וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת חג ברגע האחרון: לא רק שוקולד ויין

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 14:20

יש מי שמחכה עם המתנות לחג ממש עד לרגע האחרון. אחרי סקירה של כמעט כל מתנה אפשרית לחג, מצאנו כמה מארזים של הרגע האחרון, אפילו כאלה שנראים ממש מקוריים ומושקעים

כבר כתבנו כאן על מארזי מתנה לחג, מלאים בכל טוב הארף, משמן זית, מטבלים, ממרחים, יינות ושוקולד.

בנוסף הצענו לכם את המתנות המיוצרות או נארזות ע"י אנשים בעלי צרכים מיוחדים, מתנות עם ערך שישמחו את היוצרים ממש כמו את המארחים ויעניקו לכם את תחושה של סולידריות חברתית, שעשיתם משהו טוב בשביל מישהו.

אם זה לא מספיק, יצאנו, חקרנו והבאנו את המסקנות כי ישראלים נוטים להיות דחיינים בכל הנוגע למתנות החג, הם רוכשים ברגע האחרון ואפילו מעדיפים מארזים מוכנים שלא יבזבזו להם זמן על בחירה, הרכבה ואריזה, בגדול, אנחנו רגילים לרכוש מה שנקרא בדרכנו ו"לסגור את הפינה".

הפעם, ממש בישורת האחרונה שלפני החג, בחרנו להציג כמה מתנות שנראה לנו שהמארחים ישמחו לקבל, לא כאלו שיפוג תוקפן בחודש הקרוב. אלא מתנות שיזכירו למקבליהן שחשבם עליהם באמת ולא רכשתם "על הדרך".

פלורליס, מותג מוביל לעיצוב הבית, מציג קולקציות חגים וסתיו 2021 - עם נגיעות הבוהו שיק האופנתיות, השפעות של הטבע והגעגועים לחופשה עם קולקציית ריזורט מרעננת, לחגים שמחים ומעוצבים במיוחד

מחירים: 100-2,600 שקל בהתאם לפריט. ניתן להשיג בחנויות פלורליס, בחנויות מובחרות לעיצוב הבית ברחבי הארץ וברכישה אונליין www.floralis.co.il

פלורליס, קולקציית חגים וסתיו 2021. יח"צ,
פלורליס, קולקציית חגים וסתיו 2021/יח"צ

דוקטור עור בשיתוף פעולה עם כוהנת האפייה קרן אגם, מציעים מארזי מתנה הכוללים מוצרי טיפוח בצירוף ספרה החדש של קרן אגם שהושק לאחרונה 'נשואה למאפייה'.

מארז לדוגמא מכיל: חמאת גוף אנטי אייג'ינג, תחליב רחצה קלאסי כותנה, קרם ידיים וניל מעודן, קרם רגליים לעור יבש ואת הספר במסגרת שיתוף הפעולה, תינתן גם הנחה של 30% ויותר על מגוון מוצרי הטיפוח ומתנה על כל קניה: כרטיס לסדנת אפייה דיגיטלית של קרן אגם.

המחיר: 150 שקל (במקום 238 שקל), ניתן להשיג באתר דוקטור עור https://www.dr-or.co.il/

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ד"ר עור בשיתוף כוהנת האפייה קרן אגם. יח"צ,
ד"ר עור בשיתוף כוהנת האפייה קרן אגם/יח"צ

מועדון הכותנה COTTON CLUB מציג מארזים הכוללים: מפות דמוי פשתן, כפות עוגות מעוצבות, מגבות מטבח ונרות ריחניים. מועדון הכותנה מותג ותיק כחול לבן, מתמחה בייצור מקומי של מגוון מוצרים להלבשת הבית.

מארז לדוגמא: מפת דמוי פשתן, כף עוגה זהב ושתי מגבות אריגת פסים.

המחיר: 299 שקל. להשיג בחנות הפופ אפ החדשה של המותג ברחוב שינקין ובאתר אתר האונליין www.cottonclub.co.il

מארז של מועדון הכותנה הכולל מפת דמוי פשתן כף עוגה זהב ו 2 מגבות ארוגות. יח"צ,
מארז של מועדון הכותנה הכולל מפת דמוי פשתן כף עוגה זהב ו 2 מגבות ארוגות/יח"צ

אין מארחים שלא ישמחו מאד מאד לקבל כזו מתנה, במיוחד לאחר אירוח המשפחה וההכנות במים שלפני - בנוסף למארזי אווירה שמציעה רשת מלונות ישרוטל, תוכלו לרכוש גיפט קארד כשובר מתנה לחופשות וימי כיף בכל מלונות הרשת בכל רחבי הארץ.

ניתן לבחור בין 25 סוגים שונים של ישרוטל גיפט קארד: טעינת כרטיס עם סכום כסף למימוש במלונות, אירוח אורבני, אירוח זוגי במלונות יוקרה, אירוח זוגי במלונות אילת, אירוח זוגי כולל טיפולי ספא או יום פינוק וספא באחד ממלונות ישרוטל. בעת הזמנת הגיפט קארד ניתן לציין עבור מי מיועד ולהוסיף ברכה. את ההזמנות ניתן לעשות בקלות דרך אתר ישרוטל. http://gift.isrotel.co.il/

ישרוטל מארז אווירה וגיפט קארד. יח"צ,
ישרוטל מארז אווירה וגיפט קארד לחופשות בארץ/יח"צ

קבוצת קסטרו-הודיס משיקה את רשת כלי הבית והלייף הסטייל החדשה: CASTRO HOME ומציעה מגוון רחב של כלי בית, כלי הגשה וטקסטיל לבית. קולקציית הום מורכבת מארבע תמות עיצוביות, ארבעה סיפורים שעליהם מתבססת כל הקולקציה:

PURE - קולקציה שעיקרה לבן חגיגי לצד לבן CASUAL

FRIENDS OF NATURE - חיבור לטבע וכבוד לסביבה

FASHION BASIC - צבעוניות ומשחקים של MIX AND MATCH

BLUE VIBES - חיבור עמוק לאופנה - עולם הג'ינס, כחול על כל גווניו.

טווח מחירים: 6.90-900 שקל. מחירים לדוגמא: מצעים 49.90-799.90 שקל, כריות נוי 69.90-129.90 שקל, כלי שולחן וכלי מטבח 6.90-419.90 שקל, מגבות: 54.90-179.90 שקל, מפות שולחן: 189.90-349.90 שקל/
ניתן להשיג ב-15 חנויות הרשת שנפתחו לאחרונה ובאתר הרשת: https://www.castro.com/castro-home

castro home שלומית מלכה. דודי חסון,
castro home/דודי חסון

קולקציית המגבות של כיתן לחורף 2021/22 כוללת מגוון רחב של מגבות מפנקות מכותנה איכותיות.

לקולקציית מגבות הפרימיום של רויאל סאטן מצטרפים גוונים חדשים של ירוק מרווה וסגול בהיר, לצד הגוונים המוכרים. הן עשויות 100% כותנה סרוקה, בעלות כושר ספיגה גבוה מאד ובמשקל גבוה של 650 גר' למ"ר, ניתן להשיג ב-3 מידות (פנים, גוף ורחצה).

קולקציית מגבות הלוגו של כיתן מתרחבת עם גוונים נוספים ומרעננים, ב-3 גדלים, 100% כותנה ובעלות כושר ספיגה מעולה, במשקל של 530 גרם למ"ר.

טווח מחירים: החל מ- 60-230 שקל (לפני מבצעים) מבצע לדוגמא: 30% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה.

כיתן מגבות. אלון מסיקה,
כיתן מגבות/אלון מסיקה

סולתם מציגה את CUBE סדרת כלי הבישול במראה מעוצב המיוצרים מאלומיניום רב שכבתי ובציפוי ההופך אותם לחזקים ועמידים. המכסה עשוי זכוכית שקופה עם חריר לשחרור אדים, טבעת סיליקון עבה לאיטום מיטבי ולשמירה על ציפוי ה- Non Stick והעיצוב נקי ומתאים להגשה למרכז השולחן.

טווח מחירי הסדרה: 115-350 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

קיוב cube כלי בית של סולתם החל מ115-350שקל. גל בן זאב,
קיוב cube כלי בית של סולתם החל מ115-350 שקל/גל בן זאב

Laline רשת בינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ראש השנה קולקציית חג במהדורה מוגבלת Diamond Radiance הסדרה מועשרת במינרלים מזינים מים המלח, בשילוב אבקת יהלומים ידועה כמחזקת ומשמרת את הקולגן הטבעי של העור, משלימה את המינרלים, ממריצה את חילוף החומרים בתאי העור ומסייעת בהסרת תאים מתים ובכך משפרת את התחדשותו של העור.

בקולקציית האווירה: גם מפיצי ריח, ונרות ריחנים החל מ- 49.90 שקלים, ברשת החנויות ובאתר www.laline.co.il

ללין משיקה מארזים לקראת החגים. מחיר 69.90 שקל. vipdesign,
ללין משיקה מארזים לקראת החגים. מחיר 69.90 שקל/vipdesign

Ben Chaim Design מציעה פרשנות צעירה ועיצוב מודרני למוצרי יודאיקה ומשיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי קולקציית כיסויי חלה בעבודת יד ובעיצוב אופנתי, להשלמת המראה העיצובי של שולחן החג. מתאים גם כמתנה למארחים, עם אפשרות להקדשה אישית ברקמה, או בחיתוך לייזר.

זיוי בן חיים, המעצבת והמייסדת, מובילה את המותג כפי שהיא מובילה את חייה, מחדשת ופורצת גבולות, תוך שמירה על המסורת היהודית, חדש וישן שמשתלבים יחד בהרמוניה .

מחיר כיסוי חלה: 480-650 שקל , תוספת הקדשה אישית 30 שקל. לרכישה: https://bch-design.co.il/

bch כיסוי חלה 650 שקל. בר שניר לסטודיו פרנקי,
bch כיסוי חלה ב- 650 שקל/בר שניר לסטודיו פרנקי

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לראש השנה 2021 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד.

המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים יותר לשולחן החג, סידורים נמוכים, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול .

בנוסף, מבצע מיוחד לראש השנה: בקנייה מעל 159שקל ממגוון הזרים והסידורים - מקבלים בקבוק יין לבחירה החל מ- 9 שקל לבקבוק (מהיינות המשתתפים במבצע)

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר אינטרנט: www.zer4u.co.il

זר פור יו. יח"צ,
ZER4U לשנה טובה מלאה בפרחים/יח"צ

נעמן, מותג מוביל בתחום בישול ואירוח, מציע מבחר מתנות פרקטיות למארחים:

בין המארזים מוצעים: מארז רביעיית צלחות לעוגה עשויות מפורצלן איכותי בעיצוב מושלם של מיקי מאוס ב-72 שקל. קנקן תה 1 ליטר ושני ספלים עם דופן כפולה ב-120 שקל. מארז 2 סירים ומחבת מסדרת Nova החדשה ב-250 שקל. מערכת הכוללת 6 צלחות מנה ראשונה, 6 צלחות מנה עיקרית ו-6 קעריות אישיות ב- 300 שקל. מערכת אוכל Elegant ל-6 סועדים עם נגיעות של עדינות של זהב ב- 360 שקל.

להשיג בחנויות נעמן ברחבי הארץ ובאתר: https://www.naamanp.co.il/

נעמן כלי הגשה מפורצלן סדרה יפן. תמי בר שי,
נעמן כלי הגשה מפורצלן סדרה יפן/תמי בר שי

קולקציית המצעים החדשה של ערד טקסטיל משלבת מינימליזם מונוכרומטי וקלאסיקה מודרנית. הקולקציה היוקרתית עשויה בד סאטן 100% כותנה סרוקה 500 חוטים לאינצ' באריגה מיוחדת המעניקה רכות מלטפת וקרירות מרעננת.

הסט כולל: סדין גומי, ציפה וזוג ציפיות. מידות: 160/200, 180/200 טווח מחירים: 749- 719 שקל (במקום 1,199 שקל). ניתן להשיג בחנויות ובאתר: https://www.aradtextile.com/

סט מצעים יוקרתי של ערד טקסטיל מכותנת סאטן עכשיו ב 749 שקל. עדי גלעד,
סט מצעים יוקרתי של ערד טקסטיל מכותנת סאטן עכשיו ב 749 שקל/עדי גלעד

באווירת השנה החדשה, גלידריות הבוטיק הבינלאומית ANITA ומותג הבישום היוקרתי ג'ו מלון לונדון רקחו מארז חגיגי המשלב מהדורה מוגבלת של גלידת האגסים ביין, הטעם הנוסטלגי של ANITA עם הניחוחות האיכותיים מבית Jo Malone London, בהם הניחוח האיקוני English Pear & Freesia.

הטעם החדש וטעמים נוספים לבחירה יוצעו גם בגרסת מארז חגיגי הכולל 3 בשמים של ג'ו מלון לונדון בגודל מיוחד, המתאימים במיוחד לנשיאה בתיק.

המחיר: 170 שקל. ניתן להשיג החל מ-29.8 בסניפי ANITA ובמשלוחים

מארז חג anita וג'ו מלון לונדון. my social,
מארז חג anita וג'ו מלון לונדון/my social

רשת ג'נטלמן מציעה עשרות מארזי חג שונים מעולם היין והאלכוהול, שיהפכו את הרמת הכוסית למפתיעה ומשעשעת ביניהם גם: מארז וויסקי וליקרים הכולל 2 כוסות קריסטל ו-8 אבני קרח בקופסת עץ מהודרת המאפשר ליהנות מוויסקי מצונן אך לא מהול, בכוסות מסורתיות שעושות כבוד למשקה.

המחיר: 139 שקל. ניתן להשיג באתר ג'נטמן: https://gentleman.co.il/

מארז מתנה וויסקי, הכולל 2 כוסות ו-8 אבני קרח בקופסת עץ מהודרת 139 שקל. רשת ג'נטלמן,
מארז מתנה וויסקי, הכולל 2 כוסות ו-8 אבני קרח בקופסת עץ מהודרת 139 שקל/רשת ג'נטלמן

ליין שמנים אתריים EVOK של חברת JEUNESSE GLOBAL פותחו במיוחד על בסיס ההבנה שניחוחות משפיעים על הרגשות שלנו ועל איך שאנו מרגישים. התרכובות ומבוססות על 100% מיצוי של צמחים ומומלץ להפיץ בחדר באמצעות מפיץ ריח ייעודי שפותח במיוחד לטובת סדרת התרכובות.

הליין פותח על בסיס מחקרים רבים שבדקו את נושא הניחוחות והשפעתם על בני אדם, על כן תרכובות מסוימות יעניקו תחושה נעימה של ביטחון, מצב רוח טוב ורוגע כך שתוכלו להפיץ ריח טוב בבית שגם יעניק תחושה טובה.

המחיר לסט תערובות שמנים אתריים מכיל 5 תרכובות בתכולה של 15 מ"ל לבקבוק: 760 שקל. מפיץ ריח: 228 שקל. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים או בטלפון 09-8999766

מוצרי אווירה לבית של evok. יחסי ציבור,
מוצרי אווירה לבית של evok/יחסי ציבור

אתר המשלוחים Avo השיק בחודש האחרון קטגוריה חדשה שכוללת מארזים ומתנות שי לחג.

טווח המחירים: 40-500 שקל, ניתן להשיג באתר - https://www.avo.co.il/

מארז נרות -. avo,
מארז נרות - avo/avo

כלי בית

אוהבים יצירה ישראלית ובא לכם לפרגן לה? במטרה לעודד ולהעצים יצירה מקומית, חברה טולמנ'ס לשת"פ ייחודי עם מיזם arkhe, אשר הניב פיתוח קולקציית טקסטיל לשולחן האירוח.

עיצובים ייחודיים של האמנים: איריס נשר, גור ענבר, דורית פרוביזור וסטודיו Crew, יוצעו בתזמון מושלם לקראת חג האירוח - ראש השנה.

המיזם הטרי, שם דגש על ערך היצירה המקומית של אמנים ומעצבים מקומיים ושואף לייצר עבורם פעילות עסקית ואמנותית ע"י הרחבת גבולות היצירה שלהם, פיתוח מוצרים משלימים ויצירת שפה וסגנון חדשים.

מחירים: מפות - 449-849 שקל, מפיות - 99-149 שקל. הקולקציה תוצע בטולמנ'ס, טולמנ'ס דוט, ובחנות האון ליין של טולמנ'ס דוט https://www.tollmansdot.co.il/

קולקציית הטקסטיל של גור ענבר. באדיבות טולמנ'ס,
קולקציית הטקסטיל של גור ענבר/באדיבות טולמנ'ס

למטבח ולמשפחה

מחפשים מתנה מקורית, מעוצבת, שאיננה תופסת מקום במטבח ועוד עם ערך סביבתי? תחשבו איך תתקבל המתנה הזו ע"י המארחים.

סודהסטרים מציעה מהדורה מיוחדת של מכשירי SPIRIT מסדרת DECOR - מכשירים בצבעי פסטל המגיעים עם בקבוקים מעוצבים ב-3 צבעים לבחירה: ירוק מנטה, כתום אפרסק ואפור אורבני.

המחיר מבצע לזמן מוגבל: 199שקל. ניתן להשיג באתר החברה sodastream.co.il, במוקד השירות והמכירה 9880* וברשתות נבחרות.

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
סודהסטרים/ליאור סוסנה

מתנה מקורית ושימושית שיכולה להתאים למארחים בחג, במיוחד אם הם אוהבים לארח ועושים זאת לא מעט, מתנה שתשמש את בני הבית ואת האורחים: מכונת הקפה של Nespresso.

מערכת VERTUO + מקציף AEROCCINO 3 - מקציף חלב פשוט לתפעול, מהיר במיוחד ומכין באופן אוטומטי, קצף חלב חם או קר.

המחיר המיוחד לתקופת החגים: 990 שקל במקום 1590 שקל, תקף בין התאריכים: 02.09.2021-06.10.2021. ניתן להשיג באתר נספרסו: https://www.nespresso.com/

vertuo-next-c-classic-black-nespresso נספרסו. יחסי ציבור,
vertuo-next-c-classic-black-nespresso נספרסו/יחסי ציבור

עוד מתנה שכל בית עם ילדים ישמח לקבל: סיר טיגון ואפייה - Air Fryer להכנת מזון בריא יותר של Electrolux

חברת מיני ליין יבואנית ומשווקת Electrolux בישראל משיקה סיר טיגון חדשני, שבעזרתו ניתן להכין מגוון מאכלים אהובים על ילדים כגון: שניצלים וצ'יפס במהירות מקסימלית, עם מינימום שמן ובאופן בריא יותר הודות לטכנולוגיה חדשנית של אוויר חם. דגם זה,E6AF1-6ST, הוא בעל נפח 5.4 ליטר והטמפרטורה המרבית מגיעה לכ- 200 מעלות.

מחיר מומלץ: לצרכן 799 שקל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.

air fryer של אלקטרולוקס, מיניליין. יחסי ציבור,
air fryer של אלקטרולוקס, מיניליין/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully