וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמקפיא: נסטלה מציגה חידושים לקראת עונת הגלידות

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 14:23

המגמה הרווחת בתחום הגלידה מצביעה על העדפה ברורה של הצרכנים למנות אישיות. גלידות נסטלה משיקה את הגלידות החדשות לקיץ 2022, עם חדשנות המתמקדת במוצרים לצריכה אישית (Single Serve) המשרתים את התחזקות מגמה זו בשוק הגלידה

החידושים של גלידות נסטלה לקיץ 2022. יח"צ,
החידושים של גלידות נסטלה לקיץ 2022/יח"צ

הצרכנים מעדיפים מנה אישית

המגמה לפיה מעדיף הצרכן הישראלי מנה אישית בגלידה על פני מארזים משפחתיים לחלוקה, החלה לפני מספר שנים והתעצמה במהלך השנתיים האחרונות. הצרכנים מעדיפים מנות אישיות בכל בילוי בחוץ, ועתה גם בתוך הבית.

הסגמנט שיוביל את המגמה בגלידות נסטלה העונה, יהיה סגמנט ה"פינוק", עם מגוון מוצרים חדשניים שיתמכו במהלך.

בעונה הנוכחית, מחזקת גלידות נסטלה את המותג קראנץ' (Crunch) שייכנס לקטגוריית חטיפי הגלידה ומשיקה את קראנץ' בר -חטיף גלידה בטעם וניל עם שכבת קרמל ובציפוי שוקולד חלב וחטיפי אורז תפוח. קראנץ' בר יוצע לצרכן כחטיף בודד וגם במאגדת של 6 יחידות.

קראנץ' בר - בטעם וניל קרמל - מארז נסטלה. יח"צ,
קראנץ' בר - בטעם וניל קרמל - מארז נסטלה/יח"צ

פינוק אקסטרים

כמו כן, משיקה גלידות נסטלה מוצרי פינוק נוספים: בסדרת מילקה (Milka) - שלגון מילקה שוקולד אגוזים בציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים. בנוסף, מרחיבה את סדרת ביסקולידה אקסטרה ומשיקה את ביסקולידה אקסטרה שוקו בננה עם שבבי ממרח פאדג'.

בהמשך העונה צפויים להיות מושקים חידושים נוספים תחת המותגים מילקה ואוריאו ושחקן חיזוק משמעותי בסדרת אקסטרים (Extreme) בקטגוריית הטילונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שלגון מילקה אגוזים. יח"צ,
שלגון מילקה אגוזים/יח"צ

עולם הילדים

בעולם המשפחה והילדים, משיקה גלידות נסטלה את שלגון באבל גאם, שלגון בצורת עיגול בטעמי מסטיק עם ליבת תות חמוץ ובניחוח נוסטלגי. כמו כן, גם שלגון בטעם וניל בציפוי קרחון טרופי שנותן מענה גם לקהל שמחפש טעם בוגר יותר.

לקהל המחפש שלגון פרווה מפנק, פיתחו בגלידות נסטלה שלגון פרווה וניל עוגיות בציפוי שוקולד, במיוחד עבור הקהל הטבעוני.

שלגון באבל גאם - בטעמי מסטיק תות, נסטלה. יח"צ,
שלגון באבל גאם - בטעמי מסטיק תות, נסטלה/יח"צ

החותמת של הסוכרת

בקטגוריית הגלידות בחבילות הבית: גלידת סורבה פרווה של לה קרמריה בטעם טרופי ופירות יער. כמו כן, לה קרמריה שוקו וניל עם 39 קלוריות למנה, כעת מאושר על ידי אגודת אי"ל, האגודה הישראלית לסוכרת וללא מדבקות אדומות.

לה קרמריה - שרבט פרווה בטעמי טרופי ופירות יער, נסטלה. יח"צ,
לה קרמריה - שרבט פרווה בטעמי טרופי ופירות יער, נסטלה/יח"צ

משקיעים בתחום ה-Wellness

גם בתחום ה-Wellness צפויים חידושים נוספים בהמשך העונה כמו שלגון תחת סדרת לה פרוטה (La Frutta) ובשורה צרכנית מפתיעה עם מאגדות פרימיום מופחתות קלוריות.

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "היקף קטגוריית שוק הגלידות בשנת 2021 בישראל נאמד ב-1.85 מיליארד שקל, כאשר הקטגוריה הצומחת היא קטגוריית האימפלס. הנ"ל בא לידי ביטוי בירידה במכירות בשנה החולפת בשוק המאורגן, בו הצריכה מתבטאת בעיקר במאגדות וחבילות בית.
הסגמנטים הצומחים בשוק הגלידה בשנת 2021, בהם גם בחרנו להתמקד בפיתוח מוצרים חדשים, הם סגמנט ה-Wellness והבריאות כמו גם סגמנט הילדים והמשפחה. סגמנט הפינוק שומר על כוחו ונשאר יציב גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully