וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית פיג'ו, סיטרואן ואופל תשווק את סיטי טרנספורמר?

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:18

קבוצת לובינסקי רכשה 2.5% מניות של חברת "סיטי טרנספורמר", יצרנית הרכב החשמלי העירוני והחדשני, תמורת מיליוני שקלים. מכוניות ראשונות יעלו על הכבישים ב-2023

אחרי שהייתה מחלוצות החדרת כלי הרכב החשמליים העממיים והרכישה במסלול האונליין, נראה שקבוצת לובינסקי לוטשת עיניים למימד התחבורתי הבא בתחום העירוני - כלי הרכב של סיטי טרנספורמר.

החברה רכשה מניות של החברה בשווי מיליוני שקלים, תמורתן תחזיק ב-2.5 אחוזים ממניות היצרנית. "אנחנו רואים בסיטי טרנספורמר את הדבר הבא בתחום התחבורה העירונית", אומר דני שביט, מנכ"ל חברת לובינסקי, "מאמינים שהמוצר יכול בהחלט להשתלב גם בארסנל המכוניות שלנו בישראל".

האם יש בכך רמז לזה שקבוצת לובינסקי למעשה תשווק את כלי הרכב של סיטי טרנספורמר? ההתבטאות הזו בהחלט מותירה מקום לפרשנות בנושא.

הוצג: סיטי טרנספורמר דור 7. אתר יצרן
סיטי טנספורמר, מעורר סקרנות בעולם וקוטף פרסים - האם לובינסקי תשווק?/אתר יצרן

"אני נרגש מהאמון שנתנה בנו אחת מיבואניות הרכב המובילות בישראל. מדובר בעוד אבן דרך משמעותית עבורנו" אומר בהודעה לעיתונות ד"ר אסף פורמוזה מנכ"ל סיטי טרנספורמר, "לחשיפת הדור החדש של הרכבים שלנו, רכב כחול לבן ישראלי ראשון מסוגו בעולם, אשר מתאים את ממדיו כדי להתמודד עם אתגרי החניה והתנועה העירוניים, מצטרף האמון של קבוצת לובינסקי במוצר שלנו".

הרכב החדשני שהוצג באמצע אוגוסט לראשונה (https://cars.walla.co.il/item/3454297), המיועד לתחבורה עירונית מציע תצורת ישיבה בה שני הנוסעים יושבים זה מאחורי זה, מונע על ידי מנוע חשמלי שמביא אותו למהירות מירבית של 90 קמ"ש והסוללות שלו מאפשרות לו טווח של עד 180 ק"מ לטעינה.

אולם הייחוד שלו טמון ביכולת להרחיב או להצר את מפשק הגלגלים ויחד איתו את רוחב הכלי בהתאם לסוג השימוש בו. במצבו ה"מצומצם" עומד רוחבו על כמטר בודד - דומה לזה של אופנוע. לפני כשבועיים נבחר הרכב על ידי "פורבס" כאחד מ-10 החשובים ביותר בעולם בסיקור של תערוכת מינכן בה הוצג (https://finance.walla.co.il/item/3460068).

עם הצגת הרכב, דובר על מחיר מטרה של כ-50 אלף שקל ליחידה כאשר לשוק הישראלי יוקצו 2,000 יחידות לרכישה מוקדמת בשנת 2023, לפני המעבר לייצור ההמוני של הכלי לשיווק באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully