וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון מים: הפרישה של נביעות מתחום הכדים הביאה לביקוש שיא למי עדן

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 15:38

לפני כשלושה חודשים הודיעה נביעות כי היא פורשת מתחום המים המינרליים בכדים. היום התברר כי ההחלטה הביאה לגאות בפעילות מי עדן בתחום: הודיעה ללקוחותיה שתגביל את הכמות בהזמנות הקרובות כדי לעמוד בביקוש הגבוה

לפני כמעט שלושה חודשים דיווחנו כאן, ב'וואלה! כסף' על החלטת נביעות (החברה המרכזית למשקאות קלים, כלומר - קוקה קולה) להפסיק את פעילות המיים המינרלים בכדים. ההחלטה אז הוסברה במעבר מאסיבי של צרכנים לברי מים מסוננים (תמי 4 ומכשירים דומים) או להסתפקותם בבקבוקי שתייה משפחתיים (1.5 ליטר) או אישיים.

ההחלטה אז התקבלה בהבנה בידי מומחים לצרכנות שהסבירו אותה בבעייה "נדל"נית": כלומר - מרבית הלקוחות מעדיפים שלא לבזבז מקום בדירתם הן על המתקן (שבניגוד לברי המים המסוננים אינו עומד על השיש במטבח) והן על האכסנה של מספר כדים גדולים בנפח של כ-19 ליטר: https://finance.walla.co.il/item/3433503.

מים מינרליים. ShutterStock
כדי מים מינרליים, מסתבר שיש לא מעט ישראלים ללא בעיית "נדל"ן" באכסון הכדים/ShutterStock

צרות של עשירים

אלא שמתברר שלא כל הלקוחות סובלים מ"בעיית נדל"ן", כלומר - היעדר מקום מספיק לאכסון המתקן הגדול וכדי המים. וכך הפכה הבעיה של אחד לרווח של האחר. הבוקר קיבלו רבים מלקוחות מי עדן הודעה בזו הלשון:

"לקוחות יקרים, עקב עומסים חריגים בביקוש לכדי מים, הנובעים מסגירת פעילות המתחרים ומהחום הרב השורר בימים אלה, קיים חוסר של כדי מים.

לכן, בחלוקת הכדים שתתקיים מחר, נספק לכם כד אחד פחות מכמות הכדים הריקים שתוציאו וחשבונכם יחוייב בהתאם.

במידה ותרצו להזמין שישיות 1.5 ליטר אתם מוזמנים להשיב את מספר השישיות שתרצו לרכוש ואנו נספק אותן יחד עם אספקת הכדים מחר. לחילופין עד השעה 14:00 ניתן להזמין מוצרים נלווים באמצעות האפליקציה או אתר מי עדן: https://www.meyeden.co.il/user. עמכם הסליחה ותודה על ההבנה. מי עדן".

קשה לדעת בכמה לקוחות מדובר, אבל מסקרים שנערכו בעבר עולה כי הציבור מבין את היתרון של מים מינרליים על פני מי ברז מסוננים ומייחס להם תכונות משופרות של בריאות. בכל מקרה, אין ספק שמי עדן, שממשיכה לספק את כדי המים, נהנתה מן ההפקר, עכשיו נותר רק לקוות שתצליח לעמוד בביקוש הגובר מצד לקוחותיה, ותיקים וחדשים כאחד, בימי הקיץ הלוהטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully