וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 10:57

GUERNIER משיק חווה אורגנית והמותג האורגני, ecoLove, עובר לאריזת 5 ליטר, TOUS, המותג עם הדובי, מרענן עם ניחוח חדש, ב-Daily's של סופר-פארם מעשירים את התפריט, ריבוק משיק דרופ בשת"פ מרגש, מותג בירה צרפתי חוגג את יום הקרואסון הבינלאומי וב"אסם" יוצאים מהקופסה

יוקרה בבקבוק קולקציית הבישום החדשה של אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
יוקרה בבקבוק קולקציית הבישום החדשה של אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

יוקרה בבקבוק

מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר משיק קולקציית בשמי יוקרה הכוללת 8 ניחוחות בהשראת רגעים מרגשים בטבע, ניחוחות הסוחפים אותנו למחוזות קסומים המעוררים את החושים.

ב-1953, אסתי לאודר יצרה לראשונה את שמן האמבט Youth-Dew וחוללה מהפכה בתעשיית הבישום, היום, 75 שנים אחרי, מותג אסתי לאודר ממשיך את המורשת של לאודר המייסדת ומשיק קולקציה של 8 בשמי יוקרה, כל ניחוח נרקח על-ידי אמן בישום אחר בעל שם עולמי, שנושא אותנו למחוזות קסומים שטרם התגלו, התוצאה-קולקציה שהיא חוויה מעוררת פליאה, התרגשות וחושניות בהשראת הרגעים המרגשים בטבע, שלוקחת אותנו למסע מרתק ומרגש בין זוהר השקיעה, המסתורין של הפרחים המוארים באור ירח והשמחה והחמימות של אור השמש. כל בושם נרקח ממרכיבים משובחים המשפרים את מצב הרוח, מציתים את הדמיון ונותנים דרור לחוויה חושית מועצמת, הטבע והמדע משלבים כוחות ומפיחים חיים ברגעים בלתי נשכחים. טכנולוגיית ScentCapture Fragrance Extender™ חדשה ובלעדית לאסתי לאודר, מגבירה את עמידות הניחוח ובמטיחה כי התזה אחת של הבושם והניחוח ישרוד עד 12 שעות.

כל אחד מהניחוחות בקולקציית היוקרה הודגם בניסויים נוירו-חושיים בלתי תלויים כמעורר רגשות ספציפיים באנשים הנמשכים לניחוחות אלה בשילוב כוח הדמיון של המשתמשת ופותחים עולם. בשמי הקולקציה: -Tender Light בושם הדרי ירוק, מעורר, מאיר וממריץ ומותיר תחושת חיוניות קורנת בזכות אקורד תה סיני, ברגמוט ואיריס פלורנטיני חמים; Sensuous Stars ניחוח פירותי המכיל שזיף סיני, איריס ולבנדר צרפתי, משרה רוגע ושמחה; Dream Dusk -ניחוח פרחוני ימי עם תווי פריחת דובדבן, ניצני ענבי שועל וגרניום, משרה התרוממות רוח ועליצות. Radiant Mirage-בושם פרחוני לבן, של יסמין סמבק, סנדלווד ופצ'ולי, ניחוח אופטימי ומרגש; Desert Eden-ניחוח פרחוני עצי עם תווי סנדלווד, וורד טורקי ולבונה, משרה בטחון ואנרגיה; Blushing Sands -ניחוח וטיבר עצי עם פלפל ורוד ואקורד מושק, ניחוח מרגיע וחושני; Paradise Moon-ניחוח עור פרחוני עם 3 זני אוסמנתוס ושמן הדרים ואקורד עור משרה שמחה וביטחון; Infinite Sky ניחוח ענבר מתובל ופירותי עם תווי פלפל סצ'ואן ווניל ממדגסקר, leatherwood משרה ביטחון וחושניות. הבקבוקים שעוצבו במיוחד לקולקציה, עשויים זכוכית ויש להם צורת חליל המעוטר בחבל מוזהב, בהשראת האריזה שיצרה לאודר ושמורה בארכיון החברה.

כל אחד מהפרטים שעליו, מסמל מחווה לאחד המרכיבים החשובים במורשת המותג אסתי לאודר, אשר קיבל פרשנות מודרנית. לכל בקבוק מוצמדת לוחית ועליה סמל ייחודי המייצג את המרכיב המנצח של כל אחד. הפקק מגנטי וחרוטות עליו האותיות EL בהשראת הלוגו המקורי של אסתי לאודר. ניתן גם לרכוש את כל הקולקציה בבקבוקונים קטנים. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, באתר האונליין של אסתי לאודר.

יוקרה בבקבוק אסתי לאודר, האישה והמותג. יחסי ציבור,
יוקרה בבקבוק אסתי לאודר, האישה והמותג/יחסי ציבור

דובי מאוניקס

מותג התכשיטים הנחשק TOUS עושים זאת שוב, הפעם עם אחד הפריטים האייקונים שנוצרו אי פעם על-ידי TOUS - קולקציית ONYX בשילוב סמל הדובי האהוב והמוכר.

NEW Tous LoveMe THE ONYX PARFUM הוא הגרסה החדשה לבושם האהוב LOVE ME בפרשנות מסקרנת ומפתיעה. הבושם החדש לאישה LoveMe ONYX, מעוצב כתכשיט, הברק של אבן האוניקס השחורה, בשילוב מסגרת דובי בצבע כסף מטאלי, המשדר אלגנטיות מפתה. עוצמת תווי הריח היא השתקפות של עוצמת אבן החן, ONYX, ממנה נלקחה ההשראה. הניחוח משלב סחלב שחור ועדינות חושנית של פרח האדמוניות, אשכולית אדומה, ואגוזי לוז, זרעי וניל בשילוב מתוחכם של ניחוח עצי נועז.

הניחוח פרחוני, אוריינטלי ופירותיי מעודן וממכר ומשלב אשכולית אדומה, פרח הזייפן, עץ האלגום, וטיבר ווניל. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות, בחנויות הבוטיק של TOUS ובאתר הסחר CHOZEN .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דובי מאוניקס בושם של tous. יח"צ חו"ל,
דובי מאוניקס בושם של tous/יח"צ חו"ל

סחלבים לפנים

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מרחיב את סדרת הטיפוח האורגני לעור הפנים Bio, ומשיק קרם לילה המבטיח שיפור במראה העור במהלך הלילה.

הקרם מעשיר, משיב חיים וגמישות לעור ומבטיח מראה עור רענן והפחתה במראה הקמטים בבוקר. הקרם מבוסס על שמן לבנדר אורגני הידוע בתכונות המסייעות בשיקום העור; שמן ארגן; חומצה היאלורונית ממקור צמחי; ושמן חוחובה. הקרם מכיל פורמולה טבעונית-אינה מכילה רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי, ורכיבים ממקור אורגני: 31% מהרכיבים מחקלאות אורגנית, 98% מהרכיבים ממקור טבעי.

גרנייה מחויב ל"יופי ירוק", ובהמשך לצעדיו הסביבתיים, צנצנת ואריזת הקרם ניתנות למיחזור. להשיג ברשתות הפארם, בתי כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

סחלבים פנים קרם לילה של גרנייה. יחסי ציבור,
סחלבים פנים קרם לילה של גרנייה/יחסי ציבור

מבהירים עניין

מותג הקוסמטיקה המקצועי הבינלאומי SR COSMETICS, משיק את WHITE BRIGHT- קרם הבהרה מסדרת הסחלבים, המסייע בתיקון מראה כתמים כהים בעור ומניעת כתמי היפר פיגמנטציה בכל הרמות.

הקרם מסדרת מוצרים טבעיים הגלומים בצמחי מרפא בשילוב תמציות מולקולריות שהופקו מצמח הסחלב, ומתאים לכל סוגי עור וגוניו, כולל גב היד, דקולטה, נשים בהריון, מניקות. הקרם מפחית באופן נראה לעין את חוזק הכתמים הכהים בעור, בשימוש יומיומי ממושך, גוון העור הופך לאחיד וקורן, ונראה שיפור בבהירות גוון העור.

הקרם מכיל: שמן אורכידיאה, תמציות דומדמניות שחורות ושמן קנאביס אורגני בכבישה קרה, המפעילים רצפטורים התורמים להבהרה, הרגעה, צמצום במראה הקמטים, העלאה ברמת המיצוק והאלסטיות של העור. ייעוד נוסף של הקרם הינו טיפול בריפוי בעיית פצעי אקנה, ועיכוב תהליכי הזדקנות עור הפנים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה בכל רחבי הארץ או באתר.

מבהירים עניין קרם הבהרה של SR Cosmetics. יחסי ציבור,
מבהירים עניין קרם הבהרה של SR Cosmetics/יחסי ציבור

שת"פ אופנתי

ענקית הפיטנס Reebok יוצאת בשת"פ חדש עם BAPE-מותג ההלבשה היפני שהטריף את העולם. כחלק מהשקה יושקו שני דגמים אייקונים של המותג REEBOK שעוצבו בסטייל יפני ובעיטורי הכוכב המזוהה עם מותג BAPE.

הנעליים לנשים ולגברים בעיצובים מיוחדים לדגמים המוכריםClub C ו- Instapump Fury. את BAPE - A Bathing Ape, מותג אופנה יפני, הקים ב 1993 אמן ניגו, מעצב אופנה יפני, מפיק ויזם באורה-הראג'וקו, והמותג מתמחה בפריטי לבוש שונים בהשראת אופנת הרחוב של שנות ה-90 ובשלל קולקציות צבעוניות ושיתופי פעולה ייחודים עם מותגים אחרים כמו בובספוג, דמויות קומיקס של מארוול, נינטנדו, DC Comics והלו קיטי.

במסגרת השת"פ יושקו שני זוגות נעלי סניקרס: Club C- הנעל המוכרת שמקבלת שדרוג מיוחד בדמות סמל כוכב המזוהה בכל נעלי BAPE על גפת הנעל, שילוב של עור לבן נקי עם תפרים מנוגדים בצבעי אדום וכחול. מלבד המיתוג הרגיל של reebok, סימוני BAPE STA מופיעים על תג הלשון ובעקבי הנעליים. Instapump Fury- הדגם החדש מעוצב בצבעי קמופלאז' ירוק, אדום וכחול, כאשר שתי הנעליים שונות בצבען, בנעל אחת הצבע המוביל הוא כתום בנעל השנייה הצבע המוביל הוא סגול. על כפתורי ה- PUMP מככב סמל הקוף המפורסם של חברת BAPE. שיתוף הפעולה בין שתי המותגים הינו טבעי ונדרש, לאחר מגוון שת,פים ייחודיים של REEBOK אשר סחפו את העולם ואזלו במהרה מהמדפים. להשיג באתר הסחר והמלאי מוגבל.

שתפ אופנתי reebok x BAPE. יח"צ חו"ל,
שתפ אופנתי reebok x BAPE/יח"צ חו"ל

על קרואסון ובירה

בימים אלה כשפריס נראית רחוקה, מותג הבירה הצרפתי '1664 BLANC , משיק במלון האסמבלאז' בתל-אביב, פופ-אפ צרפתי לכבוד יום הקרואסון הבינלאומי שיחול ביום ראשון 30.1.22.

הפופ-אפ יפעל במשך 5 ימים, ובמהלכו יוגשו קרואסונים מלוחים ומתוקים של הקונדיטור ערן שוורצברד, לצד הבירה הצרפתית '1664BLANC ', התפריט יכלול 6 קרואסונים, 2 מלוחים ו-4 מתוקים שיוגשו לצד בירה BLANC 1664, ובכל ערב יערך מופע אומנתי מתחלף. מי שמעדיף שהקרואסון והבירה יגיעו אליו, ניתן להזמין דרך אפליקציית WOLT מארזים ייחודיים של שני קרואסונים לבחירה ושני בקבוקי BLANC 1664. בין הקרואסונים שיוגשו: פחם ניסואז- קרואסון פחם במילוי טונה צרובה ,עלי רוקט, עגבניות, פלפל אדום קלוי, תפו"א בשמן זית ופטרוזיליה, בצל אדום, ביצה קשה, צלפים וזיתים ברוטב ויניגרט חרדל; שוק אווז קונפי עשוי בצלייה איטית עם תפוחי עץ ,קינמון, ציפורן ועלי תרד צרובים; מלבי אוכמניות עטוף בשערות קדאיף במילוי קרם מלבי וקונפי אוכמניות. שוורצברד יצר לטובת הפופ-אפ של בלאנק 1664, קרואסונים ייחודיים שיתאימו וישתלבו עם הבירה.

הלוקיישן הנבחר, מלון בוטיק האסמבלאז' ברחוב אלנבי בתל-אביב, ידוע בזכות הגלריה לאמנות המוצגת ברחבי המלון עם תערוכות, מופעים, ומוזיקה חיה. במהלך הפופ-אפ, ניתן יהיה ניתן ליהנות מתערוכת יחיד של אלדד רפאלי. Blanc 1664 היא בירת חיטה הדרית צרפתית, בעלת גוון זהוב, בהירה ומעוננת עם ראש קצף לבן ויציב ששומר על טריותה לאורך זמן. הבירה קלילה ומרווה, בעלת 5% אלכוהול ואיזון מושלם בין פירותיות מתקתקה, ניחוח הדרים מרענן ומרירות מעודנת. בירת Blanc 1664 מביאה ניחוח צרפתי של אלגנטיות, הנאה מהחיים, אומנות וקולינריה. הבקבוק הכחול של Blanc 1664 הוא ייחודי ומעוצב ברוח מגדל אייפל ומעוטר בצבעי הטריקולור הצרפתיים, המקנים לו מראה יוקרתי ובולטות.

קרואסון ובירה פופאפ blank1664 ליאל סנד ורן בירן. ליאל סנד ורן בירן,
קרואסון ובירה פופאפ blank1664 ליאל סנד ורן בירן/ליאל סנד ורן בירן

קר בחוץ חם בפנים

מותג דייליס Daily's מבית סופר-פארם מחמם את החורף ומשיק תפריט חורף חדש עם מגוון מנות חמות וסלטים חדשים שתכנסנה לכל סניפי ,Daily's כשקשת המחירים נעה בין 35 ל-45 שקלים. בתפריט ה- Daily's לחורף מוצעות מגוון מנות בשריות וצמחוניות שמצטרפות למנות הקיימות במגוון.

אוהבי הבשר יוכלו ליהנות ממנת סלופי ג'ו-טורטיה במילוי בשר טחון, חצילים ופלפלים קלויים עם ירקות טריים, או מנת נודלס מוקפץ-רצועות פסטה עם נתחי בשר בקר וירקות מוקפצים. אוהבי הדגים ייהנו מפילה דג בורי עם שעועית ירוקה מוקפצת ופלחי תפוחי אדמה מטוגנים, מי שמעדיף אלטרנטיבה נטולת בשר, יוכל ליהנות מנודלס טבעוני-רצועות פסטה עם נתחי סויה וירקות מוקפצים, בנוסף יוצעו שני סוגי סלטים חדשים: סלט ירושלמי-סלט ירקות טריים עם חצילים קלויים וגרגרי חומוס, וסלט רוקפור -סלט ירקות טריים עם אגסים וגבינת רוקפור.

החנות הראשונה של פורמט Daily's נפתחה באפריל 2021, והיוותה כניסה ראשונה של סופר-פארם לתחום המזון הטרי, כיום פועלות תחת הפורמט 5 חנויות: בהרצליה פיתוח, שרונה תל-אביב, יגאל אלון תל-אביב, ירושלים, ובמתחם הבורסה ברמת גן. חנויות ה- Daily's מציעות מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" - GRAB & GO, במשרד, בבית או בכל מקום. סופר-פארם מונה כ-270 חנויות בישראל בפריסה ארצית.

קר בחוץ חם בפנים ארוחות של Dailys אנטולי מיכאלו. אנטולי מיכאלו,
קר בחוץ חם בפנים ארוחות של Dailys/אנטולי מיכאלו

טבעי וטבעוני

מותג חטיפי הבריאות FREE, משיק גרנולה קקאו וקפה עם אגוזים, מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר או שמן, המוצר טבעוני ועשיר בסיבים תזונתיים, כשמקור המתיקות הינו סילאן טבעי.

לגרנולה טעם עשיר וייחודי של קפה וקקאו, והיא משלבת מרירות מעודנת. מתאים לאכילה עם יוגורט או חלב, כחטיף בריאות עם פירות, או לנשנוש ישר מהשקית. האריזה נוחה לשימוש ובעלת סגירה חוזרת כך שהטריות נשמרת לאורך זמן.

הגרנולה החדשה מצטרפת לסדרת הגרנולה הקיימת: גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס- עשירה בחלבון (16% חלבון!) - וללא מדבקת סימון תזונתי, וגרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות עם המתקה טבעית של סילאן, פריכה במיוחד.

טבעי וטבעוני גרנולה של free. יחסי ציבור,
טבעי וטבעוני גרנולה של free/יחסי ציבור

פיצה בוקס

קבוצת המסעדות האיטלקית פיצה פורטו משיקה ערכת פיצה DIY אידאלית לתקופת הבידודים והעבודה מהבית. הערכה מכילה את כל חומרי הגלם האיכותיים להכנת פיצה ביתית והיא אידיאלית לאפייה בטאבון ביתי או בתנור.

כל ערכת Pizza Box מכילה: 2 בצקים מקמח דורום (ניתן להזמין ערכה עם בצק ללא גלוטן), רוטב עגבניות/רוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, שתי תוספות, קמפרי סודה ומתכון, כשאופן ההכנה מפורט בסרטון ייעודי. ערכות פיצה בוקס נמכרות באתר האונליין של פיצה פורטו, לפי אזורי החלוקה הרגילים, ובכל סניפי הרשת.

פיצה פורטו נוסדה ב-2017 עם הקמת המסעדה הראשונה במתחם איירפורט סיטי, היום, מונה הקבוצה 4 מסעדות המציעות Value for Money . עכשיו המסעדות שהתפרסמו בטאבון ענק אותנטי שיובא מאיטליה, מביאה את החוויה הביתה, לערים ולשכונות שמחוץ לתל אביב, עם רשת משלוחים חזקה ואתר אונליין מתקדם ונגיש, ומערכת הזמנות יעילה שהתפתחה בשנות הקורונה ותרמה רבות להצלחת הרשת.

פיצה בוקס DIY קבוצת פיצה פורטו. ניצן רובין,
פיצה בוקס DIY קבוצת פיצה פורטו/ניצן רובין

אחלה נשנוש

אז נכון שהכי מתבקש לנגב חומוס וטחינה עם פיתה, אבל שטראוס מביאה את הדבר הבא, ומשיקה חומוס פלפל חריף עם מיני קרקרים, וטחינה קרם חצילים עם מיני פריכיות באריזה נפרדת המוצמדת למכסה.

מותג "אחלה", ממובילי קטגוריית הסלטים בישראל, נכנס לסגמנט הנשנושים עם סדרה חדשה המציעה מארזי סלטים וממרחים בתוספת "טופ" עם מגוון "דיפים", אחלה נשנוש הוא פורמט המציע ארוחה קטנה מהצומח המבוססת על קטניות. ממרחי הקטניות וסלטי אחלה מיוצרים במפעל אחלה בכרמיאל ופותחו על-ידי צוות טכנולוגי המזון של חטיבת האוכל של שטראוס, בליווי שף הבית יניב גור-אריה.

בשנה האחרונה חל גידול משמעותי באנשים הבוחרים לשלב בתזונה היומיומית שלהם מזונות מהצומח, כחלק ממגמת הפחתת צריכת המזונות מהחי, אחלה הרחיבה בשנה זו משמעותית את היצע המוצרים, ופיתחה סדרת ממרחים ייחודית המביאה מגוון מרקמים וטעמים חדשים לחומרי הגלם המוכרים. הפורמט החדש מרחיב את היצע הפתרונות לנשנוש טעים ומזין מהצומח, והוא יהיה נגיש במגוון נקודות מכירה בפריסה ארצי.

אחלה נשנוש סלטי שטראוס. סטודיו שטראוס,
אחלה נשנוש סלטי שטראוס/סטודיו שטראוס

חטיפים הפוכים ומבולגנים

לכבוד 2022, החליטו באסם לצאת מהקופסה, ויצאו בבשורה חדשנית ופורצת דרך, במבה במילוי בגרסת INSIDE OUT, לראשונה הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים, הטעם הייחודי והשילוב בין נוגט לחמאת בוטנים, מעניקים חוויה כפולה ומפנקת לאוהבי במבה במילוי.

במבה INSIDE OUT זכתה בציון הגבוה ביותר במבחני טעימה של בני נוער כמוצר אהוד במיוחד, מדובר בהשקה ייחודית עבור מוצר נחשק שמושק בעקבות אהדת צרכנים לבמבה נוגט המוכר ואהוב. אל הבמבה מצטרפים מגוון חטיפים ומיקסים חדשים שימכרו במהדורה מוגבלת ביניהם: ביסלי קראנצ' מיקס, ביסלי בלאגן מיקס, ואפרופו בטעם לחם שום. אחת המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים היא שילוב בין מרקמים וטעמים, והמוצרים החדשים נותנים מענה לחוויית אכילה באופן אמוציונלי ובאופן סנסורי.

מהדורה נוספת של ביסלי בלאגן מיקס, ביסלי ברביקיו, דובונים ופיצוחים. מיקסים שנבחרו על-ידי הצרכנים בסקר שנערך ברשת, מדובר בשילוב טעמים ומרקמים וצריכה חברתית. המיקסים נמכרים במהדורה מוגבלת. אפרופו לחם שום-טעם בועט אבל אלגנטי שבמבחני טעימה, השיג תוצאות מצוינות ונתפס כטעים, אטרקטיבי ויזואלית. כל החטיפים יימכרו בגדלים שונים.

חטיפים מבולגנים והפוכים של אסם. סטודיו אסם,
חטיפים מבולגנים והפוכים של אסם/סטודיו אסם

תה עם ערכים

מותג חליטות הצמחים והפירות "פומפדור" מבית תיקנה, משיק קמפיין לחודשי החורף תחת הסיסמא: Pompadour expect more, המדגיש את ערכי המותג ויתרונותיו: חברה וותיקה עם שם עולמי, מספר 1 במכירות חליטות צמחים ופירות בעולם, מותג מוביל בשוק האירופאי, מגוון עשיר של טעמים, איכות בלתי מתפשרת, תערובות הנבחרות על-ידי טועמי תה מומחים, חומרי גלם מוקפדים ועוד.

האגרונומים של פומפדור עוברים בין 15,000 מטעי תה בעולם ומחפשים את עצי התה המובחרים ביותר, ושמים דגש על כל שלב ושלב כדי לתת לצרכן את ספל התה המושלם. מותג "פומפדור" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ, ומוצרי התה שלו מיוצרים על-ידי חברת התה הגרמנית TEEKANNE עם מורשת תה של למעלה מ-130 שנה בעולם. TEEKANNE הייתה החברה הראשונה שהציגה את תיון התה, ומאז הפכה לאחת מחברות התה מהגדולות בעולם, ומגוון החליטות שלה הן בין הנמכרות ביותר באירופה.

תה עם ערכים החליטות של פומפדור. יחסי ציבור,
תה עם ערכים החליטות של פומפדור/יחסי ציבור

שותים והולכים

אוהבים לקחת את הקפה לדרך? מותג נסקפה טייסטרס צ'ויס משיק מארז NESCAFÉ חדש הכולל: צנצנת נסקפה טייסטרס צ'ויס 200 גרם וכוס קפהTO GO איכותית, מעוצבת וממותגת, המאפשרת ליהנות מהקפה החם גם בדרך. המארז מושק במהדורה מיוחדת ומוגבלת וניתן להשגה ברשתות השיווק המובחרות.

שותים והולכים קפה to go. יחסי ציבור,
שותים והולכים קפה to go/יחסי ציבור

חוטפים ונהנים

Nature Valley מרחיבים את קולקציית הפרוטאין, ומשיקים טעם חדש לסדרה-בוטנים ופירות יער עם ציפוי בטעם שוקולד לבן. החטיף מכיל 10 גרם חלבון ומהווה מקור לסיבים תזונתיים, ללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל.

חטיפי חלבון הפכו מזמן למוצר נצרך, כשהרוב צורכים אותם אחרי אימון גופני להשלמת כמות החלבון בגוף בניה וחיזוק השריר ותמיכה אנרגטית לגוף או במהלך היום כתחליף מאוזן לארוחת ביניים. הסיבים התזונתיים בחטיף החלבון תורמים לתחושת שובע לאורך זמן. המוצר אינו מכיל גלוטן, בעבר ההיצע והמגוון של מוצרים ללא גלוטן היה דל ויקר וניתן להשגה רק בחנויות מיוחדות. Nature Valley, הינו מותג חטיף הדגנים הראשון אשר יוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה כבר ב-1975.

חוטפים ונהנים nature valley. יחסי ציבור,
חוטפים ונהנים nature valley/יחסי ציבור

חמסה חמסה

לרגל יום המשפחה, מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק את סדרת הטיפוח הירוקה באריזה משפחתית של ג'ריקן 5 ליטר. הקולקציה הירוקה של מותג ecoLove נקראת קולקציית ירקות ירוקים, משווקת במארזי חצי ליטר או ליטר, וכוללת: שמפו, מרכך, סבון גוף וסבון ידיים, המותאם לילדים ולכל המשפחה.

המוצרים מכילים תמציות ירקות אורגניים: מלפפון, פטרוזיליה ותרד, ויטמין C וויטמינים מקבוצת B הידועים כאנטיאוקסידנטיים, המוצרים אינם מכילים‎SLS ‎, פראבנים, רכיבים פטרוכימיקליים, רכיבים מהחי, ותוצרי לוואי של תעשיית הנפט וכימיקלים, ולא נוסו על בעלי חיים‎.‎ המוצרים מתאימים לטבעונים, מאושרים על-ידי vegan friendly העמותה הישראלית, ומיוצרים בישראל בסטנדרטים בינלאומיים.

כחלק מתהליך שימור איכות הסביבה, ecoLove הגדילו את אריזותיהם ובכך מקטינים את כמות הפסולת ומפחיתים גזי חממה שנפלטים ממוצרים וגורמים להתחממות כדור הארץ, שבא לידי ביטוי בהפחתת כמות הפלסטיק (בג'ריקן אחד יש פחות פלסטיק מאשר 10 בקבוקי ½ ליטר), הפחתת השינוע לחנות ולבית הלקוח הסופי והקטנת הצורך בקניות. להשיג בניצת הדובדבן, חנויות טבע פרטיות ובאתר בשבילנו.

חמסה חמסה ג'ריקנים של אקולב ירקות ירוקים. עדי גלעד,
חמסה חמסה ג'ריקנים של אקולב ירקות ירוקים/עדי גלעד

פינוק משפחתי

מותג הטיפוח "פינוק"-מהנמכרים בישראל, ממשיך לחדש ולרגש, ומשיק מהדורה מיוחדת לכבוד יום המשפחה הכוללת שמפו ותחליב רחצה קלאסי בניחוח האהוב במהדורה מעוצבת לכל המשפחה, מאוירת עם הכותרת "הפינוק של המשפחה שלי", לכל משפחה יש את הפינוק שלה.

פינוק משפחתי. יחסי ציבור,
פינוק משפחתי/יחסי ציבור

די לחרם

במציאות העכשווית והמורכבת, בה השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש למרחב הפיזי, רשת "סוסו אנד סאנס", שצמחה מהרשתות החברתיות, יוצאת במהלך אקטיביסטי בכל ממשקי הפעילות שלה, מתוך כוונה כנה ואותנטית ליצור שינוי והשפעה בקרב קהל לקוחותיה ולעודד אותם למעורבות אמיתית מבלי להתעלם מהבעיה. הרשת יוצאת במהלך מיתוג מחדש הכולל זהות מותגית חדשה, שפה מיתוגית וגיבוש ערכים חדשים הבאים לידי ביטוי בקמפיין דיגיטל תחת המסר : diversity .

בקמפיין משתתפים אנשים אמיתיים המציגים פסיפס אנושי שכולל את כל צבעי וגוני החברה, לחיזוק המסר ויצירת חיבור אמוציונאלי וחזק עם הצרכנים כרשת שפונה לכולם מתוך הכלה וקבלת השונה ללא הגדרות וללא תנאים. במסגרת המהלך ובמטרה לאפשר ללקוחותיה ולציבור הרחב לקחת חלק פעיל, סוסו אנד סאנס תומכת בקבוצת "ים של חברים", הפועלת למען הגברת המודעות ומיגור תופעת החרם על ילדים ובני נוער, ויוצאת בפעילות חברתית "די לחרם, מפסיקים לשתוק". הפעילות תקודם בקמפיין שתממן הרשת, ויתמוך בהעברת המסר בפלטפורמות הרלוונטיות ותגובה ויזואלית באתר הבית ובסניפי הרשת שיחלקו ללקוחות צמידים צבעונים עליהם מוטבע המסר, כדי לחזק את השיח וליצור שינוי אמיתי.

כחלק מהמהלך הרשת מפרסמת אמנה חברתית המצהירה על התחייבותה לפעול למיגור חרמות מכל סוג נגד ילדים, בני נוער ובני אדם ככלל, וקוראת ללקוחותיה ולקהל הרחב להצטרף ולהיות חלק מכך.

די לחרם בסוסו אנד סאנס מפסיקים לשתוק. גל זהבי,
די לחרם בסוסו אנד סאנס מפסיקים לשתוק/גל זהבי

וירטואליה ב 360 מעלות

סמסונג ישראל השיקה לאחרונה חנות וירטואלית המציעה חווית קנייה ייחודית ב-360°. החנות מנגישה את מוצרי המותג בצורה אינטראקטיבית בכל זמן ומכל מקום מהמחשב בבית, מהסמארטפון או הטאבלט.

בחנות ניתן ליהנות ממגוון רחב של מוצרי מובייל דוגמת סמארטפונים, שעונים חכמים, טאבלטים ומוצרים נלווים, בנוסף, סמסונג ישראל תאפשר לראשונה שירות חדש באתר באמצעות וידיאו צ'אט בשפת הסימנים. בכך סמסונג מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם חידושים וטכנולוגיות מהפכניים ופורצי דרך, החברה מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיה, הסמארטפונים, המכשירים הלבישים, הטאבלטים, המכשירים הדיגיטליים, מערכות הרשת, ופתרונות זיכרון, מערכת LSI, יציקת שבבים ולד.

וירטואליה ב 360 מעלות החנות של סמסונג. יחסי ציבור,
וירטואליה ב 360 מעלות החנות של סמסונג/יחסי ציבור

לוקחים פאוזה

WATER PAUZA מקבוצת מי עדן משיקה בר מים מעוצב וקומפקטי לאספקת מים מסוננים ללקוחות פרטיים ועסקיים, מדובר בבר מים הכולל מערכת לטיהור מים (סננים) ב-3 צבעים: לבן, כסוף ושחור. לבר 2 מכסים בחלקו העליון אחד בצבע הבר ושני בגוון עץ שניתן להחליף בכל עת.

בר המים NEXT הינו קומפקטי ולא תופס הרבה מקום, יש לו מסך טאץ' מלא ואופציה למילוי מדוד של כוס וקנקן של מים קרים חמים בלי ללחוץ בצורה רציפה, המטהר מים של חברת 3M-מהחברות המובילות בעולם בחדשנות בכלל ובמטהרי מים בפרט, למתקן יש יכולת סינון חלקיקים של 1 מיקרון, הוא מונע היווצרות משקעים ויצירת אבנית, מטהר את המים מטעמי לוואי כמו כלור, מסנן חומרי הדברה וכימיקלים, ויש להחליף מטהר מים רק פעם בשנה. הבר מצויד במנגנון הגנה לילדים למניעת כוויות ממים רותחים.

הבר החדש נולד מהצורך להעניק פתרון למים מסוננים איכותיים במיוחד, עם ביצועים יוצאי דופן בעולם ברי המים תוך שמירה על עיצוב יוקרתי.

לוקחים פאוזה מכונת נקסט מקבוצת מי עדן. יחסי ציבור,
לוקחים פאוזה מכונת נקסט מקבוצת מי עדן/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully