וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו לרוץ איתו: החברות שמתכוננות למרוץ הלילה של תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 15:04

היום (10.11) יתקיים מרוץ הלילה של תל אביב, עם 25 אלף רצים ועשרות אלפי מעודדים. בין אלפי הרצים ישתתפו גם מאות עובדי חברות הרצים כקבוצה, כאשר התשלום עבור המרוץ מהווה תרומה לעמותת סנרייז-כץ התומכת בילדים חולי סרטן מבני משפחותיהם. שוחחנו עם ארגונים שמשתתפים

היום, החל משעות הערב המוקדמות, העיר תל אביב תיחסם לתנועה ברחובות ראשיים ולנהגים יהיה מאתגר להתנהל בתוכה, אך לרצים תהייה חגיגה!

באירוע הספורט הגדול של העיר, מרוץ הלילה של תל אביב, ישתתפו הערב 25 אלף רצים ועשרות אלפי מעודדים וצופים, במסלול אורבני מוהר ושמח ואנרגיות גבוהות, כאשר ההכנות למרוץ לא מסתכמות בלוגיסטיקה של צוותי העייריה שעסוקים מזה חודשים בתכנון, הרשמה והקמה, גם החברות והארגונים מתאמנים כבר חודשים לריצת הלילה.

האימונים הקבוצתיים תורמים, מעבר לקהילתיות, גם ליחסים בין העובדים ומשפרים משמעותית את האווירה בסביבת העבודה, לא בכדי, ארגונים רבים נרשמים למרוץ ומעודדים את עובדיהם להתשתתף.

בדקנו איך נרקמת האג'נדה לעידוד אורח חיים בריא במקומות העבודה, מצד המחלקות שתפקידן לדאוג לרווחת העובד.

ערכים של מצויינות לצד נתינה

מלם תים קבוצת IT ואינטגרציה מובילה בישראל, משתתפת במרוץ הלילה של תל אביב זו השנה הרביעית ברציפות. השנה ישתתפו במרוץ 44 רצים ורצות, חלקם משתתפים קבועים בקבוצת הריצה של מלם תים הפועלת מספר שנים. גם השנה היא עושה זאת במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת סאנרייז, שמסייעת ומספקת מענה הוליסטי למשפחות של ילדים חולי סרטן, כך שכל התשלום בגין רישום המשתתפים מהווה תרומה לעמותה.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "קבוצת הריצה של מלם תים, הכוללת עובדים מכל הסקטורים והתפקידים בחברה, הוקמה במטרה להטמיע בעובדיה רוח ספורטיבית וכושר גופני וגורפת הצלחה רבה, כשכל העת מצטרפים אליה עוד ועוד עובדות ועובדים, המקיימים אימונים מקצועיים פעמיים בשבוע, הכוללים גם כח, סיבולת לב ריאה וגמישות, בעזרת מאמן מקצועי. המשתתפים מגלים התמדה, השקעה ורצינות רבה, אשר את תוצאותיה ניתן לראות במרוצים בהם משתתפת הקבוצה. כחברה המעודדת ערכים של מצויינות לצד נתינה, אנו שמחים על ההזדמנות למנף את ההשתתפות במרוץ לטובת תרומה לקהילה בכלל ולעמותת סאנרייז- כץ, אשר עושה מלאכת קודש למען משפחות הילדים, בפרט".

קבוצת הריצה של מלם תים.. יחסי ציבור,
קבוצת הריצה של מלם תים/יחסי ציבור

תחושת סיפוק והנאה

חברת אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, מצטרפת גם היא למטרה החשובה ומעודדת את עובדיה לקחת חלק במירוץ הלילה של תל אביב למען ילדי עמותת סאנרייז. אקווה מממנת את השתתפותם של כעשרים עובדים שרוצים לקחת חלק במירוץ. ההשתתפות של קבוצת הריצה הינה חלק מהתרומה החברתית שמבצעת אקווה לטובת הקהילה במגוון תחומים לאורך כל השנה, כאשר החברה לוקחת חלק באירועי ספורט שונים וביניהם גם כאלו למען הקהילה.

"אנו באקווה פועלים בדרך קבע לייצר פעילויות לעובדים מצד אחד ולתרום לקהילה מצד שני. בכל פעם שיש לנו הזדמנות לשלב בין תרומה לקהילה לבין פעילות חברתית מגבשת לעובדים שלנו, אנחנו לוקחים אותה בשתי ידיים. הדבר מייצר תחושת סיפוק והנאה רבה שמורגשת בשני הצדדים. לכן אנו שמחים על היכולת שלנו לקחת חלק במירוץ ולסייע בגיוס משאבים למען ילדי עמותת סאנרייז," משתפת בת-חן קסלר, מנהלת HR בכירה באקווה סקיוריטי. "כל עובדי אקווה שרצים במירוץ וגם אלו שמעודדים את נציגי החברה מרחוק, נרגשים לקראת ההשתתפות במירוץ, שהפכה למסורת בקרב עובדי החברה."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פיקסלוט. יחסי ציבור,
קבוצת הרצים של חברת פיקסלוט/יחסי ציבור

מקדמים את הדמוקרטיזציה של הספורט

פיקסלוט, חברת ספורט-טק בישראל, המספקת פתרונות אוטומטיים לשידור, הפקה וניתוח אירועי ספורט, תשתתף במרוץ הלילה עם קבוצה של 10 רצים ורצה אחת מהחברה. כל המשתתפים מתאמנים על בסיס קבוע ומשתתפים במרוצים שונים, ביניהם ישנם גם מרתוניסטים.

אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש, אומרת "פיקסלוט מעודדת ומממנת השתתפות של שני מרוצים לפחות במהלך השנה. אנחנו רצים כקבוצה ומתאמנים במהלך השנה באופן אישי וקבוצתי לקראת המרוץ. פיקסלוט מעודדת את העובדים לאורח חיים בריא ומשלבת תכנית בריאות שכוללת אתגרי אימון, שיעורי פילאטיס, הרצאות וכן מימון ביטוח בריאות. כחברה שמקדמת את הדמוקרטיזציה של הספורט אנחנו פועלים לקידום הספורט הן באמצעות הטכנולוגיה שלנו והן באמצעות השתתפות באירועים קהילתיים כמו מרוץ הלילה של ת"א למען ילדי סאנרייז".

lusha קבוצת ריצה.. לירון ויסמן,
lusha - קבוצת הריצה שמתכוננת למרוץ הלילה של תל אביב/לירון ויסמן

מתאמנים באופן אישי וקבוצתי

חברת הסטארט אפ Lusha, אשר פיתחה פלטפורמה המאפשרת לאנשי שיווק ומכירות בכל העולם לקבל מודיעין עסקי מדויק לגבי לקוחות היעד שלהם תשתתף בפעם הראשונה במרוץ. קבוצת הריצה של החברה מונה 32 עובדים ועובדות (11 נשים ו- 22 גברים), ומהווה כמעט 20% מעובדי החברה.

רעות רובינשטיין סמנכ"לית משאבי אנוש, אומרת "שמחנו להיענות של העובדים להשתתף במרוץ הלילה ולתרום לפעילות החשובה של העמותה. העובדות והעובדים מתאמנים לקראת המרוץ באופן אישי וקבוצתי, ואנחנו מעודדים אותם ואת כלל עובדי החברה לפעילויות ספורט, בריאות ותרומה לקהילה, תוך התאמה לצרכים של העובדים והתקופה. ללא ספק קבוצת הריצה שלנו תמשיך להתאמן ולהשתתף במרוצים נוספים".

הרצים מחברת הסטארט-אפcentrical

חברת הסטארט-אפ  centrical. יחסי ציבור,
חברת הסטארט-אפ  centrical/יחסי ציבור

מתאמנים כבר מספר חודשים

חברת הסטארט-אפ Centrical, אשר בנתה פלטפורמה הממוקדת בהצלחת העובד (Employee-Centric Success Platform) ומשרתת כיום כ 130 ארגונים גדולים ברחבי העולם וביניהם: אופיס דיפו, בריטיש טלקום, וורייזון, יבמ, יוניליוור מיקרוסופט, נוברטיס BMW ועוד, תשתתף זו השנה הראשונה במרוץ. קבוצת הריצה של החברה מונה 15 עובדים.

אלה דודזון סמנכ"לית משאבי אנוש, אומרת "בתור חברה שליבתה המרכזית כרוכה בהעצמת עובדים בארגונים, שמחנו להיענות לבקשת העובדים להשתתף במרוץ הלילה השנתי של תל אביב ולתרום לפעילות החשובה של העמותה. העובדות והעובדים מתאמנים לקראת המרוץ כבר מספר חודשים. אנו מעודדים אותם ואת כלל עובדי החברה להתמיד בפעילויות ספורט וכן בתרומה לקהילה".

חלק מהרצים והרצות של חברת חשבונית ירוקה.. אלעד זינגר,
חלק מהרצים והרצות של חברת חשבונית ירוקה/אלעד זינגר

חודש בריאות גלובאלי

משלחת של 100 עובדי חברת הפינטק איטורו תשתתף השנה במרוץ הלילה של תל אביב, הקבוצה הגדולה ביותר שרצה עבור עמותת סאנרייז. איטורו מימנה את הוצאות ההשתתפות במרוץ עבור עובדיה כולל ערכה ייעודית לרצים ובנוסף תרמה עלות כל עובד המשתתף במרוץ עבור עמותת סאנרייז המקיימת קייטנות לילדים חולי סרטן ופועלת למען תמיכה במשפחתו הגרעינית של כל ילד חולה.

מירי קדם, סמנכ"לית משאבי אנוש, איטורו: "השנה ישתתפו מעל 100 עובדי איטורו במרוץ ואנחנו מברכים וגאים על כך. עבור כל עובדת ועובד שלנו שישתתפו במירוץ תעביר איטורו גם תרומה לעמותת סאנרייז, המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. רווחתו של כל עובד חשובה לנו מאוד. בכל שנה בנובמבר אנו מקיימים בחברה חודש בריאות גלובאלי וההשתתפות במרוץ הלילה היא חלק ממנו".

איטורו, ישתתפו במרוץ הלילה כחלק מחודש הבריאות שמקיים הארגון בכל נובמבר. יחסי ציבור,
איטורו, ישתתפו במרוץ הלילה כחלק מחודש הבריאות שמקיים הארגון בכל נובמבר/יחסי ציבור

חתירה לאיכות חיים ותרומה לקהילה

חברת הפינטק חשבונית ירוקה המספקת בית למעל תשעים אלף עצמאיים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים משתתפת זו השנה הראשונה במרוץ הלילה של תל אביב ולשם כך ארגנה קבוצת ריצה של 15 רצות ורצים, המהווים כ-18% מסך העובדים בחברה. בתוך כך, חשבונית ירוקה חברה לסאנרייז. בין הרצות והרצים תרוץ גם ליאור וילצ'ינסקי מייסדת שותפה ומנכ"לית החברה.

ליאור וילצ'ינסקי: "כחברה שדואגת לרווחת העובדים ולקהילה, שמנו למטרה לפעול למען איכות החיים והwellbeing של העובדות והעובדים כאשר ההשתתפות במרוץ היא סנונית ראשונה מתוך מגוון פעילויות ספורט אותן החברה יזמה ותיזום. ההשתתפות במירוץ משלבת בין השניים - חתירה למען איכות החיים של עובדי החברה יחד עם תרומה לקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully