וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר מעולה. והאיכות? זה מה שחשבנו על המדרסים של נטסטפ

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 11:33

לא פשוט לבחור מדרסים, במיוחד כשטווח המחירים נע בין 100 שקל לכמה אלפים טובים. נטסטפ הישראלית פיתחה מדרסי פרימיום שתוכלו להזמין בלי לצאת מהבית במחיר השקה של 799-999 שקל. בדקנו בשבילכם אם הם שווים את הכסף

הצרה הגדולה בלהיות עמוק בתוך העשור החמישי לחייך, היא שדברים שהלכו, תרתי משמע, בקלות בעבר כבר לא הולכים כל כך עכשיו. לפני מספר שנים גיליתי שיש לי הלוקס ולגוס (או בעברית, בוהן קלובה) והתחלתי ללכת עם מדרסים. עם הזמן הכאב במסרק כף הרגל החמיר ונאלצתי לשדרגם.

מדרסי נטסטפ. יחצ,
מיוצרים בהתאמה אישית והיופי שבהם - לא תצטרכו ללכת למדוד, המדידה תגיע אליכם/יחצ

לאחר שמבינים כיצד הדברים עובדים, קל לדעת מה אתם אמורים להרגיש והאם מדרסים עושים את העבודה. הזוג האחרון ששיכן את כפות הרגליים שלי הוא של חברת נטסטפ, שאת המדרס שלה מגדירה החברה כ"מדרס הפרימיום הדק והמתקדם בעולם, המיוצר בהדפסת תלת מימד ומותאם אישית על ידי סריקת טביעת כף הרגל". המדרס נרכש בחוויית התאמה ורכישה קלה ומהירה בשלושה שלבים פשוטים, כולם ONLINE מבלי שכף רגל הלקוח תדרוך מחוץ לבית. בנוסף, מבטיחים בחברה 90 ימי אחריות, כולל החזר כספי וללא התניה.

מי צריך מדרסים?

נטסטפ הוקמה בשיתוף גורמים רפואיים בינלאומיים וחברות כמו 'א.א. אורטופדיה', לה ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ייצור מדרסים ועבודה עם משרד הבריאות, משרד הביטחון, מכון לואיס וקופות החולים בישראל. על פי נטסטפ, המדרסים תוכננו בשיתוף צוות רופאים ומומחי כף הרגל מהארץ והעולם. תו התקן המנצח שלהם הוא היותם מאושרים לשימוש על ידי ה- FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי. לכאורה, זו לא בשורה מאוד חשובה, גם המדרסים שמייצרים לכם בקופות החולים מאושרים על ידי משרד הבריאות, אבל התקן של ה-FDA והאיחוד האירופי נותן להם הכשר של ממש.

לרוב האנשים מדרסים נשמעים כמו אביזר זר למדי, אבל לאוכלוסיות רבות, מכאלה הסובלים בבעיות ספציפיות ברגליים ועד חולים במחלות כמו סוכרת, הם הכרחיים. למדרס איכותי המותאם באופן ספציפי לכף רגל המשתמש יכולת לבלום זעזועים ושחיקה של הסחוסים, להפחית כאבי גב, כאבי ברכיים ורגליים וככלל להקל על הגוף. שימוש במדרסים איכותיים נכון לכל אדם בכל גיל, לבעלי פתולוגיות כואבות, שמצריכות שיקום וכן לספורטאים לשם מניעת פציעות, שיפור ביצועים והישגים.

בנטסטפ טוענים כי הם החברה היחידה בישראל שמספקת את השירות עד הבית. זה לא מדויק, יש מתחרים נוספים שמספקים את השירות. למרות זאת, מדובר עדיין בבשורה מצוינת. ייצור מדרסים בחנות הוא טרחה - מילא ללכת פעם אחת כדי למדוד, צריך להגיע שוב כדי לאסוף. נחמד, אבל אם אפשר להימנע מכך, למה לא, בעצם? האבחון מתבצע אונליין באתר החברה באמצעות מענה על שאלון קצר המלווה על ידי רופא כף רגל להתאמת המדרסים ללקוח, קבלת ערכת הטבעה לכפות הרגליים עד הבית בצירוף עלון הסבר, ולאחר כשבועיים מקבל הלקוח את המדרסים עד פתח הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לדברי נטסטפ, טכנולוגיית הייצור נעשית בהדפסת תלת מימד או CNC, המאפשרות לחברה לייצר מדרסים חזקים, דקים, ביו-מכניים, מתקני יציבה ובעלי גימור אקסקלוסיבי. כך, הם אומרים, כל לקוח יכול ליהנות ממדרסים איכותיים (ניתן לבחור צבע משלל צבעים באתר). לחברה מגוון רחב של מדרסים המותאמים לספורט, לייפסטייל ולטיפול בכאבים. כל מדרס בנוי תוך התייחסות מעמיקה לסוג הפעילות, החל ממדרסי ספורט למשחקי כדורגל, כדורסל, כדוריד או טניס, פעילויות כמו רכיבה על אופניים, ריצה, חדר כושר, אירובי, סקי, טיולים ועוד. המדרסים מיוצרים במפעל EDSER בברצלונה, שם ממוקמת מעבד. מחקר ופיתוח. החברה מייצרת מגוון רחב של פתרונות אורתופדיים בתחום האורתוטיקה, בהתאמה אישית, עבור מאות רופאים ב-9 מדינות בעולם.

אז מה ההתרשמות שלנו?

הגענו לשאלת השאלות. מדובר במדרסים שמחירם נע בין 999 ל-1,699 שקל, בהחלט לא זול, אם כי מחיר נמוך יותר מהממוצע בקטגוריית הפרימיום, בה מדרסים יכולים להגיע גם לכמה אלפי שקלים. החל מספטמבר ועד סוף נובמבר נמכרים המדרסים במחירי השקה הנעים בין 799 ל-999 שקל, עם שנת אחריות ובנוסף מבטיחים בחברה החזרת מדרסים תוך 90 יום, כולל החזר כספי מלא ללא שאלות, למעט תשלום הוצאות טיפול בעלות של 224 שקל.

איך יודעים אם מדרסים עושים את העבודה? פשוט מאוד - שמים ובודקים אם הכאב מתעמעם או נעלם. מדרסי נטסטפ בהחלט עשו את העבודה מהבחינה הזאת. להגיד שהם טשטשו את הכאב? לא, מהסיבה שכבר יש לי מדרסי פרימיום שדאגו לעשות זאת לפניהם, אבל במבחן השימור הם בהחלט עמדו. למעשה, אני הולך רק איתם במשך קרוב לחודש והתחושה טובה. אין לי שום רצון להחליף, לפחות כרגע.

מדרסי נטסטפ. יחצ,
מגיעים בשלל צבעים/יחצ

האם לרכוש את המדרסים הללו?

בכנות, מדרסי הפרימיום האחרים שלי, שעולים כפול, הותאמו במעבדה על הליכון מיוחד והתוצאה בהתאם - הם הטובים ביותר שניסיתי עד כה בפער. ועדיין, לא לכל אחד יש בכיסו את הפרוטה ו-2,000 שקל+ על מדרסים הם סכום שקשה מאוד לאדם הממוצע להוציא. מצד שני, המדרסים המאושרים בקופות החולים, אלה שעלותם עומדת על מאות בודדות של שקלים, הם מוצר מאוד גנרי שרחוק מלספק את הסחורה ואתם צריכים משהו טוב יותר.

המדרסים של נטסטפ נכנסים בדיוק לטווח הביניים הזה וניתן לומר שהם נותנים תמורה מלאה. העובדה שבחברה מתחייבים להחזר כספי ושהשירות ניתן בלמעלה מ-30 סניפים ברחבי הארץ מקלה מאוד על הבחירה. את ההתחייבות להחזר אני לא זוכר שמישהו אחר נותן, והוא מספק הרבה מאוד שקט נפשי.

השורה התחתונה: בסך הכול מדובר במדרסים אמינים וטובים. המוצר הזה בהחלט שווה את הכסף, במיוחד במחירי ההשקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully