וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו מוגז באופנה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 11:24

חברת סודהסטרים ורשת האופנה STORY , חברו יחד לשת"פ של עיצוב, לייף סטייל, ומסר חברתי, ולכבוד העניין הזמינו שותפים עסקיים, ומשפיעני רשת, לבוקר של אמנות, קוקטיילים ומוזיקה משובחת בניצוחה של להקת 'לולה מארש'.

שתי החברות השיקו פופ אפ מעוצב בחנות הדגל של 'סטורי' בדיזנגוף סנטר שבתל-אביב, בו יימכר לזמן מוגבל, מכשיר 'סודהסטרים ART ' החדש. מדובר במכשיר עטור פרסי עיצוב בינלאומיים, המאופיין במראה רטרו עם ידית הגזה ייחודית בסגנון הידיות המוכרות במכונות למזיגת משקאות.

השיקו ביחד: סטלה קריוף - מנכ"לית שוק סודהסטרים ישראל, איריס יפרח - מנהלת שיווק שוק ישראל; נועה ויויורקה, סמנכ"לית 911 אופנה; גלית גוטמן, ינאי פרישר גוטמן ועוד.

גלית גוטמן וסטלה קריוף. שוקה כהן,
גלית גוטמן וסטלה קריוף/שוקה כהן
ינאי פרישר גוטמן  ונועה ויויורקה. שוקה כהן,
ינאי פרישר גוטמן ונועה ויויורקה/שוקה כהן

עופר וטווי החלומות

בשבת האחרונה התקיים במוזיאון ינקו-דאדא שבעין-הוד, אירוע השקה לקטלוג התערוכה "טווי החלומות" שמציינת 100 להולדתו של איצ'ה ממבוש האגדי, מוכתר עין הוד.

התערוכה מציגה שטיחי קיר אומנותיים שנוצרו בסדנת ממבוש, על פי ציוריו של מרסל ינקו. באירוע נכחה ליאורה עופר, חברה קרובה של איצ'ה ממבוש, שבזכות תרומתה הופקו התערוכה והקטלוג.

כמו כן נכחו: מנהלת המוזיאון רעיה זומר- טל, ידידי המשפחה, ועובדי הסדנה הוותיקים שהתרגשו לראות את השטיחים שהוצגו כ-50 שנים אחרי שנוצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאורה עופר ורעיה זומר- טל. נ. טל,
ליאורה עופר ורעיה זומר- טל/נ. טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully