וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: השקה מחודשת, פרזנטורית נוצצת

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 12:58

וגם: מתיחת פנים לרשת הוותיקה, חנות חדשה למותג הבישול, קולקציית כלים חדשה לכבוד החגים והגלידה שתשפר לכם את עור הפנים

הפרח בגני

מיילי סיירוס. יח"צ,
מיילי סיירוס/יח"צ

היוצרת ומובילה מגמות האופנה מיילי סיירוס, נבחרה על-ידי מותג גוצ'י, להוביל את קמפיין הבושם החדש Flora Gorgeous Gardenia שמושק מחדש. הקמפיין מבטא עולם סוריאליסטי וקסום הנבנה סביב סיירוס, ומציג ניגוד משעשע בינה לבין רוח הרוקנרול ועולם הפרחים.

הבשם אלסנדרו מיקלה, נולד בשנה בה בית האופנה גוצ'י חגג יובל מאה, יצר גרסה חזקה ומרוכזת יותר של האו-דה-טואלט המקורי, עם חותמת פרחונית של פרח הגרדיניה, הנערץ משחר ההיסטוריה, שעל-פי המסורת נעשה בו שימוש בשיקויי מרפא וקסמים. בקבוק הבושם מוארך ומצופה זכוכית ורודה עם פקק זהב מבריק שהופכים אותו ליצירת אמנות. העיצוב הפרחוני הייחודי-סימן ההיכר של בית גוצ'י, זוכים לעיצוב מחודש בהשראת החזון של מיקלה, פרחים צבעוניים פרי יצירתו של האמן ויטוריו אקורנרו למען גוצ'י מ-1966.

Flora Gorgeous Gardenia. יח"צ,
Flora Gorgeous Gardenia/יח"צ

את מסע הפרסום ביימה וצילמה האמנית פטרה קולינס, והוא מסע בעולם ממתקים ורוד, בהשראת האנימה היפנית עם דימויים של מוסיקת פופ. סיירוס היא גיבורת הסיפור, המקיפה את עצמה בכלבי פודל לבנים וחתולים פרסיים בביתה המוקף בגדר עץ לבנה וערוגות פרחים מטופחות, היא מלטפת את חיות המחמד שלה בגינה, ואז נמלטת לחוף הים כדי לנגן בגיטרה החשמלית שלה.

בין העבר ככוכבת רוק למציאות חייה בהווה, סיירוס היא ההתגלמות המושלמת של דור המונע על-ידי אותנטיות וביטוי עצמי, סצנות בגוני ורוד ופסטל יוצרים את הרוח הסוריאליסטית של הסרט, ומכניסות את הצופים לעולם חלומות קסום, פנטזיה פרחונית הנעה מהחיים האמיתיים לממד אחר כאשר סיירוס הופכת לדמות מסרט מצויר, הצופה מועבר לעולם דמיני שהטבע בו מתעורר לחיים uהופכת לאני האמיתי שלה שנית כאשר בקבוק הבושם Flora Gorgeous Gardenia עומד במרכז הבמה, בין פרחים צבעוניים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

האבולוציה של הרבולוציה

המשביר לצרכן. יח"צ,
המשביר לצרכן/יח"צ

רשת המשביר החלה במהלך מיתוג מחודש במסגרתו היא משנה שם ולוגו. מהיום יש להגיד MASHBIR (באנגלית) ולא "המשביר". המהלך כולל גם לוגו חדש נקי ואסטטי.

סקרים שערכה הרשת הראו כי אנשים תופסים את רשת MASHBIR כקלאסית, עם אופנה ומוצרים שמשרתים לאורך זמן, באיכות גבוהה ועם מנעד מותגי-על מהארץ ומהעולם במחירים אטרקטיביים. הסקרים הראו כי אנשים מעדיפים לרכוש בבתי כלבו היות והקניה יותר רלבנטית עבורם, חוסכת זמן וכסף.

MASHBIR שם לו למטרה להרחיב את מנעד מותגי העל, ובחודש הבא תפתח חנות של המעצב קנת קול שקולקציית כלי מיטה בעיצובו נמצאת במחלקת הטקסטיל וכלי הבית. מדובר באבולוציה ולא ברבולוציה, מתיחת פנים לכל הכיוונים במטרה להיות חדשניים ועדכניים.

למי שחשב ש MASHBIR היא רשת למבוגרים נגלה כי 47% מהקונים הם בגלאי 20-40, נתון מפתיע שעלה עם שינוי התקופה האחרונה בה פחות מבוגרים פקדו את הסניפים וגם בעקבות העובדה שלרשת יש מחלקת ספורט עם מותגים מובילים כמו אדידס, פומה, אנדר ארמור, ניו בלאנס ועוד.

מחלקות הקוסמטיקה מציעות מותגי על כמו טום פורד, לנקום, אסתי לאודר, נרסיסו רודריגז ועוד. בים נותגי האופנה יש את המותג האיטלקי פונטו רומא המיובא באופן בלעדי ועוד. כל חנות היא חנות לכל המשפחה, כשבכל מחלקה (אופנה, כלי בית, ספורט, יופי) יש שרות של מומחים הנותן מענה לכל אחד עד הרזולוציות כי קטנות.

seperator

מבשלים ומתרחבים

cook and bake. יח"צ,
cook and bake/יח"צ

רשת cook and bake, רשת multi brand בתחום הבישול והאפייה, מתרחבת ופותחת מחדש את החנות בקומה הראשונה של הגרנד קניון בחיפה, בעלות השקעה של כ-300 אלף שקל. החנות משתרעת על-פני 80 מ"ר ומעוצבות בקונספט המאפיין את סניפי הרשת, מראה מוקפד ונקי ובצבעוניות של אדום ולבן. ברשת מוצע מגוון רחב של מוצרים חדשניים ואיכותיים של מותגים בינלאומיים מובילים בתחום האפיה והבישול. מגמת הגדילה וההתפתות נועדה להביא חנויות חדשות שתתנה פתרונות בתחום הבישול והאפייה, ובמטרה להעניק ללקוחות חוויית קניה קרובה לבית.

לרשת Cook and Bake 8 סניפים ברחבי הארץ והיא נותנת מענה לטרנדים חמים של מותגים מובילים בענף שהולך וגדל והופך כל אחד לשף בפוטנציה. החנות הראשונה נפתחה ב-1984 בדיזנגוף סנטר שבמהרה הפכה לחנות המובילה לכלי בישול ואפייה. מאז העסק גדל בהתמדה וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחווית לקוח אחרת עם צוות מקצועי המציע ידע, מיומנות ושירות.

seperator

נעמנים למותג

נעמן. תמי בר שי,
נעמן/תמי בר שי

לכבוד השנה החדשה, נעמן משיקים קולקציית חג של כלים איכותיים וססגוניים שיצרו מעצבות סטודיו הביתTutto Arte , כשאנשי הרכש המקצועיים של נעמן הקדישו תשומת לב לפרקטיות ולנוחות, בדגש על רב-תכליתיות-כלים המשמשים לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא, ואקססוריז בעיצוב תואם.

בתחום הבישול והאפייה מושקות תבניותFLOW חדשניות שבתחתיתן בליטות ייחודיות המאפשרות זרימת אוויר מושלמת וציפוי Non stick למניעת הידבקות המזון ולשליפה קלה של המאפה, לשימוש מופחת בשמן ולניקוי קל ונוח. הבליטות מעניקות למאפים קריספיות וציפוי ה- Nonstickמייתר את הצורך להשתמש בנייר אפייה. בסדרה: תבניות עמוקות, תבניות ללחם, תבניות שטוחות להכנת עוגיות והן מתאימות לשימוש בתנור עד 230 מעלות ובטוחות לניקוי במדיח הכלים.

נעמן. תמי בר שי,
נעמן/תמי בר שי

בסדרת Nova החדשה 4 סוגי מחבתות, 3 סוגי סירים ו-2 סוטאז'ים בגדלים משתנים. הכלים עשויים מאלומיניום איכותי בציפוי נון סטיק רב-שכבתי המתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולניקוי במדיח; קולקציית נעמן סדרתPrivate Chef 'מיני מיני' מתחדשת בצבעים מרהיבים, וכלים עשויים יציקת אלומיניום לבישול איכותי ולהגשה ישירה לשולחן; סדרת פורצלן apan בשחור ולבן בהשראה יפנית עם אביזרים נלווים בעיצוב תואם כגון תבניות, מפות, מפיות וסכו"ם ייעודי הכולל צ'ופסטיקס; כלי הגשה ססגוניים של המותג האוסטרלי המוביל מקסוול&וויליאמס, הנמכר במעל 40 מדינות בעולם; סדרת Samba עם כלים קלי משקל בשילוב קרמיקה ועץ, עם איורי פירות; סדרת Forest העשויה ממלמין איכותי מעוטרת בפרחים; סדרת Mix&Match Urban Style מפורצלן בעיצוב אורבני בגוני שחור, אפור ולבן; סדרת מאגים וקערות Double wall עם דמויות פו הדוב, מיקי ומיני, פריטי טקסטיל מטבח משודרגים פרי יצירת סטודיו הבית Tutto Arte.

מותג נעמן, שייך לקבוצת אלון רבוע כחול ישראל השייכת לקבוצת אקסטרה שבבעלות איש העסקים מוטי בן-משה. לאור התרחבות עסקי הקמעונאות של נעמן גרופ שונה שם הקבוצה מנעמן גרופ לאקסטרה ריטייל. מעבר למותגים ורדינון ונעמן, רכשה הקבוצה את חברת צוקר, המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבחים המקצועיים, ואת השליטה ברשת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס וברשת הום סטייל-יבואנית וסיטונאית כלי מיטה ווילונות שלה רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית. לחברות מועדון לקוחות משותף.

seperator

מתיחת פנים

דלי קרים. יח"צ,
דלי קרים/יח"צ

רוצים עור פנים מתוח בלי ללכת למנתח פלסטי? רשת הגלידריות "דלי קרים" נכנסת לראשונה בישראל לתחום ה-BEAUTY FOOD ומשיקה גלידה ראשונה בישראל המכילה את תוסף התזונה קולגן, שמטרתו הגברת ייצור חלבון הקולגן בעור המעניק מראה עור צעיר וקורן.

כל מנת גלידה מכילה 5 גרם קולגן מסוג קולגן הידרוליזט TYPE 1 המופק מדגים, כשר למהדרין מבית יוסף וחתם סופר. קולגן "נטיקול NATICOL" של חברת WEISHART הצרפתית נחקר מדעית בבני אדם, נמצא כמועיל לאנטי אייג'ינג, ונרשם תחת פטנט. הוא ללא חומרי טעם וריח, ומתווסף לגלידה בעת תהליך הייצור.

דלי קרים, עומרי רוזנגרט. יח"צ,
דלי קרים, עומרי רוזנגרט/יח"צ

הגלידה מושקת בשיתוף מותג הטיפוח הקוריאני "טוני מולי" המשיק סדרת מוצרים חדשניים המכילים קולגן. החזון של מותג "דלי קרים" נולד בשנות ה-50, רינה בן-בסט, גדלה במשפחה ללא אמצעים בפולין ההרוסה שאחרי מלחמת העולם השנייה וחלומה היה לטעום את הגלידות בחנות הגלידות הצמודה לביתה. היא עלתה לישראל בגיל 15 הכירה את בעלה, שמואל (סמי) בן-בסט, ויחד החליטו להקים עסק משפחתי עם כל המשפחה עם שחרורו של אבי- בנם הצעיר, רינה התעקשה להגשים את חלומה ולהקים גלידריה משפחתית. ב-1989 הקימו את החנות הראשונה בראשון לציון ששימשה גם כמפעל להכנת הגלידות. ב-1991 נפתח סניף שני בחולון, וב-1996 המשפחה הקימה מפעל קטן ליצור גלידה באור-יהודה לסניפי הרשת.

כיום בבעלות המשפחה מפעל בראשון לציון בגודל 3,000 מ"ר והם מייצרים גלידה ל-23 סניפי הרשת ולשוק המסעדות ובתי הקפה, דלי קרים מייצרים 1,200 טון גלידה מדי שנה. בתקופת הקורונה חלה עלייה משמעותית של כ-15% בצריכת הגלידה הביתית.

seperator

הכי קרוב להוליווד

מאק. יח"צ,
מאק/יח"צ

גרגורי ארלט, המנהל הבינלאומי של אמני האיפור של מותג מאק, יצר קולקציית איפור חדשה במהדורה מוגבלת בהשראת תור הזהב של הוליווד. הקולקציה מבוססת על הניסיון ארוך השנים שצבר גרגורי כשאיפר סלבריטאיות הוליוודיות ביניהן: אנג'לינה ג'ולי, גוון סטפאני, דיתה וון טיז ואחרות. גרגורי יצר קיטים שאריזתם בצבע ירוק עם עיטורי כוכבים מוזהבים, בהשראת תור הזהב של הזוהר של הוליווד. קולקציית Hint Of Hollywood כוללת מארז איפור המכיל 3 גלוסים ו- 5 שפתונים יוקרתיים בגימור מאט בגוני ניוד, אדום ובורדו. לכל שפתון יש גלוס המותאם בצורה מושלמת.

עוד בקולקציה: ערכת שפתוני מיני עם 5 גוונים אקסקלוסיביים בגודל מיוחד בגימור זוהר, גוונים חדשים במהדורה מוגבלת בנוסף לגוון אדום הרובי המפורסם ביותר של המותג -קחו למראה שפתיים יוקרתי עם פריימר, שפתון מועשר בשמן ארגן מסדרת Love me וגלוס בגוני פטל; קיט במהדורה מוגבלת המכיל פריימר Prep+prime lip, שפתון מועשר בשמן ארגן מסדרת Love me וגלוס בגוון בלעדי בגוני ניוד; קיט במהדורה מוגבלת המכיל פריימר Prep+prime lip, שפתון מועשר בשמן ארגן מסדרת Love me וגלוס בגוון אדום; Château Glow Mini Lipglass Kit מארז איפור במהדורה מוגבלת המכיל 3 גלוסים בגודל מיוחד בגוני ורוד ושקוף; סטים לעיניים VIEW FROM THE TOP: Light /Mediu
; שני מארזי איפור מכילים כל אחד פלטת צלליות במהדורה מוגבלת המכילה 8 גוונים נייטרלים-חמים TEDDY חדשים, עיפרון עיניים בגוון, והמסקרה הנמכרת ביותר - EXTREME DIMENSION;
HINT OF COCONUT FIX+ KIT מארז המכיל 3 תרסיסי לחות +FIX במהדורה מוגבלת, שניים בגודל מלא ואחד בגודל מיוחד בניחוח קוקוס, תרסיס לחות העושה 4 פעולות במוצר אחד: מרענן, מעניק לחות, מכין את העור לאיפור ומקבע; BLUSH WITH FAME KIT מארז איפור המכיל סומק במהדורה מוגבלת בגימור מבריק ומברשת 161S Duo Fibre Face Glider באריזה מוזהבת.

seperator

חכמים במטבח

סולתם. יח"צ,
סולתם/יח"צ

מותג 'סולתם' מרחיב את סדרת Smart Tools, ומציג כלים חכמים ומעוצבים להקלת העבודה במטבח ולשמירת חיי המדף שלהם. מגוון הכלים החדשים בסדרה, משלבים סיליקון ותכונות ומאפיינים של מספר כלים יחד.

כלי הבישול החדשים המתווספים לסדרה, משלבים נירוסטה אל חלד וסיליקון איכותי קצה הכלים עשוי סיליקון איכותי ובכך הם ניתנים לשימוש עם כלים בעלי ציפוי נון סטיק ואף בכלי נירוסטה להגנה ולמניעת שריטות, הם עמידים בחום גבוה עד לטמפ' של 220 מעלות, מתאימים לשטיפה במדיח כלים, וחזקים במיוחד ועמידים בשימוש לאורך זמן.

בסדרה מגוון רחב של כלים כגון: מצקת, כף מחוררת, כף פסטה, תרווד לצד, מלקחיים, משטח חיתוך דו כיווני, סכומון נירוסטה ומועך תפוחי אדמה. הכלים מגיעים בשני צבעים, אדום ואפור.

seperator

אטרקציה בביתן

יינות ביתן. יח"צ,
יינות ביתן/יח"צ

קבוצת יינות ביתן- הרשת השנייה בגודלה בישראל, המחזיקה את רשתות: יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין, מגה מרקט, השיקה לפני מספר חודשים פורמט חדש בשם "ביתן מרקט". כעת מושק סניף נוסף בכפר-סבא, אשר עבר שיפוץ רחב התואם לרשת החדשה.

אחד הדגשים ברשת החדשה מעבר למחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד, הוא על החוויה והנוחות. הסניף יספק ללקוחות חווית קנייה ומגוון מחלקות שירות-ירקות, בשר טרי ואיכותי, דגים, תבלינים ועוד.

seperator

מהטבע באהבה

BELVEDERE. יח"צ,
BELVEDERE/יח"צ

מותג הוודקה הסופר-פרימיום BELVEDERE מתאגיד היוקרה מואט-הנסי, עולה בקמפיין חדש בישראל תחת המסר: MADE WITH NATURE , במטרה לחזק את הקשר בין מותג בלוודר לייצור ואיכות חומרי הגלם ממנה היא מופקת. במרכז הקמפיין רכיבי הליבה מהם מופקת הוודקה: 100% שיפון פולני ומים טהורים, כאשר זיקוק הוודקה נעשה באש. שיפון פולני נחשב לדגן מובחר בעל שורשים עתיקים, וטעם עשיר המספר את סיפורו של הטרואר הפולני. המים מטוהרים על-מנת לייצר מוצר ללא רבב. האש משמשת ככוח העומד מאחורי תהליך זיקוק ייחודי, המשלב מדע ומיומנות גבוהה המדגישים את האופי יוצא הדופן של השיפון הפולני.

הפילוסופיה של בלוודר היא להיות "טבעי ופשוט" ללא מניפולציות על מרכיביו או השימוש בתוספים וסוכר. באמצעות בידול זה, בלוודר מעלה מודעות לאיכות המשקה. תהליך היצור המוקפד והמהודק הופך את הוודקה לאלגנטית, מורכבת ומלאה אופי בעלת רמיזות של וניל ופלפל לבן, אידאלית לקוקטיילים קיציים עם שימוש במרכיבים טבעיים.

בקמפיין החדש ששודר בעולם ועכשיו בישראל, שולב השיר You & Me של ההרכב המוזיקלי הבריטי Disclosure עם רמיקס של Flume מ-2013.

חברת IBBLS, מקבוצת "קוקה-קולה ישראל", היא יבואנית ומשווקת מותגי אלכוהול מובילים. החברה משווקת באופן רשמי את מותגי Groppo Campari ,Fever Tree ,Monin. ואת מותגי תאגיד האלכוהול הגדול בעולם Diageo המייצג מותגים גדולים ואיכותיים בכל הקטגוריות כמו: Johnnie Walker , Smirnoff, ketel One, Gin Tanquery, Tequila Don Julio ועוד. החברה משווקת באופן רשמי את מותגי קבוצת Moet Hennessy בהם Moët & Chandon , Hennessy, Belvedere Vodka, Glenmorangie, Dom Pérignon והיא בעלת יקב תבור הישראלי.

seperator

באה מאהבה

AHAVA. טל אזולאי,
AHAVA/טל אזולאי

מותג AHAVA דוגל בנוסטלגיה, ומשיק לקראת החגים קולקציית מארזי מתנה עם המוצרים האייקונים והאהובים. ערכות הטיפוח בקולקציית The Power of Lov, משלבות את מיטב מוצרי AHAVA לטיפוח העור, מוצרים מבוססי מחקר, המכילים מינרלים וצמחים בוטניים, ועונים על מגוון רחב של צרכי עור.

בנוסף המותג יעניק הטבות ומבצעים ברשת החנויות ובאתר האון ליין, כמו 30% הנחה על כל מארזי המתנה למזמינים אונליין באתר, ו-2+1 מתנה ו-40% הנחה על הפריט הרביעי ואילך ברשת החנויות.

קולקציית מארזי החג "The Power of Love" של AHAVA כוללת 10 מארזים במחירים שונים. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם, חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת למעלה מ-30 שנה על חקר המינרלים, החברה רשמה למעלה מ-15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים אודות תרומתם המובהקת של מינרלים לטיפוח העור.

AHAVA מאמצת גישה מדעית ייחודית ומקפידה על מודעות לסביבה. החברה אוספת ומשתמשת במשאבים הטבעיים העשירים של אזור קסום זה בפורמולות של מוצריה, תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים בינלאומיים מוכרים, מה שהקנו לה שם עולמי.

seperator

עושים פוזה

לה רוש פוזה. יח"צ,
לה רוש פוזה/יח"צ

לה רוש פוזה-מותג הטיפוח המומלץ על-ידי רופאי עור בעולם, מרחיב את סדרת הטיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים, ומשיק לראשונה, אפקלאר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר לגוף, לעור שמן הנוטה לפצעונים המפחית לאורך זמן פגמים ופצעונים ומונע את הופעתם מחדש. המוצר היפו אלרגני, מתאים לעור רגיש ומכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה בצרפת.

לג'ל ריכוז גבוה של מרכיבי פילינג פעילים היוצרים פילינג עדין לעור, מסירים תאים מתים ומעניקים מרקם עור חלק יותר. הג'ל מכיל אבץ-מרכיב מטהר אשר תורם להפחתת ייצור הסבום, וגליצרין (3%) לנוחות מקסימאלית במהלך השימוש. יעיל לעור הנוטה לפצעונים בגב ובחזה העבה פי 5 מעור הפנים, והוכח יעיל על-פי מחקר שנערך במשך 4 שבועות בפיקוח רופא עור (שבועיים לאחר הפסקת השימוש, המוצר המשיך להיות יעיל על פצעונים, פגמים וכתמים). מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

seperator

דרך אגב

הסניף החדש בצומת רעננה מרכז buy yhe way. יח"צ,
הסניף המחודש בצומת רעננה buy yhe way/יח"צ

רשת Buy The Way ערכה השקה מחודשת לסניף בצומת רעננה שזכה להתחדשות והרחבת מחלקות המעדנייה, הכריכים והמאפים, המציעות מוצרי מזון מחומרי גלם איכותיים וטריים. הסניף ממוקם בצומת רעננה מרכז, הוא פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל חגים.

במעדנייה יש מגוון ממרחים, מיצים סחוטים טריים, מגוון יינות של יקבי בוטיק ישראליים, גבינות ממחלבות קטנות ועוד, וחוויית קנייה נעימה, טעימה, נוחה ואסתטית.

בסניף הוקמה מחלקת לחמים גדולה וחדשה, המציעה לחמים מיוחדים ומגוונים כמו לחם שיפון צימוקים ואגוזים, לחם דגנים קל, לחם גבינת רוקפור ואגוזים, לחם כוסמת, לחמי מחמצת ועוד שמרביתם אינם מכילים ביצים ומוצרי חלב, חגיגת הפחמימות כוללת גם מגוון חלות, לחמניות ובריושים, מחלקת קונדיטוריה צמודה המציעה עוגות בחושות, עוגות שמרים, מאפים, עוגיות, טארטים של פירות העונה, קינוחים ועוד.

buy the way. יח"צ,
buy the way/יח"צ

בבית הקפה המחודש ניתן ליהנות מארוחות בוקר מגוונות, פסטות, מנות דגים משובחות, סלטים, קישים ומבחר כריכים מפתיעים, חלקם טבעוניים, גלידה של מותג הבית ועוד. בקרוב יושקו 2 תפריטים חדשים - תפריט כריכים ותפריט רחב לכל שעות היום. כל המוצרים והמנות ברשת הם מעשי ידי שף, כאשר כל מוצרי המזון נאפים במפעל הרשת.

רשת Buy the Way היא בבעלות משפחתית ולמעלה מ-2 עשורים המקום הוא בית ללקוחות ותיקים מכל הגילאים, מקום למשפחות שרוצות לעבור "על הדרך" בסופי השבוע, פגישות עבודה המתנהלות במקום וכמובן פגישות חברתיות. בנוסף, ישנו שירות משלוחים והזמנות של כל המוצרים, המאפים והארוחות. לקבוצה 2 סניפים נוספים: בכפר סבא הירוקה ובשדה אליעזר בצפון.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully