וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים בישראל בתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 20:29

נרסיסו קריסטל 90 מל מחיר 499 שקל. יח"צ חו"ל,
נרסיסו קריסטל 90 מל מחיר 499 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו לטיפוח * * * *

מעצב העל נרסיסו רודריגז מציג את הבושם החדש נרסיסו או דה פרפיום קריסטל, עם ניחוח שהוא מחווה לנשיות זוהרת, המשקף את האור הפנימי של "האישה של נרסיסו" בדיוק כפי שקריסטל מקרין אור כדי לחשוף את יופיו הטבעי.

הניחוח בעל תווים עליונים קורנים, לב טהור ועדין וייבוש חושני. הילה זוהרת של ברגמוט מאירה את עלי הכותרת הרכים של ורדים ממוחזרים יחד עם תווי פרחים לבנים. הניחוח מתפרש בהדרגה עד להתייבשות חושנית עם הלב האייקוני של המאסק, החתימה הבלתי מעורערת של ניחוחות "נרסיסו".

המאסק מועצם עם היבטים אלגנטיים של עצים ותווי ענבר של עץ ארז וקשמרן חושני, המעניקים לניחוח שובל מסתורי. עם שילוב עילאי של קלילות ועומק, ההילה הזוהרת של הריח מאזנת עוצמה עמוקה.

בקבוק "נרסיסו" האייקוני מופיע בצורתו הטהורה ביותר. הזכוכית השקופה בגוון ורוד עדין, חושפת את הניחוח הזוהר שבתוכו. יחד עם הצללית החתומה על קולקציית נרסיסו, זוהר שמימי בוקע מתוך קוביית הזכוכית השקופה והקווים הגרפיים שלה משקפים אור כמו היבטים של קריסטל טבעי.

מחיר לצרכן: 50 מ"ל - 379 שקל | 90 מ"ל - 499 שקל. להשיג ברשתות הפארם וחנויות הפארם המובילות

נרסיסו קריסטל 90 מל מחיר 499 שקל. יח"צ חו"ל,
נרסיסו קריסטל 90 מל מחיר 499 שקל ל-90 מ"ל/יח"צ חו"ל

קרן בר טוב משיקה Supreme Collagen Serum - סרום קולגן עוצמתי, המכיל פפטידים וחומצות אמינו, התומכים בייצור קולגן בריא.

הסרום ממזער קמטים, בעזרת הפפטידים החודרים לאפידרמיס, ומאותתים לתאי העור להתרבות ולחיזוק העור. בין יתרונותיו: עשיר בנוגדי חמצון, מרגיע ומגן על המרקם העדין על ידי נטרול רדיקלים חופשיים, אידיאלי לעור אקנתי, פוסט אקנה, היפרפיגמנטציה, נזקי שמש וסימני הזדקנות גלויים, ויכולת אדירה להאיץ, לתקן ולהרגיע את העור.


המחיר: 560 שקל. ניתן להשיג בקליניקה של קרן בר טוב

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קרן בר טוב, סרום קולגן, 560 שקל. עדי גלעד,
קרן בר טוב, סרום קולגן, המחיר: 560 שקל/עדי גלעד

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי NEOX גאה להציג את סדרת SOLAR DEFENSE CREAM, סדרה חדשה של קרם הגנה בטכנולוגיית הפנינים, המעצימה את יעילות המוצר ומאפשרת הגנה רחבת טווח לשעות ארוכות יותר.

הסדרה פותחה במיוחד כדי למזער את נזקי הקרינה ולסייע במניעת שינויי גוון , כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה וכן, במניעת הזדקנות מוקדמת של העור.

סדרת קרמי ההגנה של NEOX כוללת שלושה מוצרים: קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים עם מסנן הגנה 30 SPF, קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים SPF 50+ וקרם הגנה בטכנולוגיית פנינים 50 SPF עם גוון.

המוצרים בסדרה עשירים ברכיבי לחות, הרגעה ונוגדי חמצון (אנטי- אוקסידנטים), קרם הגנה NEOX בעל מרקם קליל ומענג, נועד לכל סוגי העור ומתאים לשימוש יומיומי.

המחיר: החל מ- 199 שקל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות. https://neox-dermacare.co.il/

סדרת קרם הגנה לפנים נאוקס מחיר 199 שקל. אורי גרון,
סדרת קרם הגנה לפנים נאוקס מחיר 199 שקל/אורי גרון

הסוף לסימני מתיחה? מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו) המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, מציע קרם המהווה פתרון לסימני מתיחה לנשים בהריון, המתאים במיוחד לתקופת ההריון, לאחר לידה ולשינויים במשקל: קרם לסימני מתיחה ™GreenAid.

מדובר בקרם עם מרקם עשיר במיוחד, המעניק הזנה עמוקה לעור ומסייע בגמישותו. הקרם מכיל פורמולה ייחודית בעלת קשרים מולקולריים חזקים, הנוצרים בזכות הרכיבים המעניקים לעור שכבת הזנה והגנה ללא תחושת שומניות מעיקה.

הקרם שומר על גמישות העור לכן ומסייע בטיפול בסימני המתיחה הנוצרים מסיבות שונות: עור יבש ומתוח, הריון, השמנה והרזייה, תנודות משקל עוד.

הקרם מכיל מספר מרכיבים טבעיים משובחים כמו: חמאת שיאה, עשירה בוויטמין A, E ו-F ומספקת לעור חומצות שומן חיוניות ורכיבים מזינים הנחוצים לייצור הקולגן, שמן אבוקדו השמן העשיר ביותר מבין השמנים הצמחיים, מתאפיין בתכולה גבוהה של ויטמין E (נוגד חמצון) רב עוצמה המסייע בהאטת תהליכי הזדקנות העור, ויטמין E תורם לאלסטיות ולעמידות של תאי העור, ומגן עליו מפני נזקי חמצון וקרינה.

עוד מכיל קומפרי (צמח מרפא) - החומר הפעיל שנמצא בעלים נקרא אלנטואין, המאיץ את התחדשות העור ומסייע בריפוי של פצעים, אובליפיחה - זהו אחד השמנים היעילים ביותר בטבע, אם לא היעיל שבהם, בעיכוב תהליכי הזדקנות ברמה החיצונית והפנימית הודות לתרומתו הרבה באיחוי וחידוש רקמות שניזוקו ושמן ורד ומנדרינה - בארומתרפיה מגביר תשוקה ובקוסמטיקה טבעית עוזרים להתחדשות תאים.

המחיר לצרכן: 146 שקל ל- 250 מ"ל

קרם לסימני מתיחה מחיר 146 שקל. יח"צ חו"ל,
קרם לסימני מתיחה מחיר 146 שקל/יח"צ חו"ל

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק: תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור, מפחיתה את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימה מראה קורן באופן טבעי.

הכימאים של מותג הטיפוח הניו-יורקי קיל'ס יצרו תמצית המשלבת את הידע של קיל'ס בתחום הרוקחות המסורתית עם המדע המודרני לפורמולה ייחודית ויצרו מוצר חדשני, המשמש כשלב הראשון בשגרת טיפוח עור: Kiehl's Ferulic Brew Rejuvenating Facial Essence - הפורמולה שנספגת במהירות מסייעת בהפחתת קמטוטים ובחידוש מרקם העור באופן הנראה לעין על מנת לחשוף עור בריא יותר וזוהר יותר.

לתמצית ניחוח טבעי ייחודי המשלב בין שלושה מרכיבים עיקריים הפועלים יחד על מנת להתמקד בסימני ההזדקנות המוקדמים באמצעות הסגולות של המרכיבים, אשר מעדנות את העור וממלאות את מחסום ההגנה הטבעי של העור בלחות, בהם חומצה פרולית,המסייעת לעור להתגונן מפני רדיקלים חופשיים המגיעים מגורמי לחץ פנימיים וחיצוניים, כגון זיהום סביבתי ומתח נפשי, ועלולים להוביל לסימני הזדקנות נראים לעין, חומצה לקטית המחזקת את עור הפנים, וסקוואלן המסייע לעדן את מרקם העור, לרכך קמטוטים ולעניק לחות.

מחירים מומלצים לצרכן: 100 מ"ל - 230 שקל | 200 מ"ל - 350 שקל. https://www.instagram.com/kiehlsisrael/

מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 שקל ל 100 מ"ל. יח"צ,
מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 שקל ל 100 מ"ל/יח"צ

השהיה הממושכת בשמש, בים ובבריכה בקיץ עלולה לגרום לשיער להנזק ולהיחלש, השיער לרוב נוטה להתייבש ולהישרף. צבע השעיר משתנה- שיער טבעי מתבהר ושיער צבוע דוהה ומאבד את העומק והברק שלו.

חברת הרבלייף מציעה: שמפו ומרכך מסדרת הטיפוח HERBAL ALOE המבוסס על סגולותיו ורכיביו של צמח האלוורה הטבעי ומכילים תערובת של ויטמין C ,A ו-E. השמפו והמרכך משמרים את צבע השיער ומונעים את דהייתו, מחזקים, מזינים ומגנים על השיער. בנוסף, אינם מכילים פרבנים או גופרה, הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי במראה השיער ובריאותו. מתאימים לשימוש יומיומי לכל בני המשפחה.

שמפו HERBAL ALOE - שמפו מחזק עם נוסחה משמרת צבע. מכיל חלבון שעורה המחזק את שורשי השיער מיד לאחר השימוש הראשון ומשאיר שיער רך כמשי. מפחית את שבירת השיער וקצוות מפוצלים ב-90%.

מרכך HERBAL ALOE - מועשר בחלבון שעורה המזין ומחזק את השיער כבר מהחפיפה הראשונה ומעניק תחושה רכה ונעימה. אינו משאיר תחושה שומנית, משמר צבעי שיער.

מחיר מומלץ לצרכן: שמפו - 72 שקל | מרכך - 72 שקל. להשיג באתר (אצל המפיצים): https://herbalife.co.il/

הרבלייף- שמפו 72 שח מרכך 72 שקל. סטודיו דיטיילס,
הרבלייף: שמפו 72 שח מרכך 72 שקל/סטודיו דיטיילס

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ממשיך להביא בשורות חדשות בביוטי: פריימר, פודרה, קונסילר וקרם BB במוצר אחד.

מוצר אחד בעל 4 שימושים: מטשטש מראה נקבוביות, מסתיר של פגמי העור, מעניק גוון עור אחיד, גימור מאט מושלם והכל במריחה אחת. המרקם אוורירי ועדין המשווה מראה טבעי ונוח לטמפ' הגבוהות בקיץ הישראלי ומושק ב-3 גוונים - לייט, לייט מדיום ופייר לייט.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל (מבצע לחודש יולי לרגל ההשקה: 40 שקל). את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות www.maybelline.co.il

פרפקטור מייבלין ניו יורק 45שח מומלץ לצרכן. יח"צ חו"ל,
פרפקטור מייבלין ניו יורק 45שח מומלץ לצרכן/יח"צ חו"ל

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול ומשיקה: אולטרסול רול און להגנה גבוהה ומוגברת במיוחד מהשמש לשימוש קל, זמין, מהיר ונוח. הסדרה כוללת מגוון רולאונים למבוגרים, לילדים ולעוסקים בספורט.

תקופת הקיץ והחופש הגדול מאופיינת במגוון פעילויות מחוץ לבית כמו למשל בילוי בחוף הים, בבריכה, בפארקים ובטיולים. קרני השמש אליהן אנו חשופים במהלך השהות בחוץ ללא הגנה עלולות לגרום לנזקים לעור ולבריאות, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך ולכן יש חשיבות רבה להקפיד על שימוש בתכשירי הגנה מתאימים ואיכותיים בכל יציאה מהבית.

נוכח המודעות ההולכת וגוברת לשמירה על הבריאות בכלל ולהגנה משמש בפרט. בדיוק לשם כך פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את אולטרסול רול און - להגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת השמש, באפליקציה הנכנסת בקלות לכל תיק, נוחה, זמינה, מהירה וקלה לשימוש.

הסדרה כוללת:
אולטרסול קידס רול און להגנה מהשמש SPF50+ המותאם במיוחד לעורם העדין של ילדים. עבר בדיקת סנסיטיב המעידה על התאמה לעור רגיש.

אולטרסול רול און להגנה מהשמש SPF50+ למבוגרים.

אולטרסול ספורט MAX רול און להגנה מהשמש SPF50, המותאם במיוחד לפעילות ספורטיבית, מסייע במניעת ריחות גוף ובעל תו האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור.

המוצרים בסדרה מעניקים הגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרני UVA ו-UVB ומסייעים בהגנה גם מקרינת אינפרא אדום (IR), עמידים מאוד במים, ללא פראבנים, מעניקים לחות ל- 24 שעות ומכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על בריאות העור גם בעתיד.

מחיר היכרות: 30 שקל (במקום 40 שקל) עד 10 באוגוסט 2022. ניתן להשיג את מוצרי הסידרה ברשת סופר פארם

ד''ר פישר אולטרסול רול און קבוצתי. יעל האן,
ד''ר פישר אולטרסול רול און קבוצתי/יעל האן

קבוצת MORAZ צמחי מרפא משיקה מוצר ייחודי - 'כפתן ספריי לנעליים' - ספריי מניעתי ואנטי פטרייתי לנעליים המסייע בטיפול בזיהומים חוזרים של כף הרגל או הציפורן ומציע הגנה ארוכת טווח מפני פטריות וחייידקים.

המוצר החדש "כפתן ספריי לנעליים" הינו ספריי מניעתי ואנטי פטרייתי לנעלים, המסייע בטיפול בזיהומים חוזרים של כף הרגל או הציפורן ומציע הגנה ארוכת טווח מפני פטריות וחיידקים בנעליים.

הספריי מונע הזדהמות חוזרת מהנעליים ומוצרי הנעלה מזוהמים, מספק הגנה של עד 5 ימים בטיפול אחיד, מנטרל ריחות לא נעימים הקשורים לפטריות בכף הרגל והציפורן, ללא פרבנים וללא SLS.
מוצר אמ"ר (רישוי אביזרים ומכשירים רפואיים) מאושר אגודת איל (אגודה ישראלית לסוכרת).

המוצר מיועד: לאנשים הסובלים מפטרת כף הרגל או הציפורניים או בעלי נטייה לפטרת חוזרת, לאוכלוסיות בסיכון גבוה הסובלים לדוגמא מסוכרת, מגיל 4 ומעלה (בהשגחת מבוגר)

ספריי כפתן מצטרף למוצר ותיק של המותג, קרם כפתן - קרם פוליגונום לכף הרגל לעור קשה, סדוק ויבש.

המחיר: 60 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ,בתי מרקחת ובתי טבע

ספריי כפתן לנעליים, 60 שקל. יח"צ,
ספריי כפתן לנעליים, 60 שקל/יח"צ

* * * * משהו אופנתי * * * *

המעצב האהוב דרור קונטנטו משיק קולקציית קיץ חדשה במותג האונליין שלו הקולקציה כולל פריטי ערב חכמים ועל זמניים בכל המידות.

הקולקציה מורכבת מטופים וחצאיות שניתן לעשות ביניהן מיקס אנד מאצ' - הטופים מגיעים עם כתפיות רחבות וכיווץ באזור החזה מבד פייטים, החצאיות עם כיווצים מבד פייטים מחטב, שמלות ערב בגזרות א - סימטריות מבד סאטן יוקרתי , בגדי גוף עם תחתון מחטב ב-2 שכבות לחיטוב מקסימלי ועוד.

הקולקציה מגיעה בצבעים: סגול, ורוד , שחור , כחול, לבן וירוק תפוח.

טווח מחירים: 430-900 שקל. הקולקציה זמינה לרכישה באתר האונליין: www.kontento-online.com משלוח עד בית הלקוחה

חצאית 730שח טופ 590שח קולקציית אונליין דרור קונטנטו. ולד לימר,
חצאית 730שח טופ 590שח קולקציית אונליין דרור קונטנטו/ולד לימר

ADIKA X MAYA K: לראשונה עדיקה משיקה קולקציית קפסולה בעיצובה של מאיה קיי הפרזנטורית של הרשת

קולקציית הקפסולה של הרשת מציגה את הסטייל המאפיין את מאיה ומציעה פריטים בעלי שילוב של Street ו-High fashion ומגוון טרנדים חמים לקיץ הקרוב.

מאיה קיי הינה הפרזנטורית של המותג עדיקה וכעת לראשונה נחשפת קולקציית הקפסולה בעיצובה של מאיה קיי, הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים החל מחליפות בצבעים עזים, חצאיות מתנפנפות, שמלות המחמיאות לגוף, טופים בגזרות שונות ועוד.

קולקציית הקפסולה של מאיה קיי מורכבת משילוב של Street ו-High fashion. הקולקציה מעניקה ביטוי לסגנונות לבוש רבים ומגוונים אשר ניתן לשלבם ובאמצעותם ליצור טוטאל לוק מדויק ואופנתי בעל אמירה אישית.

הקולקציה כוללת 25 פריטים בהם פריטי לבוש ליום יום, פריטי לבוש לאירועים וכמובן שכל אחת תוכל לשלב את הפריטים בהתאם לסגנון האישי שלה וליצור מראה מושלם.

טווח מחירים: 40-300 שקל. טווח מידות הקולקציה: XS-XXL. להשיג באתר עדיקה

קולקציית קפסולה מאיה קיי לעדיקה. גיא כושי ויריב פיין,
קולקציית קפסולה מאיה קיי לעדיקה, 40-300 שקל לפריט/גיא כושי ויריב פיין

המותג שני שמר, שקיים למעלה מעשור ונמכר דרך אתר אונליין בארץ ובכל אתרי הסחר השווים בחו"ל: Revolve, Shopbop ואתרים נוספים, חוגג את הקיץ בהשקה חנות דגל חדשה של כ-100 מטר ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

את בגדי הים של שני שמר אפשר לראות על שלל מפורסמות בארץ ובעולם כמו: בר רפאלי, רותם סלע, לירון ויצמן, שיר אלמליח, יעל גולדמן, סנדרה רינגלר, שלי גפני, מור סילבר, אגם רודברג, שונית חמד, מאיה ורטהימר, אנה ארונוב ועוד רבות נוספות.

ולצד סלבריטאיות הביצה המקומית בלוגריות נחשבות כמו: רוקי ברנס, לנה פרמינובה, אריאל מסמטיינג נייבי ועוד שמות כמו: כריסטי טיגן, ג'סיקה אלבה לובשות פריטים של המותג הנחשק.

מותג בגדי הים שני שמר קיים מזה כבר עשור והלביש נשים רבות בישראל ובשנתיים האחרונות אף יצא אל מחוץ לגבולות ישראל ונכנס אל השוק האמריקאי.

טווח מחירים: החל 699 שקל לבגדי הים ועד 1,800 שקל לפריטי הריזורט. ניתן להשיג: שני שמר חנות הדגל בדיזינגוף 212 תל אביב , טלפון לבירורים: 050-9923444 https://www.shanishemer.com/

שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

NEW RAY-BAN AVIATION COLLECTION מותג המשקפיים הבינלאומי המצליח Ray-Ban משיק את קולקציית הטייסים האייקונית המפורסמת של המותג.

עשורים חלפו, הטרנדים השתנו, אבל משקפי שמש טייסים של Ray-Ban הוכיחו שהם תמיד כאן כדי להישאר קולקציית הקפסולה החדשה חוזרת לשורשים של ריי-באן ,ומציגה 3 מהדורות חדשות של עיצובי המתכת המוקדמים ביותר של המותג האייקוני: הטייסים Aviator (1937), ה-Shooter (1939) ו- Outdoorsmen(1939).

כל סגנון מגיע בזהב עם עדשות G-15 ירוקות קלאסיות והלוגו החתימה האייקוני חרוט באפור במקום הלבן המקורי. המארז הייעודי בצבע בז' בעל עיצוב דק המיועד לנסיעות.

טווח מחירים של הקולקציה: 670-699 שקל. להשיג בחנויות המשקפיים והאופטיקה המובחרות בארץ.

רייבאן קולקציית הטייסים החדשה. יח"צ,
רייבאן קולקציית הטייסים החדשה, טווח מחירים: 670-699 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully