וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה המנעול שימנע את גניבת האופניים החשמליים שלכם?

6.6.2022 / 9:24

yale ישראל משווקת מנעול מיוחד למיגון אופניים חשמליים ברמת אבחה מקסימלית. כמה הוא עולה והאם שימוש בו יהיה זה שיבטיח כי האופניים שלכם יישארו אצלכם?

חברת yale ישראל משווקת מנעול מיוחד למיגון אופניים חשמליים - מנעול U ברמת אבטחה מקסימלית בדרגה ביטחון 10 שעבר את מבחן Sold Secure עם ציון דרגה GOLD. מנעול ה-U עשוי מפלדה קשיחה עם טכנולוגית 4 נקודות נעילה, בעל ציפוי גומי כפול למניעת שריטות, קשיחות חזקה במיוחד המיועדת להתנגדות חיתוך מקסימאלית. המנעול מסופק עם 4 מפתחות עמידים וקלים, מתוכם אחד עם פנס קטן
אנקול חזק במיוחד בעל עמידות גבוהה בפני חיתוך. יש לו סגר אוניברסלי המתאים לשלדות אופניים בקוטר 22-80 מ"מ ואטם ייחודי על מיקום כניסת המפתח בכדי למנוע כניסת אבק וליכלוך, המאפשר פתיחה קלה ופשוטה. מחירו המומלץ עומד על 200 שקל עם 10 שנות אחריות.

מנעול אופניים חשמליים של יל. יחצ,
המנעול החדש של יל/יחצ

גניבת אופניים חשמליים היא מכת מדינה. סקר שערכה לאחרונה חברת איתוראן, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם של בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים, קובע כי ל-28% מתוכם הכלי נגנב לפחות פעם אחת, ל-5% הכלי נגנב פעמיים, ל-4% שלוש פעמים ולאחוז אחד אפילו ארבע פעמים או יותר.

אלה שגרים בתל אביב ובסביבתה סובלים יותר. באזור המרכז נגנבים אופניים או קורקינטים חשמליים ל-33% מבעליהם. מתוך אלה, 60% סיפרו כי הכלי נגנב פעמיים או יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully