וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו לרוץ איתו: הפריטים שיהפכו את הריצה לחוויה

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 13:05

על קו הזינוק: מרתון תל אביב הוא יריית הפתיחה לעונת המרוצים. לכבוד המאורע, החלטנו להקדיש את המדור לקניות בריאות, כאלה שישפרו את הכושר שלנו ויהפכו את חוויית הריצה לנוחה, אופנתית ונכונה יותר

מרתון תל אביב פותח חודש של אירועי ריצה שמקיימות רשויות מקומיות בשיתוף חברות מסחריות. בשנים האחרונות הפכה הריצה לטרנד - מכאלה שמסתפקים בכמה קילומטרים על ההליכון בחדר הכושר - ועד לאנשי ברזל שאפילו מרתון כבר קטן עליהם.

אבל עם מספרם העולה של הרצים, עולה גם מספר הפריטים המקצועיים והאופנתיים שמתלווים לחוויית הריצה, מנעימים אותה והופכים אותה לזוהרת וממותגת. לכבוד העונה הקצרה שבה כמעט כבר לא גשום ועדיין לא חם, קיבצנו עבורכם כמה מהם.

רצים למרחקים ארוכים

מותג נעלי הריצה וההליכה HOKA משיק בימים אלה דגם רב תכליתי של נעלי ספורט מדגם KAWANA ומציג קולקציה מסוגננת המיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה.

הנעליים משלבות אלמנטים טכנולוגיים כמו: יכולת ספיגה ובלימת זעזועים, מבנה סוליה מותאם לריצה, לניתורים וקפיצות, לבלימה משמעותית, לנשיאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל. מתאימה לכל הרמות, החל מרץ חובב ועד למקצוען.

מחיר מומלץ החל מ- 599 שקל. ניתן להשיג במגוון חנויות בכל רחבי הארץ ובחנות ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA ובאתר www.newrun.co.il

1. רצים למרחקים ארוכים - נעלי ריצה של HOKA. יח"צ,
רצים למרחקים ארוכים - נעלי ריצה של HOKA, מחיר מומלץ החל מ- 599 שקל./יח"צ

כמו מקצוענים

חברת נעלי הספורט והביגוד המקצועי Asics מייצרת פריטים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות המיושמות במרכז המחקר הייחודי שלה ביפן, העוסק בלימוד מעמיק של גוף האדם ובמחקר וניתוח של חומרים שונים המשמשים לייצור מתקדם של מוצרי ספורט.

על פי החברה, ספורטאים מקצועיים וחובבים, מצליחים עובדתית לשפר את ביצועיהם ולהגיע לרמה גבוהה של הישגים בזכות נוחות ואיכות מוצריה. Asics מציגה קולקציה מרשימה של נעלי ספורט לגברים ולנשים.

טווח מחירים: 550-700 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת אוריג'ינלס ובאתר: https://originals.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
2. להשיג ברשת אוריגינלס' המחיר: מחיר 555 שקל. יח"צ,
להשיג ברשת אוריגינלס' המחיר: המחיר 555 שקל/יח"צ

להגברת האנרגיה

נעלי נשים SONIC 5 BALANCE של SALOMON נעל ריצה ורסטילית ורכה המבטיחה יציבות וריצה ללא זעזועים.

רכיב ה- optivibe שבסוליה, ממזער את הרטט ומגביר את האנרגיה החוזרת בכל צעד. גפת הנעל עשויה רשת לאוורור מקסימלי ומצוידת בטכנולוגיה אשר עוטפת את הרגל ומונעת תזוזות בתוך הנעל . הדגם מציע פונקציות של הפחתת זעזועים, גמישות ותנועה יציבה.

המחיר: 579 שקל, להשיג ברשת salomon

Bעלי ריצה לנשים, סלומון. יחסי ציבור,
נעלי ריצה לנשים, סלומון, SONIC 5 BALANCE המחיר: 579 שקל/יחסי ציבור

לרוץ איתן

אוזניות לריצה ולספורט של Jabra משלבות חומר מהפכני שמעניק תחושת רכות ויציבות בתוך האוזן. זוהי תרכובת ייחודית של סיליקון נוזלי המחזיק את האוזניות בצורה יציבה מאוד בתוך האוזן ולכן מתאימה לזמן ריצה.

לאוזניות מדגם TWS Elite 7 Active, מיקרופונים, 5 מצבי סינון רעשים, חיישן המזהה ומנטרל רעשי רוח, סאונד עוצמתי הניתן להתאמה אישית, 9 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 42 שעות שימוש ללא ANC, טעינה מהירה של 5 דקות תאפשר עוד כשעה של שימוש, אפשרות בכל אוזניה בנפרד ותקן עמידות IP-57 נגד מים ואבק.

המחיר 649 -629 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ, באתר ביקונקט ובחנויות נבחרות.

3. קרביץ אוזניות jabra elite 7 active anc tws מחיר 629 שקל. באדיבות קרביץ,
אוזניות jabra elite 7 active anc tws מחיר 629-649 שקל/באדיבות קרביץ

בראש (לא) שקט

מותג אוזניות השוודי URBANEARS, מציג מהדורה מוגבלת של אוזניות ריצה מדגם Stadion, קלות, בעלות אחיזה נוחה ויציבה של האוזן בזמן ריצה, פאנל שליטה ידידותי והגנה מקסימאלית מלחות וזיעה.

האוזניות מאובזרות בסלילים נמתחים המאפשרים התאמה מושלמת לצורת הראש וטכנולוגית EarClick המבטיחה שהאוזניות יישארו בתוך האוזניים. האוזניות מצוידות בלוח כפתורים מלא מאחורי הראש המאפשר לשליטה על כל הפונקציות, העברת שירים, מענה לשיחות טלפון ועוד. הסוללה הנטענת חזקה במיוחד ומאפשרת שימוש של עד 7 שעות וטעינה מהירה באמצעות כבל מיקרו USB .

מחיר לזמן מוגבל ועד גמר המלאי: 197 שקל (במקום 450 שקל). להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

4. אוזניות ריצה urbanears במהדורה מוגבלת 197 שח במקום 450 שקל. יח"צ חו"ל,
אוזניות ריצה urbanears במהדורה מוגבלת 197 שקל במקום 450 שקל/יח"צ חו"ל

לבטל רעשי רקע

אוזניות Bluetooth TWS Redmi Buds 3 Pro אוזניות TWS חדשות, עם ביטול רעשים אקטיבי חכם, סוללה חזקה, טעינה חוטית מהירה וטעינה אלחוטית. דגם ה- Redmi Buds 3 Pro מתחבר לכל התקן התומך בחיבור Bluetooth ניתנות לצימוד ל-2 מכשירים בו זמנית.

מארז האחסון בעל סוללה חזקה במיוחד ומטעין את האוזניות לזמן עבודה של עד 28 שעות בטעינה מהירה במיוחד, 10 דקות טעינה מאפשרות זמן עבודה של 3 שעות. כמו כן, המארז תומך בטעינה אלחוטית באמצעות משטח טעינה אלחוטי. הפעלת האוזניות באמצעות לחצן מגע למענה וניתוק שיחה, המשך הפעלת מדיה וכיבוי והפעלת מצבי סינון רעשים. האוזניות מאפשרות גם איתור חכם בעזרתו תוכלו לאתר אותן באמצעות ממשק ה- MIUI של שיאומי.

המחיר: 299 שקל. ניתן להשיג באתר https://www.mi-il.co.il

5. redmi buds 3. יח"צ שיאומי,
redmi buds 3,המחיר: 299 שקל, שיאומי/יח"צ שיאומי

אוזניות ייחודיות לאצנים - לא תמיד נוח לרוץ עם אוזניות. ליתר דיוק, צריך למצוא את האוזניות המיוחדות שלא יגרמו לזיעה, לא יציקו, לא יגרדו, לא ייפלו, ולא פחות חשוב - שיהיה להן סאונד איכותי ונקי.

אוזניות Defunc TRUE GO החדשות בישראל הן בעלות רמת סאונד איכותית, כאשר היתרון הגדול שלהן הוא ההתאמה שלה לאצנים: הן מתאימות את עצמן לחלל האוזן ונוחות לשימוש פרק זמן ארוך, גם כאשר יש רטיבות וזיעה.

האוזניות מדגם TRUE GO בעלות טכנולוגיה ייחודית רק למותג Defunc ומבוססות על פיתוח חדשני וחווית משתמש אופטימלית לספורט, סאונד ותקשורת.

המחיר: 279 שקלים, להשיג באתר www.swagg.co.il ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה - חסרה תמונה איכותית

אוזניות אלחוטיות defunc true go/ vnjhr. המחיר: 279 שקל. להשיג באתר swagg.co.il. יחסי ציבור,
אוזניות אלחוטיות defunc true go vnjhr. המחיר: 279 שקל. להשיג באתר swagg.co.il/יחסי ציבור

תומכים בנשים

לאחר שנים של פיתוח, מציגה אדידס קולקציית חזיות ספורט חדשה הפותרת את בעיית תנועות החזה במהלך פעילות גופנית ומדגישה את החשיבות של תמיכה נאותה בגוף האישה.

קולקציית Bra Revolution מציעה פריטי כושר המותאמים למגוון סוגי אימונים, סטודיו, כוח וריצה, חזיות Studio ליוגה, פילאטיס ופעילויות אחרות בעצימות נמוכה עד בינונית, חזיות Train שנועדו לספק תמיכה מוגברת במהלך אימון אינטנסיבי יותר. הפעם בחרנו בחזיות Run המציעות את תמיכת החזה הגבוהה ביותר ותשמש למרחקים ארוכים וקצרים.

טווח מחירים לקולקציית החזיות: 100-300 שקל. ניתן להשיג בחנויות אדידס נבחרות ובאתר הסחר הרשמי.

6. חזיית אימון אדידס. יח"צ,
חזיית אימון אדידס - קולקציית Bra Revolution, המחיר: 100-300 שקל./יח"צ

להאיר את הדרך

מותג הפנסים הגרמני LEDLANSER מציג את NEO6R, פנס ראש מקצועי נטען המיועד לעוסקים בספורט ולאצנים עירוניים בעת פעילות ספורטיבית בתנאים של חורף וחשיכה.

הפנס מתלבש באופן יציב על הראש, הוא בעל עוצמת תאורה של 240 לומנס ושוקל 179 גרם, מאובזר בסוללת ליתיום נטענת ובעל עמידות גבוהה במיוחד למים ואבק (תקן IPX57). הפנס מגיע עם חגורת חזה בעלת אור אדום המהבהב מאחור וחגורת ראש מחזירת אור לנראות 360 ובטיחות מקסימאלית.

המחיר: 229 שקל. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג www.Led-Lenser.co.il

7. פנס ראש neo6r לריצות עירוניות מבית המותג ledlencer 229 שקל. יח"צ חו"ל,
פנס ראש neo6r לריצות עירוניות מבית המותג ledlencer, המחיר: 229 שקל/יח"צ חו"ל

שובר שיאים

הבקבוק ROOT7 שבר שיא עולמי: הוא שומר על קור המשקה יותר מכל בקבוק אחר, ליתר דיוק 30 שעות וזאת בזכות פטנט טכנולוגי שהומצא בבריטניה.

בנוסף לשימוש ארוך ועיצוב מרשים, ואלגנטי, כל מי שרוכש בקבוק מחזיר טובה לסביבה כי על כל בקבוק נשתל עץ ברחבי העולם השלישי (גם בישראל), כאות הזדהות עם שמירה על הטבע ועל סביבה ירוקה.

המחיר: החל מ-145 שקל, להשיג באתר www.swagg.co.il ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה

8. להשיג באתר swaggבקבוק roots 155-185 שקל. יח"צ,
בקבוק roots המחיר: 155-185 שקל, להשיג באתר swagg/יח"צ

יוקרה לדרך

בקבוק תרמי של מותג היוקרה BUGATTI מציע גם ערכת ספורט. מוצרי "בוגאטי" בישראל, מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי בירמן דיזיין למותגי יוקרה למטבח ולבית.

הבקבוקים מעוצבים בתחכום ופשטות וניתן להשיגם במגוון הדפסים, גימורים וצבעים. הבקבוק עשוי מפלדת אל חלד 18/10 מיוצר בקפדנות לשמירה על קור למשך 24 שעות, על חום למשך 12 שעות ועל קרח למשך 36 שעות. לפעילות ספורטיבית מומלץ לרכוש את קיט הספורט (בעלות נפרדת של 63 שקל) שכולל פקק, קשית לשתייה ספורטיבית ולולאת אחיזה בצבע תואם.

המחיר: 104-166 שקל, בהתאם לתכולה ולעיצוב. ניתן להשיג את מוצרי המטבח של "בוגאטי", אצל היבואן ב"דן דיזיין סנטר", רחוב הלח"י 2 בני ברק. ניתן לרכישה באתר: www.casabugatti.co.il

9. קיט ספורט לבקבוק תרמי של מותג היוקרה בוגאטי, 63 שקל. המחיר לבקבוק: 104-166 שקל. יח"צ,
קיט ספורט לבקבוק תרמי של מותג היוקרה בוגאטי, 63 שקל. לבקבוק: 104-166 שקל/יח"צ

רואים רחוק

הקולקציה החדשה של אוקלי לעונות אביב קיץ הקרובה מציעה מספר דגמים המשלבים אופנה ונוחות בלתי מתפשרת על פי מספר קטגוריות של ספורט בהם: ריצה, רכיבה ועוד. הצבעוניות בקולקציה עזה והעיצוב בעל קווים מעוקלים לצד קווים ישרים.

המחירים נעים בטווח דל: 450-950 שקל. ניתן להשיג אצל חנויות האופטיקה ברחבי הארץ.

אוקלי 2022, קולקצייה חדשה לקראת עונת המרתון. יחסי ציבור,
אוקלי 2022, קולקצייה חדשה לקראת עונת המרתון: 450-950 שקל/יחסי ציבור

מעלים את הדופק

מותג השעונים G-SHOCK מציג בבכורה עולמית את G-Squad, סדרה דיגיטאלית מקצועית המיועדת לחובבי הספורט ואנשי האקסטרים. השעונים מאובזרים בפונקציות וחיישנים משוכללים, בניהם מד דופק, מד צעדים, מצפן, GPS, מד טמפרטורה, מד גובה וברומטר. לטעינתו, נעזר השעון באנרגיה סולארית מכל מקור אור.

השעון כולל טכנולוגיית בלוטות' ומתחבר לאפליקציה ייעודית בטלפון החכם שמאפשרת ניתוח פעילות המתאמן, הצגת מפות, הצבת מטרות ויעדים והצגת התראות מהסלולארי בזמן אמת!

המחיר: 2,399-2,499 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן, חנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן

10. שעון g-shock ספורט עם מד דופק ושלל חיישנים, המחירף 2,399-2,499 שקל. יח"צ חו"ל,
שעון g-shock ספורט עם מד דופק ושלל חיישנים, המחיר: 2,399-2,499 שקל/יח"צ חו"ל

עוקבים אחריך

שעון ספורט Galaxy Watch4 דגם M44 מעקב אחר הפעילות היומית והכושר הגופני, אחר הרכב הגוף. שעון במראה ספורט רענן, עם עיצוב מלוטש ואיקוני, שיתוף מידע ותחרויות עם חברים, מעקב הוליסטי אחר שינה, חיבור ל GPS מאפשר הגדרת מיקום שחשובה לרצים.

מגיע עם מגוון רצועות במבחר צבעים להשלמת הלוק הספורטיבי לוח מחוגים בהיר ומעוצב לנוחות שימוש בזמן ריצה.

המחיר: 1,249 שקל. להשיג ברשת חנויות סמסונג מובייל של חברת סאני.

11. galaxywatch 4. רשת חנויות סמסונג מובייל. 1249 שקל. יח"צ חו"ל,
galaxywatch 4. רשת חנויות סמסונג מובייל. המחיר: 1249 שקל/יח"צ חו"ל

חכם עלינו

שעון ספורט חכם Mi Watch GPS שעון הספורט מבית שיאומי מציג יכולות ניטור ומעקב אחר מדדים רבים, אגירת נתונים, תוכניות אימונים ומדידה של מגוון פעילויות ספורט.

השימוש בשעון מאפשר למשתמש לשפר את יכולות הכושר הגופני ולעקוב אחר התקדמותן באמצעות ניטור 17 מצבי ספורט מובנים כגון: ריצת חוץ, הליכה, טיפוס במדרון, הליכת שטח, פעילות להרגעת קצב הלב לאחר פעילות ספורטיבית. כמו כן, השעון מכיל תוכנית לתרגול נשימה נכונה, ואפשרות להוריד עוד 100 תוכניות מובנות לסוגי פעילויות ספורטיביות נוספות.

במרכז המידע של השעון ניתן לצפות בניתוח הנתונים היומיומיים שלכם: דופק לב, צריכת אנרגיה, ניטור שינה, מזג אויר, ניטור רמת לחץ, מדידת רמת חמצן בדם SpO2, קלוריות, פעילויות: צעדים, עמידה. מיתן לשנות את סדר המדדים דרך היישומון של שיאומי.

המחיר: 649 שקל https://www.mi-il.co.il

12. קרביץ שעון ספורט חכם xiaomi mi watch מחיר 649 שקל. באדיבות קרביץ,
שעון ספורט חכם xiaomi mi watch המחיר: 649 שקל/באדיבות קרביץ

שעוני ה-Amazfit החכמים של חברת הואמי (Huami) המיובאים ע"י קבוצת ח.י משלבים סגנון ספורטיבי אופנתי עם פונקציות בריאות. השעון מעוצב בצורה מעוגלת על מפרק היד ומותאם במיוחד למעקב אחר המדדים הבמהלך פעילות גופנית.

השעון מציע 90 תוכניות ספורט: ריצה, הליכה, רכיבת אופניים, הליכון. אופני כושר, שחיה במים פתוחים, שחיה בבריכה, אלפטיקל, טיפוס, ריצת שטח, סקי, אימון חופשי ועוד. הוא עמיד למים, ובעל חיי סוללה של כ- 14 יום.

מחיר מומלץ לצרכן: 570 שקל. ניתן להשיג במחסני חשמל, KSP, וואלה שופס, באג, אייבורי וברשתות חשמל ואלק' נוספות.

ח.י שעון. יחסי ציבור,
שעוני ה-Amazfit החכמים של חברת הואמי (Huami) המחיר: 570 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully