וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Silverfort ממשיכה להתרחב ומגייסת 100 עובדים חדשים

17.5.2022 / 11:38

חברת הסטארט-אפ הישראלית, המפתחת פלטפורמה להגנה על זהויות משתמש ומאפשרת לארגונים למנוע תקיפות סייבר שעושות שימוש בזהויות משתמש גנובות נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, לאחר סבב גיוס C בחודש שעבר ובמהלך השנה תגייס 100 עובדים חדשים

בעקבות העלייה החדה במספר תקיפות הסייבר ותוכנות הכופר שעושות שימוש בזהויות משתמש גנובות, סילברפורט פיתחה פלטפורמה ייחודית אשר מאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה מאובטחים באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהם קודם, וזאת לראשונה ללא צורך לבצע שינויים באותן מערכות.

חברת Silverfort רק בחודש שעבר גייסה 65 מליון דולר, הכסף שגוייס מאפשר לחברה להאיץ את הפיתוח הטכנולוגי, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. בSilverfort- צפויים לגייס בשנה הקרובה כ-100 עובדים חדשים למגוון משרות: פיתוח, מחקר, שיווק, תמיכה וניהול לקוחות, ניהול מוצר ומכירות.

סילברפורט. יחצ,
סילברפורט/יחצ

80 אחוז מכלל תקיפות הסייבר עושות כיום שימוש בזהויות גנובות, מכך נובע שהביקוש למציאת פתרון שייגן על הארגון הוא גבוה. סילברפורט מספקת הגנה על זהויות בצורה רחבה ואחידה על פני הארגון כולו , ולא רק עבור חלק מהמערכות וצורות ההתחברות. "רבים מהלקוחות שלנו דיווחו על מקרים בהם הפלטפורמה זיהתה ועצרה השתלטות על חשבונות וניסיונות הפצת תוכנות כופר ברשת הארגונית שלהם, שאף מוצר אחר לא יכל למנוע", מספר מנכ"ל ומייסד שותף בחברת סילברפורט, הד קובץ. "הטכנולוגיה שלנו מעצבת מחדש את שוק אבטחת הזהויות באופן שיתאים לעולם המודרני שבו אנשים עובדים מכל מקום ומתחברים למערכות מסוגים רבים שעשויות להימצא בכל מקום. חלק מהספקים הגדולים בשוק כבר זיהו שמדובר בפריצת דרך והתחילו לאחרונה למכור את המוצר שלנו ללקוחותיהם. המספרים מדברים בעד עצמם: יותר מ-90% מהארגונים אשר מתנסים בפלטפורמה הופכים ללקוחות, ולכן מידי חודש מתווספים ללקוחותינו עשרות ארגונים חדשים, כולל כמה מהחברות הגדולות בעולם".

Silverfort הוקמה בשנת 2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פטאל. הפלטפורמה אשר מוגנת בפטנט, אוכפת את ההגנה על גבי התשתית הקיימת של הלקוח, כשכבת אבטחה אחידה מעל כל מערכות ההזדהות הקיימות, מבלי לדרוש שינויים במערכות הקיימות או התקנת תוכנה עליהן. הפלטפורמה מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ותגובה בזמן אמת ע"י אימות רב-שלבי או חסימת גישה לא מורשית. כמו-כן הפלטפורמה מספקת מיפוי והגנה של זהויות לא אנושיות המשמשות לאימות של מכונה-למכונה. סילברפורט זוכה לאמון של מאות לקוחות וארגוניים. סילברפורט פרוסה על גבי 5 סניפים בעולם ומעסיקה 120 עובדים, מתוכם 80 בת"א במשרדי החברה שבמגדלי חג'ג'.

ליאת גבריאלי שוורץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה: " Silverfort נמצאת בצמיחה משמעותית תוך הקפדה על התרבות הארגונית המיוחדת של החברה: התפיסה שלנו היא שהעובדים הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים בעלי תשוקה לעשייה ומוטיבציה להתפתחות אישית ומקצועית, כאלה שיודעים לעבוד בצוות ומחפשים הזדמנות להיכנס לחברה שכל תפקיד בה הוא בעל משמעות והשפעה על הצלחת המוצר והחברה".

חלק מהמשרות הפנויות

  • Backend Engineer
  • FullStack Engineer
  • DevOps Engineer
  • Senior Security Researcher
  • Performance and Automation Engineer
  • Technical Support Engineer
  • Customer Success Manager
  • Product Management
  • Sales
  • Marketing
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully