וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את האפיקומן? עולם הצעצועים מחדש ואפילו מגיע לטיק טוק

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 10:36

חג פסח מאופיין בקניית מתנות, לא רק למארחים, חברים ועובדים אלא גם מתנות אפיקומן לילדים. כחלק מהרגעות מצב הקורונה בישראל, ישנו צפי לביקושים גבוהים ויותר ביקורים בחנויות הפיזיות. עד הביקור הבא שלכם בחנויות הצעצועים, אלו החידושים מ-LOL, LEGO ודובוני אכפת לי

השנה, לאחר שנכנסנו למצב של דריכות סבירה ביחס לקורונה, משפחות רבות ישבו סביב שולחן החג ולא בריחוק חברתי. אחרי שנתיים בהם חגגנו בסגרים, בהרכב מצומצם וילידנו היו היחידים שחיפשו אותו, השנה הקרב על האפיקומן חוזר ומתרחב, יותר ילדים יחפשו אפיקומן אחד - והמתנה? חייבת להיות שווה, לפחות במושגים שלהם.

אם אתם לא בעניינים ולא מכירים את החידושים ובכל תרצו להפתיע אותם, הבאנו לכם מבחר של חברת אילנית המציגה התפתחות בתחום הצעצועים והמשחקים לילדים ומחדשת עם דגמים שאולי עוד ירגשו את הזוכים בהם, אם לא בשל ערכם אז בשם העובדה שלא לכולם יש אותם - חדשים כבר אמרנו.

לקראת פסח 2022, חברת אילנית נערכת עם מגוון רחב של צעצועים ומשחקים אינטראקטיבים חדשים לצד השקות של מותגים נוסטלגיים בעיצוב ובמראה חדש.

ילדות משחקות בכלי אוכל. ShutterStock
מתנות האפיקומן לפסח 2022: החידושים של חברת אילנית/ShutterStock

חוזרים לחנויות הפיזיות אחרי שנתיים באונליין

"לקראת חג הפסח הקרב אנו משיקים בישראל מגוון צעצועים ומשחקים חדשים של חברת WOWWEE העולמית הנחשבת לפורצת דרך בתחומה" אומר אייל כרמי מנכל חברת אילנית "בנוסף נציג מגוון רחב של משחקים אינטראקטיביים ייחודיים שעדין לא נראו בשוק הישראלי כמו לוכדי פיות אלקטרוניים, ומשחק המשלב אתגר מציאות בתוך עולם הטיק-טוק".

"השנתיים האחרונות, אופיינו בעיקר בקניה אונליין", אומר כרמי "ואנו צופים שהשנה יגיעו יותר הורים וילדים לחנויות הפיזיות וכן תהייה השקעה גבוהה יותר בסכום המתנות".

דובוני אכפת לי חוגגים 40 שנה - המותג האלמותי שסחף אחריו דורות רבים של אוהבי הסדרה חוזר ובגדול. החברה תשווק 8 בובות חדשות רכות וצבעוניות של דובוני אכפת לי מהעונה החדשה שעולה בערוץ הופ. הדובונים יגיעו במגוון של שלושה דגמים שונים ויוצעו במחיר של החל מ-59 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חדש דובוני אכפת לי שיווק חברת אילנית. באדיבות חברת אילנית,
חדש דובוני אכפת לי, שיווק חברת אילנית. המחיר: 59 שקל/באדיבות חברת אילנית

בובת GIRL CITY אינטראקטיבית - הבובה דוברת 100 משפטים ושירים בעברית - מגיעה במגוון של 3 בובות מהממות עם עיניים נוצצות ושיער מושלם לתסרוקות. הבובות דוברות עברית ומשמיעות כ-100 קולות שקל.

חדש לפסח מאילנית בובה דוברת עברית אינטרקטיבית. באדיבות חברת אילנית,
בובה דוברת עברית אינטרקטיבית, אילנית, המחיר: 100 שקל/באדיבות חברת אילנית

פיות הקסם שלי - לוכד פיות אינטראקטיבי - תפסו את זוהר הקסם ורחפו לעולם קסום ודמיוני. הערכה כוללת בקבוקון פיות אינטראקטיבי לאיסוף פיות, המאיר בחושך ומפיק קולות וצלילים. הילדים הופכים את הפיות לחברות הכי טובות שלהם - משחקים איתן, מאכילים אותן, אפשר לדבר איתן - והן עונות בחזרה, ואפשר להחליף בין החברים והחברות פיות ולהגדיל את האוסף.

ככל שמשחקים יותר, כך מצליחים למצוא פיות נדירות יותר. ניתן לאסוף כ-30 פיות בכל בקבוקון ו-100 פיות סה"כ. מגיע במגוון של שני צבעים ורוד ותכלת. המשחק מחובר גם לעולם הוירטואלי - מורידים את אפליקציית FAIRY MY FIND כדי לראות את כל אוסף הפיות וללמוד עובדות חדשות על הפיות שתפסת - תוצע במחיר של כ-222 שקל.

אוספים מגדלים ואוהבים פיות הלהיט החדש של חברת אילנית לפסח. באדיבות חברת אילנית,
אוספים ומגדלים,/באדיבות חברת אילנית

סקווישי פופ - מגוון של 4 דמויות אינטראקטיביות שכיף למעוך - קופצניות, קולניות ומאירות. מוצר אינטראקטיבי המגיב באורות וצלילים בעת לחיצה עם למעלה מ 50 תגובות (קולות, צלילים ואור) בלחיצה על הלחיים. אפשר להלביש, לדגדג, לנער ולהתמסר איתן כדי לקבל תגובה חמודה. מגיע במגוון של 4 דמויות שונות. יוצעו במחיר של כ- 80 שקל.

הלהיט החדש לפסח של חברת אילנית סקוושי פופ. באדיבות חברת אילנית,
הלהיט החדש לפסח, סקוושי פופ. המחיר: כ-80 שקל/באדיבות חברת אילנית

אתגר הצ'ה צ'ה צ'ה - טירוף אתגרי הרשת ממשיך לסחוף את העולם והפעם עם !CHA CHA CHA CHALLENGE -משחקוני אתגר המגיעים בקופסת הפתעה עם 3 רמות קושי שונות. קונים את קופסת האתגר, סורקים את קוד ה QR שעל האריזה, מתאמנים, משחקים עם חברים ומעלים לטיקטוק! מי יהיה האלוף או אלופת הצ'ה צ'ה צ'ה?. מוצעים במחיר של כ-25 שקל

חדש ממותג התינוקות בייביביורן - בייביבורן מג'יק עם מוצץ הקסם - בובת בייביביורן המאפשר סיבוב המוצץ ימינה ושמאלה שיגרום לעיניי הבובה להיפקח ולהיעצם. למשל: בייביבורן בת הים ראש בובה, ראש בובה עם שיער ארוך לתסרוקות לשימוש בכיור או באמבטיה, כולל ראש מקלחת עם מים זורמים כמו באמבט אמיתי. כולל מברשת שיער, מסרקה ושישה קליפסים. מחיר בובות בייביורן: 279 שקל.

חדש לפסח בייביביורן שיווק אילנית. באדיבות חברת אילנית,
חדש לפסח בייביביורן שיווק אילנית, המחיר: 279 שקל./באדיבות חברת אילנית

הסדרות החדשות של לגו שמושקות בישראל:

בנוסף, לקראת פסח תציג חברת אילנית השקות חדשות של המותגים המובילים והפופולארים לגו, LOL, ריינבו היי ומשפחת סילביניאן.

לגו - כשמארוול והארי פוטר פוגשים את מלחמת הכוכבים. חברת אילנית, המשווקת הרשמית של לגו בישראל, מציגה סדרות חדשות ומרהיבות של LEGO המותג המוביל בעולם לילדים ולמבוגרים. לדברי אייל כרמי מנכ"ל חברת אילנית "בסדרות החדשות יוצגו עשרות דגמים, ולקראת פסח נשיק סדרות נוספות ומפתיעות".

הסדרות החדשות של לגו שמושקות בישראל:

מיולנר - הפטיש האלמותי העולם של מארוול
דגמים לבנייה של אופנועי וספה וינטג'
הארי פוטר
ערכות לבניית תמונות מלגו של באטמן וחבריו
מלחמת הכוכבים - ערכות לבניית קסדות
ערכות לבניית רכבי מרצדס ולמבורגיני

לגו אדידס שיווק חברת אילנית צילום lego. באדיבות חברת אילנית,
לגו אדידס שיווק חברת אילנית צילום lego/באדיבות חברת אילנית

החדשות ממותג LOL:

ערכות נשיאה הכוללות מנשא, תינוקות ואקססוריז
BOX OPEN - אריזה שקופה להדגשת הפרטים
בובות חדשות בגודל 28 ס"מ מלאות בסטייל
Lol מסביב לעולם
ריינבואו היי סלון לשיער

יש לציין כי חברת אילנית אינה מתערבת וקובעת את המחיר לצרכן. המחיר לצרכן נקבע ע"י כל חנות וחנות לפי שיקול דעתה הבלעדי בלבד.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully