות דרך אתר מודן: https://www.modanbags.co.il/document/50,309,1576.aspx

סיכום: התיק פונקציונלי ומאשפר שימוש בשני תיקים נפרדים בעת הצורך. העובדה כי הוא נישא על הגב ללא צורך בפירוק עגלת הנשיאה, מעלה את ערכו השימושי אף יותר. ניראה כי מערכת הגרירה שלו (הגלגלים וידית האחיזה של הטרולי),איכותית ותעמוד בפני משקלים כבדים. מחירו זול ממחיר התיק הקודם שזהה לו מבחינת הפונקציות, אך מרגיש קצת יותר כבד ופתיחה הרוכסנים בו קצת פחות רכה - בשקלול מחירו עם הפונקציות שהוא מאפשר הענקנו לו - 4.5 כוכבים.

תיק טרולי 2in1 של מודן. יחסי ציבור,
תיק האורטופדי Trolley 2in1 של מודן, 350 שקל/יחסי ציבור

תיאור: תיק טרולי קל משקל ונוח לנשיאה של חברת STEP BY STEP' דגם roll2-T

בדיקה: התיק מכיל 3 תאים מרכזיים, תא קדמי גדול המתאים לקופסת אוכל, כיסי צידי לבקבוק, כיס פנימי לכסף קטן, כיס קדמי לנייד, מתלה למחזיק מפתחות, כיסוי גשם, מחזירי אור, תחתית קשיחה מפלסטיק יצוק ליציבות והעמדה. ידית הנשיאה מאפשרת גרירת התיק תוך שמירה על שלמות הכתפים וכן נשיאתו על הגב מבלי לפרק את הטרולי ממנו. בהרמת הידית הכתפיות נמתחות כלפי מעלה למניעת גרירתן על הרצפה, בהורדת הידית הכתפיות חוזרות למצב הרגיל. המותג מציע קלמר בעיצוב תואם.

מחיר: 350 שקל

סיכום: התיק קל לגרירה, משקלה נמוך והחומרים ממנו הוא עשוי מעידים על מחשבה עיצובית מאחורי הדגם. ניראה כי החברה בעלת סטנדרטיים אירופאים מחמירים, השקיעה מחשבה הן בנושא העיצוב החיצוני, והן ברמת הפרקטיקה עם ריבוי תאים ושימושים - 5 כוכבים.

תיק טרולי מתקדם במותג step by step מבית גרופי. מחיר 349 שקל. סטודיו גרופי מתנות,
תיק טרולי מתקדם במותג step by step מבית "גרופי מתנות". מחיר 349 שקל/סטודיו גרופי מתנות

התיקים של YOLO- קולקציית התיקים של המוצג מציעה מגוון תיקים לכל הגילאים, בעיצובים בלעדיים וייחודיים של YOLO ובטכנולוגיות החדשניות מבית קל גב.

תיאור: ילקוט XBAG - תיק בית הספר החדש של YOLO הוא תיק אורטופדי מלא עם עגלה ניתקת, המתאים לכיתות הנמוכות. הץיק קל משקל ומתרחב בהתאם לשימוש עם פטנט ייחודי, הוא מיוצר מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד.

התיק כולל תא אוכל מבודד קל לניקוי, מגיע עם כיסוי גשם, תא רחב לבקבוק שתייה, מאפשר חיבור לידית נשיאה (שנמכרת בנפרד) לגרירה נוחה לבית הספר. בנוסף, הגב האורתופדי בעל מבנה ייחודי הבולם זעזועים ומאוורר במיוחד, בעל תו תקן ממכון התקנים הישראלי והעיצוב הוא בלעדי וייחודי ל- YOLO.

מחיר: 279 שקל | תוספת לעגלה: 99 שקל | ניתן להשיג סניפי רשת YOLO ברחבי הארץ ובאתר החברה: https://www.yoloshops.co.il/

xbag - יולו גלשנים 279 שקל תוספת עגלה 99 שקל. יח"צ YOLO,
xbag - יולו גלשנים 279 שקל תוספת עגלה 99 שקל/יח"צ YOLO

תיקי גן לקטנטנים

תיאור: המותג סקיפ הופ משיק קולקציית חזרה לגן בעיטורי חיות ובקבוקים תואמים מפלסטיק עם קש מתקפל ובקבוק מתכת מנירוסטה שומר קור עם מגן גומי לידיים. בנוסף לבקבוקים מוצעים גם כלי קופסאות אוכל תואמות.

בדיקה: התיקים עשויים מבד עמיד, הכתפיות מרופדות, ישנו כיס צדדי מבד רשת נמתח מתאים לבקבוק מים, תא קדמי וכיסים נוספים לאחסון צבעים, משחקים וכו'.

מחיר: תיק גן - 85 שקל | תיק גן + בקבוק פלסטיק ב -100 שקל | מבצע באתר קרטרס בלבד: תיק גן + בקבוק פלסטיק + קופסת אוכל + תיק אוכל מבודד קור/חום במחיר: 200 שקל | להשיג ברשת קרטרס אושקוש, ברשת O& H ובאתר קרטרס: www.cartersoshkosh.co.il

סיכום: התיק יפה ומציע מגוון דגמים, הפריטים המשלימים מאותו מותג מאפשר ייחודיות יחסית לילד הנושא אותם ואולי אף פחות בלבול בין עשרות התיקים והבקבוקים בגן. התפירה איכותית והרוכסנים קלים לפתיחה (על אף שמי שפותח אותם בעיקר יהיו המבוגרים). המחיר אינו זול ביחס לתיקים המוצעים בשוק אך ניקרה כי הוא עמיד יותר ומייצר סוג של חוויה אישית לילד/ה באמצעות הפריטים המשלימים - 5 כוכבים.

סקיפ הופ - מבצע תיק ובקבוק שתיה המחיר: 100 שקל. אסף לוי,
סקיפ הופ - מבצע תיק ובקבוק שתיה המחיר: 100 שקל/אסף לוי

תיאור: רשת SCOOP משיקה לכבוד השנה החדשה תיקי גן לבנים ולבנות בעיצובים מיוחדים, ססגוניים עם אלמנטים אהובים על ילדים כמו: קשת בענן, כוכבים, חדי קרן, פינגווין, ארנבים, פפיונים ועוד. הקולקציה מציעה מגוון רחב של תיקי גב נוחים בעלי תא אחסון אחד רחב, לטובת קופסת אוכל וציוד אישי, תא ייעודי לבקבוק שתייה, הנחוצים ליום שלם בגן.

בדיקה: תיק תא אחד בלבד, ללא תא קדמי או תא צד לבקבוק, נישא באמצעות שתי רצועות גב לא מרופדות.

טווח מחירים: 40-100 שקל | את התיקים ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין www.scoopshoes.co.il

סיכום: התיק גודל יחסים ומאפשר תכולה שמפסיקה ליום ביקור בגן, העובדה כי אינו מכיל תאים הופכת את השימוש בו לפחות פונקציולי, ובקבוק מים יחד עם מגבונים, בגדים וחיתולים, פחות נוח. יחד עם זאת, מחיור זול במיוחד ועל כן שווה את ההשקעה בו גם אם כתיק נוסף למקרה הצורך או כתיק "חירום" עם פריטי לבוש וחיתולים ברכב או בעגלה. אולי הוא יתאים יותר לביקור של אחר הצהריים בגינה יותר מאשר לביקור יומיומי בגן - 3 כוכבים.

תיקי גב של רשת סקופ 39.90 שקל. עמירם בן ישי,
תיקי גב של רשת סקופ. המחיר: 40 שקל/עמירם בן ישי

תיאור: NEXT מותג האופנה הבריטי, מציע מבחר גדול של תיקים לגן ולבית הספר בטקסטורות מנצנצות, בהדפסי טאי דאי, חד קרן וגרפיקות מדליקות של פירות צבעוניים, ממתקים ודינוזאורים. לצד תיקים בצורת דמויות, עם הדפסים של סדרות אהובות כמו: TOY STORY, מארוול, מלחמת הכוכבים ועוד.

בדיקה: התיק מכיל תא אחד בלבד, ללא תאי צד או תא דמי, הכתביות עבות, עשויות מבד מאוורר ומרופדות.

מחיר: טווח המחירים לתיקים לבית הספר ולגן :40-150 שקל | ניתן להשיג באתר האופנה Next.co.il

סיכום: הכתפיות המרופדות ינוחו היטב על כתפי הקטנטנים מבלי חשש שיכאיבו. פיזור המשקל על הכתפיים יהיה נכון יותר והוא יפה ומספק את הילדים שאוהבים את המותגים מהסרטים, מחירו סביר אך יחד עם זאת, הוא מכיל תא אחד בלבד ועל כן קצת פחות נוח לשימוש עם פריטים יבשים כמו בגדים לצד הלחים או הרטובים כמו: מגבונים או בקבוק מים. אין לו תא קדמי לשליפה מהירה או אחסון של חפצים קטנים - 4 כוכבים.

אתר next תיק גן 74 שקל. יח"צ חו"ל,
טווח מחירים לתיקי גן ובית ספר: 40-150. מחיר תיק "צעצוע לש סיפור" 74 שקל, אתר next/יח"צ חו"ל

רשת ג'מבו סטוק משיקה: קולקציית חזרה ללימודים 2021 הכוללת מוצרים לילדים ונוער בכל הגילאים.
הקולקציה כוללת תיקים וילקוטים לגן ולבית הספר במגוון רחב של דגמים ודפוסים

כמו כן, מוצעת קולקציית אביזרים משלימה הכוללת בקבוקי שתייה אקולוגיים ועוד

מחיר: עד 100 שקל

ג'מבו סטוק תיק גן 35.90 שקל. יח"צ,
ג'מבו סטוק תיק גן 35.90 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully