וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: טומי הילפיגר בשלל חידושים לקראת החורף

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 8:38

וגם: מותג על חדש בישראל, האסטרטגיה הסיבתית של מותג היוקרה, אמנות נגד עין הרע ואנטי אייג'ינג לשיניים

אופנה על זמנית

טומי הילפיגר. יח"צ חו"ל,
טומי הילפיגר/יח"צ חו"ל

מותג האופנה האמריקאי טומי הילפיגר מתחדש בפקטורי 54 בקולקציית חורף חדשה ומרגשת השומרת על הקו העיצובי המזוהה עם המותג. הקולקציה מתמקדת בעיצוב על-זמני המתבסס על פריטים אייקוניים מהעבר לצד פרשנות מודרנית וחזון לעולם עתידי טוב יותר.

הקולקציה המרכזית נושאת את הכותרת "Pass The Mic" ומשיקה קמפיין חברתי אינטראקטיבי ראשון מסוגו, עם המסר: לכל אחד מאיתנו יש את הכוח להשפיע ולשנות את העולם. בעזרת הרשתות החברתיות המותג יעניק לקהל לקוחותיו במה גלובלית ויעודד אותם להשמיע קולם ולהפיץ מסרים הקרובים לליבם. את הקמפיין מובילה קבוצת משפיענים אקטיביסטים צעירים המסמלת את הדור הבא של מובילי תרבות ודעה וכוללת בתוכה את יארה שהידי, אנת'וני רמוס, ג'ק הרלואו, וויז קיד, קים סו-יון ודי ג'יי קסידי, ששיתפו את הדברים שמניעים אותם, מה שמעניק להם השראה, נקודת מבט, והאמת שלהם.

טומי הילפיגר. יח"צ חו"ל,
טומי הילפיגר/יח"צ חו"ל

כעת, המותג "מעביר את המיקרופון" לקהל העוקבים בעולם, וקורא לשתף את דעותיהם כדי להשפיע ולשנות. חלק מהדעות יפורסמו ברשתות החברתית, בפודקאסטים ובשלטי חוצות. לצד האג'נדה החברתית, המותג ממשיך לקדם את נושא הקיימות והמודעות לסביבה, ומתמקד בשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ובשיטות ייצור מתקדמות שהופכות את הקולקציה הזו למתחשבת ביותר של המותג עד היום.

קולקציית חורף 2022, עוצבה בהשראת הטבע והפעילויות שאנחנו מקיימים בו. המותג שאב השראה מהטבע, והקפיד לשמור עליה על-ידי שימוש בבדים ידידותיים לסביבה כמו פוליאסטר ממוחזר, כותנה אורגנית וסיבי עץ מיערות מבוקרים. הקולקציה מציגה פריטים קלאסיים ואהובים של המותג בפרשנות מודרנית חדשה ובפלטת צבעים עמוקה וחורפית של גוונים כתומים, כחולים וחומים לצד צבעים ניטרליים יותר כמו שמנת ובז', כשהקטגוריות המובילות הן מגפיים ומעילים, קטגוריות הידועות בפריטים קלאסיים ועל-זמניים עם טוויסט עדכני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טומי הילפיגר. יח"צ חו"ל,
טומי הילפיגר/יח"צ חו"ל

את הטוויסט העונה מספק שיתוף פעולה בין מותג טומי הילפיגר למותג טימברלנד- TOMMY X TIMBERLAND קולקציה נאמנה למראה הקלאסי של הילפיגר, עם הטכנולוגיות המתקדמות של טימברלנד. שת"פ זה הוא המשך טבעי של הסגנון העיצובי של שני המותגים, ששואב השראה מהעבר תוך מבט אל העתיד, עם חזון מחודש של עיצוב על-זמני וקיימות, קולקציה המשלבת את ההיסטוריה והמסורת האינדיבידואלית של כל מותג.

עוד דבר חדש ומסקרן - MMY JEANS - "Less Buzz, More Music" קו ג'ינס צעיר ורשת המוזיקה המובילה Vevo חברו לקמפיין משותף הקורא לקהל לברוח אל עולם המוזיקה ולצאת מהבאז של העולם ההיפר-מחובר של היום עם הרצון התמידי להיות אונליין. הקמפיין מבוסס על התשוקה של המותג למוזיקה, בהשראת שיתופי פעולה שלו בשנות ה-90, ומשלב בין סטריט סטייל אורבני ואדג'י לתוכן מוזיקלי בועט. האמנים Ray Blk ו-Big Zuu לקחו חלק מרכזי בקמפיין, והופיעו ב-Rounds-סדרת הופעות מבית Vevo, אשר מדגישה את סצנת הראפ, ההיפ הופ וה-R&B ההולכת וגדלה באירופה. שני האמנים אינם חוששים להשתמש בקולם ולהביא מודעות למגוון נושאים חברתיים הקרובים לליבם, ומעודדים את הקהל שלהם לנהוג באופן זהה.

קולקציית סתיו 2021 נוצרה בהשראת אופנת רחוב, תוך שמירה על התרבות והדגשת הסגנון האישי של המוזיקאים מהז'אנר כולל פריטיים ממוחזרים ופריטי ערב העשויים מ-100% כותנה אורגנית.

seperator

קול קורא

KENNETH COLE  NEW YORK אופנה ניו יורקית בישראל. יח"צ,
KENNETH COLE NEW YORK אופנה ניו יורקית בישראל/יח"צ

מותג-העל הבינלאומי של המעצב האמריקני KENNETH COLE NEW YORK מושק בימים אלה ברשת חנויות MASHBIR. שילוב המותג ב-MASHBIR הוא חלק מהשינוי שהרשת עורכת וכוללים גם לוגו ושפה שיווקית חדשים. כניסת מותגים בינלאומיים חדשים לרשת היא חלק מהשינוי שמטרתו פניה לקהלים חדשים.

מותג האופנה קנת' קול נוסד ‏בארצות הברית ב-‏1982 והוא מתמחה בעיצוב, בייצור ובשיווק פריטי‏ הלבשה, ‏הנעלה‏, אביזרי ‏אופנה‏ ואביזרים פונקציונליים ורב גוניים אורבניים בהווייתם. קול נולד למשפחה יהודית בלונג איילנד ושם משפחתו היה כהן. לאביו היה מפעל נעליים והוא ניסה ללמוד משפטים אך בסופו של דבר הצטרף למפעל המשפחתי והקים קו נעליים בשם "קנדיס שוז" שהיה להיט בשנות ה-80. ב-1982 הוא השיק קו נעליים על שמו, אהבה שליוותה אותו לאורך השנים.

KENNETH COLE  NEW YORK  מצעים ולבנים בפינות ממותגות. יח"צ,
KENNETH COLE NEW YORK מצעים ולבנים בפינות ממותגות/יח"צ

קול ידוע כאקטיביסט חברתי המאמין כי עסקים ופילנתרופיה תלויים זה בזה. המותג אינו מובל על-יד טרנדים, הקו העיצובי מאוד מדויק, הצבע השחור הוא אבן היסוד בעיצוב שלו, צבע שלדעתו מייצג אסתטיקה אורבנית ומחמיא לכולם. קול ידוע בקמפיינים הפרובוקטיביים שלו שעסקו לאורך השנים בנושאים כמו הפלות, חסרי בית, איידס.

המותג ברשת משביר זכה לפינות מיוחדות וממותגות הכוללות מחלקת ביגוד לנשים ולגברים, נעליים, תיקים ואביזרים. חלק משמעותי תופסת קולקציית ההום סטיילינג עם מצעים ומגבות איכותיים, נרות ומוצרי אווירה. המותג היה בישראל אולם זו הפעם הראשונה שניתן כאן מענה לקטגוריות מגוונות של מותג-על בינלאומי, תחת קורת גג אחת. הקולקציות מותאמות לקהל הישראלי, לצרכיו ולטעמו תוך שיתוף פעולה מלא עם הצוות המקצועי של המותג בניו יורק.

seperator

ניחוח טבעוני

CHLOÉ. יח"צ חו"ל,
CHLOÉ/יח"צ חו"ל

מותג האופנה היוקרתי CHLOÉ שינה אסטרטגיה והשיק את הבושם החדש Chloe' Naturelle המכיל 100% מרכיבים טבעיים ופותח ממקורות אתיים, עם אריזה ידידותית לסביבה. הנוסחה המבוססת על מקורות טבעיים יכולה להכיל מגוון מוגבל בלבד של רכיבים. הרכב הנחשב להישג Eau de Parfum Naturelle הוא בושם טבעוני שעשוי מחומרי ריח 100% טבעיים, אלכוהול טבעי ומים ואינו מכיל מסננים או צבעים מלאכותיים.

העיקרון המנחה של המותג מאז 1952 הוא רוח החופש והאנרגיה שהביאה המייסדת גבי אגיון לנשים ולעולם האופנה. בית CHLOÉ מצטיין בהומניות, אומץ לב ופתיחות, שיצר קהילת נשים מגובשת והעניק להן קול ייחודי. מעבר למחויבות המתמשכת לקידום נשים, המותג מתמקד ביצירת שינוי חברתי וסביבתי חיובי, הוא הקטין וצמצם ב-50% ממשקל הנייר והקרטון של קופסאות הבושם במטרה לשמור על איכות הסביבה.

הבקבוק האיקוני של המותג זכה לפרשנות מחודשת בגרסה ידידותית לסביבה מחומרים ממוחזרים 25% מבקבוק הזכוכית ו-100% מהפולימר בסרט עשויים מחומרים ממוחזרים, המהווים 40% מקופסת הקרטון.

בעקבות שינוי האסטרטגיה והחיבור לטבע ולשמירה על כדור הארץ, המותג קיבל תעודת הסמכה נחשבת B-COR'P המחזקת את המחויבות המתמשכת לקחת אחריות על השפעתם על אנשים ועל כדור הארץ. התעודה מסמנת שלב חדש בטרנספורמציה לקראת מודל מונחה מטרה. תאגידים המקבלים את תעודת ההסמכה הם עסקים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביצועים חברתיים וסביבתיים מאומתים, שקיפות ציבורית ואחריות משפטית כדי לאזן בין רווח למטרה. B Corps מאיץ שינוי תרבות עולמי כדי להגדיר מחדש הצלחה בעסקים ולבנות כלכלה מכילה וברת קיימא.

קלואה הוא המותג היוקרתי הראשון שמצטרף לקהילה העסקית שעושה טוב לסביבה ומחזקת את המחויבות להמשיך ולקחת אחריות ולהשפיע על אנשים ועל כדור הארץ. הקבלת תעודה היא תוצאה של למעלה מ-18 חודשי עבודה קשה של צוותי המותג בעולם שמתחייב לעדכן באופן קבוע את סעיף הקיימות באתר הגלובלי.

seperator

עיניים שלי

art du jour. יח"צ,
art du jour/יח"צ

ליטל קלמנסון ודפנה ברק, בעלות art du jour, מצרפות לקולקציית האמנות שלהן את העיניים שיוצרת האמנית דפי רייס דורון. דורון מאמינה כי לפי הקבלה והתורה של הבעל שם טוב כל מה שקורה לנו הוא מראה לתת מודע שלנו, לכן אין באמת עין הרע. מבט פנים לעין שלנו מזכיר לנו את הכח הפנימי, למניעת עין הרע ושליטה על המציאות. מדובר בפריט אומנות מזכוכית שאפשר לתלות על הקיר או להניח על השולחן. העיניים יוצגו למכירה במהלך סוף השבוע לצד מוצרי אומנות מסביב לעולם של art du jour ביניהם נרות מטאליים יפהפיים, פסלים אמנותיים ועוד.

seperator

חושפים שיניים

vVardis. יח"צ חו"ל,
vVardis/יח"צ חו"ל

גאווה ישראלית בניחוח שוויצרי , מותג vVardis השוויצרי הרשום בפטנט עולמי לסתימת חורים ראשוניים ו-Anti Aging של השן עושה עלייה לישראל. איש העסקים יניב למבז נבחר להוביל את מערך השיווק העולמי של חברת vVARDIS בתקציב שיווק של 50,000,000 דולר.

חברת vVARDIS בבעלות רופאות השיניים השוויצריות ד"ר גולנר וד"ר האלי אביוארדי מציגה מהפכה בתחום האנטי אייג'יינג לשיניים ומשיקה לראשונה בעולם סדרת מוצרים שמבוססת על פורמולה ייחודית שמטיבה עם השן ומגנה על השיניים. הפורמולה היא אחת התגליות המרעישות בעולם רפואת השיניים מאז גילוי הפלאוריד ב-1945 והיא יחידה מסוגה. משחת השיניים של vVardis, קיבלה לראשונה אישור FDA לסתימת חורים ראשוניים. השימוש במוצר מהווה טיפול מניעתי לחורים קטנים שעלולים להתפתח ולדרוש טיפול רפואי.

vVardis. יח"צ,
vVardis/יח"צ

פורמולת WX הינה פורמולה פורצת דרך, ורסטילית, בינלאומית, הרשומה בפטנט על ידי האחיות אביוארדי. פורמולת WX היא הפורמולה שמטיבה עם השן, והיחידה מסוגה המשלבת יעילות ותועלות נוספות, היא משלבת פלאוריד ומחקה את התהליך הטבעי של זגוגית השן להשבת המינרלים וחיזוק השן, מגנה על השן מפני שחיקה חומצית וחורים. ניתן להשתמש במוצרים באופן יומי, גם במקרה של חניכיים רגישות וכתרים קרמיים. המוצרים מיוצרים בשוויץ, מגובים במדע, טבעוניים, נקיים, כשרים וברי קימא.

seperator

הולכים על זה

TO GO. יח"צ,
TO GO/יח"צ

מותג הנעליים TO GO משיק קולקציית נעליים עם סוליות טרקטור, טרנד המלווה אותנו מעונות הקודמות. העונה הקולקציה של TO GO משלבת את טרנד הסוליות הגסות במגוון רחב יותר של דגמים כמו דגמי סניקרס גבוהות בצבעי ג'ינס בהיר וכהה, מגפיים, מגפונים, נעלי מוקסין מאובזרים ברוכסנים, אבזמים ועוד.

seperator

תופסים סיאסטה

סיאסטה. יח"צ,
סיאסטה/יח"צ

מותג המזרונים "סיאסטה" משיק מזרונים המגיעים מגולגלים בוואקום בתוך שרוול ניילון אטום השומר על המזרון נקי וחדש, הופך אותו לקל משקל וקל לנשיאה וחוסך הובלה. המזרון עטוף בבד איכותי וקל משקל בצפיפות גבוהה במיוחד, ככל שאריגת החוטים צפופה יותר, איכות הבדים גבוהה יותר.

הבדים אנטי בקטריאליים, דוחים קרנית האבק ובעלי תקן אירופאי וישראלי ויש להם ניחוח המשתחרר במהלך השינה. יש בד עם כדוריות שמן זית המשתחררות בתהליך איטי המזין ומחדש את תאי האפידרמיס בעור-פטנט מגובה במחקרים איטלקיים מוכחים ועם אחריות ל-5 שנים.

בקולקציה 10 דגמים בכל דרגות קושי. כל המזרונים עשויים מ-VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס"א וקיבל אדפטציה לעולם המזרונים העובד על חום הגוף ולפיו בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות, וLATEX - גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה יותר, הנותן 60% תמיכה לגוף.

המזרונים זכו לשמות כמו: "סאן רייז", "גלילאו", מג'יק","ראבלו", "נפולי", "וונציה", "מילנו" ו"אקספורר". המזרונים מיוצרים במפעלי RINALDY GROUP באיטליה-הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים. הבדים מיוצרים במפעל טקסטקאר" בפירנצה כשכל המידות נמצאות תמיד במלאי. לחברה פטנט בלעדי של מערכת מתכוונת המגיעה עד מצב ישיבה שניתן להרכיבה בכל מיטה, וגם מזרונים לילדים, לתינוקות ואפילו לכלבים. כל המזרונים מאושרים משרד הבריאות ועם 10 שנות אחריות.

seperator

דבש ניגר

CREMA. טל אזולאי,
CREMA/טל אזולאי

מותג CREMA משיק קרם גוף מבושם בניחוח מפנק של דבש במרקם קטיפתי המעשיר את העור בלחות, נספג בקלות ובמהירות ומעשיר את העור בוויטמינים, מרכיבי לחות וחמאת שיאה מזינה.

מוצר נוסף: תחליב רחצה בניחוח חלב ודבש המועשר ב-25% לחות, ויטמינים ומינרלים המזינים את העור לעומק, מעניקים לחות מידית, גמישות ורכות מתמשכת. כחלק ממגמת ה- Inspired By Nature, מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים ופתלטים.

seperator

מגבון אפקטיבי

ד"ר פישר. יעל האן,
ד"ר פישר/יעל האן

ד"ר פישר, ממובילות שוק מגבוני הסרת האיפור בישראל, מרחיבה את סדרת אפקטיב קר ומשיקה את EXTRA SOFT - מגבוני פרמיום ייחודים וחדשניים להסרת איפור עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי והעשרה בלחות. המגבונים בעלי טכנולוגית EXTRA SOFT הייחודית לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים.

המגבונים הם פרי פיתוח מעבדות המחקר של ד"ר פישר, ומתאימים לכל סוגי העור, הם מכילים את טכנולוגית EXTRA SOFT בעלת הכריות הרכות לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים. הם מכילים פורמולה חדשנית להסרת איפור עמיד במים ביעילות וללא מאמץ, מועשרים בתמצית כותנה ואלוורה, ויטמין B5 וויטמין E ואינם מכילים אלכוהול. המגבונים נבדקו במעבדות חיצוניות ונמצא כי הם מעשירים את עור הפנים בלחות אפקטיבית ל-24 שעות, המגבונים עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

אפקטיב קר של ד"ר פישר היא סדרת תכשירים המטפלת ומונעת באפקטיביות יובש עור, מעשירה את העור בלחות, ומעניקה לו מראה בריא יותר. היא כוללת גם קרמי גוף, קרמי ידיים ותרחיצי פנים המתאימים לסוגי העור השונים. ד"ר פישר הוא מותג המשלב למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. התכשירים מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים.

seperator

מקלפים ומסירים

TONYMOLY. יח"צ חו"ל,
TONYMOLY/יח"צ חו"ל

TONYMOLY, מותג הקוסמטיקה הקוריאני מהמובילים בעולם, משיק את Takopore Sebum Ssok Ssok Peel Off Pack - מסיכה מתקלפת, אפקטיבית להסרת ראשים שחורים, לכלוך ועודפי שומן (חלב) מעור הפנים. מסכה מתקלפת היא אחת הדרכים היעילות לניקוי העור לעומק, באופן יסודי ויעיל.

המסכה מכילה בוץ שחור ואבקת פחם עדינה היעילים לניקוי נקבוביות העור ולספיחת השומנים. הרכיבים הפעילים מרככים ומטהרים את העור, ומותירים אותו רך ובוהק.

מותג TONYMOLYנוסד בסיאול ב-2006. ב- 2013 הוא עשה את הפריצה לשוק המערבי עם כניסתו לענקית חנויות הביוטי SEPHORA, המוכרת את מוצרי המותג במעל ל-800 חנויות. מוצרי TONYMOLY נחשבים כמוצרי פרימיום בקטגוריית ה-K-BEAUTY, המשלבים בין מחקר ופיתוח אינטנסיבי ומהיר, לאריזות צבעוניות ואסטתיות. למותג מעל 6,000 מוצרים איפור וטיפוח המפורסמים באריזות הצבעוניות והמיוחדות.

seperator

קרוטונים ונהנים

קרוטונים. סטודיו אסם,
קרוטונים/סטודיו אסם

רגע לפני הימים הקרים בהם מרקים מהווים נחמה, מותג אסם-נסטלה משיק מהדורת חורף קולינרית של מיני קרוטונים MIX ב-4 טעמים מנצחים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא. קרוטונים מיקס בטעמים הם מוצר ייחודי מתובל בטעמים אהובים ומתאפיין במרקם פריך ומתאים כתוספת למרקים, סלטים טריים או מבושלים, וכנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן.

קטגוריית הקרוטונים בישראל גדלה ב 27% בשנתיים האחרונות, ונמכרת פי 2 בחורף. הצרכן הישראלי צורך אותם בצורה יומיומית, מגוונת ורחבה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully