וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים ו-KIKAS: הדוגמנית קים אדרי משיקה מותג ביוטי יוקרתי

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 9:48

תכירו את KIKAS מותג ביוטי יוקרתי חדש בבעלותה של קים אדרי. לאחר שנה של עבודה, עולה לאוויר אתר חדש בזירת הביוטי המקומית, המציע שלושה מוצרי דגל: שימר, קונטור וסומק שיושק בקרוב

קים אדרי השקת מותג הביוטי קיקאס. אור גפן,
קים אדרי השקת מותג הביוטי קיקאס/אור גפן

החזון של קים הינו ליצור מותג איפור יוקרתי הדוגל באיכות מוצרים גבוהה, בדגש על פיתוח פורמולות איכותיות וייחודיות, להקליל את השימוש ולהנגיש את האיפור המקצועי לכולן. המוצרים מיועדים לשימוש אישי ומקצועי כאחד.

קים אדרי (29) נשואה ואמא לריו בן השנתיים, התחילה את דרכה המקצועית בעולם הדוגמנות בשנת 2011 כשהשתתפה בתחרות "מלכות היופי של ישראל" וזכתה בתואר "נערת ישראל".

זמן קצר לאחר מכן ייצגה את ישראל בתחרות הבינלאומית "מיס יוניברס" בברזיל. ייצוג זה גרם לקרש קפיצה משמעותי בקריירת הדוגמנות של קים שנמשכה כעשור. קים עבדה וגרה בלונדון, מילאנו, פריז, שוויץ, שבדיה, אירלנד, גרמניה, הולנד, מיאמי, ניו-יורק וביעדים נוספים.

שימר של kikas by kim edri המחיר: 149 שקל. איילת ארד,
שימר של kikas by kim edri המחיר: 149 שקל/איילת ארד

במהלך שנות הקריירה וריבוי הפקות האופנה בהן השתתפה, איפרו אותה טובי המאפרים בארץ ובעולם והיא למדה שיטות שונות, התוודעה למרקמים, גוונים וסוגים, מה שעורר בה אהבה גדולה לאיפור. יחד עם זאת היא ספגה השראות וטכניקות, ינקה אומנות וטרנדים שונים מעולם האפנה והאיפור בניסיון לחבר בין שתי התשוקות הכי גדולות בחייה. לאחר עבודה של שנה על מותג, הקימה אדרי את המותג והסלוגן המוביל את המותג הוא: "DIFFRENT WOMAN SAME KIKAS"

המחיר לכל אחד מהמוצרים: 149 שקל. לכבוד השקת האתר המוצרים יהיה במחיר מיוחד של 129 שקל (ההטבה עד ליום ראשון 8.8) | ניתן להשיג www.kikasbeauty.com

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
kikas by kim edri. דביר כחלון,
kikas by kim edri/דביר כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully