וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים עם העיניים: טיפים, אביזרים ורעיונות לעיצוב שולחן חג

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 15:32

ליל הסדר הוא לא רק אירוע מסורתי, אלא גם קולינארי וחגיגי במיוחד. המוזמנים אוכלים "עם העיניים" עוד לפני שמתחילים בסעודה וזו הסיבה שהמארחים משקיעים בתכנון מקדים לעיצוב השולחן. ריכזנו עבורכם אביזרים, רעיונות וטיפים לעיצובים מרהיבים

castro home השולחן הלבן חג. שלומי ארבוב,
castro home, השולחן הלבן/שלומי ארבוב

מלכותי מרוקאי או קלאסי

CASTRO HOME מציגה 3 סגנונות לשולחן חגיגי:

השולחן המרוקאי - כלי הגשה בהשפעת מאפייניה וצבעיה העזים של מרוקו: כחול, סגול וטורקיז, מוגשים על מצע מפה לבנה קלאסית להרגעת הצבעוניות והענקת הבמה לכלים עצמם. את המראה האביבי והשמח ישלימו כלי הגשה בגבהים שונים, אגרטלים בצבעוניות שקופה עם פרחים ופמוטי זכוכית בעבודת יד מהודו עם נרות בהירים.

השולחן המלכותי - כדי ליצוא אווירה אצילית ומלכותית, מאבזרים בקסטרו הום את השולחן בכלי זכוכית עם הדפסים כסופים דמויי תחרה בעלי נגיעות צבע עדינות של טורקיז, כוסות קריסטל גרמני בשני גבהים ישדרו אריסטוקרטיות מרשימה ואת השקט האלגנטי יעניקו הרקע הבהיר ש המפה ואגרטל נקי עם פרחים. להשלמת המראה האקלקטי, נעשה שימוש בסכו"ם כסוף.

השולחן הלבן - על שולחן זה שולטים כלי הפורצלן לבן קלאסי. את המראה החגיגי נקבל בשילוב כוסות יין גבוהות, קנקנים בטקסטורת פליסה, סכו"ם, מפה לבנה ופרחים הגוונים שנעימים לעין.

טווח המחירים לפריטים המוצעים ברשת CASTRO HOME נע 10-200 שקל. מחירים לדוגמא: צלחות וקערות הגשה: 30-100 שקל, סט סכו"ם: 200 שקל, כוסות יין ושמפנייה:25-35 שקל. ניתן להשיג בחנויות CASTRO HOME ובאתר הרשת.

castro home השולחן המלכותי חג. שלומי ארביב,
castro home, השולחן המלכותי/שלומי ארביב

רשת FOX HOME מתחברים לטבע

הרשת משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2021, הכוללת מספר סיפורי עיצוב שונים המבטיחים מגוון רחב של פריטים שמייצרים עושר רב ומגוון רחב של סגנונות עיצוביים.

הקולקציה החדשה חוגגת צבעוניות מגוונת, שנעה בין צבעי פסטל, דרך נגיעות טבעיות אורגניות ועד גוונים מונוכרומטיים קלאסיים ועשויה מטקסטורות ומחומרים מנוגדים אך משלימים זה את זה.

הרשת מציעה מספר השראות לשולחנות חג האביב:
שולחן Onyx (אבן חן מבריקה): בדומה לשמו, נראה כאבן חן דרמטית, מונוכרומטית ונוצצת. צבעי השחור, הלבן והזהב שולטים בו ויוצרים מראה מרשים ויוקרתי. מעטרים אותו פמוטי מתכת בצבע שחור-מט במגוון קומפוזיציות ובגבהים שונים. את המראה המתוחכם ממשיכים שני סטים של צלחות פורצלן למנות הראשונות והעיקריות, כשהאחד לבן המעוטר ברינג זהב והשני בצבע שחור עם רינג זהה. מומלץ לערוך את השולחן עם מפה המשלבת צבע קרם ושחור משובצת בחוטי זהב מבריקים (לורקס), וכן פלייסמט שחור ארוג עם חוטי זהב מנצנצים.

white Sand: סיפור השולחן מבקש לקחת אותנו הרחק לחופי ריזורט קאריבי אקזוטי וכליו מעניקים תחושה של מגע ראשוני עם החול הלבן, הצחור והנקי. הסטים של מערכות האוכל משלבים ניגודיות בחומרים, קרמיקה מחוספסת לצד מלמין חלק במראה של עץ מולבן כמו של דק מעץ המוביל את הרוחצים לחוף. לצד הכלים יונח סכו"ם מעץ ומפיות שעטופות בחבק עשוי מחבל ים. את הכלים ניתן להניח על גבי מפה בצבעי חול, שנעשית בטכניקה של הדפסת חותמות. בסיפור זה בולט אלמנט של קליעה, כמו סל הקלוע מחבל, כרית נוי מכותנה וחבל קלוע ואגרטל קרמי שמדמה בטקסטורה שלו קליעת נצרים.

שולחן Herbs: ההשראה לסיפור השולחן נלקחה מצמחי התבלין וסביבתם הטבעית, לכן הפריטים מאופיינים בחומרים אורגניים, בגימורים לא אחידים ובצבעוניות מונוכרומטית של אדמה, חול וירוק מרווה. הסטים של מערכות האוכל עשויים מקרמיקה, את המאגים ואת הצלחות של המנות הראשונות מקשטות חריטות של עלים ודימויים מעולם הצומח. כלים נוספים כמו קערות, קנקנים וכוסות העשויים מזכוכית ירקרקה שקופה, מקושטים בחריטות שמדמות את הטקסטורה של החומר הטבעי של הפשתן. את השולחן יקשטו אביזרים העשויים משעם ומקש בטקסטורה גסה. מראה גינת התבלינים יושלם על ידי פריטי מתכת חומה-חלודה, כמו סלסלה, חבק מפיות בצורת עלה ומעמד לעציצי תבלין/סכו"ם.

שולחן Caramel: השולחן המתוק והקרמלי מאופיין בצבעוניות עמוקה של גווני חום-שוקולדי, חרדל, אבן ונגיעות אופטימיות של ורוד-ניוד. בין הפריטים הבולטים בשולחן ניתן למנות את הקעריות והקערות הפתוחות והגבוהות, בעלי דפנות עם טקסטורה מחורצת בפסים, פמוטי זכוכית דו-צדדיים בגווני ורוד, חום וחרדל. כדי להקליל את האווירה ניתן לשלב כלי זכוכית כמו קערית וצלחת הגשה, שנראים כאילו הזריקו לתוך הזכוכית השקופה שוקולד רובי ורוד שמעלה חיוך, לצד קנקן וכוסות זכוכית צרות וגבוהות בצבעי קרמל בסגנון דגרדה, כשבסיסם כהה יותר.

את הפריטים ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין foxhome.co.il

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
fox home_שולחן herbs. דניאל לילה,
fox home_שולחן herbs/דניאל לילה

פיית השולחן

מעיצוב שמלה לכלה לעיצוב שולחן חג

מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו, מתפנה לתשוקה חדשה בתחום אומנות האירוח ועושה לראשונה, דריסת רגל גם בתחום ההום סטיילינג והלבשת השולחן.

יחד עם שותפה סיון שבת היא מציגה את The Table Fairy מותג חדש לעיצוב שולחן שנולד במטרה להציע פתרונות יצירתיים לעיצוב דקורטיבי ו"חווית אירוח" מלאה תחת קורת גג אחת. הפריטים המוצעים תחת המוצג, נאספו ע"י השתיים מכל העולם (פוזיטנו, הולנד, קולומביה, הודו ומקומות נוספים) וחלקם אף מיוצרים על ידן.

The Table Fairy מציע ייעוץ לעיצוב ורעיונות לסטיילינג של שולחנות לפי נושאים: חגים, ימי הולדת, ערבי שישי, או סתם סיבה למסיבה. הפריטים שתמצאו לרכישה כוללים: חבקים, מפות, כוסות, מפיות מפשתן, צלחות, מוצרי קרמיקה, פלייסמנטים, מגשי אירוח ואקססוריז נוספים.

המחירים החל מ-120 שקל. לדוגמא: סט של 6 פליסמנטיים ו-6 מפיות יעלה לכם: 625 שקל, מפות בגדלים שונים יעלו לכם: 359-550 שקל. ניתן להתרשם ולרכוש דרך עמוד האינסטגרם או אתר האונליין ולקבל את המשלוח עד הבית.

the table fairy. מארק צו,
the table fairy, לי גרבנאו וסיוון שבת/מארק צו

כל אחד והסגנון שלו

רשת הסטוק מציגה קטלוג חג

הקטלוג שמציגה הרשת הופק לכבוד פסח והוא מציע מגוון פריטים בסגנונות שונים להשלמת עיצוב שולחן ערוך וחגיגי בעיצובים שונים, ממראה קלאסי, לסגנון בוהמייני, אווירה בוטנית ועוד.

שלל הסגנונות מאפשר לכל אדם להתאים את העיצוב על פי טעמו האישי וכך להביע את עצמו גם על שולחן החג.

טווח המחירים לסט צלחות לדוגמא, נע בין 60-250 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת הסטוק ברחבי הארץ.

רשת הסטוק - סטיילינג רעות אופיר. אלה מאורוביץ,
רשת הסטוק - סטיילינג רעות אופיר/אלה מאורוביץ

הפתעת השנה

רשת MAX STOCK מפתיעה עם הפקה

בשיתוף פעולה עם רהיטי קיבוץ השלושה ומלבישות הבתים דנה שרבף, רונית שקרצ'י ודרית זוננשיין, מציגה רשת מקס סטוק הצעת הגשה חגיגית במיוחד עם הצעות לעיצובי שולחן שופעים סטייל ויחד עם זאת, במחירים אטרקטיביים.

דנה שרבף, מעצבת מלבישת בתים: "אמנם בתחום עיצוב הבית יש לקוחות ממעמדות שונים ואפשרויות כלכליות שונות, אבל דווקא חג הפסח; החג הוא הזדמנות מצוינת להכניס עיצוב ויוקרה מבלי להשתמש בפריטים יקרים. "עם בחירות נכונות ושילובים מעניינים תוכלו לעצב שולחן חגיגי ויוצא דופן במחיר מפתיע".

ההפקה החגיגית מציעה שלושה סגנונות עיצוב:

השולחן הדרמטי משלב בין השחור והלבן הקלאסיים עם הצבע החום וחומרים טבעיים של עץ ויוטא להוספת חמימות. למשל נייר אפייה אקולוגי שימש כנייר אריזה לסכו"ם.

השולחן האביבי מציג צבעוניות של צהוב וסגול בו נעשה שימוש בבקבוקונים קטנים עם זר פרחים קטן ואישי לכל סועד. מפיות עם דוגמת עלים ולימונים טריים שמתחברים לקונספט הפורח, הוסיפו מימד של שמחה ורעננות.

השולחן הפראי בהשראת הטבע עוצב באמצעות ענפים של עץ זית וענפים יבשים של עץ אורן בשילוב נרות בצבע טורקיז לנגיעות של צבע.

מקס סטוק שולחן חג בסגנון עיצוב אביבי.. אולגה מוקשב,
מקס סטוק, שולחן חג בסגנון עיצוב אביבי/אולגה מוקשב

חגיגה אותנטית

שולחן ערוך עם "דאר מרקש"

דאר (בית - במרוקאית) מרקש, מגישה עולם שלם של אומנות מרוקאית אותנטית, צבעונית, הנוצרת בעבודת יד על ידי יוצרים מקומיים ממרוקו.

הפריטים המוצעים, מיוצרים בשיטת Costume made ומתבצעים בשיטות ייצור מסורתיות, מחומרי גלם טבעיים כדוגמת כותנה, צמר כבשים, חרס, קרמיקה, בטון, עץ מלא (שקד והדרים), ברזל ועוד.

הסגנונות שלמציעה דאר מרקש לשולחן החג:

שולחן בארכה - שילוב צלחות עץ אגוז מגולף בעבודת יד גדולות וקטנות, עם פמוטי קרמיקה בצבע לבן, כוסות קרמיקה אפורות עם פס לבן, צלחות קרמיקה לבנות קעריות קרמיקה עם עיטור דג, מגשי עץ אגוז מגולף בגדול מיני וסכו"ם מעץ אגוז.

שולחן גולד בלנקה - הוא שמח ואופטימי עם נגיעות צבע נעימות, משלב כלי קרמיקה עם זהב, קעריות הגשה, קעריות על רגל, כוס קרמיקה חרוטה בצבע לבן, כוס קונוס בגוון אמבר מראת נחושת דקורטיבית המשמשת כמגש ומחזיק מפתחות בצורת דג עשוי מאלפקה.

שולחן סהרה - משלב קערות קרמיקה בצבע חום עם עיטורי אלפקה, ספל קרמיקה עשוי בעבודת יד עם עיטורי אלפקה בחום ובצבע חרדל, פמוטי קרמיקה בצבע כתום וורוד וקופסת סוכריות בצבע חום המשמשת ככלי לסוכר/מלח, מיני טאג'ין מרוקאי בצבע חרדל, כתום וורוד המתאים להגשת תבלינים.

מחירי הפריטים לשולחנות מעוצבים קומפלט: 599-1399 שקל. דאר מרקש, להשיג באתר הרשת

דאר מרק, שולחן בארכ, טווח מחירים 599-799 שקל. גל גלעד,
דאר מרקש, שולחן בארכה, טווח מחירים 599-799 שקל/גל גלעד

חג על אי בודד

אביבי מטבחים הופכים את האי במטבח לשולחן ליל סדר מפואר

גם בר דלפק או האי במטבח יכולים להפוך בקלות לשולחן חג מהודר ויוקרתי.

שלומי כהן, מעצב ראשי ב"אביבי מטבחים": השתמשנו באי באורך של כ-10 מטר וערכנו אותו ל-30 סועדים. המשטח במקרה זה הוא דקטון, אבן גרניט-פורצלן, משטח אבן שלא נשרט, לא סופג וחסין לחום, מה שמאפשר לוותר אפילו על מפה, משטח יישאר נקי עד סוף הארוחה גם אם נשפך קצת יין. המשטח בעצמו נותן את האמירה העיצובית הייחודית.

הכלים שנבחרו הם לבנים קלאסיים, סכו"ם בצבע זהב וסידורי פרחים נמוכים בגווני צהוב ושמנת בכלים זהובים במרכז השולחן. חשוב לא להרבות בגוונים ולהיצמד לעד 2-3 גוונים דומיננטיים. בזכות המשטח הוא יוכל להישאר גם נקי עד סוף הארוחה גם אם נשפך קצת יין.

סופרמרקט של עיצובים

עיצובים לשולחן בסניפי רמי לוי

המשמעות היא שבאותה רכישה ובאותו הסניף תוכלו גם לרכוש את מוצרי המזון שאתם צריכים להכנת הארוחה וגם את המוצרים שיהפכו כל שולחן "רגיל" לשולחן חגיגי במיוחד, שיגרום לאורחים להתרשם ולהתפעל כשהם יגיעו לחגוג איתכם את ליל הסדר.

מחירים לדוגמא: מגש בלה מנטה זהב ב-9 שקל. 6 יחידות של כוס יין מהודרת שקופה ב-20 שקל, 5 יחידות של כוס שתיה גבוהה ב-18 שקל, מפיות עגולות ב-5 שקל, נר מעוצב ב-20 שקל, 12 יחידות של פלייסמנט עגול ב-8 שקל, עציץ נוי CHICAGO ב-30 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת רמי לוי.

רמי לוי - שולחנות ערוכים. יח"צ,
שולחנות ערוכים בסניפי רמי לוי/יח"צ

"טבעי" שתתלבטו

גולף & קו עושים לכם סדר

אם אתם מארחים, אתם בטח עומדים עכשיו מול מדפים עמוסי כלים ומתלבטים האם לרכוש, מה לרכוש ואיך תעצבו את שולחן החג?

כדי לעזור לכם להתמקד, מציעה הרשת שלושה סגנונות אירוח:

שולחן אביבי - שהמוטיב המרכזי בו הוא הפרחים, הן בטקסטיל והן בכלי ההגשה וסידורי מרכז השולחן. מומלץ לשלב פריטים בגוונים וטקסטורות שונות ליצירת מראה אקלקטי שישתלב לסיפור פרחוני אחד.

השולחן הטבעי - הוא חם ורך יותר מהמראה האלגנטי המוקפד ובמקרה שכזה, חשוב להיצמד לקשת צבעונית של גוונים חמים (חומים, צהובים ולבן קרמי) ולשלב נגיעות של ירק חי לאורך השולחן. מומלץ לערבב כלים מקרמיקה עם כלים מעץ ליצירת מראה טבעי, אך לא כפרי מדי ולהוסיף מפת פשתן.

השולחן האלגנטי - תמיד משדר יוקרה וניקיון. במקרה הזה מומלץ להשתמש במפה לבנה (עם או בלי טקסטורה) ובמפיות בד תואמות וכדי ליצור עניין, שלבו נגיעות של שמנת וקריצות של זהב (בסכו"ם/בחבקים/במפיות או בפמוטים).

גולף & קו שולחן חג אביב. ערן סלם,
גולף & קו שולחן חג אביב/ערן סלם

ארקוסטיל ו- DOMO חוגגות ביחד

טובות השתיים מן האחת

על פי השתיים, שימוש בשני צבעים על שולחן החג, היא תמיד בחירה נכונה. למרות המראה הקלאסי שמקנה השולחן הלבן, שילוב צבע נוסף "יקפיץ" את המראה הכללי ואפילו את האווירה.

דנה פרולינגר, מעצבת ראשית של רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ורשת DOMO: "פלייסמנטים מעניינים, מפיות נייר מיוחדות, משחק של גבהים ומפיות בד יעשו את השדרוג ויהפכו את השולחן מקלאסי לאלגנטי וייחודי גם יחד. תנו לעונה להכתיב לכם את עיצוב השולחן, כך שעם האביב, היצע הפרחים שעומד לרשותכם הוא אינסופי ובחירה נכונה של סידור וצבע יהפכו את העיצוב למושקע ומעניין".

טיפ הזהב של מעצבי דומו וארקוסטיל הוא לשלב בעדינות מעט מהצבע הזהב. העיצוב הנבחר של השתיים הוא שולחן עם מפה בצבע אפור בטון, שילוב פלייסמנטים בצבע שחור עם פסים לבנים, צלחות לבנות וסכו"ם בצבע זהב שהופך את השולחן לאלגנטי .

לוח חיתוך מקצועי מלבן מהסדרה של מאיר אדוני לארקוסטיל במרכז השולחן הכניס עוד קצת עניין.

המחירים לפריטים: סט צלחות לבן 24 חלקים בון צ'יינה: 549 שקל, סט סכום וינטג' 24 חלקים מוזהב: 499 שקל, לוח חיתוך מקצועי מהסדרה של מאיר אדוני: 70 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ורשת חנויות DOMO

שולחן מעוצב ארקוסטיל קיטצ'ן ודומו. צילום מאגר תמונות,
שולחן מעוצב ארקוסטיל קיטצ'ן ודומו/צילום מאגר תמונות

יצירתיות ופרקטיקה במטבח

קולקציית החג של נעמן שופעת יצירתיות ומציעה התנהלות פרקטית הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא.

הנוחות היא המוטו שמוביל את מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte בחשיבה ובפיתוח קולקציות חדשות, ועל כן מרבית כלי ההגשה והאירוח של נעמן ניתן לרכוש בתפזורת, מה שמעניק ללקוח הזדמנות להרכיב סט בשיטת Mix & Match - בהתאמה אישית על פי בחירתו והעדפותיו מבחינת סגנון העיצוב, צבעים, כמויות, צורות וגודל ועוד.

סדרת פורצלן קמילה, הסדרה המובילה בקולקציית החג, בולטת במיוחד בזכות שילוב צבעים מנצח של לבן וכחול עמוק ועיטור פרחים אלגנטיים ועדינים. הסדרה מציעה מגוון רחב של כלי הגשה ואביזרי אירוח, כאשר הרעיון שהוביל את צוות המעצבות היה לאפשר ללקוחות נעמן להרים בביתם סרוויס מרשים ולהכניס את החוויה של המסעדה הביתה.

כוכבת נוספת היא סדרת Zanzibar המציעה כלי הגשה ססגונית למנות אחרונות שמקפיצה פלאים כל שולחן. הסדרה מציעה כלים ייעודיים להגשת תה וכיבוד, ספלים וקנקנים אלגנטיים, מעמדי קומות וצלחות הגשה לקינוחים ועוד. כלי הסדרה הצבעונית והנועזת במיוחד ארוזים בקופסאות מהודרות - מתנה מרהיבה ושימושית לחג.

לרגל חג הפסח ייהנו חברי המועדון NV CLUB ומצטרפים חדשים מ-40% הנחה* על כל מוצרי קולקציית אביב-קיץ 2022. בנוסף, תינתן המחה בגובה 30% לכלל הלקוחות בקניית 2 פריטים ומעלה. המבצע בתוקף עד 30.4.22 ו/או עד גמר המלאי. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

נעמן_מערכת_כלי_הגשה_מפורצלן_דגם_קמילה. תמי בר שי,
קולקציית החג של נעמן מציעה התנהלות פרקטית במטבח/תמי בר שי

טיפים לעיצוב השולחן

רשת מקס סטוק מגישה שולחנות מעוצבים להפליא

במסגרת שיתוף הפעולה בין רשת MAX STOCK ורהיטי קיבוץ השלושה, המעצבות דנה שרבף, רונית שקרצ'י ודורית זוננשיין מעניקות טיפים שווים במיוחד לעיצוב שולחן החג:

צרו משחקי גבהים - מראה השכבות של פריטים השונים על השולחן ייצר מעניין

שדרגו מפיות - מפית יכולה להפוך למעניינת עם תוספת מהגינה כמו עלי עץ זית/ עלי רוזמרין/ פרחי אניס.

צאו מהקופסה - השתמשו בפריטים באופן יוצא דופן - צלחת הגשה אובלית למשל, יכולה להוות צלחת מפתיעה למנה עיקרית.

הדליקו את האווירה - נרות דולקים יפיצו אור וניחוח לסביבת האירוח והפרחים יוסיפו "חיים" לשולחן.
אל תרגישו חובה להלביש את השולחן במפה - לפעמים השולחן עצמו הוא רקע מצוין לעיצוב.

מקס סטוק עיצוב שולחן חג בסגנון דרמטי. אולגה מוקשב,
מקס סטוק עיצוב שולחן חג בסגנון דרמטי/אולגה מוקשב

טיפים נוספים באדיבות רשת רמי לוי

בלי דחיינות - אל תשאירו את עריכת השולחן לסוף ערב החג הוא יום עמוס, רווי במשימות ומעייף. השתדלו שלא להשאיר את עיצוב השולחן לרגע האחרון שבו אתם כבר עייפים ולחוצים בזמן. נצלו את שעות הבוקר בתחילת היום כדי לסדר את השולחן בנחת. פרסו את המפה, סדרו את הכלים היפים וודאו שלכולם יש מספיק מקומות ישיבה נוחים סביב השולחן.

משהו אישי לאורחים - טאץ' אישי בדוגמת פתקית שם על הצלחות או שקיק בד עם כמה אגוזים (מסמלי החג) או ברכת חג שמח על כל אחת מהצלחות יתנו לאורחים שלכם הרגשה של אירוח אקסקלוסיבי ומיוחד, כזה שיגרום להם להרגיש רצויים.

בחרו מוטיב מוביל - תכננו מראש באילו צבעים אתם רוצים לערוך את שולחן החג שלכם. אפשר לבחור שוב בשולחן לבן קלאסי, או לשלב צבע שיוסיף מימד של חגיגיות. אפשרות נוספת היא לבחור מוטיב עם דוגמא - פרחוני, תחרה, נקודות אך שימו לב שלא ליצור מראה עמוס.

קישוט מרכזי - רצוי שאת מרכז השולחן יתפוס אלמנט עם נוכחות. הבחירה קלאסית היא כמובן סידור פרחים, שגם מתכתב עם העונה אבל אפשר גם לבחור בקערת פירות ואגוזים שמסמלת שפע ויכולה גם היא להוסיף צבעוניות ומרקמים לעיצוב השולחן. שימו לב שהפריטים שתמקמו לא חוסמים את קשר העין בין האורחים בשולחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully