וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: השואב האלחוטי ששווה את הכסף (אבל יש גם חסרון)

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 16:29

חברת ANKER מציגה את דגם שואב האבק הראשון שלה: הוא אלחוטי ומעוצב, עם עוצמת שאיבה גבוהה, משקל נוח ומחיר מפתיע שיתאים לרוב הכיסים בישראל - אבל כדי ליהנות ממנו באמת - תתצטרכו להתאמץ

שואב Home vac s11 GO EUFY. יח"צ,
שואב Home vac s11 GO EUFY, 3 עוצמות יניקה/יח"צ

בעקבות הביקושים העולים בשנים האחרונות לקטגוריה המתפתחת של השואבים האלחוטיים, עולות משמעותית גם המכירות והשאיפה של חברות חדשות (או דגמים חדשים של מותגים קיימים) לחדור לשוק זה ולספח לעצמם נתח מכובד.

שואב האבק הראשון של חברת ANKER, דגם Home vac s11 GO - נכנס לקטגוריית השואבים האלחוטיים וגם הוא מתחרה כיום עם כאלו שכבר תפסו פיקוד ומקום כמעט בכל בית בישראל.

שואב Home vac s11 GO EUFY. יח"צ,
משקלו של השואב GO EUFY קל באופן יחסי - הלחיצה הממושכת בזמן העבודה פחות נוחה/יח"צ

השואב החדש GO EUFY Home Vac S11 של ANKER מוצג ע"י החברה ככזה שמאמץ שפת עיצוב גיאומטרית, מאפשר שאיבה ואחיזה נוחה ההופכת את תנועת השואב לפשוטה וקלה ובעל יתרון על פני המתחרים באמצעות טכנולוגיית Dual-Vortex המגדילה את היעילות כדי להפריד ביסודיות אוויר ואבק.

לדברי היצרן, הדגם מצויד במערכת סינון מתקדמת בת 5 שכבות המגנה וממקסמת את ביצועי המנוע, שתי שכבות מנוע עם 15 ציקלונים - מגביר ציקלון בצורת חרוט המגבירה את יעילות זרימת אוויר, מסירה חיידקים ואבקנים, ומונעת ע"י המסננים אובדן יניקה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שואב Home vac s11 GO EUFY

מהלך הבדיקה

לדגם זה, שלושה מצבי פעולה: ניקוי עמוק בעוצמה גבוהה, ניקוי שגרתי בעוצמה בינוני וניקוי קליל בעוצמה נמוכה כאשר בכל אחד מהמצבים משתנה הספק הסוללה, כלומר, זמן העבודה מתקצר ככל שעוצמת היניקה הנבחרת גבוהה יותר.

במצב העוצמה הגבוהה, בהספק של 120AW, הסוללה הספיקה ל-8 דקות של עבודה רצופה ואפשרה ניקוי עמוק מה שנכון במצבים של שטח קטן ומלוכלך, דוגמת שאיבה של רצפת המטבח לאחר שמצרכים מצאו את עצמם על הרצפה במהלך הבישול או האפייה (כמו קמח, קטניות או תבלינים). במקרה הזה עבודה לזמן קצר של 8 דקות עשויה להספיק ולענות על הצורך. במצב זה, לא מצאנו חיסרון כלשהו לשואב והוא עושה עבודה כמו גם השואבים המוכרים יותר (והיקרים הרבה יותר ממנו).

במצב העוצמה הבינונית, ניסינו לשאוב שטח של סלון לק גדול במיוחד (עם שטיח) ושני חדרי ילדים (עם פרקט). כשהסוללה הייתה מלאה, זמן השאיבה במקרה הזה התארך לכ-21 דקות בעבודה רצופה ויש לציין כי העוצמה בהחלט הספיקה. הזמן, קצת פחות.

במצב של עוצמת יניקה נמוכה, זמן העבודה נמשך קצת יותר (כ-36 דקות בעבודה רצופה) אך העוצמה לא הייתה חזקה מספיק ולצורך הדוגמא, לא ינקה בקלות שיער פרווה של בעל חיים ממושב הרכב וכך גם חול ים מרצפת הרכב.

שואב Home vac s11 GO EUFY. יח"צ,
מגיע עם אביזרים נוספים המתאימים לסוגי שאיבה שונים/יח"צ

המפרט, העיצוב והחיסרון

האביזרים - השואב GO EUFY Home Vac S11 של ANKER מגיע עם אביזרים נוספים המתאימים לסוגי שאיבה שונים והוא מצויד בתאורת LED בחזית השואב, מה שמקל על עבודת הניקיון באזורים חשוכים או מתחת לרהיטים.

עוצמת הרעש - בזמן העבודה עוצמת הרעש הייתה סבירה ודומה לזו של השואבים האחרים המתחרים בקטגוריה זו.

משקל ואחיזה - אחיזת היחידה השואבת נוחה והמשקל של השואב עם האביזקים הקצרים (ללא המוט) קליל מאד באופן יחסי ובהשוואה לאחרים בקטגוריה.

העיצוב - מראהו של השואב האלחוטי דומה מאד לכל הדגמים האחרים שאתם מכירים. הצבעים שלו (סגול ולבן) עדינים ומשתלבים היטב במרחבים המעוצבים בסגנון מודרני.

החיסרון שמצאנו - נדרשת לחיצה ממושכת על "ההדק" בזמן השאיבה, אין אפשרות של שאיבה אוטומטית בלחיצה חד פעמית והרגשנו את כף היד מתעייפת מהר בשל המאמץ, יותר מאשר בשימוש עם דגמים מתחרים. הלחיצה הממושכת לא הטרידה כל זמן שהשאיבה נמשכה מספר דקות בודדות אך העיקה מאד כשהעבודה הרצופה ארכה למעלה מ-10 דקות.

שואב Home vac s11 GO EUFY. יח"צ,
טכנולוגיית Dual-Vortex מפרידה ביסודיות אוויר ואבק, GO EUFY/יח"צ

לסיכום הבדיקה

השואב הראשון והחדש של חברת ANKER, דגם GO EUFY Home Vac S11 שבדקנו, הוא איכותי, עוצמתי, מעוצב וקל משקל.

עוד מצאנו כי הוא מתאים מאד לדירות קטנות, לשטחים קטנים ולשימוש שאינו יומיומי. הוא מצוין לשאיבה של שטחים קטנים ומלוכלכים בעוצמת יניקה גבוהה ומספיק בהחלט לתחזוקה של הניקיון בשטחים בגודל בינוני (כמו חדרים).

לדעתנו, הוא פחות מתאים לשטחים גדולים משתי סיבות: 1. אם עוצמת היניקה גבוהה, הוא מספק עבודה רצופה של כ-8 דק בלבד. 2. בשל הלחיצה הממושכת על ההדק בזמן העבודה שגורמת לעייפות וכאבים בפרק כף היד.

בהתייחס למחיר הצנוע שלו (ביחס לדגמים המתחרים) הוא מתאים לחתך רחב יותר של האוכלוסיה וכל עוד הוא לא אביזר הניקוי היחידי שלכם, כלומר אתם מטאטים, שוטפים ומנגבים אבק מידי פעם עם מטלית - הוא ייחשב לרכישה מושכלת ושווה.

המחיר המומלץ לצרכן: 1,199 שקל, מיובא, מופץ ונמכר ע"י היבואן הרשמי של ANKER בארץ: פיוצ'ר סל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully