וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האיפור המצליח מתרחב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 16:15

וגם: לטפל בקמטים במהלך הלילה, הסוליות הקלאסיות עושות קאמבק - וגם הטאפרוור, נלחמים בפיגמנטציה ואתם יכולים לקבל גלידה מהשמיים

צמד מנצח

M.A.C. יח"צ חו"ל,
M.A.C/יח"צ חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את משפחת Studio Fix הכוללת את קולקציית המייק אפ הפופולרי של המותג. הפרטנר המושלם שמצטרף למשפחה הוא המייק-אפ הנמכר ביותר של המותג Studio Fix Mattifine Primer - הוא פריימר חדש למראה מאט ואפקט לכל היום. מדובר בפורמולה מהפכנית המשתנה מג'ל לפודרה, קלת-משקל עם גימור קטיפתי נעים ומראה עור חלק, מלוטש ונטול ברק שמנוני.

הפריימר מנטרל שומן וברק עד ל-12 שעות, מפחית נראות נקבוביות עד ל-6 שעות ומשפר את נראות המייק-אפ עד ל-12 שעות. הפריימר עתיר במרכיבים המטפחים את העור ופועלים לנטרול הברק השמנוני וליטוש מרקם העור, הוא נטול שומן ועמיד בפני לחות וזיעה ואינו סותם נקבוביות או מעורר אקנה. הוא מבוסס על פורמולה מתוחכמת מחוזקת בקומפלקס Oil-Check של MAC COSMETICS הסופגת ולוכדת את הברק השמנוני ושומרת על מרקם העור בכל מזג אוויר.

M.A.C. יח"צ חו"ל,
M.A.C/יח"צ חו"ל

ל-Studio Fix Mattifine 12hr Shine Control Primer יש מרקם ג'ל משי שהופך לפודרה עדינה עם משיחתו על העור, שפותח בהשראת הדרישות של אמני האיפור העובדים מול המצלמות, וכמענה לחיי היומיום של הצרכניות השואפות לכיסוי מיידי ועמידות ממושכת.
מייקאפStudio Fix Fluid SPF15 הוא מוצר קלאסי שהוליד קהל אוהדות נאמנות כמייקאפ המצטיין. הפורמולה מאפשרת להעמיק או להפחית את הכיסוי ולהגיע לכל גימור רצוי, מטבעי ורווי לחות ועד גלאם מלוטש ומלא זוהר וכיסוי ל-24 שעות.

מייקאפ Studio Fix Powder Plus מעניק את גרסה הסופר-מאט המחמיאה ביותר לעור עם 53 גוונים של כיסוי בינוני עד מלא, המווסתים את הברק בצעד אחד במקביל לטשטוש וכיסוי של כל מה שרוצים.

עוד במשפחה, קונסילר Studio Fix 24-Hour Smooth Wear המבטל את הצורך בתיקון פגמים מתחת לעיניים עם פורמולה עמידה ויציבה. ואם אתן מחפשות נוחות, קבלו את מיני מייקאפ Studio Fix Fluid SPF15 הפורמולה המנצחת בגרסת מיני לתיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

מלחמת לילה

לוריאל פריז. יח"צ,
לוריאל פריז/יח"צ

לוריאל פריז משיקה לראשונה סרום לילה המועשר ברטינול - הרכיב החם בתעשיית הקוסמטיקה. הסרום מיועד לשימוש בלילה לטיפול בקמטים, אפילו העמוקים ביותר, מחדש את מראה העור, ומספק תוצאות נראות כבר מהשימוש הראשון.

הסרום מצטרף לסדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט לייזר ומטפל בנזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, עישון, החרדות והדאגות, הנותנים אותותיהם בעור הפנים שמאבד מגמישותו, ומסייע במניעת מראה עור עייף, יבש, גוון עור עמום ולא אחיד. הרטינול הטהור הוא מרכיב הנמצא בתצורתו הפעילה ביותר ומומלץ על-ידי דרמטולוגים, מסייע בחידוש העור, נלחם בסימני הזדקנות כמו קמטים עמוקים ומרקם עור לא אחיד.

סרום רטינול של לוריאל פריז מסדרת רויטליפט לייזר, מכיל 0.2% רטינול טהור, מסייע בתיקון כל הקמטים, אפילו העמוקים ומחדש את מראה העור. הרטינול ידוע כרכיב המתכלה לאורך זמן, הפורמולה הייחודית שלו פותחה במיוחד כדי שהרטינול יישאר פעיל ובעל ספיגה יעילה במיוחד. הסרום רטינול מסייע ביעילות הספיגה של הרטינול הטהור לתוך העור ללא תחושה דביקה. המרקם נעים, מועשר בחומצה היאלורונית ושמנים לטיפוח העור שלך.

seperator

הקאמבק של טאפרוור

טאפרוור. יח"צ,
טאפרוור/יח"צ

3 שנים לאחר שפעילות מותג Tupperwar נעדרה מישראל, המותג עושה קאמבק עם "אקומיקס" - זכיינית חדשה ובמודל שיווק אינטרנטי. המעבר לאונליין מאפשר לאקומיקס למכור את מוצרי Tupperware בישראל במחיר נמוך בכ-20%, ביחס למחירי המוצרים שנמכרו כאן בעבר.

האתר המקומי מציע מגוון מוצרים מתקדמים בטכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד. המגוון הרחב מתחדש וכולל מוצרים בקטגוריות שונות כגון: כלי מטבח, אחסון, בישול, אירוח, To-Go וקטגוריית סדרות. באתר ישנם סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי Tupperware, מבצעים משתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ. למי שחושש, Tupperwar ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות הנותן מענה מהיר ומקצועי בטלפון ובפלטפורמות הדיגיטל השונות.

טאפרוור. יח"צ,
טאפרוור/יח"צ

מותג Tupperware מזוהה בעולם ובארץ באיכות מוצריו, עיצוב וצבעוניות עזה המקבלים ביטוי בכל סדרות המוצרים. מאפייני העיצוב מאפשרים סידור וארגון ארונות המטבח בצורה אופטימלית, אסתטית ונוחה. בין קטגוריות המוצרים החדשות, בולט ECO+ - קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם: "כוס קפה לדרך", "סט קופסאות שקופות" ו"בקבוקי מים אקולוגיים". הסדרה האקולוגית מתכתבת עם החזון של המותג העולמי לפיו עד 2025 כל המוצרים ישווקו במארזים מתכלים בלבד. Tupperware היא הראשונה מבין 4 חברות עולמיות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר ממיסה ומעבדת פסולת פלסטיק חד פעמי, המביאה לפירוקה תחת תנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית ושיחזורה לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון. סירי הפלסטיק נכנסים לתנור.

בין המוצרים החדשיים, נמצאת סדרת "אולטרא פרו" - סירי פלסטיק המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות, לשימוש במיקרו גל, לאחסון במקרר או במקפיא, סדרה חדשנית המאפשרת יעילות ונוחות מרבית במטבח, בבטחה וללא חשש מפליטת חומרים מסוכנים.

מותג Tupperware נחשב למוביל עולמי בתחום מוצרי הבית והמטבח, הכל בזכות ארל טאפר שפיתח ב-1942 את המיכל הראשון של המותג. מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה ב- 1946, ולאור הצלחה עולמית המותג Tupperware הפך לגנרי בכל הקשור למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק. המותג מפתח, מייצר ומפיץ את המוצרים כחברה בינלאומית הפועלת תחת חברת האם Tupperware Brands.

seperator

הסוליות שמובילות

SCOOP. עמירם בן ישי  ושי יחזקאל,
SCOOP/עמירם בן ישי ושי יחזקאל

סוליות הטרקטור עושות קאמבק וצועדות בבטחה אל הסתיו. מותג רשת הנעליים SCOOP שזיהה את הטרנד, משיק סנוניות ראשונות של קולקציית סתיו חורף 2022 שונה מקודמותיה.

בין הדגמים מגוון נעלי סניקרס, מוקסינים, כפכפים, נעלי ספורט, מגפונים ומגפיים. ואין דבר מתאים יותר לימי החורף ובטח כשיש שלוליות. חלק מהמוקסינים מאובזרים באבזמים מגוונים. הסולייה מככבת בנעליים שטוחות או על עקבים מרובעים נמוכים.

seperator

מורחים ומבהירים

דרמלוג'יקה. יח"צ,
דרמלוג'יקה/יח"צ

מותג דרמלוג'יקה משיק סדרת תכשירים חדשה להבהרת כתמי עור כהים ופיגמנטציה לא אחידה בעור תוך זמן קצר. הסדרה פועלת באמצעות סינרגיה של מרכיבי הבהרה ידידותיים לעור, בטכנולוגיית הייטק מתקדמת, להפחתת פיגמנטציה לא אחידה בעור תוך זמן קצר והמשך הבהרה ומראה חלק ואחיד של העור לאורך זמן. התכשירים מטשטשים כתמי עור כהים, מונעים היווצרות כתמים חדשים ומבהירים את הזוהר הטבעי של העור.

הסדרה מתאימה במיוחד לסובלים מכתמי עור כהים כתוצאה מחשיפה לשמש ולחלקיקי זיהום אויר הגורמים לפיגמנטציה, שינויים הורמונליים או לאחר החלמה של פצעים בעור בעייתי. השילוב של שלושת תכשירי הסדרה מעניק לעור טיפול מקיף לאורך כל שעות היום והלילה 24/7 להשגת תוצאות טיפוליות משמעותיות.

דרמלוג'יקה נחשב למותג מהמובילים בתחום בריאות העור מזה 35 שנה. סדרת PowerBright (פאואר ברייט) נחשבת למהפכנית ומבוססת על מגוון מרכיבי הבהרה פעילים, ידידותיים לעור, המעכבים את ייצור הפיגמנט הגורם לכתמי הפיגמנטציה בעור. השימוש בתכשירים מבטיח לאחד את גוון עור הפנים עם הזמן. המוצרים בטוחים לשימוש כל השנה.

seperator

גלידה ברחפן

פופ אפ גולדה. הראל מדהלה,
פופ אפ גולדה/הראל מדהלה

רשת גולדה ואפליקציית המשלוחים 'משלוחה' משיקות סניף אווירי ראשון מסוגו בישראל בשת"פ עם חברת SkylinX וקבוצת SAFE, ומצטרפות למיזם הרחפנים הלאומי של רחפני קבוצת SAFE-חברות FlyTech, AirwaZ ו- SkylinX . במסגרת המהלך, נפתח אתמול מתחם פופ אפ לזמן מוגבל המציע לציבור הרחב משלוח גלידה באמצעות רחפן בפופ אפ בטיילת צ'ארלס קלור בתל אביב, שיפעל 4 ימים. הזמנת משלוח רחפן תתבצע באמצעות אפליקציית 'משלוחה' וסריקת קוד QR. ההזמנה תבוצע תוך 7-10 דקות היישר ליעד.

seperator

שילוב מנצח

בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל. יח"צ,
בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל/יח"צ

מה קורה כשבייגלה "שטוחים" פוגשים את הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל? באסם נסטלה השיקו מהדורה מיוחדת של בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל שתעלה החודש על המדפים.

בהשקת הטעם החדש, מבצעת אסם-נסטלה חיבור ראשון מסוגו בין מדף הבייגלה לבין מדף החטיפים עם המותג המוביל ביסלי, עם אריזה בולטת ושונה מאוד מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, הממחישה את פיצוץ הטעמים שמאפיין את ביסלי ואת המוצר החדש. בזכות המוצר החדש, אסם נסטלה צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים, ולצרכן הישראלי שאוהב גיוון וחדשנות, ומקבל בפתיחות מוצרים וטעמים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully