וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר פסח במטבח: הכירו את המכשירים שיהפכו את הבישול לחוויה

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 15:23

הראשון בסולם העדיפויות לשדרוג לקראת פסח הוא המטבח, שבדרך פלא חצי ממנו מתרוקן ממכשירים המשומשים - ואז גם מתעוררת התשוקה להתחדש. לפני שתוותר על עזרים ששירתו אתכם נאמנה, כדאי שתכירו את המכשירים החדשים, את הפונקציות ואת המחירים שנצטרך לשלם עבורם

לקראת חג הפסח, צפויה עליה במכירות של מוצרי החשמל הקטנים למטבח, וכן, ל"סדר פסח" שאנחנו נוהגים לעשות לקראת ליל הסדר האמיתי, יש השפעה על כך.

לא משנה מה רמת ההקפדה שלכם על הניקיון לפסח, סדר אתם כנראה עושים, כשהמטבח מהווה בדרך כלל את נקודת ההתחלה. אנחנו מתחילים לארגן עם כוונות שיהיו נקי ומסודר יותר ואיכשהו מגיעים למצב ששקיות גדולות של אשפה משמשות אותנו להעביר חפצים "שעשו את שלהם" למי שימצא בהם יותר שימוש או ישירות לפח האשפה - בהתאם למצבם הנוכחי או החשק שלנו להתחדש.

בניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המוביל בישראל, צופים גידול של כ- 30% במכירת מוצרי חשמל למטבח בתקופה זו של השנה. מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן אמרה לנו: "בתקופה שלפני חג הפסח ובמהלך החג נרשמת עלייה חדה במכירות מוצרי חשמל למטבח וניתן לראות כי הקנייה הממוצעת לקראת החג בקטגוריות החשמל עולה מ-900 שקל ל-1400 שקל".

"מעבר לרצון להתחדש בעצמנו, הביקוש למתנות פרקטיות גדל משנה לשנה, כאשר מוצרי המטבח הקטנים מהווים מתנה פרקטית ושימושית לחג, שבין היתר מוסיפות גם לעיצוב המטבח. השנה אנו צופים גידול של כ- 30% ברכישת מתנות ממוצרי החשמל הלבנים הקטנים: מיקסרים, מיקרוגלים, מעבדי מזון ועוד עזרים".

מרשת מחסני חשמל נמסר כי בשבוע האחרון היקף המבקרים בחנויות במהלך שעות הפתיחה עלה פי 5 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. נרשם גידול של 700% בהיקף המכירות של קטגוריית מוצרי החשמל שמחירם נע בין 199-299 שקל וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

עוד מסרה הרשת כי אם משווים את התקופה הנוכחית לתקופה המקבילה בשנת 2019 שהייתה שנת שיא בהיקפי המכירות, אזי השנה היקף הפדיון של מוצרים בין 199 שקל ל-299 שקל גדל בכמעט 10%.

הבאנו מבחר של מכשירים חשמליים קטנים למטבח, מה הם מחדשים לנו, מה הפונקציות שלא היו קיימות בהם קודם ומה המחירים שניאלץ לשם כדי להתחדש בהם?

* * * * לפני האפייה * * * *

מיקסר קיטשנאייד מבית ניופאן: דגם KSM156 מציג עיצובים חדשים ומהדורה מיוחדתבמראה אלגנטי ובמגוון צבעים. המיקסר בעל 10 דרגות מהירות, מגיעה עם קערה קרמית / נירוסטה של כ- 4.8 ליטר עם ידית ארגונומית (תלוי דגם) והמחיר המומלץ לצרכן עומד על: 2,790 שקל.

מיקסר קיטשנאייד דגם ksm156. באדיבות ניופאן,
מיקסר קיטשנאייד דגם KSM156, ניופאן, המחיר: 2,790 שקל/באדיבות ניופאן

חברת ברימאג, מציעה לחג: מיקסר שף טיטניום פטיסייר XL של המותג KENWOOD

המיקסר החדש מייעל את יכולות האפייה הביתית וכולל משקל מובנה, התפחה, פונקציית חימום, המסת שוקולד, חמאה והכל בקערה אחת. בעל הספק 1400 וואט, מסך מגע דיגיטלי אינטואיטיבי לשליטה מלאה, פעולת ערבול ייחודית, יסודית תוך שמירה על מהירות קבועה גם בתנאי עומס כבד, תאורת LED לתוך הקערה ומשקל מובנה לשקילת כלל המרכיבים. אחריות: שנה + 9 שנים על חלק המנוע.

מחיר מבצע: 2,990 שקל במקום 3,990 שקל. המבצע יתקיים עד לתאריך 24.4 או עד גמר המלאי. להשיג ברשת מטרו, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 3990 שח הסדרה היוקרתית. אסף לוי,
הסדרה היוקרתית של מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר. המחיר 2,990 שקל במקום: 3,990 שקל./אסף לוי

יבואנית מוצרי החשמל למטבח ולבית OIG מציגה מיקסר במראה נקי

מותג המיקסרים המוביל שמציע מקצועיות וביצועים ברמה גבוהה מציעה את המיקסר DAVO PRO, דגם 5260 , במחיר: 2,490 שקל.

davo pro dsm5260 צבע שחור מחיר 2,490 מבית oig. davo,
davo pro dsm5260 צבע שחור מחיר 2,490 מבית oig/davo

מיקסר MIXSTAR מבית המותג הבריטי "מורפי ריצ'רדס"

המיקסר MIXSTAR (שריג אלקטריק יבואן רשמי) הינו מעוצב וקומפקטי במיוחד, כזה שלא תופס הרבה מקום על השיש במטבח וניתן לאחסן אותו בכל ארון, מבלי להתפשר על הביצועים וגודל הקערה (קיבולת של 4 ליטר).

המיקסר בעל טכנולוגיית פעולה כפולה לתוצאות מהירות פי 2, מנוע עוצמתי בהנעה ישירה של 650W, 6 מהירויות הפעלה מגוונות וטיימר דיגיטלי. הוא מאפשר לאחסן בנוחות את כל האביזרים בתוך הקערה: זוג מקצפים, זוג מערבלים, זוג ווי לישה ומכסה קערה שקוף המגן מהתזות. בנוסף הוא בעל מרית מובנת לאיסוף כל הבלילה בזמן הערבול.

המחיר: 899 שקל. להשיג ברשתות החשמל ובאתר שריג אלקטריק.

מיקסר mix star קומפקטי חדש של המותג מורפי ריצ'רדס במחיר 899 שקל. יחסי ציבור,
מיקסר mix star קומפקטי חדש של המותג מורפי ריצ'רדס במחיר 899 שקל/יחסי ציבור

* * * * לחימום ואפייה * * * *

תנור אובן טורבו MAX של נינג'ה (דגם DT203) עם מסך תצוגה בעברית.

ה-MAX החדש של המותג נינג'ה מציע דיוק טמפרטורה של תנור מקצועי, הודות לטכנולוגיית פיזור האוויר המשולשת, כך מתאפשר חימום מהיר תוך 90 שניות, צלייה מהירה יותר ב-40% וטיגון באוויר חם - עד 75% פחות שומן ללא צורך לסובב או להפוך את התבנית והמזון.

תנור האובן של נינג'ה מאפשר בישול משולב בשתי קומות וכולל 10 תוכניות בישול מגוונות המעניקות מענה לשלל צרכים. תנור האובן חזק ועוצמתי (2400 וואט), בעל ביצועים מקצועיים, חוסך זמן בישול ומאפשר בישול בריא יותר.

המחיר: 1,590 שקל. את מכשירי נינג'ה החדשים ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

תנור אובן טורבו של המותג נינג'ה. 1590 שקל. יח"צ,
תנור אובן טורבו של המותג נינג'ה. המחיר: 1,590 שקל/יח"צ

מצנם מעוצב של המותג KitchenAid דגם 5KMT2204 מבית ניופאן

מצנם 2 פרוסות של המותג המוביל קיטשנאייד בעיצוב נקי בעל פתחים רחבים וארוכים המתאים לכל סוגי הלחמים. בעל חיישני חום אלקטרונים חכמים לפעולה אחידה. למצנם חיישן אוטומטי עם פונקצית שמירת-חום, הוא מוריד/מעלה את הצנים באופן אוטומטי ושומר על חום נמוך עד 3 דקות.

המצנם של המותג KitchenAid הוא בעל 7 דרגות השחמה עם טיימר LED לבחירת דרגת ההשחמה הרצויה, יש לו פונקציית כריך ומתקן להכנת כריך קלוי וטעים וגם פונקציית הפשרה לקלייה של לחם קפוא.

הוא עשוי מפלדת אל-חלד ומתכת יצוקה בצבע אמייל בתנור. הוא חזק ועמיד לאורך זמן, בעל מגש פירורים נשלף לצורך ניקוי וגם מתאים להדחה במדיח.

המחיר: 1400 שקל.

5kmt2204-obמצנם קיטשנאייד דגם - 1400שח. באדיבות ניופאן,
מצנם קיטשנאייד - 1,400 שקל/באדיבות ניופאן

Selmor מכשיר להכנת נקניקיות

המכשיר מיועד להכנת נקניקיות בזמן קצר, באמצעותו ניתן לצלות את הנקניקיות בדרגות צלייה שונות וכמו כן גם את הלחמניות במהירות תוך שמירה על איכותן. המכשיר נוח לתפעול, נושא מגש פירורים לניקוי יעיל, לחצן להפסקת הצלייה באופן מבוקר וטרמוסטט ביטחון עם נורת ביקורת.

המחיר: 140 שקל. ניתן לרכוש באתר Last Price

מכישר להכנת נקניקיות, ניתן לרכוש ברשת Last Price. יחסי ציבור,
מכשיר להכנת נקניקיות/יחסי ציבור

יבואנית מוצרי החשמל למטבח ולבית OIG מציגה מכשיר להכנת וופל בלגי וטוסטים מבית DAVO

DAVO 620 - מתאים להכנת 2 פרוסות בו זמנית. מעוצב בצורה קומפקטית ומודרנית ומגיעה בצבעים שחור, לבן ואדום. המחיר: 369 שקל

טוסטר ומכשיר וופל מבית המותג davo מחיר 369 שקל. יחסי ציבור,
טוסטר ומכשיר וופל מבית המותג davo מחיר 369 שקל/יחסי ציבור

* * * * קיצוץ וערבול * * * *

בלנדר Moulinex דגם LM91HD27 מבית ניופאן

בלנדר עם 6 להבים בטכנולוגיית Powelix המאפשרת תוצאות ערבול אופטימליות. בעל 5 תוכניות אוטומטיות: ברד , כתישת קרח, סורבה, קינוחים ואוטומט. נוח ובטיחותי.

המחיר המומלץ לצרכן: 1,400 שקל. להשיג בחנויות החשמל הנבחרות.

בלנדר של Mouliunex. דגם LM91HD27 - 1200 שקל. באדיבות ניופאן,
בלנדר של Mouliunex. דגם LM91HD27 - 1200 שקל/באדיבות ניופאן

מעבד מזון magimix CS-5200JXL Premium

בלנדר מיקס - אביזר לערבול מקצועי והגדלת קיבולת העבודה עם נוזלים כולל אביזר להכנת קוביות - מיוחד לקוביות סלט וצ'יפסים ומסחטת הדרים.

מנוע אינדוקציה תעשייתי משופר, הנעה שקטה וישירה ללא תמסורות ,ללא רצועות לתוצאות אידאליות, בעל מכסה עם פתח גדול במיוחד לפריסה וחיתוך ירקות ופירות שלמים, עם כניסה אליפטית ודוחסן.

מגיע עם מיני מיכל 1.2 ליטר עם סכין נירוסטה דו להבית לקיצוץ דק של: פטרוזיליה, בצל, טחינת גרגרי חומוס והכנת כמויות מזון קטנות (מוס, טונה וכיו"ב). מתאים במיוחד להכנת מחיות לילדים.

מגיע עם מגוון סכינים ודיסקיות לשימושים שונים, אביזר ללישת בצק, מקצף ביצים, מרית, קופסת אביזרים ועוד. ניתן ללהשיג במגוון צבעים.

המחיר: 2,190 שקל. להשיג בחנויות החשמל הנבחרות.

ניופאן מעבד מזון מג'ימיקסcs5200jxl_ 2190. באדיבות magimix,
ניופאן מעבד מזון מג'ימיקס cs5200jxl, המחיר: 2,190 שקל./באדיבות magimix

קוצץ מזון מהיר בעיצוב יוקרתי וחדשני מבית BLACK & DECKER

הקוצץ בנפח 500 מ"ל עם מנוע עוצמתי במיוחד W260 מיועד לקיצוץ וריסוק מגוון מוצרי מזון בקלות וביעילות בטיחותי עם נוחות מרבית להפעלה וניקוי.

הוא בעל 2 להבים חדים עשויים מנירוסטה אל חלד באיכות גבוהה העמידים לטווח ארוך. מערכת חיתוך הכוללת 2 פונקציות שימוש, ערבוב או קיצוץ של מגוון רחב של פרודוקטים בשניות, המספקות אפקטיביות ומהירות פעולה נדרשת.

מתאים לחיתוך של קרח, בשר, ירקות, אגוזים, מוזלי ועוד. כמו כן, בעל 2 מהירויות הפעלה: נורמל וטורבו לגמישות יתרה. כולל בסיס גומי חזק ויציב למניעת תזוזה בעת השימוש לשימוש נוח וקל לניקוי מהיר.

המחיר: 499 שקל. BLACK & DECKER - להשיג ברשת ACE ואצל היבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה

קוצץ מזון מהיר מבית black & decker 499 שח להשיג ברשת ace ואצל היבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה. יח"צ חו"ל,
קוצץ מזון מהיר מבית black & decker, המחיר: 499 שקל/יח"צ חו"ל

בלנדר אמריקאי ספורטיבי ומקצועי מיובא ע"י OIG

NUTIBULLET EXCLUSIVE מגיע במגוון צבעים מהממים ומספק ביצועים חזקים.

המחיר: 395 שקל

nutribullet exclusive ורוד מחיר 395 שקל מבית היבואן oig. יחסי ציבור,
nutribullet exclusive ורוד מחיר 395 שקל מבית היבואן oig/יחסי ציבור

BUGATTI - מוצרי מטבח בעיצוב איטלקי בלעדי ל"בירמן דיזיין"

בישראל המותג היוקרתי למוצרי ומכשירי מטבח "בוגאטי" מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי בירמן דיזיין החברה המובילה בישראל למותגי יוקרה למטבח ולבית שמציעים בין היתר את בלנדר ומסחטת הדרים:

בלנדר VELA העיצוב החרוטי המשופר של כוס הערבול והמנוע העוצמתי מסייעים למזון להסתובב בקלות עבור קבלת ערבול מושלם. הבלנדר מורכב מכוס קלת משקל עשויה פלסטיק TRITAN PCT, ולהבי פלדה איכותיים אשר עוצבו במיוחד לערבול רב עוצמה של מרכיבי מזון שונים. לבלנדר 4 מהירויות, פונקציית כתישת קרח ופעימות. המכשיר מגיע עם ספל למילוי ובוחשן.

המחיר: 1,071 שקל. להשיג בלעדית ב"בירמן דיזיין", בקניון "דן דיזיין סנטר" , הלח"י 2 בני ברק
לבירורים: 1-800-600-150 ולרכישה באתר: www.casabugatti.co.il

בלנדר דגם ולה של המותג בוגאטי_1071 שח_של המותג בוגאטי להשיג בבלעדיות בבירמן דיזיין. יח"צ חו"ל,
בלנדר דגם ולה של המותג בוגאטי, המחיר: 1071 שקל/יח"צ חו"ל

מסחטת הדרים VITA

המסחטה שנוצרה אחרי מחקר מחוויית הסחיטה והמזיגה, עוצבה על ידי המעצבים Innocenzo Rifino ו- Lorenzo Ruggieri ל"בוגאטי". קלה לשימוש, עשויה מחומרים איכותיים המעניקים תצורה אלגנטית יחד עם תכונות טכניות אמינות.

מהירות מסחטת המיץ עומדת על 90-95 סיבובים בדקה, בלחיצה על כפתור ניתן לסובב את הכוס ולמזוג את המיץ. המכשיר מגיע עם קונוס גדול לסחיטת תפוזים ואשכוליות, חרוט קטן לפירות הדר קטנים וקנקן זכוכית מחוסמת.

המחיר 1,070 שקל, להשיג בלעדית ב"בירמן דיזיין", בקניון "דן דיזיין סנטר" , הלח"י 2 בני ברק
לבירורים: 1-800-600-150 ולרכישה באתר: www.casabugatti.co.il

מסחטת הדרים דגם ויטהשל בוגאטי להשיג בלעדית בבירמן דיזיין מחיר 1071 שקל. יח"צ חו"ל,
מסחטת הדרים דגם ויטהשל בוגאטי להשיג בלעדית בבירמן דיזיין מחיר 1070 שקל/יח"צ חו"ל

חברת ברימאג, משיקה מוט בלנדר של המותג הבינלאומי BRAUN

מוט הבלנדר כולל מערכת סכינים המאפשרת הורדת המאמץ בזמן העבודה והשגת תוצאות טובות פי 2.5. עשוי מנירוסטה, עם הספק של 1,100 וואט ובעל בקר שליטה למהירויות משתנות.

הוא מגיע עם קערת מעבד מזון גדולה XL, כוס פלסטיק להקצפה, אביזרים לקיצוץ, פריסה, גירוד, ערבול והקצפה, אביזר לחיתוך מהיר של קוביות ואביזר ללישת בצק (500 גרם קמח) כבד ללחם או פסטה, פשטידות ועוגות, מטחנה מנירוסטה לקפה ותבלינים.

המחיר: 999 שקל במקום 1,090 שקל, כמו כן, ברכישה ממגוון מוטות הבלנדר של בראון מקבלים סט אפייה 5 חלקים של LUMINARC - המבצעים עד ה 30.4. להשיג ברשת מטרו, בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ברחבי הארץ

בראון- בלנדר מוט מחיר 999 שקל. אסף לוי,
בראון- בלנדר מוט מחיר: 999 שקל/אסף לוי

Super Food של Normande מציגה מטחנת בשר עוצמתית

מטחנת בשר עוצמתית 1200W בעלת מערכת הנעה דו כיוונית, להב נירוסטה, 3 דסקיות מתכת להחלפה, מגיעה עם אביזר להכנת נקניקיות ביתיות. המטחנה מאפשרת עבודה רציפה ונוחה בזכות מבנה יציב ומערכת למניעת החלקה.

מטחנה מערכת הנעה דו כיוונית (קדימה ואחורה) לשחרור מזון תקוע, להב נירוסטה, 3 דסקיות מתכת להחלפה, מגש ודוחס, אביזר מילוי כולל אביזר נקניקיות, כבל חשמל הניתן לאחסון, כפתור נעילת בטיחות וכל זה בעיצוב רטרו-שיק מפתה. מטחנת בשר 1200w דגם: MGD-120 מבית Normande מידות: גובה 33 ס"מ, רוחב 18 ס"מ , עומק 28 ס"מ

המחיר: 399 שקל, להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

מטחנת בשר 1200w מבית normande=. יחסי ציבור,
מטחנת בשר 1200w מבית normande, המחיר: 399 שקל/יחסי ציבור

* * * * לבישול וטיגון * * * *

נינג'ה סמארט ליד (דגם OL553) עם מסך תצוגה בעברית.

ארוחה שלמה במכשיר חכם אחד המציע שלושה מצבי בישול: סיר לחץ, בישול בשילוב אדים שמשפר את תוצאות האפיה וטיגון באוויר חם, עם 11 תוכניות מתקדמות לתוצאות מהירות, עסיסיות וקריספיות במיוחד.

הוא מגיע עם מכסה חכם המזהה את מצב הבישול ומציג על הצג את תוכניות הבישול הרלוונטיות. הוא מתאים להכנת מגוון ענק של סוגי מאכלים כמו למשל נתחי בשר, עוף, דגים, קטניות, לחמים ועוגות. הנינג'ה סמארט-ליד מעניק למשתמש חווית בישול מהירה ובריאה יותר.

המחיר: 1,790 שקל. את מכשירי נינג'ה ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש עם פנל תצוגה בעברית. המחיר: 1790 שקל. יח"צ,
מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש עם פנל תצוגה בעברית. המחיר: 1,790 שקל/יח"צ

צ'יפס, שניצל ועוף בגריל בקו הבריאות, Air Fryer של Electrolux

חברת מיני ליין יבואנית ומשווקת Electrolux בישראל משיקה סיר טיגון - Air Fryer חדשני, שבעזרתו ניתן להכין מגוון מאכלים אהובים על ילדים כגון: שניצלים וצ'יפס, עם מינימום שמן ובמהירות מקסימלית.

סיר הטיגון המתקדם מבשל ומטגן בצורה בריאה יותר, הודות לטכנולוגיה חדשנית של אוויר חם, ובכך מונעת שימוש בשמן. עם סיר הטיגון החדש של Electrolux תקבלו מזון טעים ובריא בדקות ספורות.

סיר הטיגון החדש מספק 8 תוכניות אוטומטיות להכנת מאכלים כגון: עוף כרעיים, סטייק, צ'יפס, דגים, ירקות מאודים, פיצה ומאפינס למיניהם, טיימר וצג דיגיטלי עם פיקוד טאץ' ותוכניות מובנות.

סלסלת טיגון מיוחדת אותה ניתן להכניס למדיח הכלים, מתקן אחורי לאחסון הכבל, ידית לשליפה עם נעילת בטיחות.

מחיר מומלץ: לצרכן 700 שקל, ניתן להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ברחבי הארץ,

air fryer של אלקטרולוקס. יח"צ,
air fryer של אלקטרולוקס, המחיר: 700 שקל/יח"צ

* * * * לעמדת הקפה * * * *

Lavazza משיקה את מכונת הקפה Jolie לאספרסו כמו בבית קפה

לקראת חג הפסח, חברת הקפה האיטלקית Lavazza משיקה בישראל את מכונת הקפה החדשה Jolie: מדובר במכונה קטנה ועליזה, המתאימה באופן מושלם לכל סגנון, מעניקה נופך של חיוניות לעיצוב וטעם מושלם של קפה.

חדשנות ועיצוב הן מילות המפתח של המכונה החדשה: אלגנטית ומלוטשת, ובגודל קומפקטי המתאים באופן מושלם לדרישת הצרכנים הישראלים לאיכות מעולה ולביצועים ברמה גבוהה, יחד עם קלות שימוש וסגנון ללא תחרות. יחד עם העיצוב האטרקטיבי האלגנטי והמודרני Jolie מבטיחה את טעם Lavazza האותנטי ביותר, עם עיצוב איטלקי.

מכונת הקפה החדשה, מגיעה בצבע לבן והיא בעלת אופי רב-תכליתי: הודות למשענת הכוס הניתנת להסרה, היא מאפשרת לצרכנים לבחור בין אספרסו קלאסי או הטעם העוטף של קפה לונגו. אבל לא משנה איזה קפה מעדיפים, מכונת קפה ג'ולי מבטיחה חוויה ללא תחרות, רגע אמיתי של עונג שבו איכות, טעם, עיצוב וחדשנות משתלבים בצורה מושלמת.

בעזרת כפתור Stop & Go, ניתן לייצר את הכמות המדויקת של קפה הרצוי, ולבדוק מתי צריך לרוקן את מגירת הקפסולה המשומשת. בנוסף, עם רמת רעש של 44Db ,Jolie היא מכונת קפה שקטה במיוחד, האפשרת זמן הכנה מהיר ושקט.

המחיר: 379 שקל. ניתן להשיג ברשת שופרסל המכונה מגיעה עם ערכת מתנה מיוחדת של 9 קפסולות Lavazza A Modo Mio במגוון טעמים.

קרדיט צילום לוואצה jolie - מכונת קפה של לוואצה. יח"צ,
קרדיט צילום לוואצה jolie - מכונת קפה של לוואצה, המחיר: 379 שקל/יח"צ

Nespresso משיקה את: VERTUO NEXT מכונת קפה בעיצוב חדשני ןמתחשב בסביבה.


המכונה החדשה VERTUO NEXT מאובזרת עם מערכת חצי אוטומטית המאפשרת בחירה מגוונת של כוס הקפה הרצויה בהתאמה אישית לכל משתמש והיא עשויה מ-50% חומרים ממוחזרים.

המחיר ל- VERTUO NEXT הוא: 1,150 שקל, והיא קיימת בצבעים: שחור, כרום ואפור זמינה לרכישה באפליקציית נספרסו, באתר www.nespresso.com בטלפון 2500*, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים.

vertuo next מכונה חדשה מחיר 1150 שקל nespresso (3). יח"צ חו"ל,
vertuo next מכונה חדשה מחיר 1150 שקל nespresso/יח"צ חו"ל

ברימאג מציעה סדרה של מכונות קפה אוטומטיות של דלונגי

בשם דינמיקה המיועדות להכנת קפה טרי הנטחן במקום מפולי קפה טרי . שלושת המכונות שבסדרה עובדות על לחץ של 15 BAR. מיכל פולי הקפה מכיל 300 גרם פולים טריים המיועדים לטחינה במקום, מיכל המים במכונות הינו 1.8 ליטר והוא נשלף למילוי קל ופשוט.

המכונות מצוידות בלוח בקרה עם לחצני מגע ותאורה אחורית ויש בהן תכנית הכנת משקאות כאספרסו ארוך וקצר, קפוצינו, מקיאטו, שוקו וכו' בלחיצת כפתור. בכל מכונה התאמה אישית להכנת המשקאות.

המחיר: 2390-3490 שקל, להשיג ברשת מטרו, טרקלין חשמל, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות.

מכונת קפה אוטומטית דלונגי. יח"צ חו"ל,
מכונת קפה אוטומטית דלונגי. 2390-3490 שקל/יח"צ חו"ל

מותג מכונות הקפה "KRUPS" עולה לישראל ונוחת בפאוזה קפה מבית קבוצת מי עדן

ניופאן יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בשיתוף פעולה ראשון עם חברת פאוזה קפה מבית קבוצת מי עדן.

במסגרת שיתוף הפעולה ניופאן תייבא את מכונות הקפה של המותג הידוע והחדשני "KRUPS" וחברת פאוזה קפה, מבית קבוצת מי עדן, תשווק אותם בישראל

מכונות הקפה של KRUPS מציעה מהפכה בתחום עם הבטחה להכנת קפה במהירות שיא, תחזוקה יעילה ופשוטה ואיכות גבוהה.

חברת KRUPS מייצרת מכונות קפה טוחנות מזה כ-30 שנה תוך התחייבות לאיכות בלתי מתפשרת. כל מכונות הקפה של KRUPS מיוצרות במפעל הממוקם בצרפת תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים.

המכונות מצוידות בטכנולוגיית QUATTRO FORCE -KRUPS® המבטיחה קפה טחון מאוזן בניחוח וטעם ביצועי טחינה מהירים ומדויקים בשילוב לחיצת דחיסה בלחץ של 30 ק"ג.

מכונות הקפה בעלות עיצוב וממשק נוח כך שבמכונות ניתן לבחור כל משקה שרוצים (15 סוגי משקאות) בטא'ץ אחד בלבד .

מהדגמים הראשונים שמגיעים לישראל ישנו הדגם: INTUITION PREFERENCE+ (EA875E10)- מכונת הדגל של היצרנית, המאפשרת הכנת 15 משקאות בלחיצת כפתור. למכונה מסך מגע אינטואיטיבי ומיכל חלב המתחבר בקלות להקצפת חלב מהירה. בנוסף היא מאפשרת הכנת 2 כוסות קפה מסוגים שונים בפעולה אחת בלבד, ואפשרות לפרסונליזציה של המשקאות בהתאם לטעמו של הלקוח. לשמירה של 15 מתכוני קפה, בחירת חוזק וכמות הקפה, טחינה כפולה ואוטומטית לטחינת פולי קפה גדולים וטיימר לתזמון הכנת המשקה לשעה הרצויה.

טווח מחירים: 2,000-5,000 שקל. להשיג אצל המשווקים וחנויות הקפה המתמחות.

מכונת קפה krups דגם 875. יחצ פאוזה קפה,
מכונת קפה krups דגם 875, טוול המחירים למכונות הקפה של המותג: 2,000-5,000 שקל/יחצ פאוזה קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully