וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקטיילים, מתוקים וגם סדנת בישול: 5 הטבות משתלמות לאהובים שלכם

בשיתוף בנק הפועלים

10.2.2022 / 12:30

מארז קוקטיילים מיוחד, קופסה מתוקה ומפתיעה, ביקור ביקב רומנטי, סדנת בישול ואפילו לילה במלון בוטיק: מתחשק לכם לפנק את בן או בת הזוג ביום האהבה? כדאי שתיכנסו לכתבה

זוג מאוהב יום אהבה מתנה. ShutterStock
הוולנטיין בפתח/ShutterStock

יש מעט מאוד דברים יותר מספקים מלפנק את האדם הכי קרוב אליכם, בטח אם זה ביום האהבה. גם באפליקציית Poalim Wonder של בנק הפועלים הבינו זאת, ולרגל הוולנטיין ריכזו 30 הטבות מיוחדות שיעשו לאהובים שלכם טוב על הלב. זה אמנם לא היה פשוט, אך מתוך רשימת ההטבות המפתה ריכזנו חמש שאהבנו במיוחד.

רוצים ליהנות מכל ההטבות? לחצו כאן להורדת אפליקציית Poalim Wonder>>

SPICEHAUS ספייסהאוס קוקטיילים. יח"צ,
ההטבה המושלמת לערב ביתי ואינטימי/יח"צ

SPICEHAUS: מארז ולנטיין כולל משלוח עד הבית

לפעמים ערב אינטימי בבית, לאור נרות ועם קוקטייל ביד - יכול להיות הדייט המושלם לוולנטיין. אם גם אתם מאלו שאוהבים להתפנק על הספה עם האדם שאתם הכי אוהבים בחג הכי אהוב - ההטבה הזו בדיוק בשבילכם: מארז קוקטיילים מפנק של SPICEHAUS, הכולל שני קוקטיילים אישיים (GIN LYCHEE & ROSES NEGRONI) ומשלוח חינם עד הבית.

30 נקודות, ללא תוספת תשלום

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

5 ההטבות הכי שוות שמצאנו ברשת למי שנאלץ להישאר בבית

בשיתוף בנק הפועלים
סוויטוויט מארז מתוק. יח"צ,
מארז מתוק במיוחד של סוויטוויט/יח"צ

סוויטוויט: מארז סוויטבוקס LOVE כולל משלוח

רוצים לחגוג יחד את הוולנטיין אבל מעדיפים להישאר בבית? לסוויטוויט יש את הפתרון המושלם עבורכם: מארז מתוק במיוחד, הכולל חטיפים מעניינים ולא מעט הפתעות לשדרוג החוויה. בין המוצרים שניתן למצוא במארז סוויטבוקס LOVE: פופקורן צ'דר בקראנצ'יות מוגזמת, שקית עדשי שוקולד M&M בטעם עוגת בראוניז, תערובת להכנת פנקייק פילסברי וגם: משחק שאלון זוגי, זוג תכשיטים ואפילו כרטיסי גירוד מפתיעים.

25 נקודות + 169 ש"ח

יין לבן וגבינות. ShutterStock, ShutterStock
יין וגבינות - השילוב המנצח/ShutterStock, ShutterStock

שובר לטעימות ללא הגבלה לזוג + פלטת גבינות זוגית ביקב עמק יזרעאל

אין הרבה דברים יותר רומנטיים מסיור זוגי ואינטימי ביקב, בטח כשמדובר ביקב עמק יזרעאל הקסום, השוכן בקיבוץ חנתון. יינות היקב מתאפיינים ברעננות מתמשכת ועוצמות של טעמים חדים, ברורים ומקומיים. ההטבה המהנה תקנה לכם (חוץ מזמן איכות משותף כמובן) טעימות יין ללא הגבלה לזוג וגם פלטת גבינות זוגית וטעימה.

שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-15:00 (בתיאום מראש).

25 נקודות + 160 ש"ח

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות.

זוג מבשל קורס סדנת בישול. ShutterStock
חוויה מדהימה, מהנה, מצחיקה במיוחד וכמובן גם טעימה מאוד/ShutterStock

סדנת בישול בסקולינרי

אם מעולם לא הייתם יחדיו בסדנת בישול, ההטבה הזו בשבילכם. סדנת בישול ביחד עם בן או בת הזוג יכולה להיות חוויה מדהימה, מהנה, מצחיקה במיוחד וכמובן גם טעימה מאוד. במהלך הסדנה תכירו מקרוב חומרי גלם שונים, תתנסו בצורות חיתוך מגוונות וכמובן שגם תזכו לטעום את המנות שהכנתם. תוכלו לבחור מבין סדנאות הבישול הרבות של סקולינרי: בישול סיני, גלילי, אמריקאי, איטלקי ועוד.

40 נקודות + 159 ש"ח ליחיד

רוצים ליהנות מכל ההטבות? לחצו כאן להורדת אפליקציית Poalim Wonder>>

מלון בראון JLM ירושלים. יח"צ,
לילה במלון, טיפולי ספא וביקור ביקב. JLM ירושלים/יח"צ

לילה במלון הבוטיק בראון JLM בירושלים, כולל טיפולי ספא, ארוחת בוקר וביקור ביקב

בלב ליבה של ירושלים, במרחק הליכה מהעיר העתיקה ומשוק מחנה יהודה, נמצא אחד ממלונות הבוטיק המיוחדים בירושלים - JLM של רשת בראון המצוינת, המציע לאורחיו חוויה יוצאת דופן. במלון, שנמצא במרחק דקות בודדות בלבד מכמה מאתרי התיירות הפופולריים של העיר, תוכלו למצוא חדר טיפולים, בר ובדומה לשאר מלונות הרשת - הכניסה לכלבים מותרת.

השובר מקנה לילה לזוג בחדר קלאסיק במלון הבוטיק בראון JLM בירושלים, כולל ארוחת בוקר במסעדת המלון רוחאן של השף אוראל קימחי, טיפול ספא של 45 דקות לכל אחד מבני הזוג וסיור ביקב ירושלים עם טעימות יין וגבינות ובקבוק יין בחדר. למימוש בימים א'-ד' (כולל ליל רביעי עד חמישי), בחודשים ינואר-מרץ.

25 נקודות + 949 ש"ח

* ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי המשתתף בתוכנית ומצורפים לערוץ השירות פועלים באינטרנט. בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully