וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלצול הוא בשבילם, גם המתנות: רעיונות לשי למורים ולגננות

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 15:15

לקראת סיום שנת הלימודים עולה בכל שנה השאלה: מה לקנות למורה? רגע לפני מסיבות הסיום, ריכזנו כמה אופציות נבחרות למתנת סוף השנה

מחקר חדש שערכה מחלקת הדאטה והאנליזה של מותג המתנות והחוויות BUYME חושף כי השנה חל גידול של כ-10% בשווי המתנה הממוצע לצוות החינוכי בבתי הספר והגנים, לעומת השנה שעברה.

ההשקעה הממוצעת של הורים לצוותים החינוכיים לרגל סיום שנת הלימודים תשפ"ב, עומדת על 289 שקל, לעומת 264 שקל בממוצע אשתקד.


עוד עולה מתוך המחקר שערכה BUYME כי שווי המתנה הממוצעת למורה עומד השנה על 299 שקל, סכום הגבוה ב- 8% משווי המתנה הממוצעת לגננת שעומד על 277 שקל.

חינוך בבית הספר. ShutterStock
איך מוקירים מורים על השקעה במהלך השנה?/ShutterStock

חוייה כמתנה

גם השנה בחרו ההורים להתמקד במתנות חווייתיות:

38% מההורים העניקו לצוות החינוכי מתנות קולינריות בהן מסעדות יוקרה ושף, סדנאות בישול ואפייה ואף גיפטקארדים לסיורים קולינריים וליקבים כך שצוותי ההוראה יוכלו לקחת פסק זמן, לצאת מהבית וליהנות מחוויות ייחודיות.

כ- 33% מהמתנות מהן יוכלו המורות והגננות ליהנות הינן מתנות מקטגוריית האופנה, הטיפוח והלבשת הבית.

20% החליטו להעניק לצוותי החינוך וההוראה זמן מרגיע ומפנק אשר משלב טיפולי ספא, סדנאות יוגה ומיינדפולנס או נופש במלונות

9% מההורים שולחים את הצוות החינוכי לחוויות פנאי, הופעות והצגות.

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "עובדי ההוראה משקיעים ימים כלילות בחינוך ילדינו. לאחר שנה של פעילות, הגיע העת להביע את תודת ההורים והילדים לצוותים, על התמיכה המתמשכת בילדים במהלך השנה, עם הענקת מתנה חווייתית יחד עם ברכה אישית מהילדים שתעלה חיוך על הפנים ותרחיב את הלב".

בוקסה תומר כהן מנכ"ל. יחצ buyme,
בוקסה תומר כהן מנכ"ל BUYME/יחצ buyme

ניחוחות מאפריקה

ונעבור לכמה אפשרויות מעניינות למתנות:

ההשראה לקולקציית הנרות של המותג היוקרתי Baobab Collection היא הטבע הפראי והקסום של טנזניה, הרי שהחלום נולד בבלגיה שם הם מיוצרים. הקולקציה מוצעת בחמישה גדלים, כאשר הגדול ביניהם ה- Maxi Max יכול להאיר את הבית עד לאלף שעות.

טווח המחירים: 235-3720 שקל בהתאם לגודל ולקולקציה. ניתן לרכוש בחנות היבואנית הרשמית SETTE ברחוב קדושי השואה 56 הרצליה פיתוח ובאתר https://sette.co.il/

קולקציית amazonia של המותג baobab לחברת sette.. יח"צ,
קולקציית amazonia של המותג baobab לחברת sette/יח"צ

מותג הטיפוח SABON השיקו לכבוד סוף שנת הלימודים את מארז 'Cool Inspiration', מארז מתנה בשיתוף פעולה עם העיתונאית והסופרת 'ענת לב אדלר' המיועד כמתנה למורות, גננות ואנשי סגל חינוכי לקראת סיום שנת הלימודים.

המארז כולל את מוצרי הטיפוח החדשים של קולקציית ה- 'Minty Spark' של SABON, קולקציית קיץ מיוחדת, בעלת אפקט הקרירות המנטולית. ורוכשי המארז יקבלו גם את קולקציית קלפי ההשראה של העיתונאית והסופרת 'ענת לב אדלר'. קלפי השראה שמזכירים לנו שוב ושוב מה הכי חשוב ובעיקר, להתחיל לחיות, "כי החיים זה עכשיו!".

המחיר: 129 שקל. 5% מסך כל ההכנסות של מכירת המארזים ייתרם לעמותת "נטע" - עמותה לפיתוח נשים קרייריסטיות בישראל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג או באתר https://www.sabon.co.il/

המארז של SABON כמתנה לצוות החינוכי בסוף שנה. יח"צ,
המארז של SABON כמתנה לצוות החינוכי בסוף שנה, 129 שקל/יח"צ

זמן לומר תודה

רשת SACARA משיקה לרגל סיום שנת הלימודים שני מארזי מתנות מעוצבים עם מסר ההוקרה. המארזים המעוצבים כוללים מוצרי טיפוח ומוצרי בישום לבית. מארז תכלת מכיל סבון פילינג קוקוס, ג'ל רחצה קוקוס, קרם גוף קוקוס, קרם ידיים קוקוס.

המחיר: 39 שקל. המארז הוורוד מכיל: מפיץ ריח מיקונוס, מבשם בדים מיקונוס, שמן למפיץ מיקונוס, קולב ריח לארון וקרם ידיים במחיר: 49 שקל. להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA https://www.sacara.co.il/

סאקרה משיקה מארזי מתנה לסוף שנה. יח"צ,
סאקרה משיקה מארזי מתנה לסוף שנה/יח"צ

מה הסיפור שלך

לקראת סוף שנת הלימודים ושבוע הספר העברי, משיקה ללין שיתוף פעולה עם הסופר יובל אברמוביץ' הכולל מהדורה חד פעמית של "הסיפור שלי - הסיפור שאף אחד עוד לא כתב". קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים בהשראת צמיחה ולבלוב.

טווח המחירים: החל מ-50 שקל למתנה, המחיר תלוי במוצר/בתכולת המארז. ניתן להשיג ברשת חנויות ללין https://www.laline.co.il/

kלין קולקציית מתנות לסוף שנת הלימודים ושתפ עם יובל אברמוביץ'. עידן,
ללין קולקציית מתנות לסוף שנת הלימודים ושתפ עם יובל אברמוביץ'/עידן

חופשה תוססת

המותג 'סודהסטרים' השיק דור חדש של מכשירי הגזה בעיצובים חדשים, ביניהם אהבנו במיוחד את דגם ART המתאפיין בעיצוב רטרו עכשווי עם ידית הגזה במראה תעשייתי, בסגנון הידיות למזיגת בירה בברים.

בנוסף לפונקציית הכנת הסודה, המכשיר מהווה אלמנט עיצובי בכל מטבח. הוא מגיע בצבעים שיקיים או בצבעוניות קלאסית של שחור או לבן.

המחיר: 399 שקל. ניתן להשיג באתר החברה, במוקד המכירות וברשתות השיווק הנבחרות https://sodastream.co.il/

סודהסטרים מכשיר הגזה חדש דגם ART. סודהסטרים,
סודהסטרים מכשיר הגזה חדש דגם ART/סודהסטרים

לכו תתפנקו

Xפא שבע מציע חבילת ספא קיצית הכוללת עיסוי 60 דקות לבחירה בתוספת ארוחת בוקר או צהרים חלבית בלובי ושימוש יומי בבריכת המלון (הילטון תל אביב), ניתן לבחור בין Oil Thai עיסוי תאילנדי מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות לבין Thai Royal שהוא עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, מתיחות לגמישות הגוף, המרצה ואיזון של מחזור הדם, הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח.

המחיר: 650 שקל. ניתן להשיג בספא שבע, מלון הילטון , הירקון 205 תל אביב, טלפון להזמנות: ‎073-3601416

ספא שבע קרדיט צילום. מאגר תמונות ספא שבע,
לכו תתפנקו, ספא שבע/מאגר תמונות ספא שבע

תודה מתוקה

רשת מקס ברנר מציעה מארזי מתנה מתוקים כמתנת הוקרה ותודה לאנשי ההוראה בהם גם מארז ייעודי 'תודה לך' הכולל: קוביות שוקולד לבן בנוגט ושברי קשיו קלויים, טיפות שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח, דפי שוקולד חלב, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, שוקולד חלב בנוגט ומגולגל בשבבי קוקוס קלוי, שוקולד חלב בקרם נוגט בתוספת שברי פולי קקאו.

מחירו של המארז THANK YOU של מקס ברנר: 219 שקל. ניתן להשיג את המארזים בחנויות השוקולד של 'מקס ברנר' ובאתר https://max-brenner.co.il/

מארז thank you 219 שקל של מקס ברנר. יח"צ,
מארז thank you של מקס ברנר, 219 שקל/יח"צ

הפסקת קפה

עבודת המורים מאתגרת ומחייבת אותם לשמור על ערנות בכל שעות היום, לכן אין תמונה מוכרת יותר לתלמידים מאשר מורה שנכנסת לכיתה עם ספל קפה.

"עדי בוטיק" המופעלת על ידי עמותת "עדי" המטפלת בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות, מציעה סט ספלים מעוררי השראה אשר יוצרו כולם על ידי אנשים עם מוגבלויות, המועסקים במסגרת סדנאות תעסוקה במטרה לשלבם במעגל העבודה.

על הספלים מסרים חיוביים המקדמים אידיאלים של תקווה, שמחה, אהבה ושלום.

המחיר לסט: 120 שקל. ניתן להשיג באתר עמותת עדי

סט ספלים כמתנה למורים עם מסרים והשראה. עמותת עדי,
סט ספלים כמתנה למורים עם מסרים והשראה/עמותת עדי

למורים שהם גם הורים

מצאנו מתנה נפלאה להורים שיוצאים לחופשה עם כוונה להשקיע בילדיהם: תכנית חדשה לבילוי בשעות הפנאי עם ילדים בני 5-12 שאוהבים לבנות, לשחק ולהמציא.

באמצעות ערכת בנייה טכנולוגית אחת שתגיע עם מאות אבני בריקבוקס דמויות ומנוע, תוכלו לבנות עשרות דגמים מלהיבים כמו: ספינת פיראטים, מערבל גלידה, מסוע ממתקים ועוד. הילדים ילמדו על המדע והטכנולוגיה מאחורי כל דגם שבנו בלמידה עצמאית מסרטוני אנימציה שבערכה.

המחיר לחבילה ראשונית של ערכת בנייה ו-8 שיעורי בנייה ומדע - 890 שקל. לרכישה באתר Brickbox

ערכת בריקבוקס. מירב פרץ פלברג,
ערכת בריקבוקס/מירב פרץ פלברג

העור של מיידלה

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור יוצא בשיתוף פעולה עם מותג התכשיטים המעוצבים "מיידלה" המציע בין היתר תכשיטים, מחזיקי מפתחות ומוצרי נייר בעיצוב עדין ואיכותי, המיוצרים בעבודת יד ומעניקים מסר של מוטיבציה והשראה בחיי היום יום.

במסגרת שיתוף הפעולה מוצעים באתר דוקטור עור מארזי מתנה עם מגוון ממוצרי הטיפוח המפנקים של דוקטור עור וממגוון הפריטים המושלמים שמציע מותג "מיידלה".

ניתן להשיג את המארזים באתר דוקטור עור ובמחיר של החל מ- 65 שקל, עד לתאריך ה-15.6 ו/או עד גמר המלאי https://www.dr-or.co.il/

מארז דוקטור עור בשיתוף מיידלה. יח"צ,
מארז דוקטור עור בשיתוף מיידלה/יח"צ

מעניקים פעמיים

קבוצת אסתי לאודר בישראל ומותג קופסאות ההפתעה Coverme במיזם חברתי משותף: קופסת הפתעות במהדורה מוגבלת שהיא תרומה מלאה לעמותת "לב אוהב" הפועלת למען ילדים ונוער מאוכלוסיות מוחלשות.

הקופסה כוללות 4 מוצרי ביוטי של המותגים המובילים שנבחרו בקפידה, 3 מוצרים מעוצבים אחרים וגם שיעור איפור במתנה של אחד ממותגי האיפור המקצועי MAC / בובי בראון.

המחיר: 229 שקל עם משלוח עד הבית, שווי המוצרים כולם עולה בשוויו על שווי התרומה. לרכישה באתר Coverme

אסתי לאודר. הדמיה יחצ לעמותת לב אוהב,
אסתי לאודר לעמותת "לב אוהב"/הדמיה יחצ לעמותת לב אוהב

מה אתה איינשטיין?

רשת ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות למורים, בהם פסלי קריקטורה שיעטרו את שולחנם, אם לא בעמדת העבודה הביתית אז בעמדה הבית ספרית שתקבל את פניהם בשנת הלימודים הבאה.

בין הפסלונים שמצאנו: מעמד בצורת קריקטורה של איינשטיין חושב עם מקום לכרטיסי ביקור בצורת תיק ומקום לציוד משרדי בתוך ספרים,

המחיר: 149 שקל . ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית

גנטלמן _פסל אינשטיין _129 שקל רשת ג'נטלמן. יח"צ,
פסל אינשטיין, רשת ג'נטלמן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully