וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון פסח - זמן לעשות אותו גם במשרד שלכם

ג'ון דה סימון, נשיא הרבלייף

4.4.2022 / 11:56

האביב ועמו ניקיונות הפסח הם הזדמנות לנקות , לסדר ולרענון לא רק את הבית אלא גם את העסק. זוהי הזדמנות מצוינת לבעלי עסקים קטנים להקדיש מחשבה ולפנות מקום שיאפשר צמיחה והזדמנויות חדשות. זהו זמן חיוני לחשבון נפש עבור העסק והזדמנות להיפטר ממה שלא עובד

האביב ועמו ניקיונות הפסח הם הזדמנות לנקות , לסדר ולרענון לא רק את הבית אלא גם את העסק. זוהי הזדמנות מצוינת לבעלי עסקים קטנים להקדיש מחשבה ולפנות מקום שיאפשר צמיחה והזדמנויות חדשות. זהו זמן חיוני לחשבון נפש עבור העסק, הזדמנות להיפטר ממה שלא עובד ולחשוב על מה שיהפוך אותו למצליח יותר.

מנהל עבודה משרד רגליים על השולחן. ShutterStock
קודם תסדרו, אחר כך שימו רגל על רגל/ShutterStock

ספירת מלאי

לרוב, בעלי עסקים קטנים עסוקים בניסיון לצלוח את היום, וקשה להם לעצור ולחשוב על השינויים שהם יכולים ליישם כדי לשפר את התהליכים היום-יומיים בעסק, וחשוב מכך, את חוויית הלקוח. לכן, נסו לצאת מהסביבה הרגילה - בקרו בבית קפה שמציע מקומות ישיבה נוחים, או שבו בחוץ באוויר הצח - וכתבו - במחברת, באייפד או במחשב הנייד - מה עבד עבור העסק בשנה האחרונה ומה לא. האם עמדתם ביעדי המכירות? עם אילו אתגרים התמודדתם שגרמו לכם להאט? האם אתם צריכים להזכיר לעצמכם מהי המטרה שלכם כדי לשמור על מוטיבציה? מה אתם יכולים להתחיל לעשות שישפיע גם על העסק וגם על הקהילה? העריכו מחדש את הפעולות שלא הצליחו- אם אתם עדיין מבצעים אותן נסו לחשוב כיצד תוכלו לתקן או לשפר את המצב. זוהי הזדמנות ליישם שינוי, הגדרת יעדים חדשים ומציאת דרכים חדשות שיאפשרו לכם להשפיע.

ניקיון יסודי

פירוש המילה "ניקיון" עבור עסק קטן יכול להיות לעשות סדר בחשבונות - כולל מעקב אחר לקוחות לא פעילים שעשויים לגזול מכם משאבים - והכנת התשתית להמשך השנה. האם יש לכם קופסאות של מסמכים שצריך לגרוס או לתייק? גריסה של מידע בנקאי או חשבונות שאינם נדרשים עוד לצורכי מס היא דרך מצוינת לנקות את המשרד. לחלופין, אולי אתם רוצים לצמצם את העומס בניירת ולהעביר את המידע למחשב. מעבר לדיגיטל הוא חיוני לא רק כדי ליצור קשר עם לקוחות, אלא גם כדי לשמור על סדר וארגון; לפנות את המחשבות כדי להתמקד בחלקים של העסק שחשובים באמת. בין אם אתם משתמשים בכלים פיננסיים לצורך ביצוע מעקב או אוטומציה של תשלומים כדי לחסוך בזמן או בארגון דיגיטלי של קבצים במחשב, גישה נוחה לקבצים חשובים, רישומים או מסמכים בלחיצת כפתור יכולה לפשט את העבודה האדמיניסטרטיבית בעסק. התחייבו להקדיש 15 דקות בכל יום במשך חודש אחד כדי לפנות ולנקות את המשרד. זרקו או תרמו את כל הבלגן המיותר, ושמרו רק על מסמכים חשובים או חומרי הדרכה שעשויים לסייע בקידום העסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התחברו מחדש

האביב הוא זמן נפלא להתחלות חדשות, שמאפשר גם לעסקים לרענן את הפעילות ולבחון הזדמנויות חדשות. הקדישו זמן כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים או לקוחות עבר עם מסר אישי או שלחו להם מידע שעשוי לעניין אותם. גייסו לקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות יצירת קשר במדיה החברתית וחיבור לאינטרס משותף במקום רק למכור להם את השירותים שלכם. ייתכן שתרצו לנצל את הזמן גם לביצוע מחקר, הדרכת אונליין, השתתפות בכנסים או סמינרים שיכולים לסייע בפיתוח הכישורים כדי לייצר הזדמנויות חדשות. מנטורים הם נכס חשוב לניהול עסק, הם יכולים לספק תמיכה ומוטיבציה, ולשתף מיומנויות עסקיות חשובות שעשויה להיות להן השפעה ישירה וחיובית על העסק, כישורי החיים וההתפתחות האישית.

ניקיון פסח במשרד. יחצ,
גם "משרד" בבית דורש טיפול/יחצ

רעננו את היצע המוצרים והשירותים

עסקים קטנים עשויים להפיק תועלת מהוספת שירותים חדשים שישמרו על מעורבות הלקוחות. סביר להניח שבעונה זו של השנה, גם הלקוחות שלכם מחפשים מוצרים או פתרונות חדשים שישפרו את חייהם. אולי השקתם סדרת מוצרים חדשה, הקמתם מועדון לקוחות או הרחבתם את תחומי הפעילות לתחומים חדשים שהלקוחות יעריכו. שתפו בידע מקצועי כדי לשמור על הרלוונטיות של העסק וכדי לתת בחזרה לקהילה, תוך מיקוד בצורכי הלקוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully