וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים חדשות לקיימות: שון מנדס יוביל קמפיין קיץ לטומי הילפיגר

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 14:11

"Play it Forward": המותג האמריקאי טומי הילפיגר, מכריז על שיתוף פעולה עם הזמר והיוצר הקנדי שון מנדס, על בסיס חזון משותף של הצדדים לעתיד טוב יותר. שיתוף הפעולה יתחיל עם הכרזתו של שון מנדס כפנים של קמפיין הקיץ בהשקת קולקציה העשויה במלואה מחומרים ברי קיימא

tommy hilfiger factory54 shawn mendes ph craig mcdean. יח"צ,
שון מנדס יהיה הפנים החדשות לקמפיין הקיץ של טומי הילפיגר/יח"צ

סטייל נצחי באופן יותר ידידותי

השותפות בים הצדדים תגיע לשיאה עם קולקציית קפסולה בעיצוב משותף, שתושק באביב 2023, המגדירה מחדש סטייל נצחי באופן יותר ידידותי לסביבה ומיוצרת באמצעות שיטות ייצור מיוחדות וחומרי גלם ממוחזרים.

בנוסף להכרזה לפי שון מנדס יהיה הפנים של המותג בקמפיין הקיץ "Classics Reborn", במהלך מסע ההופעות הקרב ובא, שון ילבש פריטים שמתכתבים עם האג'נדה הסביבתית של TOMMY HILFIGER.

tommy hilfiger factory54 shawn mendes ph craig mcdean. יח"צ,
ילבש בגדים עשויים מחומרים ברי קיימא במסע הופעותיו, שון מנדס/יח"צ

"מייצרים השפעה חיובית ומתמשכת"

"שון הוא לא רק מוזיקאי מוכשר - הוא גם מייצג דור חדש של יצרני-עתיד שמבינים את הצורך בפעולה מידית", אומר טומי הילפיגר. "על ידי איחוד כוחות עם שון כדי ללמוד, לשתף ולחדש, נוכל לבנות על מה שכבר השגנו ולקחת את מסע הקיימות שלנו לשלב הבא. אנחנו יודעים שיש לנו עדיין דרך ארוכה לעבור, אבל יחד נוכל לבנות עוד יותר מודעות, כדי לייצר השפעה חיובית ומתמשכת".

הקמפיין "Classics Reborn" צולם על ידי קרייג מקדין ובו שון מנדס לובש פריטים של קולקציית "תוכנית 1985", כולל חולצת הפולו האייקונית משנת 1985 שעשויה מכותנה אורגנית. מנדס לובש גם ג'ינס בר קיימא המיוצר מ-20% כותנה ממוחזרת ודורש פחות מים ואנרגיה בשלבי הגימור שלו. המראה הושלם עם פריטי וינטג' של TOMMY HILFIGER החוגגים את הפריטים הנוסטלגיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
tommy hilfiger factory54 shawn mendes ph craig mcdean. יח"צ,
שון מנדס - קמפיין קיץ לטומי הילפיגר לביגוד מחומרים ברי קיימא/יח"צ

תרומה ע"ס מיליון דולר

לקראת סיבוב ההופעות שלו, הזמר הקנדי מתחייב להפוך את אקלים הסיור לחיובי יותר, על ידי הפחתת פליטת CO2 ב-50% לכל הופעה בהשוואה לסיבוב ההופעות העולמי האחרון שלו ב-2019.

כדי לתמוך במשימתם המשותפת, טומי הילפיגר יתרום מיליון דולר למאמצים לצמצם ולמגר את ההשפעה הסביבתית של סיבוב ההופעות.

"תמיד קיבלתי השראה מטומי ומהמותג האייקוני שבנה, ואני נרגש לחלוק את המסע שלנו יחד עם המעריצים שלי", אומר שון מנדס. "לכל אחד יש תפקיד ביצירת עתיד יותר ידידותית לסביבה ואני מלא השראה לראות מה אנחנו יכולים להשיג. אני מצפה ללמוד אחד מהשני, לחקור כיצד ייצור מחודש ויצירתי יכול להשפיע לטובה על תעשיית האופנה, ולשתף את המשמעות של חיים ברי-קיימא עבורי".

הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של טומי הילפיגר ובאתר פקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully