וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת YOLO מתרחבת: 'גלידות פלדמן' ו'תנובה' משיקות שלגוני אישיים

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 12:16

לאחר השקה משותפת ומוצלחת של סדרת טילוני YOLO בקיץ 2021, ממנה נמכרו מעל ל-2.5 מיליון יחידות שתפסו נתח שוק של 24%, 'גלידות פלדמן' ו'תנובה' מעמיקות את שיתוף הפעולה ומשיקות לראשונה גם סדרת שלגונים אישיים בהתאם לטרנד הרווח ולביקוש הגבוה בקרב צרכני הגלידות

יולו בלונד בייגלה. הדמיה,
שלגון YOLO בלונד בייגלה/הדמיה

"גלידות פלדמן" ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ומשיקות לראשונה סדרת שלגוני "YOLO" מפנקים, המתחברת לטרנד המזוהה בקרב צרכני הגלידות, המבקשים ליהנות מגלידות מפנקות אישיות, כמענה אופטימלי לתשוקה לשוקולד, שצריכתן מהווה כ-50% מנתח השוק של הגלידות.

ההשקה החדשנית מגיעה לאחר ההצלחה של סדרת הטילונים של YOLO ביוני 2021, ממנה נמכרו מעל ל-2.5 מיליון יחידות, והביאה לנתח שוק של 24% (לפי סטורנקסט).

סדרת השלגונים עשירה בשוקולד, וכוללת 12% שמנת משובחת עם תוספות ייחודיות ומפנקות. השלגונים ישווקו בשלושה טעמים חדשים: שוקולד חלב עם שברי וופל, שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ושלגון שוקולד חלב עם עוגיות.

יולו שוקולד עוגיות. הדמיה,
שלגון YOLO שוקולד עוגיות/הדמיה

הפינוק כמגמה גדולה בישראל

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "אחת ממגמות המזון הגדולות ביותר בישראל היא מגמת הפינוק. מגמת הפינוק באה לידי ביטוי גם בחיפוש אחר חומרי גלם איכותיים ומתוחכמים וכך גם בעולם הגלידות. בשנה שעברה השקנו את סדרת הטילונים של "YOLO" אשר מביאה פינוק איכותי אמיתי. הגלידה של YOLO עשויה מ12% שמנת משובחת ומשוקולד אמיתי".

לדבריה, "סדרת הטילונים של YOLO זכתה להצלחה בקרב הצרכנים והביאה לנתח שוק של 24% בסגמנט (סטורנקסט). וכעת הסדרה מתרחבת לעולם השלגונים. הניסיון של YOLO בעולמות השוקולד המפנקים, לצד הידע של פלדמן בעולמות הגלידה יביא גם הפעם מוצרים ייחודיים וטעימים במיוחד דוגמת שלגון שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יולו שוקולד ופל. הדמיה,
שלגון YOLO שוקולד ופל/הדמיה

"הצלחה מסחררת בעולם הגלידות"

לדברי ארז וולף, מנכ"ל גלידות פלדמן: אנו גאים ושמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם חברת תנובה שהחל לפני כשנתיים והפך להצלחה מסחררת בעולם הגלידות, ולהשיק את סדרת שלגוני YOLO בשלושה טעמים מפתיעים לקיץ הקרוב. לאחר ההצלחה שרשמה סדרת טילוני YOLO שהושקה בשנה שעברה, היה לנו ברור שצריך להרחיב את סדרת YOLO למוצרים מפנקים נוספים. גלידות פלדמן שמה לה למטרה להשקיע ולהרחיב את הסדרות המוצלחות שקהל הצרכנים אוהב ותמשיך להפתיע גם בהמשך".


השלגונים ישווקו ביחידות במשקל 75 גרם, או במאגדת של 4 שלגוני מיני 50 גרם כל אחד ויוצעו למכירה בחנויות גלידות פלדמן, במגוון רחב של חנויות, מינימרקטים ומכולות, וכן ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully