וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש בהשראת הפרח החגיגי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 16:49

וגם: פופ אפ חדש ברמת אביב, חנות חדשה ל-AHAVA ברחובות, מוצרי טיפוח היי-טק בדיוטי פרי והסדרה שתביא את הבישול התאילנדי למטבח שלכם

אדמונית בבקבוק

AERINE. יח"צ חו"ל,
AERIN/יח"צ חו"ל

מותג הבישום AERIN, מתחדש עם ניחוח חדש FLEUR DE PEONY . מאחורי המותג AERIN עומדת ארין לאודר, נכדתה של אסתי לאודר וממשיכת המסורת המשפחתית, שייסדה אותו מתוך תשוקה לאסטתיקה, אהבה להיסטוריה ולמורשת, תשוקה לטיולים ולפרחים.

באמצעות קולקציית הבשמים חולקת ארין באופן אינטימי ואישי את חייה וזיכרונותיה, ומעניקה ביטוי ממשי לניחוח שהינו, ותמיד יהיה חלק מחייה וממסורת ארוכת שנים.

הבושם הנוכחי הוא בהשראת פרח הפיאוני (אדמונית) שאהבה מאז ומתמיד בשל יופיו שמוסיף נופך חגיגי לכל אירוע, זו הסיבה שבחרה בפרחי פיאוני בגוון ורוד בהיר לטקס החתונה שלה ולארוחה שאחרי. פרח הפיאוני מעורר אצל לאודר זיכרונות מיוחדים שלעולם לא תשכח. ההשראה לבושם החדש מבית AERIN BEAUTY נולדה מאמונתה במסורת, מהסטייל הבלתי מתאמץ שלה והראייה האסתטית שלה.

AERINE. יח"צ חו"ל,
AERINE/יח"צ חו"ל

FLEUR DE PEONY הוא ניחוח של שמחה ואושר, ניחוח פירותי ופרחוני המרומם את מצב הרוח ומענג את החושים, בניחוח AERIN Fleur de Peony נחשפים תווי בושם החושפים עולם משמח של הדרים רעננים, פרחים מסחררים ותווים עציים חמקמקים. מבנה הבושם מזכיר אינספור שכבות של עלי כותרת של פרח הפיאוני הנערמות זו על גבי זו כמו בד שיפון ענוג. המסע הריחני מתחיל בתווים שטופי שמש ואור של הדרים רעננים מנדרינה תוססת ופומלה פריכה, אקורד ליצ'י מוסיף נצנוץ של עסיסיות מתוקה עם עלי כותרת של יסמין עשיר ותו בשרני של רקפת, ופרחוניות אוורירית.

בלב הניחוח נמצא הפיאוני החושף נשיות מקסימה, המסע ברובדי הבושם מסתיים בסנדלווד מסתורי מסרילנקה, במקביל לתווי אמברוקס זהוב ומושק, כשהוא יוצר תמהיל מושלם של חושניות, חמימות וזוהר. הבקבוק המלבני מעוטר באבן יפהפייה בגוון ורוד רך, מקושט בנגיעות זהובות בסגנון האופייני של AERIN . האריזה עשויה ממרכיבים טבעיים שיצרה האמנית ומעצבת הטקסטיל הלן דילטרי בגוני ורוד רך, מנטה עשירה ואור שמש זהוב בהשראת הגנים הקלאסיים של שנחאי המעניקים תחושה מוארת ורגועה ועיטורי עלים ירוקים, על רקע נוף וורוד.

קולקציית AERIN Fleur de Peony כוללת גם מוצרי יוקרה לגוף ולבית שיצרה ארין, קרם גוף עשיר ספוג בניחוח קליל של Fleur de Peony המותיר עור רך ורווי. בקולקציית הבית נר עשיר בכלי זכוכית ועליו ההדפס המוכר של AERIN Fleur de Peony, מעוטר בסרט משי וורוד בהיר. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, באתר האונליין של אסתי לאודר בחנויות גלאם 42 בים המלח ובירכא, באתר גלאם 42 ובסניפים נבחרים של רשת אפריל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
seperator

ביונסה באדידס

ביונסה ואדידס. יח"צ חו"ל,
IVY PARK/יח"צ חו"ל

מותג adidas חוגג דרופ חמישי לקולקציית IVY PARK עם חנות פופ-אפ ייחודית שנפתחה ל-14 יום בלבד בקניון אביב ברמת אביב. הקולקציה החדשה מאחדת את כל האנשים, ללא קשר לרקע, מעמד, צבע או תפיסה, רק כקהילה המטפחת את העשייה היצירתית של כל אדם.

קולקציית HALLS of IVY איננה מחויבת לתוויות או לפורמטים כלשהם, מדובר במרחב שנמצא בין המקום שבו אנו נמצאים עתה, לבין המקומות בהם אנחנו שואפים להיות. פלטת הצבעים התוססת של adidas x IVY PARK מאופיינת במשבצות גלן, ותפירה ייחודית. הקולקציה עשויה ממגוון בדים וטקסטורות, מקורדרוי פרנץ טרי ועד בדים דמויי עור. יש בה ג'קטים, חליפות ערב, מכנסיים, קפוצ'ונים ועוד מגוון רחב של בגדים לצד אקססוריז ונעליים במספר רחב של מידות.

ביונסה ואדידס. יח"צ חו"ל,
IVY PARK/יח"צ חו"ל

את הקמפיין העולמי מובילים לצד ביונסה: נטליה בראיינט, בתו של קובי בראיינט; אווה פיליפ ודיקון פיליפ, הילדים של ריס ויתרספון; ג'יימס הארדן, וג'לן גרין כוכבי ה-NBA. הקבוצה מציגה את המגוון הרחב של הפריטים, ומראה שלכל אחד יש מקום ב-IVY.

הקולקציה הייחודית תקודם באונליין ובחנויות הנבחרות במלאי מוגבל ובמתכונת רחבה יותר בחנות הפופאפ החדשה שנפתחה בקניון רמת אביב. הקולקציה כמו קודמותיה, נטולת מגדר ברובה וקוראת לכולם ליהנות מהסטייל שנכון להם. טווח המידות שזמין בישראל הוא 2XS-3XL, הקולקציה במהדורה מוגבלת, זמינה באתר הסחר, חנויות נבחרות ובחנות הפופאפ.

seperator

אהבה ברחובות

AHAVA. רותם גלאם לוי,
AHAVA/רותם גלאם לוי

מותג הטיפוח והקוסמטיקה AHAVA, פתח בסוף השבוע חנות חדשה בקניון עופר רחובות מקבוצת קניוני עופר. בסניף המשתרע על-פני כ-51 מ"ר, מוצעות כל קטגוריות המותג לנשים ולגברים, כולל מוצרים חדשים שיצאו לאחרונה למדפים.

AHAVA היא מהחברות המובילות בעולם טיפוח הפנים והגוף, המשלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות. המוצרים נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם. חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת למעלה מ-30 שנים על חקר המינרלים. היא רשמה למעלה מ-15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים אודות תרומתם המובהקת של מינרלים לטיפוח העור. ערכי החברה הם אחריות סביבתית, שמירה על המאזן האקולוגי של ים המלח, טיהור מי שופכין על בסיס טבעי והחזרתם לטבע, עמידה בתקנים בינלאומיים לתעשייה ירוקה, ניהול סביבתי ועוד.

AHAVA. יח"צ,
AHAVA/יח"צ

כל האריזות ניתנות למחזור וכל המוצרים ידידותיים לעור. כל מוצרי AHAVA אינם מכילים פארבנים, דטרגנטים,SLS/SLES , רק חומרי גלם אורגניים מים המלח ™Osmoter, מלחים, בוץ, צמחים, ללא שמן מינרלי, תוצרי נפט, GMOs. כל המוצרים נבדקים דרמטולוגית לרגישות ואלרגיה ומאושרים לשימוש לעור רגיש (היפואלרגני). המוצרים נמכרים בלמעלה מ-30,000 חנויות ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט.

seperator

יופי הייטקיסטי

EISENBERG PARIS. יח"צ חו"ל,
EISENBERG PARIS/יח"צ חו"ל

מותג היוקרה הצרפתי EISENBERG PARIS, מותג משפחתי עם ערכים עמוקים וזהות חזקה, משיק מוצרים חדשים. מאחורי המותג ז'וֹזֶה אייזנברג שיצר ופיתח אותם. המותג מביא סיפור רקע ייחודי בזכות ניסיונו הרחב של אייזנברג בעולם היופי ובמחקר ההיי-טק. למותג מוצרי היי-טק מתקדמים, ביניהם מוצרים לטיפוח העור, איפור, תכשירים להגנה מפני השמש וקולקציות ייחודיות של בשמים לנשים ולגברים.

בימים אלו משיק ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי אייזנברג פריס את START EISENBERG - סדרה חדשה הפונה לקהל נשי וגברי, צעיר, אורבני וחשוף לנזקי הסביבה. הסדרה מכילה 7 מוצרים לחוויית שימוש ראשונית במוצרי המותג עם איכות ותוצאות מוכחות של המותג.

START EISENBERG נלחמת בתופעות יומיומיות אותן אנו חווים: לחץ, עייפות, זיהום עירוני, תזונה לא בריאה ואורח חיים מתוח, המשפיעים בעיקר על עור הפנים. בסדרה יש שילוב מושלם של טבע וחדשנות היי-טק, עם הרכב חומרים פעילים טבעיים כנגד חמצון וזיהום סביבתי. המוצרים נבדקו דרמטולוגית, הם אינם מכילים שמנים מינרליים, פתלטים פרבנים או חומרי צבע, כל אלו מעניקים לעור את הטיפול הטוב ביותר לעור בריא וקורן.

בלב הפורמולה, חומרים פעילים טבעיים ביניהם החיבור של 2 מרכיבי מפתח: פורצלן-ירק ירוק הידוע בתכונות טיפול בפגמי עור ובריאות העור, ותמציות זרעי מורינגה. עץ המורינגה ידוע ביתרונותיו בטיפול ובבריאות העור ומשמש כמטהר ומגן מפני זיהום.

בסדרה 4 מוצרים ייעודיים: PURE MICELLAR WATER; BALANCING CLEANSING MASK, SOS BLEMISHES.

מוצרי START-HYDRA הזנה ליום ולילה, עם יעילות מוכחת. 3 מוצרים ייעודיים: BALANCING ` ;OIL-FREE CARE; ANTI-POLLUTION DEFENCE ו- MOISTURISING DEFENCE MASK.

להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי או באמצעות הזמנה מהבית (תשלום בשדה התעופה) באתר האינטרנט.

seperator

הפיל הכחול

הפיל הכחול סדרת רטבי בלו אלפנט. דניה ווינר,
הפיל הכחול סדרת רטבי בלו אלפנט/דניה ווינר

מותג הפרימיום התאילנדי Blue Elephant מהמוביל בבישול מנות תאילנדיות מסורתיות, ומתמחה במחיות קארי, רטבים ומוצרי איכות לבישול תאילנדי מסורתי, משיק סדרת רטבים חדשה בבקבוק לרגל יום העצמאות של תאילנד שחל החודש, ובכך מרחיב את פעילותו בישראל. המוצרים מצטרפים למגוון גדול של חומרי גלם איכותיים נוספים של המותג כגון מחיות קארי, בסיסים להכנת מרקים תאילנדים וסדרת רטבים תאילנדים מוכנים לאכילה ללא צורך בידע קודם או חומרי גלם ייחודיים.

הסדרה החדשה כוללת 3 רטבים ואריזת אורז יסמין חדשה של 1 ק"ג מה שיאפשר לבשלנים הביתיים להכין מנות תאילנדיות מסורתיות כמו במסעדות המובילות וב- 15 דקות הכנה בלבד. רוטב פאד-תאי-רוטב מוכן להכנה של מנת הדגל התאילנדית, שילוב מושלם של מתיקות וחמצמצות מתאים במיוחד למגוון מתנות מוקפצות; רוטב פלפל שחור- רוטב חריף וארומטי המתאים במיוחד להקפצה של מנות בקר וירקות; רוטב בוטנים תאילנדי- רוטב עשיר וקטיפתי מבוטנים, מחית קארי ומגוון תבלינים. הרוטב מוכן לאכילה ומתאים כרוטב לטבילה, מרינדה לעוף ולשילוב כרטבים לסלט.

להשלמת החוויה מציעה רסטרטו להשתמש בקרם קוקוס 17%-19% או במוצר חדש- מי קוקוס 8%-10% אחוזי שומן נמוכים של חברת Ampawa-מוצרים איכותיים וטריים ללא חומרים משמרים בבקבוק לשימוש רב-פעמי השומר על טריות לאורך זמן, המוצרים מתאימים להכנת תבשילי קארי, מרקים, מנות מוקפצות, שייקים וקינוחים.

הפיל הכחול. דניה ווינר,
הפיל הכחול/דניה ווינר

לקבוצת Blue Elephant תפקיד משמעותי בקידום המטבח המלכותי התאילנדי למעלה מ-35 שנה. מייסדת הקבוצה Nooror Somaney-Steppe הקימה את החברה כשחיה בבריסל בה היה מחסור בחומרי גלם תאילנדים שדחף אותה להקים מפעל לייצור מחיות ורטבים באיכות גבוהה. תחילה, המוצרים שירתו את רשת המסעדות Blue Elephant ברחבי העולם ולאחר כמה שנים החלו להיות משווקים לצרכן הפרטי.

כדי להבטיח איכות וטריות, המפעל הוקם בסמוך לשוק הסיטונאי בבנגקוק והמותג הפך לסמן של איכות וטריות יוצאות דופן. להשיג ברשתות AM:PM, אניס, שופרסל אונליין, סטופמרקט ומעדניות נבחרות. ובאתר היבואן רסטרטו.

seperator

מלכת הכרם

חברת הכרם. יח"צ,
מלכה CHOUFFE/יח"צ

במסגרת חגיגות ה-100 להיווסדה של חברת הכרם, ממשיכה החברה לייצר שיתופי פעולה מעניינים. כך נולד שת"פ ייחודי בין מבשלת CHOUFFE הבלגית ומבשלת מלכה הישראלית שהוליד את הבירה "מלכה CHOUFFE" - בירה בסגנון בלונד אייל בלגי, במהדורה מוגבלת וחגיגית.

השת"פ נוצר בעקבות פניית נציגי חברת הכרם לתאגיד "דובל מורטגט", בבקשה לייצר בירה חדשה עם אחת המבשלות המקומיות בישראל. מבשלת ד'אשוף שנוסדה בעיר אשוף, בלגיה ב-1982, מייצרת בירות בלגיות עם טוויסט כמו שוף צ'רי-בירה עם דובדבני מורלו עסיסיים; שוף נייס-המהדורה החורפית והמתובלת של שוף ועוד. בדומה לשוף, גם מבשלת "מלכה" מייצרת בירות קלאסיות עם טוויסט מודרני.

הקשר עם מחלקת השיווק והייצור של המבשלה נוצר במהלך תקופת הקורונה וההחלטות על המתכון ושם הבירה נעשו בזום. התהליך המרתק היה העבודה על התווית, סמל הבירה-הגמד הקטן גנום (Gnome) המזוהה עם המצנפת האדומה שהוא חובש לראשו, ניתן לשוף בעקבות אגדה כי ביער הסמוך היו גנומים-שוף בפלמית, שייצרו בירה. הרצון היה להשתמש בגמד המוכר ולשלב בין הסיפור שלו ולזה של "מלכה", וכך נוצר סיפור התווית של "מלכה CHOUFFE" עם איור הגמד הקטן שיוצא מהמבשלה והולך לארמון המלכה עם כוס בירה ביד עבורה, בתחתיתה המפית לוגו "מלכה".

הבירה בוקבקה בבקבוקי בירה בלגיים של בירות "שוף", הידועים בצורתם האייקונית. לבירה בסגנון בלונד בלגי, מראה זהוב ומעט מעונן עם ראש קצף יציב ומרשים, ארומה נעימה ומעקצצת, עם רמזים לקליפות תפוז וציפורן. טעמה נגיש, פירותי ומתובל והסיומת מעט מרירה.

seperator

בירה במדבר

מבשלת נגב. יח"צ,
DESERT HAZE/יח"צ

עוד מחגיגות ה-100 לחברת הכרם: בירה חדשה, שת"פ נדיר וייחודי בין מבשלת נגב-למבשלה הדנית מיקלר, שהוליד את הבירה החדשה DESERT HAZE. בשיח בין אנשי הבירה, הוחלפו מתכונים, רעיונות וקריאטיב והוחלט על המתכון והשם הסופי של הבירה שיוצאת במהדורה מוגבלת, חגיגית וכשרה.

DESERT HAZE היא בירה בסגנון ניו-אינגלנד פייל אייל, סגנון מודרני וטרנדי. היא בהירה, בעלת מרקם מעונן וקרמי הודות לשיבולת השועל ושיפון שהתווספו ללתת השעורה. זני הכשות הייחודיים תורמים לבירה ניחוחות של פירות טרופים כמו מנגו, פפאיה וגויאבה.

על העיצוב קית' שור, מאייר הבית של מיקלר, שמספר את סיפורו של הנרי במדבריות הארץ המובטחת, בכדי לשמור על האופי הכשותי של הבירה, ואי חשיפתה לשמש, האריזה היא פחית ססגונית, קומפקטית וסביבתית.

seperator

משחק הכיסאות

ZAGA. סטודיו מעיין,
ZAGA/סטודיו מעיין

רשת ZAGA המתמחה בפינות אוכל משיקה קולקציית כיסאות חדשה לכבוד 2022 שבפתח. מככבים בה כיסאות דמוי עור מודרניים במבחר צבעים לצד כסאות במראה קלאסי עם נגיעות מודרניות. קשת הצבעים כוללת גוני צהוב, ירוק, שנהב, לבן, תכלת, ירוק זית, אפור או שחור. החומרים: עץ או מפלסטיק, והם גבוהים או נמוכים, מתאימים לכל סגנון, עיצוב, חלל, פינה ותקופה. יש כיסאות מרופדים-טרנד שחזר לאופנה ויש שלא. המושב והרגליים עשויים מעץ או מתכת, כולם נוחים, איכותיים ומרשימים.

ZAGA. סטודיו מעיין,
ZAGA/סטודיו מעיין
seperator

עיצוב בר קיימא

אי.די. דיזיין. מנחם עז,
אי.די. דיזיין/מנחם עז

רשת העיצוב הבינלאומית IDdesignמשיקה קולקציית רהיטים ופרטי עיצוב לבית לסתיו חורף 2021-2022 שליקט ועיצב אורן נורי, מנהל הסחר והמעצב הראשי של הרשת. בקולקציה פריטים שהמכנה המשותף שלהם הוא העמקת טרנד ה-Back to Nature מגמה מובילה בסצנת העיצוב העולמית.

בקולקציה ריהוט פנים עם ריפודים במרקמים מחוספסים וגסים כמו בדי בוקלה, קטיפה, קורדרוי, לאמה ופרווה סינטטית. המראה הדרמטי מתווסף לטרנד ה-COZY ומציע פריטי רביצה מזמינים, כורסאות וספות שזלונג עם קווי מתאר מעוגלים, למראה הרמוני, זורם ורך.

כחלק מהחזרה לטבע, לבסיס, הצבעוניות השולטת היא בגוני ירוק ומרווה, צבעים נועזים וחמימים כמו צבעי קפה, שמנת, טרה-קוטה וגוני אדמה, טרנד שנותן מקום של כבוד לחומרי גלם טבעיים כמו קש ועץ. מהות הקולקציה היא להכניס שקט ורוגע למרחב הפרטי שלנו עם עיצוב על זמני וטוויסט עכשווי בפריטים שימושיים ואיכותיים. הקולקציה מכניסה את הטבע הביתה עם רהיטים ואביזרי עיצוב.

השימוש בחומרים טבעיים במקום חומרים פלסטיים מתחבר לטרנד החזרה לטבע בפרטי הקולקציה השונים כמו כורסא בעיצוב מודרני המרופדת בבד ממחזור מאלפי בקבוקי פלסטיק. בקולקציה מגוון שולחנות וכסאות אוכל, ספות וכורסאות, שולחנות עבודה למשרד הביתי וריהוט משלים.

בנוסף מציעה הרשת קולקציית אביזרים וורסטילית הכוללת אביזרים לעיצוב הבית במנעד סגנונות עיצוב. העונה ניתנת לראשונה במה למעצבים ישראלים וביניהם גופי תאורה של מותג STUDIO COZI המציע גופי תאורה ייחודים, כדי חרס במראה עתיק, כדים פיגורטיביים בגוני חמרה עמוקים, פסלים אתניים ופסלים אפריקאים, כלי נוי מינימליסטיים בגימור זהב, זרי פמפס, עציצים ירוקים עזים, מראות, תמונות ועוד.

רשת IDdesign מציעה קולקציה המתבססת על 'מגוון גדול-כמות קטנה' -מגוון רחב של פריטים ומלאי קטן, במטרה לאפשר לרשת להתחדש תדיר בטרנדים משתנים ומגוונים שמככבים בסצנת העיצוב העולמית. להשיג באולמות התצוגה ובאתר סחר אונליין חדש שהושק לאחרונה.

seperator

פופ אפ זהב

דייסון. דייסון,
דייסון/דייסון

ב.נ.ז.כ סחר-היבואנית הרשמית של מותג Dyson בישראל, תפעיל במהלך חודש דצמבר בקניון הזהב בראשון לציון, מתחם POP UP יוקרתי של ביוטי וסטיילינג למוצרי טיפוח שיער מתוצרתה המתקיים במקביל בעולם. המקום מציע הדרכות והתנסות מעשית במגוון מוצרי המותג על-ידי מעצבי שיער מקצועיים ושגרירי המותג שעברו הדרכות בינלאומיות.

במתחם ניתן לקבל ייעוץ והדרכה לעיצוב שיער עם מוצרי עיצוב השיער של המותג ביניהם: מייבש השיער Dyson Supersonic‎ לייבוש חזק ומהיר, ללא שימוש בחום קיצוני לסוגי שיער שונים, מגן ושומר על הברק הטבעי של השיער, שקט יותר מאחרים וקל משקל; מעצב השיער Dyson Airwrap מעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני באמצעות מנוע דיגיטלי יעיל יוצר את "אפקט הקואנדה", שמסייע לעצב את השיער בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער; מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, לעיצוב מתקדם והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. מתאים לכל סוגי השיער, עם טכנולוגיית בקרת החום החכמה של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות.

seperator

ניחוח טבעי

SeboCalm. חן ברקוביץ,
SeboCalm/חן ברקוביץ

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סדרת דאודורנטים חדשה ללא אלומיניום וללא אלכוהול לעור רגיש ב-3 ניחוחות מרעננים: MUSK , COOL GREEN , Fragrance free דאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול, המותאם במיוחד לעור רגיש. הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית, המעניקה תחושה רעננה והגנה אפקטיבית, הוא מועשר בעמילן טפיוקה להרגעת העור ובמגנזיום, מינרל המסייע בהפחתת הזעת יתר, נספג בעור בקלות ובמהירות ולא משאיר תחושה דביקה או כתמים, מעניק רעננות והגנה אפקטיבית לאורך היום מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של אזור בית השחי.

מתאים לכל סוג עור ובעלי כולל עור רגיש. להשיג ברשת סופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי, באתר המכירה של המותג סבוקלם.

seperator

טסים בטוחים

סופר-פארם החלה במתן אישורים המותאמים לדרישות החדשות עבור הטסים לארה"ב, מדובר באישור שניתן לאחר בדיקת אנטיגן המבוצעת בסניפי סופר-פארם ומותאם לדרישות של הרשויות בארה"ב אשר נכנסו לתוקף החל מה-6.12.21. בנוסף, כלל תוצאות בדיקות ה-pcr אשר יבוצעו החל מהשעה 10:00 בסניפי סופר-פארם, ימסרו לנבדקים עד השעה 10:00 ביום למחרת, תוך פחות מ-24 שעות. את עמדות הבדיקה של סופר-פארם ניתן למצוא בפריסה ארצית ב-24 סניפים, בעלות של 119 שקלים או 89 שקלים למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל, מחיר בדיקת אנטיגן 59 שקלים. ניתן להגיע לבדיקה בסניפים גם בימי שבת וללא צורך בקביעת תור ייעודי. בנוסף, בעמדות הבדיקה ניתן להיבדק לטובת הפקת תו ירוק וקיצור הבידוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully