וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית זה בית: רשת ACE בקמפיין תמיכה בקהילה הגאה בישראל

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 15:19

רשת ACE מקבוצת מולטי ריטייל גרופ אשר חרטה על דגלה את המסר כי קל לשדרג את הבית, יוצאת כעת בקמפיין מרגש, במסגרתו מביעה הרשת תמיכה בכל סוגי הבתים המשפחות, תחת האמרה כי "בית זה בית"

סרטון התמיכה בקהילה אשר יעלה לשידור ביו-טיוב וברשתות החברתיות/משרד פרסום יהושע/TBWA

במסגרת הקמפיין תקדם הרשת סרטון במסגרתו יספר קולה המרגש של יפעת נץ ("המכשפות") את סיפורה הכואב של צעירה אשר הוריה גירשו אותה מביתה בשל נטייתה המינית וכיצד היא הגשימה את חלומה ובנתה בית בישראל המושתת על אהבה. המסר אותו מבקשת להעביר רשת ACE הוא כי הבית אינו רק הקירות הפיזיים כי אם האנשים שבתוכו, וב-ACE מבקשים לתת האפשרות והחופשיות לכל סוגי המשפחות להקים בית.

יפעת טולדו, סמנכ"לית השיווק של מולטי ריטייל גרופ: "אצלנו ב-ACE מאמינים כי בית גדול מסך הקירות שבו. בית זה האנשים, זה קרבה זה אכפתיות.. אנחנו מאמינים שלכל אדם שמורה הזכות לחיות את חייו כרצונו וכי משפחה היא משפחה, בלי קשר להרכב האנשים בה. כחברה אשר מאמינה כי "קל לשדרג את הבית" אנו מאמינים כי בכל בית ובזכותו להתקיים, להתפתח ולאהוב".

בית זה בית: קמפיין תמיכה של רשת ACE בקהילה הגאה

סרטון התמיכה בקהילה אשר יעלה לשידור ביו-טיוב וברשתות החברתיות/משרד פרסום יהושע/TBWA

יפעת נץ: "למזלי הטוב ההורים שלי קיבלו אותי ולא היו יותר מידי שאלות וכשהייתי בת 20 הקמנו כבר את להקת ה'מכשפות', שם עסקנו הרבה בנושאי מיניות וזה הקל עלי מאוד. אבל אני מכירה סיפורים מאוד קשים על ילדים שנאלצו לצאת מהבית וראיתי מקרוב עד כמה זה נוראי, מכת אגרוף ישר ללב. זכות עבורי להעביר את המסר שאהבה היא אהבה וזה לא חשוב מה הרכב המשפחה".

**

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קמפיין תמיכה של רשת ACE בקהילה הגאה. יח"צ,
קמפיין תמיכה של רשת ACE בקהילה הגאה/יח"צ

"לכל אחד ואחת הזכות לבית חם ואוהב"

במסגרת פעילות התמיכה, מקדמת רשת ACE את שדרוג מרפסת המבנה של עמותת בית דרור, המעניקה קורת גג לנוער להט"בי בסיכון. במסגרת הפעילות תורמת רשת ACE ריהוט לשדרוג מרפסת העמותה במטרה להופכה למזמינה חמימה ונעימה ומעל הכל - ביתית עבור הנערים והנערות במקום.

"בית דרור היא עמותה חשובה וזהו כבוד עבורנו לסייע להם בטיפוח ההגג לשימוש הנערים ולתחושת הביתיות שוודאי חסרה להם. כי לכל אחד ואחת הזכות לבית חם ואוהב", סיכמה טולדו.

בית דרור הוא קורת גג זמנית לבני ובנות נוער להט"ב מכל רחבי הארץ שנמצאים בתקופה המשברית והקשה בחייהם ולא יכולים להיות בביתם. המקום פועל במודל של מקלט מעבר למשך שלושה חודשים והוא נמצא תחת עמותת אותות שנותנת מענה לבני ובנות נוער במצבי סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully