וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ ורזבוזוב ברומרז

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 15:52

גיא גרבר, אחד מהמפיקים והדיג'ייז הישראלים המצליחים בעולם, אירח בשבת במתחם 'חוות רונית' שבשרון את 'רומרז' - ליין המסיבות שהקים באיביזה לפני מספר שנים, ומאז נודד איתו ברחבי העולם. המסיבה הגדולה החלה בשעות הצהריים ונמשכה עד לשעות הלילה, בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות האלקטרונית One Of Us וסוכנות אלינור שחר. ביו הנוכחים במסיבה נצפו שר הבטחון בני גנץ, שר התיירות יואל רזבוזוב, ג'ורג'י אקירוב ורבים נוספים.

יואל רזבוזוב ואלינור שחר. עידן בבלי,
יואל רזבוזוב ואלינור שחר/עידן בבלי
גיא גרבר. אור מנטו וטורי,
גיא גרבר/אור מנטו וטורי

אברהמי תורם

קבוצת הבניה יוסי אברהמי, וחברת 'אלמוגים' תרמו מאה אלף שקלים למוזיאון להנצחת אלי כהן בהרצליה. התרומה מיועדת להקמת המוזיאון שיוקדש למורשתו של כהן ז"ל, "האיש שלנו בדמשק", שמיועד לקום על פני קומה שלמה בבניין העירייה הישן של הרצליה, בלב העיר. את התרומה למוזיאון קיבלה האלמנה נדיה כהן, במהלך מפגש מיוחד שהתקיים במוזיאון של איש העסקים וגיבור ישראל משה לוי שבהרצליה, בהשתתפות נציג ראש העיר ואורחים נוספים.

עמותת אלי כהן בשיתוף עיריית הרצליה, מקימה את המוזיאון שיהיה יחיד מסוגו, יעסוק בשליחות האישית של כהן, וייתן הצצה לתורת איסוף המודיעין ועולם הפעילות החשאית של ישראל. המוזיאון שם לו למטרה לעורר השראה, ולחנך את הדור הצעיר על ערכים של אהבת הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסי אברהמי, נדיה כהן ומשה לוי. קרן אבני,
יוסי אברהמי, נדיה כהן ומשה לוי/קרן אבני
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully