וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזכרתם מאוחר? כך תעבירו משלוח מנות מבלי לצאת מהבית

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 16:39

משלוחי מנות הם אחד מסימני חג הפורים, אבל בניגוד לתחפושות שעליהן עמלים זמן רב מראש, לפעמים קורה שדווקא במשלוחים נזכרים ברגע האחרון. החדשות הטובות: בעידן של משלוחי אוכל ואפליקציות, זה ממש לא נורא. כך תעבירו משלוח מנות מיידי, מבלי לצאת מהבית

משלוחי מנות הם מהסימנים המוכרים יותר של חג הפורים, אבל לפעמים קורה שבעוד שאת התחפושות מכינים זמן רב מראש, במשלוחי המנות נזכרים דווקא ברגע האחרון.

היו שנים שבהן היה צריך למצוא שופרמרקט פתוח, לרכוש ממתקים וחטיפים, להכין אוזן המן מקרטון בבית ולצרור בתוכה את המרכיבים, אבל לא עוד: בעידן שבו משלוחי מזון הם עניין שבשיגרה, אין סיבה שלא תעבירו משלוחי מנות בקליק אחד - חלקם אפילו עם ערך מוסף חברתי, שממנו נהנה לא רק מקבל המשלוח, אלא גם מי שמכינים אותו.

משלוח המנות המפנק של Sweetweet - סוויטבוקס קרנבל פורים

סוויטבוקס קרנבל פורים במהדורה מוגבלת ושמחה במיוחד. במשלוח המנות תמצאו מגוון פינוקים מתוקים מהעולם, טעמים חדשים ומהדורות מיוחדות. סוויטבוקס פורים כולל בתוכו את מגזין הסטורי הראשון בעולם מבית סוויטוויט ובו הפקת אופנה של תחפושות, איפור, מתכונים וכתבות תוכן במיוחד לחג הפורים.

המגזין מונגש עבור אנשים בעלי לקות ראייה באמצעות פודקאסט בהנחיית רז ספני, מיוצרי התוכן האהובים והמוכשרים בישראל, ובשיתוף "המרכז לעיוור בישראל".

בנוסף, הרמנו קרנבל גדול עם מלא פעילויות ותוכן בקונספט "משתה פורים" ברשתות החברתיות עם שותפים מתוקים ואהובים במיוחד

מה בסוויטבוקס קרנבל פורים? פוקי קונפטי לשמחות בטעם חדש, שטיחי טרולי ליצנים באווירה פורימית, קינדר קרמי עם תוספות קראנצ'יות, הריבו דובונים בשתי שכבות (לא לאכילה), גלילי וופל מצופים בשוקולד מעולה, סוכריות טופי ג'וסי דרופ עם בקבוקון ג'ל חמוץ, טבלת שוקולד לבן אווירירי ROSHEN, שוקולדים לאווירה, בר שוקולד m&m קריספי, בר שוקולד במילוי קרמל ROSHEN, ארנב שהתחפש לשוקולד מלטיזרס, שלישיית כדורי "גיוטו" של פררו, בר הנוטה-ריגל 6 שכבות מפנקות של פררו, חטיפים בטעמים מיוחדים שירימו את הקרנבל, מיני טאקיס חריףףףףף, חטיף פופקורן צ'דר צ'יק בוי קראנצ'.

סתם כי מרבים בשמחה, אז גם: זוג גורי פחיות פפסי מקס, חטיף ברדז פיתה צ'יפס בטעם מלפפון חמוץ מפתיע במיוחד, שיא הקרנבל, שעון סוכריות סודה של פעם, סוכריית משרוקית בטעם תות של צ'ופה צ'ופס, כדורי טופי ליצן בטעם ענבים, חבילת מיני מייק אנד אייק אבטיח, זוג סוכריות טט ברולה בטעמים חדשים, שערות סבתא צ'ופה צ'ופס שהופכות למסטיק, מארז 3 שוקולדים מתחפשים של עלית, מגזין Sweetweet לפורים, כרטיס גירוד ענק עם 4 הטבות שוות ומיוחדות, מגבון לח למי שהתלכלכך במהלך הקרנבל ועוד.

המחיר לסוויטבוקס קקרנבל פורים: 185 שקל. ניתן להשיג באונליין: https://sweetstore.co.il/purim2022/

סוויטבוקס קרנבל פורים. יחסי ציבור,
סוויטבוקס קרנבל פורים/יחסי ציבור

עשו זאת בעצמכם

‫מארז פורים DIY של דניאל עמית

תערובת להכנה מהירה של אוזני המן ומתכון, ממרח שוקולד נוגט של דניאל עמית, ממרח ריבת חלב של דניאל עמית, ממרח עוגיות קרמל של דניאל עמית, טורטינה לבן, טוויזלרס תות, פופקורן וורטרס אורגינל, ריסס, הרשיז ובלזן גלילי וופל.

המחיר: 149 שקל להזמנה ב- Wolt מסניפי Yellow.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משלוח מנות - דניאל עמית. wolt ישראל,
‫מארז פורים מיוחד להכנת אוזני המן של דניאל עמית, המחיר: 149 שקל, wolt/wolt ישראל

מלצר, יש לי גלידה בדרינק

משלוח מנות מפתיע בשיתוף פעולה של גלידות שטראוס ואימפריאל

מארז מגנום אקסקלוסיבי לפורים! השילוב המושלם בין הפינוק של מגנום לקוקטייל איכותי: פיינט מגנום לבחירה, מגנום לבן תות, 5 מגנומים אישיים לבחירה וזוג קוקטיילים אישיים mamasita caliente.

המחיר: 89 שקל. ניתן להשיג באופן בלעדי באפליקציית wolt, משלוח חינם ב-Wolt בתאריכים 9-15 במרץ.

מגנום ואמפריאל. wolt ישראל,
מגנום ואמפריאל: מארז מגנום אקסקלוסיבי לפורים, המחיר: 89 שקל, wolt/wolt ישראל

גם משלוח מנות, גם תרומה לקהילה

"יאללה באסטה" מציעים סלים לפורים: סל פרימיום, מיוצר השנה בכפר עידוד שבו מועסקים חוסים הסובלים מנזק מוחי. הם שוזרים את סלי השוק בחוטי סאטן מרהיבים ומייצרים סל טעים, יפה ומגוון שעשוי עם המון אהבה.

תכולת המארז: חלה קלועה וחגיגית, 6 אוזני מבית הקונדיטורית עמית ברקת, אגוזי פקאן מצופים בפרג של מזרחי, סלסלת אוכמניות טריות, זוג בירות ירושלמיות במהדורה פורימית, הנארזת בשיתוף דיירי שק"ל (וכל רווחיה מוקדשים לעמותה הפועלת לשילוב אנשים בעלי מוגבלויות בקהילה), חטיף רביולי, עוגה בחושה, רכה ועסיסית המשלבת פרג ושוקולד לבן, ערק תימני מצימוקים ופסיפלורה של איש האתרוגים, מארז הכולל 9 כוסות צ'ייסר עשויות שוקולד חלב ושוקולד מריר, טופי קרמל עם מלח אטלנטי בעבודת יד, מסכת עיניים פורימית. המארז יגיע אל הנמענים עם ברכה מעוצבת ומלבבת.

עלות המארז (לא כולל משלוח): 395 שקל, יאללה באסטה.

מארז פרימיום. יחסי ציבור,
מארז פרימיום, יאללה באסטה, 395 שקל/יחסי ציבור

סל נוסף שמציעים "יאללה באסטה" הוא המארז הקלאסי, סל חגיגי ומלא בהפתעות ודברים טובים.

תכולת המארז: אגוזי פקאן מצופים בפרג של מזרחי, משוקר - משקה אלכוהולי שובב ומפתיע מתובל ומשלב בין סיידר תפוחים ומיץ תפוחים, חטיף רביולי, עוגה בחושה רכה ועסיסית שמשלבת פרג ושוקולד לבן, אגוזי לוז בציפוי שוקולד צבעוני או שקד מצופה תות של "יער הקקאו", בירה במהדורה מיוחדת לפורים הנארזת בשיתוף דיירי שק"ל (וכל רוויחה מוקדשים לעמותה), אוזני המן שוקולדיים של מאפיית מרציפן, סוכריות גומי צבעוניות בשלל צבעים וצורות, טופי קרמל מלוח בעבודת יד, מסכת עיניים פורימית. החגיגה הקולינרית מוגשת בקופסה ממותגת שתגיע ישירות אל מקבליה עם כרטיס ברכה מעוצב.

עלות המארז (לא כולל משלוח): 285 שקל

מארז קלאסי. יחסי ציבור,
מארז קלאסי, יאללה באסטה, המחיר: 285 שקל/יחסי ציבור

אולי תשים לי קצת סוכר?

הינשוף בחרו את המארז המוגזם כמשלוח מנות:

מארז פורים מוגזם - משלוח המנות המוגזם של הינשוף מגיע במזוודה ומכיל: שוקולד חלב Tony's Chocolonely, שוקולד חלב ואגוזי לוז Tony's Chocolonely, פופקורן, MEGA MIX, סוכריות גומי חמוצות MIKE & IKE, קוביות טופי בטעם דובדבן, מארז רביעיית סוכריית משרוקית על מקל, Haribo, שברי בייגלה סניידרס דבש חרדל בצל ו- Fllpz בייגלה מצופה שוקולד.

המחיר: 180 שקל. להשיג דרך אפליקציית Wolt

המארז המוגזם של הינשוף 180 שקל באפליקציית wolt. wolt ישראל,
המארז המוגזם של הינשוף 180 שקל באפליקציית wolt/wolt ישראל

המסיכה עלינו

רשת 'מקס ברנר' משיקה קולקציית משלוחי מנות במהדורה מוגבלת לפורים 2022

כמיטב המסורת, לקראת חג פורים רשת 'מקס ברנר' משיקה מגוון משלוחי מנות צבעוניים במהדורה מוגבלת, המכילים את מוצרי השוקולד המיוחדים, במארזים מעוצבים ובשילוב של מסיכות אופנתיות ברוח החג. כל משלוחי המנות בכשרות בד"צ וועסטהיים והמחירים החל מ-84 שקל.

משלוח מנות אולטימייט יכיל שלישיית חטיפים בטעמים במהדורה מוגבלת לפורים: שוקולד לבן מעולה במילוי קרם אגוזי לוז, שברי וופל ושבבי קרמל, שוקולד חלב מעולה ממולא בבוטנים קלויים טחונים, בשברי בוטנים קלויים ודבש, שוקולד מריר מעולה במילוי קרם אגוזי לוז ובתוספת כדורי דגנים, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, טיפות שוקולד חלב עדינות עם סוכריות קופצות, כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב, נוגט ובאבקת קקאו, דפי שוקולד חלב מעולה, שוקולד לבן מעולה ממולא בקרם נוגט ומגולגל בשברי פיסטוק קלויים, שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בתוספת שברי אגוזי לוז קלויים, ומסיכה מעוצבת. המחיר: 254 שקל.

ניתן לרכוש באתר הרשת www.max-brenner.co.il ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

משלוח מנות אולטימייט של מקס ברנר - פורים 2022. המחיר 254 שקל. יחסי ציבור,
משלוח מנות אולטימייט של מקס ברנר - פורים 2022. המחיר 254 שקל/יחסי ציבור

מיוחד ליום הקר בשנה

גולדה משיקים מארז משלוח מנות עם טעם חדש של גלידת CONFETTI

גולדה משיקה גלידת קונפטי צבעונית וקינוחי פטיסרי מושחתים של בוטיק פינק גולדה - במארז שמלוח מנות ייחודי עם ערך חברתי.

מארז ספיישל פורים כולל: גרם של 250 גרם גלידת קונפטי שוקולד לבן עם רוטב שוקולד אגוזי לוז חתיכות וופל אגוזי לוז, קרם פירות יער וסוכריות קונפטי צבעוניות לקישוט פורימי ושמח, דואנטס ספיישל פורים במילוי שוקולד אגוזים וציפוי שוקולד רובי עם סוכריות צבעוניות, 3 יחידות אוזני המן במילוי רוטב בייגלה מלוח של בוטיק הפטיסרי פינק גולדה, 3 יחידות אזני המן במילוי קרם פיסטוק של בוטיק הפיטסרי פינק גולדה, 2 אצבעות שוקולד פינק גולדה בטעמי הגלידה המובילים: בייגלה מלוח ופיסטוק , צמיד צבעוני ים של חברים "די לחרם מפסיקים לשתוק" יחד עם גלויה הקוראת להצטרף ולחתום על האמנה.

מחיר מארז משלוח מנות: 69 שקל בסניפים ובמשלוח. ספיישל פורים בסניפי גולדה בפריסה ארצית

ספיישל פורים גלידת קונפטי גולדה. my social,
ספיישל פורים גלידת קונפטי גולדה - מארז עם ערך חברתי, המחיר: 69 שקל/my social

שיהיה לכם למאנצ'ס

"כרמלה און ליין" מציגים משלוח מנות מאנץ' - "אסתר המלכה"

מארז משלוח המנות "אסתר המלכה" מציע רביעיית בירה מלכה איכותית, עם שילוב מנצח של דברים טובים שבאים בייחד אתה: נאצ'וס תירס, דיפ סלסה צ'דר, צ'יפס חלפינו. זיתים, חמוצים וחפיסת שוקולד טוניז לטוויסט מתוק בסוף.

למשלוח הבסיסי ניתן להוסיף מגוון של פירות טריים איכותיים, תמר מג'הול ואגוזי מלך וגם אזני המן של הבייקרי. או שילוב אחר מכל אלפי המוצרים המוצעים בכרמלה און ליין.

המחיר: 129 שקל. להשיג באתר כרמלה www.carmella.co.il

משלוח מנות אסתר המלכה. 129 שקל. כרמלה און ליין. סטודיו שלושת הדובים,
משלוח מנות אסתר המלכה. 129 שקל. כרמלה און ליין/סטודיו שלושת הדובים

קוקטיילים וחטיפים

'בנא משקאות' חוגגת עם מארזי משקאות - לשתות עד לא ידע

מציעה משלוחי מנות הכוללים מתכונים להכנת קוקטיילים חגיגיים וצבעוניים במארזים אלגנטיים שישמחו את האנשים האהובים עלינו וישמשו כמתנה למשתה בחג.

כמו כן, הרשת מציעה שירות חדשני של חריטה אישית על גבי בקבוקי אלכוהול וכוסות, שהופך כל חגיגה לאישית עם מזכרת ייחודית שנשארת תמיד בזיכרון. שירות החריטה מאפשר הזמנת חריטה של כיתוב, תמונות או שילוב בהתאם לבקשת הלקוח.

בין המארזים מצאנו את משלוח מנות טרופי סאוור הכולל: ליקר פירות טרופיים גומיגם 700 מ"ל, מונין סוויט אנד סאוור 700 מ"ל, ג'יגר, צנצנת שייקר קוקטייל, חטיף צ'יפס דיפ ריבר צ'דר חזרת 142 גרם, 2 בקבוקי אשכולית ורודה 3 סנט 200 מ"ל, מיני ליקר קואנטרו 50 מ"ל

המחיר: 220 שקל. ניתן להשיג בבנא משקאות

בנא משקאות - מארזים חגיגיים למשתה פורים. יחסי ציבור,
בנא משקאות, מארזים חגיגיים למשתה פורים/יחסי ציבור

כשהבירה טרייה, החג שמח

"עדלאידע בחביתוש" מארז פורים שמח

המארז כולל ‫זוג בירות בוטיק ישראליות לבחירה מהמגוון, 5 אוזני המן, זוג מסכות עיניים, תחתיות בירה תואמות ומזוודת חביתוש.

המחיר: 109 שקל. להשיג דרך אפליקציית Wolt

חביתוש, מארז פורימי 109 שקל. wolt ישראל,
חביתוש, מארז פורימי 109 שקל/wolt ישראל

למבוגרים בלבד

ככה זה כשיש שניים - משלוח מנות סקסי לערב שובב ומפתיע

משלוח מנות זוגי, מפתיע ושובב יסגור לכם את הפינה לערב דייט סקסי, פרוע ובלתי נשכח. המהדורה הפורימית המיוחדת FUN NIGHT IN A BOX מוגבלת ל-24 שעות בלבד או עד גמר המלאי (או עד דלא ידע, הראשון מבינהם)

המארז כולל אלכוהול, הפתעות והפעלות סקסיות לכל אחד מבני הזוג - ביחד ולחוד. לא כולל אביזרי מין. המחיר כולל משלוח!

המחיר 299 שקל. להשיג באתר סטארלט

מארז שובב לערב פורימי זוגי ומפתיע. יחסי ציבור starlet,
מארז שובב לערב פורימי זוגי ומפתיע/יחסי ציבור starlet

עוד מארזים עם ערך חברתי

מבשלת בירה שפירא משיקה שיתוף פעולה חברתי

בירה שפירא בשיתוף עם עמותת שק"ל, שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות: מהדורה פורימית מיוחדת לבירה Pale Ale (330 מ"ל), שנארזה על-ידי דיירי שק"ל, ושכל רווחיה מוקדשים לפעילות העמותה, המסייעת לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בחברה.

הבירה מתאימה למסיבות, משלוחי מנות, מתנה או מזכרת מיוחדת. הזמנות ניתנות לביצוע בארגז של 24 בקבוקים עם תווית כיתוב אישי לבחירה בקליגרפיה מזרחית-פרסית ייחודית ברוח החג מבית היוצר של סטודיו "בין השורות" של שק"ל (369 שקל, כולל משלוח) או בארגז של 12 יחידות עם כיתוב "פורים שמח" (189 שקל, משלוח בעלות 20 שקל או חינם בהזמנה מעל 200 שקל).

תוית סגנון פרסי. יחסי ציבור,
מבשלת בירה שפירא בשיתוף פעולה עם עמותת שק"ל, בירה עם תוית בסגנון פרסי/יחסי ציבור

המרכז השיקומי תעסוקתי "בית היוצר - עדי אופקים", יוצא במיזם מרגש וימכור משלוחי מנות שיוצרו ונארזו ע"י דיירי המרכז, אנשים עם מוגבלויות, במסגרת סדנאות התעסוקה המתקיימות במקום.

מדובר במרכז שהוקם על ידי עיריית אופקים ומופעל באמצעות עמותת "עדי" הנותנת מענה טיפולי, שיקומי וחינוכי לאנשים עם מוגבלויות במגוון שירותים שונים.לאנשים עם קשת רחבה ומגוונת של מוגבלויות ומטרתו להקנות למשתקמים המועסקים בו אורח חיים יצרני והשתלבות בתהליך נורמליזציה חברתית ועצמאות כלכלית.

הרוכשים מארזי משלוחי מנות שנארזו על ידי המועסקים המרכז, מרוויחים למעשה מצווה כפולה, גם מעניקים מתנה למי מיקיריהם, ובנוסף תורמים לרווחתם של דיירי המרכז השיקומי.

טווח מחירים למארזים: 12-60 שקל, להזמנות המארזים ניתן לפנות בטלפון: 073-3229673, או בכתובת המייל : Office-bh@adi-il.org

בית היוצר, מארזי מלשלוח מנות עם ערך חברתי. בית היוצר,
בית היוצר, מארזי מלשלוח מנות עם ערך חברתי: המחיר: 12-60 שקל/בית היוצר

משלוח מנות "מיוחד" - לא מה שחשבתם:

משלוחי מנות שהכינו וארזו אנשים עם מוגבלויות ממרכז התעסוקה של 'שלוה' נותן לכם הזדמנות להחזיר אהבה פעמיים. לכבוד חג פורים, חנות המוצרים של 'שלוה' המוכרת את תוצרי סדנת התעסוקה של מרכז 'שלוה'' מעניקה אפשרות לרכוש מארזים ייחודיים של משלוחי מנות שישמחו אתכם.

בארגון 'שלוה' שמפעיל את המרכז הלאומי לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, מתקיימות פעילויות רבות ומגוון תכניות לטיפול ושילוב ילדים עם מוגבלויות בשלל תחומי החיים.

לכבוד פורים 'שלוה' יוצאים עם מספר מארזים של משלוחי מנות מלאים במוצרים איכותיים שנארזו באהבה. בין המארזים ניתן למצוא מארזים מיוחדים לאוהבי יין, מארז בירה, מארז אהבה ועוד.

את המוצרים אפשר למצוא בחנות המוצרים במרכז 'שלוה' בירושלים או באתר 'שלוה שופ'.

מארז בירה, שלווה. יחסי ציבור,
מארז בירה, שלווה/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully