וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכה האחרונה: ג. יפית הובאה למנוחות

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 17:18

אשת העסקים שהלכה לעולמה ממחלה קשה בגיל 70 נטמנה בקרית שאול, רבים הגיעו להיפרד: "כולכם הכרתם את היכולת שלה לדהור קדימה"

בווידאו: הלוויתה של ג. יפית/צילום: ניב אהרונסון

אלפים הגיעו להיפרד מאשת העסקים ואושיית הפרסום יפית גרינברג, ג. יפית, שהלכה לעולמה הבוקר (שלישי) בגיל 70. גרינברג נטמנה בבית העלמין בקרית שאול.

בעלה של ג. יפית בהלוויתה בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
הבעל בני נפרד/ראובן קסטרו
איש העסקים מאיר שמיר   וראש עירית נתניה בהלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, חברה ותיקה של ג. יפית, עם איש העסקים מאיר שמיר/ראובן קסטרו

יו"ר דירקטוריון חדשות 2 עו"ד תמי רווה הייתה הראשונה שעלתה להספיד: "יפית חברה אהובה. כל כך לא נתפש שאנחנו כאן היום להביא אותך למנוחתך האחרונה, במקום לחגוג איתך את יום ההולדת ה-70 שכל כך פיללת לו. לכל העולם היית ג. יפית, אשת הפרסום הקשוחה, פורצת הדרך שלא נחה לרגע. לנו, החברים והחברות שכל כך טיפחת ואהבת, היית אישה עם לב ונשמה ענקית. לכל אחד היית אוזן קשבת ודואגת. הרצון והתשוקה שלך לחיים היו אדירים".

הלווית ג. יפית. ראובן קסטרו
בני המשפחה נפרדים/ראובן קסטרו

אור גרינברג, נכדה של ג. יפית: "אני יודע שאת שומעת אותי גם עכשיו. אתם אולי מכירים אותה כג. יפית מהטלוויזיה והפרסומות, אבל בשבילי תמיד תהיי הסבתא שאהבתי ואוהב תמיד".

לימור לבנת בהלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
לימור לבנת/ראובן קסטרו
רני רהב בהלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
רני רהב/ראובן קסטרו

בני, בעלה של ג. יפית: "את החיים שלי, תמיד היית. אני אוהב ואהבתי אותך תמיד. לימדת איך להתנהג מול העולם, להיות טובים ולהיות אהובים. לכי, אהובה".

בנה של ג. יפית בהלוויתה בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
הבן אייל/ראובן קסטרו
כלתה של ג. יפית בהלוויתה בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
מאיה ישעיהו, כלתה של ג. יפית/ראובן קסטרו

אייל גרינברג, הבן: "התנועה האחרונה של האישה הצדיקה הזאת הייתה כיסוי עיניים בזמן המילים 'שמע ישראל'. לא מפחד, באמצע תפילה. אני בן יחיד לאמא שגידלה אותי כמעט לבד, עד שהכירה את בני, ומלהקים משרד שמוכר מודעות וכתבות הצליחה להקיף את עצמה בכל כך הרבה מעגלים וחברים אוהבים. כולכם הכרתם את היכולת שלה לדהור קדימה. החברים הכי טובים שלי היו החברים הכי טובים של יפית. אני רוצה להגיד תודה גדולה לצוותים הרפואיים של בית החולים בילינסון שלא הרימו ידיים. אמא שלי עשתה אולי טעות אחת - היא לא כתבה ספר. היא לא האמינה עד אתמול שהיא נפרדת מאיתנו. היא האמינה וידעה שהיא יוצאת מזה".

רבים ספדו ליפית הבוקר לאחר ההודעה על פטירתה. יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסר: "רעייתי שרה ואני שמענו בצער עמוק על פטירתה בטרם עת של חברתנו ג. יפית. אנחנו מכירים אותה ואוהבים אותה כבר עשרות שנים. יפית הייתה חדורה באהבת ישראל עמוקה. היו בה חכמה וחדות שתמיד שולבו עם חום אנושי. במו ידיה היא בנתה את עסקיה המוצלחים ושמה הלך לפניה כסמכות שיווקית הגונה ואמינה. היא הייתה אמא נפלאה לבנה אייל ורעיה אוהבת לבני. אנו שולחים להם ולכל משפחתם את תנחומינו שיוצאים מעומק ליבנו".

ג'ודי ניר מוזס, הלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
ג'ודי ניר מוזס/ראובן קסטרו
מיקה בשן, הלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
מיקה בשן, אלמנתו של יגאל בשן/ראובן קסטרו
חברת הכנסת אפרת רייטן, הלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
ח"כ אפרת רייטן/ראובן קסטרו
מוטי רייף, הלוויתה של ג.יפית בקרית שאול 30 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
מוטי רייף/ראובן קסטרו

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר ליוותה את ג. יפית שנים רבות, אמרה: "איבדתי אותך היום חברת אמת שלי, כבת משפחה היית לי, כל כך אהבתי והערצתי אותך. הכרנו לפני שנים רבות ומה שישר חיבר בינינו ויצר משולש חברות- שלי, שלך ושל מאיר שמיר- זה ששלושתינו בוגרי שבט 'להגשמה' של בני עקיבא. יפית, את היית דוגמה לכך שהשמיים הם לא הגבול, היית חרוצה, פעלתנית, דעתנית ומוכשרת, בשתי ידייך הקמת מפעל חיים של ממש.

"גם בתקופה האחרונה, בה חווית סבל נוראי וקושי רב, והיה קשה לך לדבר, אמרת שאת מסכימה שרק אני אבוא לבקר אותך. את שהקפת את עצמך בכל כך הרבה חברים, שאהבת את כולם, לא היה בך כבר הכח להמשיך ולארח כפי שנהגת כל חייך. המילים האחרונות שלך היו 'למרות הכל - יהיה טוב' - רצית לחזק את כולם. אני בטוחה שבשמיים יקבלו אותך באותה אהבה ענקית שהענקת לכל מי שהכיר אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • ג. יפית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully