וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריות לשלום: המיזם העסקי החדש בירושלים

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 15:43

גירל פאוואר נוסח ירושלים: מיזם חדש מכשיר יהודיות וערביות לדירקטוריות במשק הישראלי. המיזם שמפגיש את הנשים מצדיה השונים של העיר נועד לקדם את הנשים לתפקידי מפתח תוך הכרת הנרטיב של האחרת.

על רקע המתיחות בין ערבים ליהודים בירושלים, נשים יהודיות וערביות מוכיחות שאפשר גם אחרת. במהלך חצי השנה האחרונה, 16 נשים יהודיות ו-16 נשים ערביות מהעיר ירושלים התכנסו למפגשים שנעדו להכשירן להיות דירקטוריות בחברות מובילות במשק הישראלי, אך עם אפיון מיוחד, הכרת האחרת, הנרטיב של הצד השני ודו קיום.

מפגש דירקטורית לשלום. יחצ,
גשר לשיח ודו קיום/יחצ
מפגש ערבי ישראלי בירושלים. יחצ,
משפרים את השיח וההכלה/יחצ

במסגרת הפרויקט, אותו יזם והוציא לפועל המכון היהודי ערבי שליד ההסתדרות, השייך להסתדרות העובדים בישראל, למדו הנשים נושאים מגוונים בהם: הממשל התאגידי, יחסים פיננסיים, אתיקה, הכרת שוק ההון, התנהלות הדירקטור ותפקידו המרכזייים וכמו כן תכנים של קירוב ושיתוף בין היהדוים לערבים.

ביום ג' האחרון הגיע הקורס לסיומו בטקס מרגש שנערך בבירה. ל-32 הדירקטוריות הטריות הוענקה תעודה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מפגש דירקטורית לשלום. יחצ,
כן, בסוף גם נוצרים קשרים אמיצים/יחצ

מנהלת הפרויקטים במכון היהודי ערבי סילבנה גראיסי: "מדובר בקורס ייחודי המיועד לנשים עצמאיות, יהודיות וערביות בהרכב שווה מתוך מטרה לקדמן לעמדות מפתח בשוק העבודה, וליצירת אינטרקציה בניהן ע"י רקימת יחסים חברתיים-כלכליים למען החיים המשותפים בישראל".

במהלך טקס הסיום נרשמה התרגשות גדולה בין הבנות, שהפכו לחברות קרובות. מנכ"ל המכון היהודי ערבי פארוק עמרור סיכם: "מדובר בפרויקט מרגש שנועד להעצים נשים משני המגזרים ולחבר ביניהן. הנשים הן הגשר לשיח, אחווה וקירוב בין הדתות. יו"ר הסתדרות העובדים ארנון בר דוד שם לו למטרה לא רק לקדם את מעמד העובד בישראל אלא לגרום לכל מגזר או מגדר להרגיש שווה ושייך".

הקורס התקיים במרחב ירושלים בהסתדרות בסיוע היו"ר דני בוניפיל וגדיר עונאלה, מזכירת איגוד מקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • דו קיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully