וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייטק: החברות שפתחו שנה עם תרומה לקהילה

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 9:41

בענף ההייטק ציינו שנת שיא בצל הקורונה. לצד שוברי המתנה והרמות הכוסית, שחלקן עברו לזום, החליטו מעסיקים רבים לזכות את עובדיהם גם במצווה ולעשות משהו טוב למען האחר. הכירו כמה מהחברות שהחליטו לנצל את חגי תשרי כדי לחלוק בהצלחה עם הקהילה

לאחר שנת שיא של הנפקות וגיוסים בענף ההייטק הישראלי, אספנו כמה חברות שהמירו את טקסי פתיחת השנה המסורתיים בימי התנדבויות בזמן החגים - ובכך מחזירות חלק מהטוב שלו זכו, בחזרה למי שבאמת זקוק לו.

למען נפגעי השריפה בהרי ירושלים

עוד לפני ראש השנה, במסגרת תכנית 'קרן אינטל', פתחה החברה בקמפיין תרומה לטובת שיקום ועזרה לנפגעי השריפה בהרי ירושלים, כאשר על כל דולר שהעובדים תורמים קרן אינטל העולמית מכפילה את התרומה.

הסיוע יינתן דרך עמותת "מתן מסייעים לקהילה" והתרומה תתמקד בעזרה לנפגעי המרכז הרפואי הירושלמי לבריאות הנפש (ביה"ח איתנים) שפונה באסון השריפה בהרי ירושלים.

אינטל מפעילה בישראל את תוכנית התרומות של קרן אינטל העולמית, המכפילה את תרומות העובדים, ומסייעת בכך לעמותות בחברה ובקהילה. במסגרת התוכנית, בחרו העובדים לתמוך בשלוש עמותות.

השריפות בהרי ירושלים, 17 באוגוסט 2021. אריאל קדם, רשות הטבע והגנים
השריפות בהרי ירושלים: אינטל דואגת לנפגעים ומכפילה את סכום התורמות של העובדים/רשות הטבע והגנים, אריאל קדם

ב-IDOMOO נוהגים להוסיף בכל חג מתנה לעובדים בעלת אופי חברתי. "בעוד שהמתנה החומרית חשובה והיא בדרך כלל תווי שי, למתנה המוחשית שאנו רוכשים בנוסף, יש פן משמעותי חשוב של תרומה ואחריות חברתית".

"בראש השנה רכשנו עבור העובדים ובני משפחתם מארז מיוחד מעמותת 'ציפור הנפש'. עמותת ציפור הנפש הינה ארגון תעסוקתי חברתי המעסיק אומנים בעלי צרכים מיוחדים, אשר אינם מסוגלים להיקלט בשוק העבודה החופשי ובמסגרות השיקום הרגילות. בחרנו במתנה שמסמלת את האדמה ואת סמני החג.

הדגשנו את התרומה בהרמת הכוסית ובהודיה על הזכות לתרום. במהלך החגים אנו פותחים בפני העובדים את האפשרות להיכלל בנבחרת ריצה אשר כל הפעילות הינה תרומה לעמותת 'סאנרייז', אשר שמה למטרה לעזור ולספק מענה הוליסטי לחולי סרטן ומשפחותיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
idomoo. יח"צ,
idomoo, תרומה עם אחריות חברתית/יח"צ

כמדי שנה, גם השנה עובדי מרכז הפיתוח של ג'נרל מוטורס סייעו באיסוף תרומות כספיות לניצולי שואה יחד עם ארגון "למענם", ארגון הדואג לרווחת ניצולי השואה.

בנוסף, העובדים הגיעו לאחד ממרכזי הארגון על מנת לסייע באריזת מוצרי המזון לניצולי השואה וחלוקתם לניצולי השואה, על מנת שיעבירו את החג בכבוד עם מקרר מלא בכל טוב: "אספנו סכום כסף נכבד שעזר לרכוש מצרכים לניצולי שואה. אנו עושים טוב לניצולי השואה אבל בעצם עושים טוב לעצמנו, זוהי זכות גדולה ומרגשת עבורנו".

מרכז הפיתוח של גנרל מוטורס בפעילות חברתית למען הקהילה. יח"צ,
מרכז הפיתוח של גנרל מוטורס: תרומה כספית ואריזת סלי מזון לניצולי שואה/יח"צ

עובדים של חברת לייבפרסון, מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לתקשורת בין לקוחות ומותגים, יצאו בערב החג לארוז חבילות מצרכים לטובת משפחות שידם אינה משגת בהרצליה בשיתוף עמותת מתנדבי הרצליה. העובדים ארזו כ- 300 מנות ושנעו אותם בעיקר למשפחות.

עובדי לייבפרסון בהתנדבות. יח"צ,
עובדי לייבפרסון בהתנדבות בשיתוף עמותת מתנדבי הרצליה/יח"צ

ורביט, סטארט-אפ שפיתח פלטפורמה לתמלול אוטומטי של קבצי אודיו לטקסט בזמן אמת, אימץ בשנתיים האחרונות פרויקט הכולל איסוף וחלוקת סלי מזון לניצולי שואה ומשפחות נזקקות באזור גוש דן.

מדובר ביוזמה שיזם עובד החברה, ישראל בוהדנה, לפני כ-5 שנים, במסגרתה מאות עובדי החברה מתנדבים לאסוף תרומות, אורזים ומחלקים סלי מזון ללמעלה מ-200 ניצולי שואה ומשפחות נזקקות בגוש דן על מנת שיוכלו לחגוג בכבוד את החג. היוזמה מתקיימת פעמיים בשנה לפני פסח ולפני ראש השנה. חברת ורביט גם תורמת לרכישת המצרכים וגם עובדיה מגיעים להתנדב בימי האריזה והחלוקה.

ישראל בוהדנה: "עשרות מעובדי החברה לוקחים חלק ביום הזה בו אנחנו נפגשים כדי לארוז מזון עבור משפחות מעוטות יכולת. נרגשתי לראות שורביט הצטרפה במלוא עוצמתה ליוזמה ואני גאה לעבוד בחברה שערכי הליבה שלה הם תרומה לקהילה והתגייסות למען האחר. חג שמח לכל בית ישראל".

ורביט. ישראל בוהדנה,
ורביט, סלי מזון לניצולי שואה/ישראל בוהדנה

חברת AppsFlyer, שמאפשרת לנטר משתמשים רווחיים,מקיימת במהלך כל חגי תשרי מספר פעילויות יחד עם העובדות והעובדים במסגרת המיזם AppsFlyer Cares שכולל אריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות, בשיתוף פעולה עם יוזמת שבת מתוקה וארגון לקט ישראל. בנוסף ביקרו ניצולי שואה וחילקו להם מתנת חג. "בראש השנה אנחנו פועלים למען משפחות ואנשים שזקוקים לסיוע, תמיכה ותקווה.

כבכל חג אנחנו נבקר בבתיהם של ניצולי שואה בהרצליה שאימצנו ללבנו, נבלה איתם זמן ונחגוג יחד לפני החג.תכננו ארוחת ערב חגיגית אצלנו בגג אבל בגלל העלייה בתחלואה החלטנו לבטל על מנת לשמור על בריאות ובטיחות העובדים והניצולים." אומרת לירון אור, ראש תחום אחריות חברתית.

"יחד עם זאת אנחנו לא מוותרים על האפשרות והזכות להגיע אליהם לדלת, לברך שנה טובה ולהזכיר שאנחנו שם בשבילם. ההתנדבות ממשיכה גם מעבר לים, במשרד שלנו בניו יורק למשל הצוות מתנדב באריזת חבילות מזון לראש השנה עם ארגון יהודי בניו יורק. הפעילות תתקיים באותה שעה עם עובדים מתנדבים בהרצליה וניו יורק. בנוסף, עובדים ועובדות רבות תורמים לעמותות שותפות והחברה תורמת סכום זהה (מאצ'ינג) לכל תרומה." מוסיפה אור.

appsflyer. יחסי ציבור,
appsflyer, ביקור בית אצל ניצולים ומשפחות נזקקות/יחסי ציבור

חברת BigId, שבשגרה מתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת, חברה ל-Helpi - עמותה שמפעילה פלטפורמה להתנדבויות מכל הסוגים והן ארגנו ביחד יום התנדבויות.

כחלק מיום ההתנדבויות, עובדי החברה התחלקו לקבוצות של 15-20 עובדים וכל קבוצה קיבלה התנדבות שונה, קבוצה אחת התנדבה באריזת וחלוקת חבילות מזון.

במקביל, קבוצה אחרת התנדבה בכפר סבא כחלק מפרוייקט מתחשבים שפועל לשדרוג מחשבים שנתרמו לילדים שידם אינה משגת וקבוצה נוספת התנדבה בפתח תקווה בצביעה של מרכז לנוער בסיכון.

בחברת ZoomInfo, המספקת פלטפורמת B2B ל,Sales & Marketing intelligence קיימו יום התנדבות בארגון לקט ישראל שבמהלכו מיינו וארזו תוצרת חקלאית לטובת חלוקה לעמותות שונות ברחבי הארץ ונזקקים. בהתנדבות לקחו חלק 30 מעובדי החברה.

זום אינפו. יחסי ציבור,
זום אינפו, יום התנדבות בארגון לקט ישראל/יחסי ציבור

בחברת Logz.io, שמאפשרת למתכנתים להתמקד בפיתוח ושיפור התוכנה שלהם ע"י שירות ענן שמזהה ומתריע על תקלות נוכחיות ועתידיות במערכות שלהם, חגגו את ראש השנה בהרמת כוסית חגיגית שכללה שולחן קינוחים עשיר של "אפיתי", קוקטיליים מגוונים ומתנות שונות.

כמדי שנה, מקפידת חברת לוגז לשלב מתנה חברתית שמקורה בעזרה לזולת. מלבד השוברים על סך 500 שקל, קיבלו עובדי החברה מתנה שכללה אלכוהול ועוגה להכנה אישית שנעשו ונארזו על ידי אנשים עם מוגבלויות.

לוגז. יחסי ציבור,
לוגז/יחסי ציבור

חברת הסטארטאפ Fabric, מפתחת תוכנה ורובוטים התומכות בהקמת מתקני ליקוט רובוטיים לקמעונאים בארץ ובעולם, בחרה בשתי פעולות חברתיות מרכזיות בכדי להחזיר בחזרה לחברה הישראלית לקראת החגים הקרובים.

בימים אלה מבצעת החברה מבחני הרצה למתקן ליקוט רובוטי חדש. כחלק מבדיקת המקום לוקטו הזמנות מזון לתרומה בשווי מוערך של אלפי שקלים. התרומה הועברה לארגון הבית החם למען הקהילה באמצעות עיריית רחובות.

בנוסף, בחברה בחרו עובדים להתנדב ולתגבר את מערך הסיוע של עמותת "פתחון לב" ששולח חבילות למשפחות לקראת החג. עובדי החברה סייעו בסידור החבילות ואריזתן לקראת המשלוח למשפחות.

פבריק. יחסי ציבור,
פבריק/יחסי ציבור

חברת Varonis שלחה לעובדיה במרכז הפיתוח הראשי בישראל קופסאות לחג עם מוצרים מיצרנים קטנים ודוכנים בשוק מחנה יהודה שנארזו על ידי עובדי ייצור המתמודדים עם בעיות נפשיות במפעל השיקומי אסי"א בירושלים. בנוסף, צוות מטעם החברה התנדב במרכז הלוגיסטי של "לקט ישראל" במיון פירות וירקות המיועדים לתרומה עבור נתמכים.

חברת Varonis מפתחת פלטפורמה אשר מתריעה בפני אלפי לקוחותיה על איומי אבטחת מידע ממקורות פנימיים וחיצוניים לארגון, באמצעות כלי ביג דאטה, ניתוח התנהגות אנושית ואופן השימוש בנתונים וחשבונות משתמשים.

פעילות חברת Varonis. יח"צ,
פעילות חברת Varonis/יח"צ

עובדי לוקלייז-מדלן נרתמו לקראת החג לחלוקת ארגזי מזון ופרחים לניצולי שואה ולקשישים עריריים דרך עמותת שורשים.

הפעילות נבחרה על ידי העובדים באמצעות עמותת הלפי, שמסייעת בבחירת פעילויות התנדבותית, לאחר שלפני שבועיים כבר התנדבו העובדים בצער בעלי חיים. עובדי לוקלייז-מדלן צפויים להמשיך ולהתנדב במקומות שונים לפי בחירתם גם בעתיד.

עובדי לוקלייז-מדלן נרתמו לקראת החג לחלוקת ארגזי מזון ופרחים לניצולי שואה. לוקלייז-מדלן,
עובדי לוקלייז-מדלן נרתמו לקראת החג לחלוקת ארגזי מזון ופרחים לניצולי שואה/לוקלייז-מדלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully